Zwanger worden met PCOS vervolg

16-07-2018 14:15 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het vervolg van het normale topic zwanger worden met PCOS.
Hier kan iedereen zelf de tabel bijwerken!

Inloggen kan alsvolgt:


Alle dames zijn ten alle tijden welkom, of je net ontdekt hebt dat je PCOS hebt of als je al jaren bezig bent. Hier respecteren wij elkaar, en elkaars trajecten. Je kunt hier alles delen! De mooie dingen, maar ook de minder mooie dingen. Wij zullen elkaar hier steunen en altijd netjes met elkaar omgaan.

Hoop voor iedereen dat de wens snel mag uitkomen! :loveys:
[table] [i][u]Iedereen die vanaf 01-06 actief was staat in de tabel. Mocht je jezelf missen, of toch mee willen schrijven sluit gerust aan en zet je eigen gegevens in de tabel! ( Sorry als ik iemand vergeten ben)[/u][/i] [b] Zwanger :flirting: [/b] [table][table]
Naam Leeftijd (v/m) Gestart sinds Gestart traject sinds Traject status NOD
Zoma17 25/26 03-2017 Geen traject Afvallen ivm cyclus +- 28 okt.
Nala90 28/34 09-2017 Geen traject Medicatie om TSH lager te krijgen, daarna pas traject starten 15-08-18??
KirstenvdVeen 23/26 02-2016 03-2018 4e ronde Clomid 150 MG 01-10-2018
MetteDoete 27/27 09-2017 05-2018 Gonal F 50 EH. 1ste ronde onbekend
Margriet26 26/26 12-2017 08-2018 Gonal F 75 13-01-2019
Zuster1992 25/31 01-2016 12-2018 1e ronde met Clomid 50 Mg ongeveer tussen 6&9 januari 2019
Manon12345 28/30 01-2017 10-2017 10e ronde gonal f injecties 112,5IU onbekend
Rossy2013 25/28 10-2017 na vakantie chlomid 50/ zaad onderzoek afwachting ?
Lucy387 31/ 32 1-1-2017 1-1-2018 4e ronde, tamoxifen 40 25 augustus 2018
Hardloopstudentje 25/27 mei 2018 nog geen traject wachten uitslag zaad en bloedonderzoek 4/9/2018 onbekend
JFirst13 29/40 07-2017 06-2018 clomid 50 mg 3-8 ?
Unicorn1234 32/30 01-2018 05-2018 Gonal F 87,5 EH. 1ste ronde 10-12
juf88 30/33 07-2017 04-2018 letrozol, utrogestan 4-12-2018
horecameisje 30/29 08-2017 11-2018 clomid 50 mg 25-12-2018
mar1786 32/36 okt 2017 april 2019 in afwachting van eerste iui 7-5-2019
maestro 32/37 09-2018 nog geen traject ziekte van Addison medicatie, bloedonderzoek in orde ??
Naam Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
ideetje88 Eerste - - -
american_girl Eerste 26-01-2019 - -
- - - - -
- - - - -
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:15
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
79.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
He jasses zilverzwart wat vervelend!

Inderdaad 3 keer is scheepsrecht. Wat gebruik je om cyclus op te wekken primolut of iets anders?

Ik ga ook voor jou duimen!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik provera voor het opwekken van de menstruatie. Ik ken primolut niet, is dat hetzelfde?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Belgiangirl! Dit maakt mij echt blij :hello:
@ Rmsjhl en zilverzwart: Ik heb duphaston gekregen voor opwekken menstruatie
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder he, zo krijgt iedereen weer wat anders. Hoe bevalt het jullie? De eerste maanden kreeg ik ook provera, had alleen wat bijwerkingen ervan en duurde 3 weken voordat ik weer ongesteld was. Laatste keer ben ik over gestapt op primolut. Duphaston heb ik zelf nooit gebruikt maar heb er al wel eens van gehoord.

Hoe gaat het met iedereen? Hoofdjes nog positief staan?

Vandaag 13 dpo, afgelopen week een testje gedaan om te kijken of hcg er nog in zat, maar dat was er al uit. Kon me niet inhouden dus vanmorgen 2 keer getest, een waarop licht streepje te zien was en de ander gaf 1 week zwanger aan. Dinsdag maar weer, geeft dan vast meer zekerheid. Vind het zoooo onzeker en spannend!!!!

Fijn weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa dat klinkt voorzichtig positief hoor!!!!! Wat mega spannend zeg!!!! :cheer: :cheer: :cheer: Hoop voor je dat het lekker blijft zitten :yes:

Ik heb helemaal geen bijwerkingen, ook niet van de Provera. Ik word netjes na 4 dagen ongesteld (10 dagen pilletje dan na 4 dagen). Wel super vreemde ongesteldheid, niks geen zere rug of buikkrampen ofzo. Echt enkel bloedverlies. Nu ben ik uit mezelf nog nooit ongesteld geweest, dus weet niet hoe het 'echt' bij mij zou moeten zijn, maar met de stopweek van de pil lag ik echt te creperen van de buik- en rugpijn.
Hoofd staat nog redelijk positief. We zien het wel, de volgende ronde. En zo niet dan niet... Maar dat klinkt stoerder dan ik het voel :biggrin:

Mango_Smiley hoe is het met jou?
En met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet morgen voor het laatst de duphaston innemen en dan wachten op de menstruatie. Ik ben eigenlijk bang dat ik weer niet ongesteld word door de duphaston net als vorige keer, maar we zullen zien. Ik heb door de duphaston geen bijwerkingen gelukkig :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Gezonde instelling hoor zilverzwart! En mocht je een keer je niet zo stoer voelen dan heb je gewoon een baaldag, heb je ook recht op😘
Positief blijven kan af en toe moeilijk zijn en werkt heel goed voor je hoofd!

Ziet er idd wel positief uit, dankje. Durf nog niet blij te zijn. Eerst maar een echte bevestiging.

@ Mango, is het een idee om te vragen naar iets anders. Toen ik aangaf bijwerkingen te hebben en dat het 20 a 21 dagen duurde kreeg ik iets anders..ze zeiden dat ze niet konden beloven dat ik eerder ongesteld werd, maar ik mocht het wel proberen. En voila opeens binnen 10 dagen! Dat kan natuurlijk toeval zijn, als het jou dears zit zou je het, als je daar behoefte aan hebt, misschien een keer kunnen bespreken met de arts?

Ik heb vandaag toch weer getest, hahaha maak mezelf gek. Weer een licht streepje. Morgen is mijn NOD!
Alle reacties Link kopieren
RmsJhl schreef:
20-10-2019 08:22
Gezonde instelling hoor zilverzwart! En mocht je een keer je niet zo stoer voelen dan heb je gewoon een baaldag, heb je ook recht op😘
Positief blijven kan af en toe moeilijk zijn en werkt heel goed voor je hoofd!

Ziet er idd wel positief uit, dankje. Durf nog niet blij te zijn. Eerst maar een echte bevestiging.

@ Mango, is het een idee om te vragen naar iets anders. Toen ik aangaf bijwerkingen te hebben en dat het 20 a 21 dagen duurde kreeg ik iets anders..ze zeiden dat ze niet konden beloven dat ik eerder ongesteld werd, maar ik mocht het wel proberen. En voila opeens binnen 10 dagen! Dat kan natuurlijk toeval zijn, als het jou dears zit zou je het, als je daar behoefte aan hebt, misschien een keer kunnen bespreken met de arts?

Ik heb vandaag toch weer getest, hahaha maak mezelf gek. Weer een licht streepje. Morgen is mijn NOD!
Gefeliciteeerd!

Ik heb het aangegeven dat ik liever wat anders wil gezien mijn ervaring van 3 jaar geleden, maar het was een heel rommelig consult en ik kreeg ook een andere arts dan mij beloofd was. Ik wacht het dus even af, wordt ik niet ongesteld dan ga ik weer bellen en eisen stellen.
Alle reacties Link kopieren
Rmsjhl, heb je nog getest op je nod??
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaa nog steeds vol ongeloof, gisterenavond nog een keer getest en zijn duidelijk 2 vette strepen.

We proberen onze blijdschap wat te temperen, ivm verhoogde kans mk en bbz. Ziekenhuis stelt nu mijn schildkliermedicatie bij. In november de echo. Als dan alles goed is durf ik pas echt blij te zijn. Maar voor nu ben ik gelukkig!!!
Alle reacties Link kopieren
Wauwie!!!!!! Nogmaals van harte gefeliciteerd, nu echt!!! Ik snap je terughoudendheid, dat beschermt jezelf ook. Maaaaar, geniet er van!

Mango: je menstruatie al begonnen?
zilverzwart wijzigde dit bericht op 24-10-2019 20:07
11.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd en op naar eveneens goed nieuws bij de echo!
Alle reacties Link kopieren
Hey R, wow zalig! Dikke proficiat. Het is een vruchtbare maand hier op het forum! :-)
Hopelijk een mooie eerste echo!

Ik had maandag 2de bloedname en alles zag er goed uit dus moet op 5 november voor 7w echo naar Jette. Toch constant zo bang dat er iets mis is... Dus ga maandag toch maar eens bloed laten trekken.

Dikke kus aan iedereen
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd voor alle zwangeren! Mooi nieuws!

Ik ben er nog steeds en weinig nieuws te melden. Nog geen eisprong gehad, dus ben nog aan het wachten. Wel merk ik weinig behoefte aan het forum, vandaar dat ik er minder ben.
Ik lees nog wel af en toe mee.
samen sta je sterker
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

@R, gefeliciteerd!! Wat een nieuws inene op het forum haha:)

@belgiangirl, ik snap het hoor, had ook tot de eerste echo zoveel angst, en toen tot de termijnecho weer haha.

Maarrr mijn kleine man is 19-10-‘19 geboren! Alles gaat goed en zit erop en eraan en hij is lekker tevreden:)

Veel sterkte voor de andere dames, dikke knuffel! Houd moed, al weet ik dat dat soms heel moeilijk kan zijn :rose:

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Ooooh Manon superdikke proficiat!!! Geniet er superhard an.

Sorry voor de stilte een beetje, wilde beetje zien hoe alles loopt :-) Ik had een groot hematoom zitten dus de kans op een miskraam was heel groot, heb dus op week 8, 9 en 10 een echo gehad. Heb 2 weken volledig plat gelegen en gelukkig is het nu weg! Laatste echo was op 10w5d en alles zag er goed uit. Ook nog buikgriep gehad ertussendoor, dus stevig :( Sinds gisteren ben ik 12w dus ik durf er stilaan in geloven, woensdag heb ik echo en nipt.

Hoe is het met alle anderen?
Alle reacties Link kopieren
Zilverzwart schreef:
24-10-2019 20:06
Wauwie!!!!!! Nogmaals van harte gefeliciteerd, nu echt!!! Ik snap je terughoudendheid, dat beschermt jezelf ook. Maaaaar, geniet er van!

Mango: je menstruatie al begonnen?
Hoi ZZ ik lees je vraag nu pas. Ik was na 3 dagen stoppen met duphaston ongesteld! Op CD clomid 50 ingenomen maar helaas op cd 35 nog geen menstruatie en geen zwangerschap. Mag volgende ronde dus naar 100mg
Alle reacties Link kopieren
Spannend Mango, hopelijk slaat de 100 wel aan bij je.
Ik zit net in mijn eerste ronde injecties, gonal f. Afgelopen dinsdag voor de eerste keer een ei gespot op dag 14 van 11mm. Morgenochtend mogen we weer... ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Sorry ik heb heel lang niks van mij laten horen... ik vond alle zwangeren toch lastig.

Dus bij deze alsnog gefeliciteerd voor belgiangirl, hardloopstudentje en rmsjhl met jullie zwangerschap! En Manon natuurlijk met de geboorte van jullie zoon, lijkt me super fijn als je hem eindelijk bij je hebt😊

Voor zilverzwart en mango, heel veel succes in het traject. Mocht je vragen hebben mag je ze altijd stellen. @zilverzwart ik duim voor jou! Jij zal nu wel richting je NOD gaan? Gonal F werkt bij mij prima (wel lange cycli door lastig stimuleren) maar wel zwanger door geworden. Hopelijk geeft dat je een beetje hoop.

Ik ga hier verder wel afscheid nemen van dit topic aangezien dit niet meer echt het topic voor mij is. Ik ben weer zwanger (nog pril 6+3 nu) maar heb veel angst door de vorige keer. Het wel/niet zwanger worden met pcos is niet meer echt mijn angst aangezien ik beide goede rondes met Gonal F zwanger ben geworden en dat dus wel lukt. Zwanger blijven daarentegen is lastiger op te vertrouwen. Het verdriet en de angst die daarmee gepaard gaat is voor mij op dit moment meer aanwezig in mijn leven. En daarom schrijf ik nu mee in een ander topic over miskramen en zal ik hier dus niet meer meeschrijven. Tenzij iemand een vraag heeft uiteraard, want ik voel me toch wel een redelijk doorgewinterde medische molen klant (met mij uiteraard nog vele anderen in dit topic).

Nogmaals heel veel succes voor iedereen en laat 2020 een jaar worden met veel gezonde baby’tjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat dit topic stil is gevallen, waarschijnlijk door heel veel goed nieuws wat natuurlijk heel fijn is!

Zijn er nog meiden die door willen schrijven over dit onderwerp?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven