Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Krijg je morgen de uitslag Wally?
Doe maar lekker rustig aan.Is je vriend er zodat hij een beetje voor jou kan zorgen?

Zenzeo,wat knap dat je al alleen gedoucht hebt.En wat een energie kost dat he,daar sta je niet bij stil als je niets mankeert.
Lief dat zoon en kleindochter langs kwamen.

Ik ben een kippenbouillon aan het maken,straks verse kippensoep en dan maak ik meteen ragout voor in de vriezer.
Morgen werk ik nog thuis maar denk dat ik dinsdag gewoon weer naar kantoor ga.Voel me best oke.

Liz,zoon weer helemaal opgeknapt?
Wat vervelend is dat toch Wally,je wil wel .maar je kan weinig .vanwege dat je geen energie hebt.
Weer n thriller lezer. 👍
Ik ben nu gewend aan de reader en iPad lezen Liz.moest wel wennen .maar nu helemaal oké. En ja ik mocht ook graag in de bieb snaaien. Maar heb nu n fantastische site waar alle boeken opstaan.die ik lezen wil. Plus dat ik veel informatie over boeken lees.
Ik zoek op boekensites. en lijkt mij iets mooi. dan kijk ik of ik het in huis heb.
Heb ik het niet. Dan het ik nog n vriendin die ook zo veel boeken heeft..
en nog n schoonzus. die heeft nog meerdere zussen en alles draait om boeken . :rofl:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
mijn vriend is thuis .
hebben jullie aanraders voor boeken
Wally; Anna Karenina (Tolstoj). Of ken je die al?

Ik maakte een broodje sloppy Joe. Een soort spicy, losse hamburger.
Wel lekker, maar ik miste wat groente.
zenzeo die ken ik nog niet. Die sloppy joe is een soort van dikke saus .
Cappuccino en een stukje chocoladetaart.
@Wally.
Wat zij achterliet..Eva Marie Wiseman. bijzonder mooie roman. Over hoe je vroeger als kind van rijke ouders ,als je niet gehoorzaamde .zo maar weggestopt kon worden in n krankzinnigengesticht.

Kate Furnival. Historisch.
Karin Rosé. Thrillers.
Karin .Slaughter Thrillers ,
Sara. Lark.
Joy Fielding.
Barbara Wood.
Kristin Hannah. Ontroerende boeken.

De verloren kinderen. van Diney Costeloe. Gaat over hoe ze na de oorlog met weeskinderen omsprongen. zeer gewild om te adopteren.om dan keihard te moeten werken .of geestelijke en lichamelijke mishandeld en misbruikt te worden.
Ach er zijn zo veel prachtige mooie boeken. Maar wat ik mooi vind .hoeft niet iedereen mooi te vinden natuurlijk.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 28-01-2019 10:16
0.64% gewijzigd
Tot morgen dames. gegeten hebben we aardappel kroketjes met sla en verse worst.
Lekker, Chris.
In het ziekenhuis kreeg ik steeds toetjes, vla enzo.
Nu wil ik ook vla!!!
Zenzeo,mijn aanbod van lang geleden staat nog steeds.Ik doe met liefde en plezier boodschappen als je bij mij in regio woont.
Dus voel je vrij om dat te pb-en.Zie je het niet zitten,even goede vrienden. :hug:
Lief, Coetje, maar ik woon elders. En heb het besteld.
Slagroom-vanillevla! ;)
Lekker Zenzeo! Ik heb ook de hele week vla gegeten.Vanaf morgen ga ik mij weer wat meer met gezonde voeding bezig houden.Maar als je je niet lekker voelt moet je vooral eten waar je echt trek in hebt,gewoon lief zijn voor jezelf.

Ik drink een citroenwater.
Ik ben het hier helemaal mee eens, Coetje!
Goedemorgen,

Twee speltbroodjes met kaas en een kop thee. Vanmiddag de kinderen naar de opvang brengen en daarna aan het werk.

Wally, vandaag meer uitslagen?
Coetje, wat super lief weer van jou!
ZZ, goed zo, lekker eten waar je zin in hebt.

Fijne dag allemaal :hello:
Goedemorgen,

Wat een stormachtige nacht!
Hoop dat jullie allemaal goed geslapen hebben.

Ik zit startklaar aan de eettafel.Laptop aan en koffie ernaast.
Fijne dag vandaag!
Goedemorgen allemaal,

Chris, aadappelkroketjes zijn heerlijk.

Thee, hoe is het met je?

Zenzeo, alleen douchen is al een mijlpaal in jouw situatie. Een goede stap vooruit.

Tijdschrift, ik vind wintersport op TV kijken het leukste. En vooral rond de jaarwisseling met de vierschansentoernooi. Een traditie. Ook het uitzicht op de achtergrond is mooi.

Coetje, ik kan me voorstellen dat het jou aangrijpt, de ongeluk van je nicht en haar vriend. Komt nog de aanrijding erbij, een hele impact.

Liz, vanuit de bus touren heeft een voordeel omdat je dan kan ontspannen. Vooral toen je de 6 hechtingen in je hand had. En de tourleider weet meestel veel betreft achtergrond info/geschiedenis.

Viva, lastig als kids ’s nachts niet zo goed slapen.

Wally, vandaag de uitslag. Spannend. Gelukkig is jouw vriend thuis. Rust maar uit. Frank E Peretti schrijft spannende theologische thrillers. Die lees ik zo weg.

Mijn ex heeft een motor. Vroeger vaak meegereden en hij reed voorzichtig. Ik heb er leuke herinneringen aan.
Ik had ook een E-reader van Sony. Ik heb hem niet lang daarna verkocht. Ik vond het niet echt handig qua formaat. Ik lees net zo goed tablet/smartphone of laptop. Deze 3 heb ik en is meer dan genoeg. Tegenwoordig zijn er snel veel apparaten in huis met adapters/snoeren.

Vandaag boerenkool, piepers en runderworst. Een lekkere warme hap, gezien het weer van vandaag.

Fijne dag.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Goedenmorgen.
Ja het is weer voor boerenkool. Ik lust het wel.zo vers gekookt.maar niet later nog n keer opgebakken of opgewarmd . Dat krijg ik er niet door. Heb ik met alle stamppotten.
Had bij de boeken weer de verkeerde naam gezet. Had Wally gevraagd en had er Liz bijgezet. intussen veranderd.kom nog wel eens in de war met namen.
In het dagelijks leven ook. 🤭
Ontbijt was n knoflookstokbroodje met kruiden kaas.
Koffie. straks de tweede koffie.

Fijn coetje vanuit huis werken zo,.

Gezellige dag. :bye:
goedemiddag
Zoals ik had gedacht is de bloeduitslag , alles in orde . Dus ik vrees dat ik ga moeten uitzitten. Nu eet ik rijstepap .
Wat raar wally, die vermoeidheid moet toch ergens wegkomen?
Haha chris geeft niets hoor, ik ben ook een ramp met namen, omzeil dat in het dagelijks leven ook zoveel mogelijk om te voorkomen dat ik me vergis.. dan maar wat minder persoonlijk. Is ook niet erg toch.
Jaja ik bedoelde het wat anders dan jij het begrepen hebt, ik bedoelde dat we met vriends eigen bestelbus hebben rondgereden daar, niet met een tourbus dus.
Ik eet vanavond italiaanse spinaziestamppot en had vanmorgen 2 croissantjes. Net at ik 2 knakworsten en dronk daar een kop thee bij.
ja die vermoeidheid heeft een oorzaak denk ik ook. maar ja .
Vanavond ga ik aubergine - gehakt -ricotta -tomaatsaus maken met pasta
Nou, Wally, dan hoop ik dat het straks, als het weer wat beter/zonniger wordt, allemaal beter gaat en je weer energie krijgt.

Italiaanse spinaziestamppot klinkt interessant. Zit er behalve spinazie nog meer door?

Hier ontbeten met fruit en boterham met kaas. Nu twee appels en vanavond weet ik nog niet. Het moet gemakkelijk zijn.

Ik heb een flink stuk van mijn haar geknipt. Ben er wel tevreden over.
https://www.boodschappen.nl/recept/ital ... estamppot/
Ik gebruik dit recept zenzeo, maar dan met chorizo en gedroogde tomaten zoals als variatiesuggestie word gegeven. is echt lekker vind ik!
Wat stoer dat je een best stuk van je haar hebt afgeknipt, hoe lang is het nu nog?
Lekker recept! Trouwens, wat Wally eet hou ik ook van.
Mijn haar is nu halflang.
Doe je dat zelf Zenzeo,je haar knippen?
Is je vla al bezorgd? :P

Hier thuis heerst de buikgriep,alle 3 de kinderen hebben het ineens.Heb dus tussen het werken door heel vaak de wc schoon gemaakt.

Er staat nog kippensoep en kinderen hoeven verder niet te eten dus dat is makkelijk.Voor mezelf maak ik bietjes en een runderhamburger.

Wally,raar dat er geen duidelijke oorzaak is,maar gewoon uitzieken dus.
Beterschap voor je kids coetje. Heb je zelf nog nergens last van?Mijn zoon had ook weer overgegeven op school dus is ook weer thuis, ik snap er echt niks van.. vorige week ging het weer goed met hem en nu ineens begint het weer opnieuw :-?
Voor morgen heb ik zelf wat met mijn patienten kunnen regelen zodat ik thuis kan blijven, en dan moet ik woensdag maar kijken hoe het dan gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven