Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

maandag 28 januari 2019 om 17:16
maandag 28 januari 2019 om 17:23
Nee , ik weet verder nog niks. Hoor t straks wel van zorgkind denk ik. Als het goed is zou hij vandaag ( weer) geopereerd worden.
En verder is er sowieso stress bij zorgkind. Zijn moeder loopt weer vervelend te doen ( ziet de bui al een beetje hangen denk nu hij bijna 18 is), en daar raakt hij behoorlijk gestresst van. Neem daarbij morgen zijn rijtoets ( of hij met zijn autisme wel een rijbewijs mag halen) en de situatie met zijn vader, te samen met een 40/45 urige werkweek op die leeftijd en voila, er zijn er van minder van de kook geraakt.
We hebben ons wel wat op de hals gehaald hoor. Het is best uhm...pittig af en toe zeg maar

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

maandag 28 januari 2019 om 17:49
maandag 28 januari 2019 om 18:24
Ja hoor Lise. We zijn wel blij met hem.
We hadden net wel weer even een dingetje. Zijn moeder kwam onaangekondigd langs. Hij liet luid en duidelijk horen dat hij dat niet zo op prijs stelde.
Dochter dacht al, wat een geschreeuw aan de andere kant van de muur...
Ze hebben nog steeds wat met elkaar ja. Negen maanden bijna.
We hadden net wel weer even een dingetje. Zijn moeder kwam onaangekondigd langs. Hij liet luid en duidelijk horen dat hij dat niet zo op prijs stelde.
Dochter dacht al, wat een geschreeuw aan de andere kant van de muur...
Ze hebben nog steeds wat met elkaar ja. Negen maanden bijna.

maandag 28 januari 2019 om 18:30
maandag 28 januari 2019 om 18:34
Ogen dicht en genieten van het geknabbel dan nartjie.
Héérlijk.
Kwebbeltje succes deze week. Spannend hoor een nieuwe baan.
Ik heb morgen een belangrijk bezoekje op de planning. Ben er wat nerveus voor. Woensdag en vrijdag weer werken.
Donderdag niet vergeten medicijnen af te halen voor man. Het is een beetje misgegaan bij de apotheek. Sommige medicijnen heeft hij dubbel gekregen en sommige helemaal niet.
Tot zover het automatische verlengsysteem..werkt perfect...not
Héérlijk.
Kwebbeltje succes deze week. Spannend hoor een nieuwe baan.
Ik heb morgen een belangrijk bezoekje op de planning. Ben er wat nerveus voor. Woensdag en vrijdag weer werken.
Donderdag niet vergeten medicijnen af te halen voor man. Het is een beetje misgegaan bij de apotheek. Sommige medicijnen heeft hij dubbel gekregen en sommige helemaal niet.
Tot zover het automatische verlengsysteem..werkt perfect...not

maandag 28 januari 2019 om 18:48
Ik heb serieus staan janken om de stoeltjes waar ik bij stond de wachten bij Chirurgie voor mijn dagopname. Ik kon niet zo veel meer hebben...

Maar die stoeltjes waren ook wel tja.. 4 plastic kuipstoeltjes op een rij, met armleuningen bij de buitenste. En er zat al iemand die besloten had in het midden te gaan zitten. Dus eigenlijk was zitten gewoon geen optie meer voor me. Omdat ik niet recht kon zitten met dat abces. En toen ik het toch probeerde bleek de stoel los te zitten. En ik had al half in een stuiterende auto gelegen en toen lieten ze me daar ook nog 20 minuten staan ofzo.
Maar ze zijn wel een prachtige nieuwe ingang aan het bouwen waardoor je alleen maar verder moet lopen voor je op locatie bent.

maandag 28 januari 2019 om 19:33

maandag 28 januari 2019 om 19:45
Zen moment is al weer voorbij. De bonte bende liggen nu te pitten om zo rond een uur of 9 wakker te worden en zo een dusdanig kabaal te maken, dat ik ze verdenk, dat ze me weg willen hebben. Zo als knagen aan de tralies, aan de flestuit te trekken want er komt geen water snel genoeg( de 3 dames). Blondie met de kolder in haar bonte kop, lekker door haar hok rennen en dan een plasje laten vallen en dat ruikt erg. De heren springen dan van boomstam naar beneden of elkaar in de haren vliegen.
Elke avond, al vanaf 2011. En ik eil ze niet kwijt, ze zijn alles voor me. Zo lang zij er zijn ben ik er ook
Elke avond, al vanaf 2011. En ik eil ze niet kwijt, ze zijn alles voor me. Zo lang zij er zijn ben ik er ook

dinsdag 29 januari 2019 om 09:19
Net terug van de apotheek. Voor mijn medicijnen tegen migraine die, waarschijnlijk, vanaf 21 januari weer beschikbaar zouden zijn. Niet dus, wordt half maart. Nu heb ik toch maar een ander medicijn genomen, op hoop van zegen.
Weer andere bijwerkingen etc.
En dan blijkt dadelijk dat de apothekers alles aan het buitenland hebben verkocht.
Weer andere bijwerkingen etc.
En dan blijkt dadelijk dat de apothekers alles aan het buitenland hebben verkocht.

dinsdag 29 januari 2019 om 09:22
Jeetje Cesium, wat frustrerend en irritant. Zo slordig.
Ik heb vandaag twee vergaderingen en ik moet de rechtsbijstand maar weer eens gaan bellen want ik heb nog steeds niks gehoord.
Edit: ze gaan uiterlijk vrijdag a.s. reageren...
Ik zie nu ook dat ze denken dat het om een aanvraag gaat, terwijl ik duidelijk het woord bezwaar heb genoemd...
Ik heb vandaag twee vergaderingen en ik moet de rechtsbijstand maar weer eens gaan bellen want ik heb nog steeds niks gehoord.
Edit: ze gaan uiterlijk vrijdag a.s. reageren...
Ik zie nu ook dat ze denken dat het om een aanvraag gaat, terwijl ik duidelijk het woord bezwaar heb genoemd...

dinsdag 29 januari 2019 om 09:36
Ik heb de mail nog eens bestudeert en daaruit blijkt dat ze het niet helemaal helder hebben. Ik heb dus net de zaak nog even verduidelijkt en wacht dan toch maar af tot vrijdag. Ze zullen daarna zelf harder aan het werk moeten.
dinsdag 29 januari 2019 om 09:52
Moge.
Zwaar nachtje gehad, veel flashbacks gisteren en veel nachtmerries. Doe daar nog vreselijke rugpijn en een geluxeerde heup bij en je hebt me aan het janken.
Net mezelf ziek gemeld op mn werk, hopelijk kan ik nog een beetje slapen nu en houd het schuldgevoel een beetje snel op.
Veel sterkte iedereen.
Zwaar nachtje gehad, veel flashbacks gisteren en veel nachtmerries. Doe daar nog vreselijke rugpijn en een geluxeerde heup bij en je hebt me aan het janken.
Net mezelf ziek gemeld op mn werk, hopelijk kan ik nog een beetje slapen nu en houd het schuldgevoel een beetje snel op.
Veel sterkte iedereen.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

dinsdag 29 januari 2019 om 10:23