Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

dinsdag 29 januari 2019 om 17:01
Nee daar ging hij verder niet op in. Maar ik vermoed vanwege het feit dat er dan helemaal geen reacties zouden komen. Wie wil er nu fulltime afwassen?
Mij was nl al gevraagd mijn id mee te nemen ( voor het contract?)
Er waren wel meer sollicitanten maar ik denk dat ik de baan eigenlijk al bijna " had " zeg maar...
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
dinsdag 29 januari 2019 om 17:04
Ochtend was idd een stuk beter. Meer contact met bewoners, meer afwisseling. Fysiek lichter. ( want in de ochtend ben ik op mijn best)
Maar dit... dan blijf ik wel waar ik ben. Afwisselender en gezelliger.
Wel te zwaar eigenlijk, maar dat moet dan maar.
Maar dit... dan blijf ik wel waar ik ben. Afwisselender en gezelliger.
Wel te zwaar eigenlijk, maar dat moet dan maar.
dinsdag 29 januari 2019 om 17:07
Yellow, ik zou me laten brengen vrijdag. Lijkt me beter.
Verder, kan je niet wat kleine klusjes staand doen? Afstoffen, plantjes water geven? Zodat je wat meer het idee hebt dat je wat doet?
Maar rustig aan doen mag nu hè.
Je moet je niet zo schuldig voelen. Als het niet gaat, gaat het niet.
Verder, kan je niet wat kleine klusjes staand doen? Afstoffen, plantjes water geven? Zodat je wat meer het idee hebt dat je wat doet?
Maar rustig aan doen mag nu hè.
Je moet je niet zo schuldig voelen. Als het niet gaat, gaat het niet.
dinsdag 29 januari 2019 om 17:10
Lise , gewoon opschrijven zoals het in je opkomt. Mét alle boosheid en frustratie erin ( wel netjes omschreven natuurlijk)
Het is een bezwaarschrift hè , ze mogen best weten hoe ( naar en onmenselijk) ze zijn overgekomen !
Kohaku, al wat gehoord van de reumatoloog?
Het is een bezwaarschrift hè , ze mogen best weten hoe ( naar en onmenselijk) ze zijn overgekomen !
Kohaku, al wat gehoord van de reumatoloog?

dinsdag 29 januari 2019 om 17:13
Dit is voor de jurist, om een completer beeld te krijgen om het definitieve bezwaarschrift te onderbouwen. Ze gaan indien nodig ook nog zelf informatie opvragen bij de behandelaars.
Ik heb een stukje getikt en man heeft het aangevuld en dat is nu naar de jurist, die kan nu het voorlopige bezwaarschrift verzenden
Ik heb een stukje getikt en man heeft het aangevuld en dat is nu naar de jurist, die kan nu het voorlopige bezwaarschrift verzenden

dinsdag 29 januari 2019 om 17:19
Lientje, kun je niet ergens als gastvrouw aan de slag? Dan verzorg je ontbijt/lunch/avondeten en heb je veel contact met de bewoners.
Ik weet niet of dat eventueel mogelijk is in het huis waar je dat gesprek had? In sommige tehuizen zijn er vrijwilligers die dat doen, maar ik ken best veel tehuizen waar ze speciale functies hebben.
Ik weet niet of dat eventueel mogelijk is in het huis waar je dat gesprek had? In sommige tehuizen zijn er vrijwilligers die dat doen, maar ik ken best veel tehuizen waar ze speciale functies hebben.
dinsdag 29 januari 2019 om 17:51
Zou ik graag willen kwebbeltje maar er zijn op dit moment in de wijde omtrek geen vacaturesKwebbeltje91 schreef: ↑29-01-2019 17:19Lientje, kun je niet ergens als gastvrouw aan de slag? Dan verzorg je ontbijt/lunch/avondeten en heb je veel contact met de bewoners.

dinsdag 29 januari 2019 om 18:48
Dat weet ik wel zeker..Kwebbeltje91 schreef: ↑29-01-2019 18:01Ach jammerDenk dat zoiets echt bij jou past (voor zover ik je ken, natuurlijk
)
Maar als de vacatures er niet zijn houdt het op natuurlijk

dinsdag 29 januari 2019 om 19:23
Wat balen, Lientje. Jammer dat ze niet gewoon eerlijk waren.
En jij hebt de eerste stap gezet, Lise. Ik hoop dat er spoedig een positief vervolg komt.
Yellow, het lastige is dat de grens voor wel of geen hulp aanvaarden subjectief is. Maar je hoeft echt niet tot het uiterste te gaan hoor. Zodra jij ergens tegenop ziet en/of het fijn vindt hulp te krijgen, is het een goede reden om hulp te vragen of geboden hulp dankbaar te aanvaarden.
Kohaku, heb je al wat gehoord van de reumatoloog?
En jij hebt de eerste stap gezet, Lise. Ik hoop dat er spoedig een positief vervolg komt.
Yellow, het lastige is dat de grens voor wel of geen hulp aanvaarden subjectief is. Maar je hoeft echt niet tot het uiterste te gaan hoor. Zodra jij ergens tegenop ziet en/of het fijn vindt hulp te krijgen, is het een goede reden om hulp te vragen of geboden hulp dankbaar te aanvaarden.
Kohaku, heb je al wat gehoord van de reumatoloog?

dinsdag 29 januari 2019 om 21:39
Nee ze heeft niet meer gebeld. Had ik ook niet verwacht want ze 'vergeet' het wel vaker. Ga morgen ochtend meteen bellen, want ik ben er klaar mee. Bedacht me dat ik nog CBD kauwgom had, zit ik nu op te knagen. Hopelijk kan ik een beetje slapen want de pijn is niet veel minder.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
dinsdag 29 januari 2019 om 22:11
Man vermoed dat de middagmedewerker naar de ochtend baan heeft gesolliciteerd ( intern ging voor) en dat daardoor de middag afwasdienst vrij kwam.
Dus dat de advertentie wel klopte en ook in eerste instantie voor de afwisselende leukere ochtenddienst was. Zou zo kunnen zijn natuurlijk
lientje69 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 22:18
0.14% gewijzigd

dinsdag 29 januari 2019 om 22:44
Ik hoop dat het helpt!Kohaku schreef: ↑29-01-2019 21:39Nee ze heeft niet meer gebeld. Had ik ook niet verwacht want ze 'vergeet' het wel vaker. Ga morgen ochtend meteen bellen, want ik ben er klaar mee. Bedacht me dat ik nog CBD kauwgom had, zit ik nu op te knagen. Hopelijk kan ik een beetje slapen want de pijn is niet veel minder.

dinsdag 29 januari 2019 om 22:49
Hoi allemaal! Mag ik even inbreken in dit topic? De topictitel sprak me aan. Sinds een ruim jaar heb ik last van spierpijnen en vermoeidheid. Alles is onderzocht en het lijkt erop dat het chronisch is. Nu ben ik aangemeld voor een revalidatietraject en vind het erg spannend of me dat we gaat lukken. Hebben jullie hier toevallig ervaring mee?

dinsdag 29 januari 2019 om 22:57
yara00 schreef: ↑29-01-2019 22:49Hoi allemaal! Mag ik even inbreken in dit topic? De topictitel sprak me aan. Sinds een ruim jaar heb ik last van spierpijnen en vermoeidheid. Alles is onderzocht en het lijkt erop dat het chronisch is. Nu ben ik aangemeld voor een revalidatietraject en vind het erg spannend of me dat we gaat lukken. Hebben jullie hier toevallig ervaring mee?
Welkom Yara!

Ik heb geen ervaring, maar iemand anders in deze groep wellicht wel. Sterkte. Lijkt me erg vervelend en ik kan me voorstellen dat je wil dat de revalidatie gaat werken.
dinsdag 29 januari 2019 om 23:12
Welkom Yara
ja, ik heb 2x een revalidatietraject gedaan. Ik ga ervan uit dat het multidisciplinair is? Ik heb niet overal veel aan gehad, vooral aan de ergotherapeut, waarvan ik leerde dat ik vaker 'Nee' moest zeggen, dat ik niet op stel en sprong hoefde te reageren op/naar anderen, enz. Toevallig zat m'n dochter net die weken in een rolstoel (dat was niet handig voor de therapie) en dat hielp dan wel. Dat zij toch ook wel af en toe een half uurtje op mij kon wachten.
Nouja, en meer dingen.
Leuk Lientje, ik duim weer. Goed bezig ineens, met stappen! Laat trouwens op de stage/werkplekken van je dochter ook gewoon eens vallen, dat je naar dat soort werk zoekt. Wie weet krijg je voorinformatie, als ze zo iemand zoeken.
ja, ik heb 2x een revalidatietraject gedaan. Ik ga ervan uit dat het multidisciplinair is? Ik heb niet overal veel aan gehad, vooral aan de ergotherapeut, waarvan ik leerde dat ik vaker 'Nee' moest zeggen, dat ik niet op stel en sprong hoefde te reageren op/naar anderen, enz. Toevallig zat m'n dochter net die weken in een rolstoel (dat was niet handig voor de therapie) en dat hielp dan wel. Dat zij toch ook wel af en toe een half uurtje op mij kon wachten.
Nouja, en meer dingen.
Leuk Lientje, ik duim weer. Goed bezig ineens, met stappen! Laat trouwens op de stage/werkplekken van je dochter ook gewoon eens vallen, dat je naar dat soort werk zoekt. Wie weet krijg je voorinformatie, als ze zo iemand zoeken.
Later is nu

dinsdag 29 januari 2019 om 23:18
Ja ik ben bij een revalidatiecentrum geweest voor fibromyalgie een aantal jaar geleden. Ik ging daar 3x per week heen, voor fysiotherapie, manuele therapie en psychologische begeleiding.yara00 schreef: ↑29-01-2019 22:49Hoi allemaal! Mag ik even inbreken in dit topic? De topictitel sprak me aan. Sinds een ruim jaar heb ik last van spierpijnen en vermoeidheid. Alles is onderzocht en het lijkt erop dat het chronisch is. Nu ben ik aangemeld voor een revalidatietraject en vind het erg spannend of me dat we gaat lukken. Hebben jullie hier toevallig ervaring mee?
Wat betreft je zenuwen over het lukken. Wat bij mijn revalidatiecentrum heel erg het uitgangspunt is dat ze eerst je beginpunt gaan zoeken. Want als ze te heftig beginnen ben je binnen 2 weken over belast en kun je helemaal niks. Dus daar zou ik me niet te druk om maken als ik jou was.

Hoe oud ben je?

dinsdag 29 januari 2019 om 23:28
Ik heb 2 jaar geleden 16 weken een revalidatietraject gevolgd.
Voor mij was het op sommige punten een openbaring en nu nog maak ik veel gebruik van de handvatten die ik toen heb gekregen.
Een traject wordt echt op jouw persoon en wat je doelen zijn afgestemd. Voor de 1 is het veel uren omdat er zowel bewegen als psycholoog als fysiotherapie in een traject zit en voor een ander is er bv geen psychollog nodig.
Laat het op je afkomen en ben eerlijk over hoe je je voelt en ervaart.
Sowieso zijn er meerdere gesprekken met je persoonlijke begeleider, soms meerdere keren per week dus je krijgt kansen genoeg om aan te geven wat je nodig hebt.
Succes
Voor mij was het op sommige punten een openbaring en nu nog maak ik veel gebruik van de handvatten die ik toen heb gekregen.
Een traject wordt echt op jouw persoon en wat je doelen zijn afgestemd. Voor de 1 is het veel uren omdat er zowel bewegen als psycholoog als fysiotherapie in een traject zit en voor een ander is er bv geen psychollog nodig.
Laat het op je afkomen en ben eerlijk over hoe je je voelt en ervaart.
Sowieso zijn er meerdere gesprekken met je persoonlijke begeleider, soms meerdere keren per week dus je krijgt kansen genoeg om aan te geven wat je nodig hebt.
Succes