Zwanger worden met PCOS vervolg

16-07-2018 14:15 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het vervolg van het normale topic zwanger worden met PCOS.
Hier kan iedereen zelf de tabel bijwerken!

Inloggen kan alsvolgt:

Alle dames zijn ten alle tijden welkom, of je net ontdekt hebt dat je PCOS hebt of als je al jaren bezig bent. Hier respecteren wij elkaar, en elkaars trajecten. Je kunt hier alles delen! De mooie dingen, maar ook de minder mooie dingen. Wij zullen elkaar hier steunen en altijd netjes met elkaar omgaan.

Hoop voor iedereen dat de wens snel mag uitkomen! :loveys:
[table] [i][u]Iedereen die vanaf 01-06 actief was staat in de tabel. Mocht je jezelf missen, of toch mee willen schrijven sluit gerust aan en zet je eigen gegevens in de tabel! ( Sorry als ik iemand vergeten ben)[/u][/i] [b] Zwanger :flirting: [/b] [table][table]
Naam Leeftijd (v/m) Gestart sinds Gestart traject sinds Traject status NOD
Zoma17 25/26 03-2017 Geen traject Afvallen ivm cyclus +- 28 okt.
Nala90 28/34 09-2017 Geen traject Medicatie om TSH lager te krijgen, daarna pas traject starten 15-08-18??
KirstenvdVeen 23/26 02-2016 03-2018 4e ronde Clomid 150 MG 01-10-2018
MetteDoete 27/27 09-2017 05-2018 Gonal F 50 EH. 1ste ronde onbekend
Margriet26 26/26 12-2017 08-2018 Gonal F 75 13-01-2019
Zuster1992 25/31 01-2016 12-2018 1e ronde met Clomid 50 Mg ongeveer tussen 6&9 januari 2019
Manon12345 28/30 01-2017 10-2017 10e ronde gonal f injecties 112,5IU onbekend
Rossy2013 25/28 10-2017 na vakantie chlomid 50/ zaad onderzoek afwachting ?
Lucy387 31/ 32 1-1-2017 1-1-2018 4e ronde, tamoxifen 40 25 augustus 2018
Hardloopstudentje 25/27 mei 2018 nog geen traject wachten uitslag zaad en bloedonderzoek 4/9/2018 onbekend
JFirst13 29/40 07-2017 06-2018 clomid 50 mg 3-8 ?
Unicorn1234 32/30 01-2018 05-2018 Gonal F 87,5 EH. 1ste ronde 10-12
juf88 30/33 07-2017 04-2018 letrozol, utrogestan 4-12-2018
horecameisje 30/29 08-2017 11-2018 clomid 50 mg 25-12-2018
mar1786 32/36 okt 2017 april 2019 in afwachting van eerste iui 7-5-2019
maestro 32/37 09-2018 nog geen traject ziekte van Addison medicatie, bloedonderzoek in orde ??
Naam Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
ideetje88 Eerste - - -
american_girl Eerste 26-01-2019 - -
- - - - -
- - - - -
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:15
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
79.23% gewijzigd
Goedemiddag,

Hier even een snel berichtje uit IJsland.

@magnolia. Ga voor je duimen op een mooie uitkomst deze maand

@unicorn balen dat het nu zo lang moet duren voordat je door kan. Ik snap je frustratie.

@hardloopstudentje. Ik zou idd op mijn strepen gaan staan en niet laten afdoen met even afwachten. Dat heb je ondertussen wel lang genoeg gedaan toch?

@manon. Hoe gaat het met je eitjes? Heel benieuwd of het al weer verder is gegroeid.

Hier gister helaas ongesteld geworden. Ik voelde me zo’n mislukking. Voornamelijk omdat al onze vrienden om ons heen allemaal al een kindje hebben zonder al te veel moeite. Gelukkig is mijn vriend een hele fijne steun die gelijk af kapt bij mij dat ik geen mislukking ben. Ben blij dat ik clomid heb mee genomen dus gewoon door kan. Als deze nieuwe cyclus niet lukt gaan we weer het ziekenhuis in om te kijken wat de volgende stappen worden.

Liefs.
Hey lieverds,

Sorry dat ik even niet gepost heb ik probeer er wat minder met bezig te zijn (ook al is dat bijna onmogelijk en lees ik elke dag jullie berichtjes).

@Manon nieuws over de eitjes? Ik duim!
@hardloopstudentje vraag 5 feb inderdaad maar goed uitleg! Ze moeten je nu toch goed verder helpen he
@Magnolia spannend ik duim!
@Unicorn zo balen maar misschien dat het volgende keer meteen weer goed raak is...? Probeer de moed er in te houden
@horecameisje wat jammer... probeer toch nog van je reis te genieten. Maar snap zeker je verdriet en is zo lastig als iedereen rond je zo makkelijk lijkt zwanger te raken he.

Mijn vriend zijn resultaten waren goed! 140 miljoen zaadcellen en goede beweegelijkheid, enkel de morfologie wisten ze nog niet maar ze dachten dat dit ook zeker ok ging zijn. Begon bijna te wenen toen hij me het goede nieuws vertelde, toch een opluchting. Nu efht aftellen naar maandag, shit die dagen duren lang nu... wat ik me wel nog afvroeg, maandag gaan we echt een soort pcos intake gesprek hebben ik weet niet wat ik er moet van verwachten maar neem aan een soort stappenplan enz. Mijn vriend komt normaal niet mee want ja werken... maar moet hij hier misschien toch bij zijn? Voor vragenlijsten in te vullen ofzo? Wil zeker niet voorhebben dat we maandag opeens zeggen dat het enkel kan als we er allebei zijn... iemand ervaring mee?

Dikke knuffel aan jullie allemaal
Hoihoi,

@hardloopstudentje, ik zou ook niet akkoord gaan. Wel fijn dat die spiegel op orde is, maar je hebt al zo lang moeten wachten. Ik duim voor je de 5e.

@magnolia, aah wat fijn! Voelde je de eisprong ook? Nu op het wachtbankje dus:) spannend. Haha ja lastig he of je met 2-3 eitjes ook nog doorgaat. Heeft een verpleegster dat bij je geprikt de pregnyl?

@unicorn, aah jeetje wat shit zo lang. Maar 3 weken slikken en dan nog menstruatie, dat duurt best lang. Er is volgens mij ook een pil die je een week hoeft te nemen, die had ik toen. Primolut heette dat volgens mij. Maar wel fijn dat je dan wat hoger begint. Maar ik snap heel goed dat je baalt!

@horecameisje, ah shit! Jammer zeg. Wel fijn dat je de clomid mee had. Succes en probeer nog wel te genieten van je vakantie!

@belgian girl, wat fijn dat de uitslag goed is!! Heerlijk, hoef je daar geen zorgen om te maken. Ik had met echt gesprekken mn vriend mee genomen. Meer voor steun voor mij, ze hadden niet echt dingen nodig van hem verder. De echos enzo die doe ik wel alleen.

Mijn eitje was gegroeid naar 14,6mm, dus gaat de goede kant wel op! Nu zaterdag weer echo en hopelijk kan ik dan snel pregnyl spuiten. Duimduim!

Liefs :hug:
Heb ik weer hoor, supermooi eitje in de groei, wat met de grootte die hij was donderdag, normaal zou springen. Ik dus naar de echo met het idee van: nu krijg ik te horen wanneer ik de pregnyl mag spuiten. Is dat eitje ineens verdwenen..

Superkut, ze zaten daar ook al van huh gek. Heb geen eisprong stiekem al gehad..

Nu dinsdag terug, maar vriendlief gaat volgende week ook op vakantie. Dus is nog maar de vraag of het gaat lukken... Ik had helemaal het idee dat het mooi op tijd kon, alles was aan het groeien en als het zou gaan zoals andere cyclussen zou het makkelijk kunnen, maar nu doet mijn lichaam toch weer wat anders. Zo frustrerend :swear:
@Horecameisje, super balen dat je ongesteld bent geworden. Geniet nog even van je vakantie en je bent geen mislukkeling. Soms gaat het wat moeizamer maar het komt vast helemaal goed!

@Belgiangirl, wat fijn dat het zaad van je vriend goed is :) Dat is toch een hele opluchting. Mijn vriend gaat alleen mee naar de afspraken waarin er nieuwe dingen of uitslagen besproken word. Indien hij dit met werk kan regelen. En dat is dan meer voor mij, omdat ik een beetje labiel word van elke keer die teleurstelling.

@Manon, wat shit van dat eitje. Raar ook dat die zomaar ineens verdwenen is! Hopen dat ze dinsdag wel weer een eitje zien en dat jullie nog wel op tijd het gezellig kunnen maken.

Ik ben ongeduldig en gefrustreerd. Gister na de seks wat lichtbruine/roze afscheiding. Dus dat misschien toch ongesteld te worden. Vanmiddag paar heftige krampen, en zere borst en al de hele week super trek in zoetigheid. Maar nu weer helemaal niks te bekennen. Dus alweer vals alarm. Ga voor de afspraak bij de gynaecoloog nog wel een test doen, maar ik weet bijna wel zeker dat ik niet ineens toch nog zwanger ben. Hopelijk kan ik dan snel clomid beginnen. Mijn vriend en ik zijn het er samen over eens dat we daar niet weg gaan voordat er een nieuw plan is. Haha.
@hardloopstudentje, frustrerend he.. heb je nu nog steeds afscheiding? Kon het innestelling zijn? Je bent nu helemaal bewust van alle dingen je lichaam, maakt mij af en toe ook helemaal gek. Ene dag voel je van alles en volgende dag weer niet.. Het is nu echt aftellen tot die afspraak.. :hug:
@Manon, ja heel frustrerend. Je bent je super bewust van elk dingetje dat er met je lichaam gebeurd. Roze afscheiding was volgende ochtend alweer weg, dus denk eerder dat mijn vriend iets had geraakt ofzo wat heel kort heeft gebloed. Toch heb je af en toe nog de hoop dat het ineens toch is gelukt. Maar dat is meer mijn kop in het zand steken.
@manon, hoe vreemd is dat nu dat dat eitje weg was? Hebben ze daar dan uitleg over gegeven? Ik bedoel, had je dan mss al een eisprong gehad?
Ik heb trouwens een verpleegster laten komen om die spuit te zetten. Mijn vriend dreigt flauw te vallen als hij nog maar hoort dat ik een spuit moet zetten...

@belgiangirl, hier is mijn vriend ook nooit mee geweest naar de gyn. Mijn vorige partner ook niet. Wat goed wel dat de resultaten van je vriend goed zijn. Zijn ego zal meteen groeien :-D Mijn vorige partner werd ook getest, maar ik denk dat dat was omdat we toen toch al even bezig waren zonder resultaat. Nu heeft de gyn niet gezegd dat hij zich moet laten testen ook al weet ze dat ik ondertussen een andere partner heb. Dus 't is nu maar te hopen dat alles ok is bij hem.

Ik denk (heel misschien) dat ik mijn eisprong gevoeld heb. Wat een zeurderig gevoel, maar kan ook evengoed niet zo geweest zijn. Ik probeer mij momenteel niet te veel te focussen op mijn lichaam. Dat gaat beter dan bij de vorige zwangerschap. Maar stiekem kan ik toch niet wegblijven van de website waar ze babyspullen verkopen. Al koop ik niets hoor, maar kijken mag he :roll:
Goedemorgen allemaal! Sorry ik lees nog wel mee, maar heb niet zoveel nieuws te melden. Ik mag nu heel gezellig 3 weken de pil slikken (waar ik absoluut niet tegen kan :( )... Wel fijn om er even niet zoveel mee bezig te zijn! Ik moest de pil ook meer zien als medicijn om ervoor te zorgen dat alles weer 'schoon' wordt van binnen dan echt als de pil zeg maar. Maar we wachten af!

@magnolia: oh meen je??? Dat zou wel super zijn! Ik dacht 'm toen ook gevoeld te hebben, maar bij mij was het 1 felle steek, wel precies aan de kant waar het eitje was. Geen idee of dit 'm was, maar aangezien ik wel zwanger was kan dat dus heel goed. Maar zal ook wel weer voor iedereen anders zijn. Ik ben benieuwd, even geduld dus :)

@hardloopstudentje: frustrerend ofniet! Kan natuurlijk vanalles betekenen. Even geduld nog!!

@manon: nee wat balen! Hebben ze niet verteld hoe dat kan? Mij hebben ze toen een keer gezegd dat als ze boven de 12 zijn ofzo ze eigenlijk niet meer krimpen of verdwijnen. Misschien heb je inderdaad een eisprong gehad? Wat zeiden ze daarover?

@belgiangirl: Fijn om te horen dat bij je vriend alles goed is! Mijn vriend is wel mee geweest bij de intake, maar de rest van de echo's doe ik eigenlijk zelf. Vind het zonde van zijn tijd om mee te gaan. Oh en mijn moeder wilde ook een keer mee :hihi: Vond het bij de intake wel fijn dat m'n vriend erbij was. Je hebt toch allerlei vragen en 2 horen er toch meer dan 1! Ben benieuwd!
Hey meiden,

@Manon, wat raar seg? En ze zijn zeker dat je geen eisprong hebt gehad? Wat zeiden de dokters dan, dat het gewoon verdwenen was? Kan dat? Zat het misschien niet verstopt ofzo? En wat nu? Duimen dat ze morgen nieuws hebben en dat je er nog 'werk' van kan maken voor je vriend op reis gaat.

@Hardloopstudentje, ik tel mee met je af naar 5 feb, want ik snap je frustratie volledig. Hopelijk werken ze dan goed door!

@Magnolia, ah wat spannend hopelijk inderdaad een eisprong gehad dan!

@Unicorn, het is waarschijnlijk belangrijk dat er niets blijft 'zitten' nu, maar wel echt echt kut. Probeer inderdaad het misschien even los te laten, maarja makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik ben deze ochtend eindelijk (!) op afspraak bij de gynae geweest. Zoals verwacht geen enkele beweging dus terug starten op clomid, 2X 50mg per dag 5 dagen lang, is wel eerste keer dat ik dit doe, vorige x was het 2x 5 dagen 50mg, dus ik hoop niet dat ik nu overstimulatie ga hebben want dan verlies je weer zoveel tijd... Vrijdag moet ik ook binnen voor een onderzoek van mijn eileiders en om ze te laten 'uitkuisen', iemand al ervaring mee? Want had wel gelezen dat dit pijn kon doen? Tenslotte zei ze ook dat ik Inofolic kon nemen, dit zou goed helpen bij vrouwen met PCOS om alles wat te normaliseren dus dat ga ik ook beginnen nemen. Heb wel het gevoel dat ze goed doorpakt dus dat is fijn. Mijn vriend zijn zaadkwaliteit was ook helemaal goed dus ze dacht dat het binnen de 6 maanden wel moest lukken, ook omdat ik een normaal BMI heb etc. Dus vooral goede moed houden nu.

Dikke kus!
Foutje
Hoihoi, oeps eerst de verkeerde inlog gebruikt haha.

@hardloopstudentje, het is niet gek dat je hoop blijft houden, soms ook alleen maar goed.

@magnolia, het kan heel goed dat je de eisprong hebt gevoelt, ik voel hem iig wel altijd na pregnyl! En fijn dat er een verpleegster kan komen om hem te zetten. Mijn vriend staat daar liever ook niet bij, maar ik heb er geen problemen mee gelukkig. Kijken mag zeker! Ik moest laatst een kraamcadeau kopen, en dan wordt je toch verliefd op alle spulletjes..

@unicorn, kan ook even voor rust zorgen dat je niet moet klussen of naar het ziekenhuis moet! Al voelt het misschien erg lang.. Wat voor bijwerkingen heb je met de pil?

@belgiangirl, spannend dan met die dosering! Hopelijk groeit er 1tje mooi door! Inofolic heb ik nooit van gehoord, maar het kan geen kwaad om te proberen als ze het zeggen toch:)? Wat bedoel je met uitkuisen? Ik heb wel een HSG gehad, dat is het doorspoelen van de eileiders om te kijken of deze niet verstopt zitten. Ik denk dat dit hetzelfde is? Ik moest naproxen slikken de avond van te voren en een uur voor het onderzoek. Ik vond het onderzoek erg meevallen, wel wat krampjes tijdens de vloeistoftoediening, maar verder op de dag nergens last van gehad! (en ze waren goed doorgankelijk bij mij gelukkig!)
Wel positief dat ze denken dat het binnen 6 maanden lukt! Duimen ook op! Maar ik moet zeggen, ik heb wel steeds een eisprong en dus net zoveel kans als een andere vrouw en ben nu ook in ronde 10 bezig.. :-?

En tja, wat betreft mijn verdwenen ei.. Ik voelde geen eisprong, en ze zagen ook geen tekenen hiervan bij mijn slijmvlies enzo. Tegen mij zeiden ze eerder ook dat met 12mm ze eig wel doorgroeien voor de sprong. Dus zij vonden het ook een raadsel waarom deze nu ineens verdwenen was.. Ze hebben echt wel in mn buik lopen duwen om alle kanten te kunnen bekijken maar hij was er echt niet..

Hopelijk zo een mooie echo!

Liefs
Nou hij was 15mm! Dus morgen weer terug om te kijken hoe hij rijpt en dan tijd bepalen voor de pregnyl.. dat is wel fijn, heeft de verhoging van dosis hopelijk net dat zetje gegeven. Fingers crossed!
@belgiangirl - spannend! Hoop dat het gauw aan gaat slaan! En wat betreft Inofolic, ik ben heel benieuwd of hier meerdere ervaringen daarmee zijn. Ik zie dat het in Nederland vrijwel niet te krijgen is?

Kennen jullie ook DCI (D-Chiro-Inositol)? Op de website van healthyhormones prijzen ze dat erg aan.. geen idee of dat kan werken! Ik lees op Vitamines per Post ook erg goede reviews.. misschien al eerder besproken in dit topic? Ben best wel benieuwd. Misschien wil ik dan wel stoppen met de pil en mn cyclus de tijd geven om weer op gang te komen met bijv. zo'n hulpmiddel. Acne en overbeharing staan me alleen erg tegen..

@Manon: wauw ook al zo spannend! Ik ga heel hard voor je duimen! Houd je ons weer op de hoogte? :)
Even een korte egopost, weinig tijd vandaag.

Na vanmorgen weer een omo witte test heb ik gynaecologie gebeld. Of ik alvast primolut kon krijgen. Na overleg met de gynaecoloog mocht dat. Dus ga morgen met 10 dagen primolut beginnen. Heb wel goede hoop dat ik dan 5 februari clomid voorgeschreven krijg. Want als de gynaecoloog vond dat ik moest afwachten had hij me als het goed is ook nu niet primolut gegeven. Dus ik ben weer beetje hoopvol!
Ik heb ook een maand inofolic genomen, nu eigenlijk niet meer.. Maar moet wel zeggen dat ik er zelf mee gestopt ben. Hier in België is het vrij te verkrijgen, maar wel redelijk duur (ongeveer €40?). Ik had er wel een cyclus van 38 dagen mee ofzo, dus het zal inderdaad wel iets uitdoen. Maar sinds ik Clomid neem enzo moet ik zeggen dat ik er niet altijd meer aan dacht om dit te nemen en nu is mijn doos leeg... ;)
@liv, nee nog nooit van gehoord! Maar wie weet:)

@hardloopstudentje, dat klinkt wel positief! Iig al stapje verder!

Hier nogal stom, ik woensdag terug, maar toen waren mn eitjes nog niet groot genoeg voor de pregnyl. Moest ik vanochtend weer. Ik nogal in de zenuwen want mijn vriend is morgenochtend voor wintersport weg. In de stoel: rechts 2 eitjes van 19mm! Maar links ook 16,5mm... nu wilden ze me geen pregnyl laten spuiten, maar eerst bloed laten prikken. Om te kijken of ik uberhaupt mag spuiten of moet stoppen.. Dus ik meteen ja dat is vanmiddag pas bekend, best laat.. maar ze zouden mn bloed in de gaten houden..

Kut, straks moet ik overslaan...
@Manon, dat is klote! Maar anders voor de zekerheid vanavond en morgen ochtend gewoon nog gezellig maken. Stel dat je vanmiddag wel pregnyl mag zetten, dan ben je dan nog wel op tijd toch? En als je het niet mag zetten, is er dan geen kans dat ze uit zichzelf nog springen?

Ik ben aanbeland bij dag 4 primolut. Word er misselijk van en moe en chagrijnig. Maar goed, we houden vol. Ben enorm zenuwachtig voor de afspraak van dinsdag. En dat word met de dag alleen maar erger.
Ik mag m zetten! Kans op drieling is wel aanwezig, maar echt wel heel klein. (Ook omdat ik na 10 rondes nog niet zwanger ben geworden met 1 eitje). Tweeling zou nog kunnen, kans iets groter. Maar we hadden afgesproken er dan alsnog voor te gaan.

Hij gaat om 4u vannacht al weg dus dat is een beetje jammer. Ben hem al aan het overhalen wat later weg te gaan. Ip is de kans alsnog aanwezig hoor, maar gewoon voor mij eigen gevoel prettig als hij morgenavond er ook gewoon is😂..
De arts zei al dat het wel een hindernisje is omdat ze wel zo lang moet overleven, hoewel je wel overal leest dat ze 2-3 dagen kunnen overleven..

Fingers crossed! 16-17 feb dan mijn nod!

@hardloopstudentje, vervelend dat je er naar van bent.. heb je een beetje leuke plannen van het weekend? Beetje je gedachten ergens anders? Hou vol :hug:
Wauw Manon!! Keigoed nieuws! En inderdaad mooie groottes he seg! Bij mij waren die andere eitjes veel kleiner, dus kans is bij mij miniem dat die nog goed zouden groeien. Veel succes!!!!
Hoi allemaal,

Ik heb alweer een tijdje niet meer geschreven. Maar wel geprobeerd mee te lezen. Wat is er veel gebeurd! Ik ben niet helemaal op de hoogte van ieders traject. En ik weet ook niet zo goed hoe ik mijzelf in de tabel kan zetten.

@manon Fijn dat je de pregnyl mag zetten! Ik begrijp dat jij al een aantal maanden gonal F gebruikt? Begon jij ook met 50 eenheden en hoe snel ben je toen op gaan hogen?

@hardloopstudentje die primolut is echt zo vervelend. Ik voelde me er ook altijd rot door, soms nog rotter dan door de
Clomid.

@liv Ik slik ook DCI en nog een berg aan supplementen. Ik volg een dieet van de hormoonfactor en daar past dat blijkbaar in. Ik heb wel de DCI van ovabalance gekocht, want daar zit meer werkende stof in dan in die van vitaminesperpost. Of het werkt, weet ik nog niet. Daar gebruik ik het nog niet lang en consequent genoeg voor. Op internet zijn wel veel positieve verhalen te lezen. Dus ik denk maar zo, baat t niet dan schaad t niet. T is alleen gruwelijk duur.

Ik vind t op t moment erg zwaar. De clomid leek bij de derde keer (150 Mg) te werken, met een mooi ei tot gevolg. Helaas niet zwanger. Vol goede moed nog een keer de 150 Mg gaan slikken en totaal geen reactie meer. Wat was ik verdrietig. De verpleegkundige zei nou dit werkt voor jou.... maar t heeft dus welgeteld 1 keer gewerkt:( Ik ben inmiddels alweer 10 dagen aan het spuiten met gonal F 50 eenheden. Het doet helaas nog niks. Donderdag hoor ik of ik op mag hogen. Ik vind wel dat ik lang door moet spuiten met 50 eenheden zonder dat er een reactie lijkt te zijn. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Kan het na een dag of 10 alsnog gaan werken? Het spuiten zelf valt me alles mee, maar emotioneel vind ik het zo zwaar en duurt t me al veel te lang. Iedereen om mij heen wordt zwanger, zo oneerlijk voelt dat. Ik las ook een tijdje terug hier dat iemand hier schreef dat zij op de hoogte werd gebracht toen een vriendin het ook ging proberen. Dat lijkt mij dus wel fijn, want nu komt het totaal onverwachts en lijkt er echt totaal geen rekening mee gehouden te worden. Een vriendin, waarvan ik dacht dat we alles deelden, is inmiddels bijna 30 weken zwanger. Ik voel nu ook niet meer de behoefte om dingen met haar te delen en vermijd haar zoveel mogelijk (zoek zelf helemaal geen contact meer). Ze heeft me echt teleurgesteld, ze weet waar wij mee bezig waren maar gewoon niks zeggen. Het voelt nu wel heel eenzaam. Aan de ene kant wil ik er over praten, maar ik stuit op zoveel onbegrip en vervelende opmerkingen. Dat ik mij eigenlijk steeds meer afzonder. Het gevoel dat niemand het toch begrijpt. Herkennen jullie dit?

Donderdag moet ik weer terug voor een echo. Dan zien we weer verder.

Succes voor iedereen!
Hier geen succes. Net mijn maandstonden gekregen...
@makeupgirl: jou verhaal komt me zo bekent voor! Om te beginnen met het spuiten, volgens mij moest ik in het begin 14 dagen 50 eenheden spuiten, vervolgens mocht ik met 7 dagen verhogen zo uit mijn hoofd. Het duurt enorm lang, maar het komt heel precies is mij verteld. Als je te snel gaat kan het zijn dat je meerdere eitjes hebt. Ik had uiteindelijk met 87,5 een eitje dus dat valt nog mee. Volgende ronde begin ik gelijk met 75.
Wat betreft je vriendin. Wat ontzettend lomp van haar en ik snap dat je hier verdrietig om voelt. Mijn beste vriendin heeft mij hetzelfde geflikt (al was zij niet zwanger, dus misschien iets minder erg), maar 0 contact meer met haar! Maar aan de andere kant kunnen mensen waarvan je het niet verwacht je juist verassen! Zijn er veel mensen die van jullie traject weten?

@magnolia: neee balen :( Moed houden!

@manon: ben benieuwd! Ben al aan het duimen!

@hardloopstudentje: morgen naar de gyno? Succes!!

Hier nog steeds aan de stomme pil, nog 7 dagen! pfff duurt lang!
@unicorn123 ja wat stom dat mensen gewoon alleen maar zo met zichzelf dan bezig lijken te zijn he. Thanks voor je duidelijke uitleg! Hoelang duurde het uiteindelijk voordat je een ei had? En was dat je eerste ronde gonal F? Ik lees net ook terug waarom je aan de pil bent. Wat ontzettend naar wat jij hebt meegemaakt!! En dan nu aan de pil pffff.... weer dat wachten:( heel veel succes en sterkte! Ik duim heel hard voor je nieuwe ronde!
@makeupgirl. Dank je!! Ja het valt niet mee allemaal... En dan al die mensen die om je heen zwanger worden...
Ik heb op 15 november voor het eerst geprikt met 50 eenheden en ik heb 25 december de andere spuit gezet. Dus 5 weken heeft de eerste keer geduurd. Dit was inderdaad mijn eerste ronde Gonal F. Ik hoop dat als ik mag beginnen met 75 eenheden het iets sneller gaat dan 5 weken :roll: Maar dit verschilt natuurlijk heel erg per persoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven