Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

maandag 28 januari 2019 om 16:28
Beterschap voor alle zieken 
Ben van alles aan het doen thuis. Klusjes, ruimen en minder schermtijd en gisteren lekker aan de jas bezig geweest. Morgen op naailes daar weer mee verder.
Gegeten vandaag toast met gebakken bacon en plakjes gekookt ei. Straks eet ik verse worst, piepertje en ntb groente.

Ben van alles aan het doen thuis. Klusjes, ruimen en minder schermtijd en gisteren lekker aan de jas bezig geweest. Morgen op naailes daar weer mee verder.
Gegeten vandaag toast met gebakken bacon en plakjes gekookt ei. Straks eet ik verse worst, piepertje en ntb groente.

maandag 28 januari 2019 om 23:07
Coetje: wat afschuwelijk dat je nicht en haar vriend zijn omgekomen bij een motorongeluk. Kan me goed voorstellen dat je dan wel bang wordt om motor te rijden op de openbare weg.
Chris: ik lees eigenlijk allerlei boeken, zo lang het maar geen Chicklits zijn; daar heb ik echt niets mee. Lees de laatste tijd veel oorlogsboeken en thrillers. Wat is jouw favoriete genre?
Liz: veel plezier als je met je vriend nog naar de Eifel gaat dit jaar
Leuk dat jullie ook lezen Wally en Liz
Zenzeo: ook al zijn het waarschijnlijk best vermoeiend zijn geweest, fijn dat je weer alleen hebt kunnen douchen.
Chris: ik lees eigenlijk allerlei boeken, zo lang het maar geen Chicklits zijn; daar heb ik echt niets mee. Lees de laatste tijd veel oorlogsboeken en thrillers. Wat is jouw favoriete genre?
Liz: veel plezier als je met je vriend nog naar de Eifel gaat dit jaar
Leuk dat jullie ook lezen Wally en Liz
Zenzeo: ook al zijn het waarschijnlijk best vermoeiend zijn geweest, fijn dat je weer alleen hebt kunnen douchen.

maandag 28 januari 2019 om 23:14
Wally: hoop dat je snel wat opknapt. Vervelend dat je zo moe bent. Hadden ze je vitamines en mineralen ook geprikt?
Qua boeken: als je van thrillers houdt, vind ik de boeken van Karin Slaughter, Nele Neuhaus en Linda Jansma aanraders.
Jaja: leuk inderdaad dat vierschansentoernooi. Echt een aanrader om te kijken.
Coetje: beterschap voor de kinderen. Hoop dat het aan jou voorbij gaat.
Qua boeken: als je van thrillers houdt, vind ik de boeken van Karin Slaughter, Nele Neuhaus en Linda Jansma aanraders.
Jaja: leuk inderdaad dat vierschansentoernooi. Echt een aanrader om te kijken.
Coetje: beterschap voor de kinderen. Hoop dat het aan jou voorbij gaat.
dinsdag 29 januari 2019 om 07:17
dinsdag 29 januari 2019 om 09:24
dinsdag 29 januari 2019 om 10:52
Nou Zenzeo,wat is er toch allemaal aan de hand in dat lijf van je.
Sterkte!
wees maar lief van jezelf.
Er gaat hier in het bedrijf veel veranderen,wat dat horen we volgende week precies.Ik mag gelukkig wel blijven,maar zal bijvoorbeeld zondag's en s'avonds moeten werken.Dat vind ik geen probleem.Vind de veranderingen wel spannend.
Ik drink een koffie.
Sterkte!

Er gaat hier in het bedrijf veel veranderen,wat dat horen we volgende week precies.Ik mag gelukkig wel blijven,maar zal bijvoorbeeld zondag's en s'avonds moeten werken.Dat vind ik geen probleem.Vind de veranderingen wel spannend.
Ik drink een koffie.
dinsdag 29 januari 2019 om 10:58
Goedemorgen.
Ach zenzeo.wat vervelend toch weer.
En bij coetje blijft het ook maar doorgaan.hoop dat jij het niet krijgt coetje..
Chicklits lees ik ook niet tijdschrift.
Ja Nele Neuheus .Sneeuwwitje moet sterven. haar boeken worden ook vaak voor .t.v verfilmd .
Heb je de theeroos serie van Jennifer Donelly al eens gelezen? drie prachtige boeken. Wel op volgorde lezen.
Kon gisteravond niet in slaap komen. Eigen schuld .kon niet stoppen met lezen zo spannend,
Ontbijt was .brood met koffie.
Fijne dag allen
Ach zenzeo.wat vervelend toch weer.
En bij coetje blijft het ook maar doorgaan.hoop dat jij het niet krijgt coetje..
Chicklits lees ik ook niet tijdschrift.
Ja Nele Neuheus .Sneeuwwitje moet sterven. haar boeken worden ook vaak voor .t.v verfilmd .
Heb je de theeroos serie van Jennifer Donelly al eens gelezen? drie prachtige boeken. Wel op volgorde lezen.
Kon gisteravond niet in slaap komen. Eigen schuld .kon niet stoppen met lezen zo spannend,
Ontbijt was .brood met koffie.
Fijne dag allen

Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 29 januari 2019 om 11:21
JJ, ja soms heel vervelend, maar is even niet anders. Gelukkig kunnen man en ik elkaar afwisselen.
Wally, dubbel gevoel lijkt mij dat je bloeduitslag goed is. Maar van ziek zijn, tijd van het jaar en jouw depressie, vind ik je vermoeidheid ook wel te verklaren. Maar jij weet dat het beste natuurlijk, het is jouw lijf en als je het niet vertrouwd, terug naar de dokter hoor!
ZZ, fijn dat je weer thuis bent! Maar inderdaad, wat is er toch aan de hand. Had je zelf gebeld of vond de thuiszorg het niet goed gaan?
Coetje, sterkte met de ziekenboeg. Buikgriep is zo besmettelijk. Hoop voor je dat jij de dans ontspringt.
Ik heb twee koppen thee gehad en zit nog steeds tegen mijn witte bolletjes chocoladepasta aan te kijken. Heb geen trek en voel mij een beetje chaggie vandaag. Zou de hele dag wel in bed willen liggen.
Kinderen zitten aan een fruit bakje en oudste kijkt Dora.
Vanmiddag nog maar even naar buiten.
Wally, dubbel gevoel lijkt mij dat je bloeduitslag goed is. Maar van ziek zijn, tijd van het jaar en jouw depressie, vind ik je vermoeidheid ook wel te verklaren. Maar jij weet dat het beste natuurlijk, het is jouw lijf en als je het niet vertrouwd, terug naar de dokter hoor!
ZZ, fijn dat je weer thuis bent! Maar inderdaad, wat is er toch aan de hand. Had je zelf gebeld of vond de thuiszorg het niet goed gaan?
Coetje, sterkte met de ziekenboeg. Buikgriep is zo besmettelijk. Hoop voor je dat jij de dans ontspringt.
Ik heb twee koppen thee gehad en zit nog steeds tegen mijn witte bolletjes chocoladepasta aan te kijken. Heb geen trek en voel mij een beetje chaggie vandaag. Zou de hele dag wel in bed willen liggen.
Kinderen zitten aan een fruit bakje en oudste kijkt Dora.
Vanmiddag nog maar even naar buiten.

dinsdag 29 januari 2019 om 13:09
*pauze*
Coetje, buikgriep is niet niks. Beterschap voor jouw gezin. Gelukkig mag je blijven werken.
Zenzeo, jammer van de bloeduitslagen. Sterkte.
Chris, een spannende leesnacht gehad, zo te lezen.
Viva, af en toe heb ik ook van die dagen dat ik een hele dag onder de wol wilt liggen.
Wally, vermoeidheid, depressie wordt vaak onderschat. Men ziet het niet, maar je hebt het wel. De hele maand menstruatie is ook niet niks.
Beterschap en sterkte voor diegenen die het nodig hebben.
Zo meteen gekookte eitjes, volkoren crackers + koffie.
Daarna weer verder.
Een fijne dag, allemaal.
Coetje, buikgriep is niet niks. Beterschap voor jouw gezin. Gelukkig mag je blijven werken.
Zenzeo, jammer van de bloeduitslagen. Sterkte.
Chris, een spannende leesnacht gehad, zo te lezen.
Viva, af en toe heb ik ook van die dagen dat ik een hele dag onder de wol wilt liggen.
Wally, vermoeidheid, depressie wordt vaak onderschat. Men ziet het niet, maar je hebt het wel. De hele maand menstruatie is ook niet niks.
Beterschap en sterkte voor diegenen die het nodig hebben.
Zo meteen gekookte eitjes, volkoren crackers + koffie.
Daarna weer verder.
Een fijne dag, allemaal.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

dinsdag 29 januari 2019 om 13:59
dinsdag 29 januari 2019 om 14:09
Jawel, Wally. Maar het is moeilijk. Ook staat me nog het 1 en ander te wachten aan behandelingen.
Ik krijg m'n dagen momenteel ook niet goed zinvol ingericht. Lastig...
Steeds die thuiszorg ook. Aardige meiden, dat wel, maar ik kan geen kant op.
Heb een zak snoepjes voor mezelf gekocht, als troost (doe ik anders nooit).
Ik krijg m'n dagen momenteel ook niet goed zinvol ingericht. Lastig...
Steeds die thuiszorg ook. Aardige meiden, dat wel, maar ik kan geen kant op.
Heb een zak snoepjes voor mezelf gekocht, als troost (doe ik anders nooit).

dinsdag 29 januari 2019 om 16:33
Kan je dat eventueel vragen aan je arts of ze daar op willen prikken? Verschrikkelijk lijkt me dat, maar ze weten ook niet hoe dat komt?walpurgisnacht schreef: ↑29-01-2019 12:20goeienmiddag
Hier prikken ze niet op vitaminen en mineralen alleen op yzer
Viva : die vermoeiheid heb ik al jaren : maar dat ik al de ganse maand mijn menstruatie heb niet , maar afijn het is uit zitten .
dinsdag 29 januari 2019 om 16:37
Nee, inmiddels waren ze uitgedroogd. Heb een cup a soep genomen, toen een cracker kaas er achteraan. Met de kinderen een uurtje geslapen en net even buiten met ze geweest.walpurgisnacht schreef: ↑29-01-2019 13:59Viva Heb je al je bolletje chocopasta opgeeten , ofben je wat ziekjes .
Voel me niet ziel verder. Beetje baal dagje denk ik.
Vanavond staat er stamppot andijvie met spekjes op het menu.
Nu een kop koffie en wat fruit.