onaantrekkelijk

29-01-2019 00:05 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey

ik ben dus met een man getrouwd waarmee ik uit wanhoop mee getrouwd mee ben omdat ik zo graag wilde trouwen.ik vond hem vanaf het begin totaal niet mijn type maar ben Door omstandigheden toch bij hem gebleven.ik vind hem onaantrekkelijk en sex met hem kan ik gewoon niet tegen.hij is voor de rest een lieve geduldige man.wat zouden jullie doen?scheiden of blijven?
Hoelang zijn jullie al getrouwd? o_o
Dat moet je zelf beslissen. Vraag eens aan hem wat hij wil.
Dus je bent met hem getrouwd puur om een trouwfeest te kunnen hebben? En nu besef je dat je hem op geen enkel vlak aantrekkelijk vindt?
Tuurlijk joh.
Wat vindt hij van jou?
De 23e schreef je dat je binnenkort wil scheiden. Dus dit topic met als vraag scheiden of blijven, lijkt me overbodig.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 00:21
8.50% gewijzigd
Maar hoe lelijk ben jij dan eigenlijk als je uit wanhoop trouwt met iemand die je niet aantrekkelijk vindt. Dan bleef jij ook aardig over hè.
Ik zou rustig al je scheidingspapieren pakken, in de haard gooien en dan zelf er ook in gaan liggen doei doei
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
hahaha meen je dit?
Dit kan toch niet waar zijn.......

WHY
OMG en dan lees ik ook dat jullie kinderen hebben. Je kunt dus wel seks met hem hebben of was dat ook een kwestie van ik wil ik wil ik wil kinderen?

Serieus, wat een zooitje maken sommige mensen ervan zeg en slepen er dan ook nogeens kinderen in mee.

Leer eerst maar eens op eigen benen staan en onafhankelijk te worden, je kunt je geen scheiding veroorloven!
Kom je in dit topic trouwens wél reageren?
Sorry maar eigen schuld dikke bult. Jij bent zelf met hem getrouwd, deal er nu maar mee.

Ik vind het eerder zielig voor jouw man die hoogstwaarschijnlijk wel oprecht van jou houdt.
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
Wordt het eens tijd dat je verantwoordelijk wordt voor je eigen leven?

Even geloept, ik lees vooral dat je dus graag wilde trouwen en een vent zocht die financieel voor je zorgde en waarmee je kinderen zou krijgen. Nu heb je wat je wilde, die man zorgt voor je en is vader van je kinderen. En nu blijkt hij niet goed genoeg meer te zijn.

Wat verwacht je wat er gaat gebeuren wanneer je gaat scheiden? Hoe gaat je leven er dan uit zien? Kan jij je eigen broek ophouden? Ben je financieel onafhankelijk? Denk je dat je dan een super aantrekkelijke leuke man te vinden. Grote kans dat je een bijstandsmoeder wordt in een veel kleiner huis en 50% van de tijd zijn de kinderen bij jou en de rest van de tijd zijn ze bij hun vader. Klinkt als een aantrekkelijke toekomst ...........................
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Als ik je man was zou ik scheiden en naar de dokter gaan want er is duidelijk iets mis met hem.
OK, ik snap dat het cynisch bedoeld is Hadewychh, maar ik gooi 'm er toch in.

Iets mis met HEM??
Er bestaat zo'n spreekwoord, iets met Billen en Blaren, ah TO help ff.
Je hebt hem dus al die jaren voorgelogen, je hield niet van hem en hebt nooit van hem gehouden, maar je deed alsof. Lekker betrouwbaar ben je dan als echtgenote, moeder, dochter, zus en vriendin. Mensen die dien zoals jij eindigen vaak eenzaam en alleen.
Love is the meaning of life
hamerhaai schreef:
29-01-2019 06:42

Even geloept, ik lees vooral dat je dus graag wilde trouwen en een vent zocht die financieel voor je zorgde en waarmee je kinderen zou krijgen. Nu heb je wat je wilde, die man zorgt voor je en is vader van je kinderen. En nu blijkt hij niet goed genoeg meer te zijn.
Met zo'n instelling verdien je het, nog heel lang ongelukkig zijn in je huwelijk.
Bah wat een egoïsme en luiheid.
elfjetwaalfje schreef:
29-01-2019 07:32
Mensen die dien zoals jij eindigen vaak eenzaam en alleen.
Die voorspelling doe je graag he
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Némaìn’ schreef:
29-01-2019 00:10
Maar hoe lelijk ben jij dan eigenlijk als je uit wanhoop trouwt met iemand die je niet aantrekkelijk vindt. Dan bleef jij ook aardig over hè.
Bleef over omdat ze lelijk en onaantrekkelijk was? Onaantrekkelijkheid heeft weinig verband met het wel of niet hebben van een relatie. Ik begrijp wat je probeert te zeggen, maar daarmee laat je wel je eigen rare ideeën doorschemeren.
Wacht nog even tot je zelf oud en lelijk bent geworden!
Noorwegen alert. Ik geloof er niks van. Zelfs hoeren die vinden hun werk leuk. Je vind iets pas niet leuk als je word gedwongen.
.
Scheiden. Hij verdient een vrouw die wel van hem houdt.
-vanille- schreef:
29-01-2019 08:27
Noorwegen alert. Ik geloof er niks van. Zelfs hoeren die vinden hun werk leuk. Je vind iets pas niet leuk als je word gedwongen.
What the # is een Noorwegen alert?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven