Leuke (stap)vriendinnen gezocht Amsterdam

10-12-2008 15:16 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een 26 jarige meid die sinds een paar jaar in Amsterdam woont en op zoek is naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te doen zoals borrelen, shoppen, lekker eten etc. Al mijn vrienden zijn zich al aan het settelen, het lijkt wel of ik de enige ben die nog in is voor leuke dingen! Daarom lijkt het me leuk om mijn vriendengroep nog een beetje uit te breiden. Lijkt het je leuk om iets af te spreken, laat dan iets van je horen!
Hai Tessa, ik mail toevallig net andere Tessa of ze vanavond nog wil afspreken. 9 uur Barca lijkt me nog steeds erg gezellig, dus zie ik je daar dan ook?

Oh en misschien kun je naar melis-83@hotmail.com even mailen, dan mail ik je mijn 06, wel zo handig:).

Tot vanavond!

Groetjes,....
Hoi Melissa, Tessa & Milou,

Melissa je mail heb ik ontvangen.

Vanavond 21:00 uur bij de ingang van Barca.

Tessa (gek om mijn eigen naam te typen) milou en melissa hebben mijn 06 al. Als je mij ook een mailtje stuurt op tessawitvoet@hotmail.com stuur ik je mijn 06 even toe.

tot vanavond!

Groetjes Tes(sa)
.
anoniem_71154 wijzigde dit bericht op 18-02-2009 13:34
Reden: Foutje
% gewijzigd
Hoi, ik las de berichtjes en dacht wat leuk allemaal, maar ik heb het allemaal gemist! Ik woon ook in Amsterdam en ben (altijd) op zoek naar leuke, nieuwe contacten. Ik ben 29 jaar en houd van uit eten gaan, film, maar vooral ook uitgaan! Ik ben single en veel vriendinnen zijn gesetteld, het bekende verhaal! Als jullie nog een keer afspreken lijkt het mij leuk om keer mee te gaan..
Hallo allemaal,

Wat een herkenbare verhalen. Ik woon sinds een paar maanden in Amsterdam. Vind het een super stad, mis alleen wat gezellige meiden om terassjes te pakken, op stap te gaan, sporten, lekker winkelen etc.

Ik ben 22 jaar, woon dus sinds een paar maanden in Amsterdam en werk in Zwolle. Hou van gezelligheid, leuke dingen doen, winkelen en sporten.

Zijn er al weer plannen? Meiden die zin hebben iets te doen, mail me. Zou ik leuk vinden!

Marilou

marilougn@hotmail.com
Hoii,

Ik woon ook in Amsterdam (Nieuw-Sloten) sinds een half jaartje, single, 23 jaar, en op zoek naar gezellige mensen in de buurt om (spontaan) wat mee af te kunnen spreken. Iemand die toevallig ook aan deze kant woont?

Groetjes,

Kiwie
Dag meiden!

Hoe was jullie date? Komt er nog een vervolg? Wilde net een oproepje plaatsen met ongeveer dezelfde insteek, maar kan het natuurlijk altijd even eerst hier proberen.

Ik ben Michelle, 24 jaar en woon sinds een half jaar in Amsterdam. Aangezien m'n vriendinnetjes niet met me meeverhuisd zijn vanuit het hoge noorden, mis ik af en toe wat gezelligheid.

Drinken, dansen,

kletsen, sjansen,

shoppen, eten

en praten over daten

Je snapt het wel. Gewoon meidengedoe!

Als het je leuk lijkt binnenkort wat af te spreken, reageer dan even!

x Michelle
Dag meiden,

Als je zin hebt om vanvond mee te borrelen mail dan even naar melis-83@hotmail.com.

Groetjes,

Melissa
Hey allemaal,

ik lees net jullie berichtjes en ik zie net dat ik de borrel gemist heb. Was het leuk? Het lijkt me leuk om volgende keer mee te gaan.

Ik woon bijna 2 jaar in Amsterdam. Veel vriendinnetjes wonen verspreid door het land. Ik vind het leuk om wat meer meiden in Amsterdam te leren kennen, zodat je spontaan leuke dingen kan doen en niet eerst van te voren hoeft af te spreken.

Wanneer gaan jullie weer borrelen? Dan ga ik graag mee!

Groetjes Karen
Hi meiden!

Ik sta ook altijd open voor nieuwe contacten.. Gezellig :-)

Ik ben altijd in voor een borrel, een filmpje, avondje stappen, shoppen, etc. Ik ben 24 jaar en woon al langer dan 3 jaar in amsterdam.

Zou leuk zijn als we een nieuwe borrel kunnen organiseren?

Groetjes Anita
Hoi hoi,

Ik zie net het oproepje en de reacties.. Ik heb inmiddels al wat onmoetingen gemist, maar het lijkt me leuk om ook een keer mee te gaan!!

Ik ben een meid van 24 jaar, ik studeer doordeweeks ergens anders. Maar ben elk weekend thuis in Amsterdam, daar heb ik sinds 4 jaar een heerlijk huisje. Ik heb een heel lief vriendje, maar sinds mijn beste vriendin uit mijn huis naar wageningen is verhuisd mis ik iets... Ik zoek ook leuke meiden om lekker mee te stappen en te shoppen..

Ik zou het leuk vinden wat van jullie te horen!

Groetjes Marieke
Is het misschien een idee om zaterdag 26 maart wat af te spreken? Een borreltje doen in de stad?

Laat maar weten wie interesse heeft..
Hallo!

Ik ben Ellen, 23 jaar en wil ook graag mijn vriendinnenkring wat uitbreiden. Ik ben single en woon sinds september in Amsterdam en ben voor heel veel in!

Lijkt me leuk om een keer met zn allen af te spreken.

Tot ziens?

Groetjes Ellen
Hey,

26 maart borrrel lijkt me leuk! Wie komen er nog meer?

Groetjes Karen
26 maart lijkt me een goed plan!

Is alleen wel een donderdag ipv zaterdag...

Wie komen er en hoe laat en waar??

Groetjes Ellen
Oh haha, dacht idd dat het een zaterdag was.. We kunnen het ook op zaterdag de 28e houden? Of willen jullie liever do.avond?

Het lijkt mij igg gezellig en kan op beide data, alleen zal het op do. avond niet zo laat maken ivm werk de volgende dag :s

Groetjes Anita
Lijkt me ook gezellig. de 26e kan ik wel, maar de 28e waarschijnlijk niet.

Groetjes, An
Leuk! De 26e maar doen dan?

Kent iemand iets leuks?
Prima, dan houden we het op de 26e! :-)

Hoe laat zullen we afspreken en waar?

En wie komen dr allemaal?

Groetjes
Ik wil ook graag nieuwe mensen leren kennen in amsterdam! Is er nog een plekje voor 1 erbij de 26ste? Lijkt me gezellig!
Zullen we afspreken op het Heinekenplein? Je hebt daar genoeg waar we gezellig kunnen zitten. Leidseplein vind ik ook prima hoor. Heb je ook genoeg kroegjes.. :-)

21 uur mooie tijd?

Degene die aanwezig zijn:

Lucky85

Shopaholic

Antikleia

Kaar24

en ik dus..

Gezellig!

Liefs Ellen
Ik vind het Heinekenplein helemaal prima, ken daar ook wel een aantal leuke tentjes..

De tijd betreft, kan misschien ook iets eerder.. Half 9?

Misschien ook handig om tel. nummers uit te wisselen?

Ellen: ik zal je aan mijn vriendenlijst toevoegen, dan kunnen we tel. nrs uitwisselen..

Groetjes
Gezellig!!! Ik ben er zeker bij!!

Half 9 komt mij ook iets beter uit maar maakt op zich niet zoveel uit.

Ik zal jullie ook mijn telefoonnummer geven.
half 9 is prima!

Wie komen er nog meer?
hey meiden

Ik herken me zelf in jullie berichten. Ben sinds kort verhuisd naar amstelveen en wil amsterdam ontdekken. Houd van lol hebben vooral, bios, uiteten lekker stappen en shoppen.

Lijk me leuk om wat mensen in omgeving amsterdam te leren kennen

je kan me mailen op moekie19@hotmail.com

gr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven