meiden Amersfoort
donderdag 1 januari 2009 om 13:58
zaterdag 21 maart 2009 om 22:17
zaterdag 21 maart 2009 om 22:50
haai.
lijkt my ook leuk,
ben Dianne 19 uit omg. Amersfoort.
me mailadres is;
justaprincess@live.nl
hoopw at te horen.
Liefs
lijkt my ook leuk,
ben Dianne 19 uit omg. Amersfoort.
me mailadres is;
justaprincess@live.nl
hoopw at te horen.
Liefs
zondag 22 maart 2009 om 19:53
woensdag 25 maart 2009 om 12:10
Hi Violet,
Hebben jullie al een keer een date gehad?
Lijkt mij namelijk erg gezellig!
Mijn mail adres is: celineduinsbergen@hotmail.com
Groetjes
Hebben jullie al een keer een date gehad?
Lijkt mij namelijk erg gezellig!
Mijn mail adres is: celineduinsbergen@hotmail.com
Groetjes
zaterdag 28 maart 2009 om 17:26
Hoihoi,
Ik woon ook in Amersfoort!
Het lijkt mij wel leuk om een keer iets te gaan drinken in de stad met een leuke meid uit de buurt! Ik ben zelf 25 jaar en single. Al mijn vriendinnen hebben een relatie en zijn niet zo uitgaanderig. Dus het lijkt me leuk om een single iemand van hier te leren kennen om af en toe eens af te spreken. Als het klikt.
Ik woon ook in Amersfoort!
Het lijkt mij wel leuk om een keer iets te gaan drinken in de stad met een leuke meid uit de buurt! Ik ben zelf 25 jaar en single. Al mijn vriendinnen hebben een relatie en zijn niet zo uitgaanderig. Dus het lijkt me leuk om een single iemand van hier te leren kennen om af en toe eens af te spreken. Als het klikt.
zondag 29 maart 2009 om 18:50
zondag 29 maart 2009 om 21:19
Hoi!!
Ben nu ook maar is lid geworden. Ben 24 jaar en ook weer single en wil inderdaad weer vaker gaan stappen enz. Ik weet niet hoe ik jullie kan mailen??? Ben nog niet zo bekend met dit forum. Voor leuke reacties: floorelders@live.nl
Groetjes!!!!
Ben nu ook maar is lid geworden. Ben 24 jaar en ook weer single en wil inderdaad weer vaker gaan stappen enz. Ik weet niet hoe ik jullie kan mailen??? Ben nog niet zo bekend met dit forum. Voor leuke reacties: floorelders@live.nl
Groetjes!!!!
zondag 29 maart 2009 om 21:19
Ja leuk! Ik zou wel willen!
Moet zeggen dat ik dit nooit doe met onbekenden afspreken. maar lijkt me wel leuk om contacten te leggen.
mijn email: sparkling84@live.nl
Moet zeggen dat ik dit nooit doe met onbekenden afspreken. maar lijkt me wel leuk om contacten te leggen.
mijn email: sparkling84@live.nl
dinsdag 21 april 2009 om 08:50
Hallo allemaal,
Wat leuk dat er zoveel meiden reageren zeg!
Ik zou ook graag nieuwe mensen leren kennen, ben sinds kort single en merk dat vriendinnen druk zijn met andere dingen en andere interesses.
Ik word in juni 23 en woon in een dorp vlak bij Amersfoort, 25 min. rijden.
Zou het leuk vinden om met jullie in contact te komen...
Mijn email is p_ditewig@hotmail.com, zou het leuk vinden om reacties te ontvangen.
Groetjes
Wat leuk dat er zoveel meiden reageren zeg!
Ik zou ook graag nieuwe mensen leren kennen, ben sinds kort single en merk dat vriendinnen druk zijn met andere dingen en andere interesses.
Ik word in juni 23 en woon in een dorp vlak bij Amersfoort, 25 min. rijden.
Zou het leuk vinden om met jullie in contact te komen...
Mijn email is p_ditewig@hotmail.com, zou het leuk vinden om reacties te ontvangen.
Groetjes
vrijdag 24 april 2009 om 21:14
Hoi allemaal,
Ik ben Lagavulin 25 jaar en kom uit de omgeving.
Ik zou het ook leuk vinden om in contact te komen met meiden uit de omgeving.
Ik hou van lezen, muziek luisteren, schrijven, creatieve dingen, whisky, films en winkelen.
Ik studeer nog en ik woon samen.
lagavulinlijsje@hotmail.com is mijn email.
Groetjes Lagavulin.
p.s. Zijn er misschien ook christelijke meiden onder jullie? Niet dat dat moet voor mij, maar dat lijkt mij wel fijn omdat ik zelf net tot geloof aan het komen ben.
Ik ben Lagavulin 25 jaar en kom uit de omgeving.
Ik zou het ook leuk vinden om in contact te komen met meiden uit de omgeving.
Ik hou van lezen, muziek luisteren, schrijven, creatieve dingen, whisky, films en winkelen.
Ik studeer nog en ik woon samen.
lagavulinlijsje@hotmail.com is mijn email.
Groetjes Lagavulin.
p.s. Zijn er misschien ook christelijke meiden onder jullie? Niet dat dat moet voor mij, maar dat lijkt mij wel fijn omdat ik zelf net tot geloof aan het komen ben.