Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

woensdag 30 januari 2019 om 15:52
Ik heb een beetje een dip.
Ik zit best wel in spanning over het hele bezwaar. Dat het nu is ingediend (nou ja, ik hoop dat de jurist het verstuurd heeft) maakt het echt en doet me weer eens beseffen hoeveel er van af hangt.
Daarnaast heb ik behoorlijke spierpijn in mijn nek en bovenrug, en in mijn been
En ik heb vooral geen energie om iets te ondernemen.
Ik lig ook veel te veel na te denken over dingen.
Ik zit best wel in spanning over het hele bezwaar. Dat het nu is ingediend (nou ja, ik hoop dat de jurist het verstuurd heeft) maakt het echt en doet me weer eens beseffen hoeveel er van af hangt.
Daarnaast heb ik behoorlijke spierpijn in mijn nek en bovenrug, en in mijn been

En ik heb vooral geen energie om iets te ondernemen.
Ik lig ook veel te veel na te denken over dingen.

woensdag 30 januari 2019 om 16:12
Lise: er hangt ook veel vanaf. En ik durf niet zomaar te zeggen dat het wel goed komt. Het UVW is een grote, trage molen waarin je vermalen kunt worden, ook al heb je gelijk. Verder hebben ze tijd, heel veel tijd, het zal heel traag gaan allemaal.
Probeer het een beetje van je af te zetten, voorlopig zal er weinig gebeuren.
Heel veel sterkte, ik hoop dat je de zaak gaat winnen!
Probeer het een beetje van je af te zetten, voorlopig zal er weinig gebeuren.
Heel veel sterkte, ik hoop dat je de zaak gaat winnen!

woensdag 30 januari 2019 om 16:16
Dank je wel Cesium.
Even niet quoten.
De jurist heeft, of gaat, dus een voorlopig bezwaarschrift indienen waarin hij vraagt om een termijn van vier weken om een grondig onderbouwt bezwaar in te dienen. Dan heeft het UWV dan nog eens vier weken de tijd om daarop te reageren. Dus dan zijn we twee maanden verder.
Ook de jurist weet niet hoe dit uit gaat pakken, veel hangt af van de persoon die we treffen bij het UWV. Het is in mijn voordeel dat ik een medisch probleem heb wat middels objectief onderzoek is vastgesteld.
Maar dat betekent dus nog zeker twee maanden in de stress zitten.
Even niet quoten.
De jurist heeft, of gaat, dus een voorlopig bezwaarschrift indienen waarin hij vraagt om een termijn van vier weken om een grondig onderbouwt bezwaar in te dienen. Dan heeft het UWV dan nog eens vier weken de tijd om daarop te reageren. Dus dan zijn we twee maanden verder.
Ook de jurist weet niet hoe dit uit gaat pakken, veel hangt af van de persoon die we treffen bij het UWV. Het is in mijn voordeel dat ik een medisch probleem heb wat middels objectief onderzoek is vastgesteld.
Maar dat betekent dus nog zeker twee maanden in de stress zitten.

woensdag 30 januari 2019 om 18:25
De sneeuw hier is één natte plakzooi. Het is niet eens wit. Jammer, want ik had me stiekem weer verheugd op een mooi pak sneeuw.
Kwebbeltje, wat een schrik. Het komt zo wel letterlijk dichtbij.
Cesium, ik heb me nog nooit aan goulash gewaagd. Man vraagt er al jaren om. Weet je een goed recept?
Lise, passief afwachten is heel lastig. Zeker als je verder niets om handen hebt. Heel erg naar voor je. Wel fijn dat de jurist je serieus neemt. Hopelijk tref je nu ook de juiste persoon bij het UWV.
Kwebbeltje, wat een schrik. Het komt zo wel letterlijk dichtbij.
Cesium, ik heb me nog nooit aan goulash gewaagd. Man vraagt er al jaren om. Weet je een goed recept?
Lise, passief afwachten is heel lastig. Zeker als je verder niets om handen hebt. Heel erg naar voor je. Wel fijn dat de jurist je serieus neemt. Hopelijk tref je nu ook de juiste persoon bij het UWV.

woensdag 30 januari 2019 om 19:10
Eind februari gaan we nog een paar dagen weg, komend weekend zijn we bij mijn schoonouders. Maar ik ben gewoon te ongeduldig hiervoor.

woensdag 30 januari 2019 om 19:18
Lig hier uitgeteld op de bank. Vanmiddag onbedoeld 4 uur liggen pitten :"). Daarna snel nog mijn overrijpe bananen in een bananenbrood getoverd en friet gehaald.
Vanmiddag gebeld ook nog, krijg naast de meloxicam er ook nog tramadol bij. Vind het wel een heftig iets,meteen zo zwaar.
voor iedereen!
Vanmiddag gebeld ook nog, krijg naast de meloxicam er ook nog tramadol bij. Vind het wel een heftig iets,meteen zo zwaar.

"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

woensdag 30 januari 2019 om 19:23
Zelfde combi als ik dus.Kohaku schreef: ↑30-01-2019 19:18Lig hier uitgeteld op de bank. Vanmiddag onbedoeld 4 uur liggen pitten :"). Daarna snel nog mijn overrijpe bananen in een bananenbrood getoverd en friet gehaald.
voor iedereen!
woensdag 30 januari 2019 om 19:29

woensdag 30 januari 2019 om 20:05
Ik zoek het op en zet het voor volgende week op het menu. Dank voor de tip!

woensdag 30 januari 2019 om 20:15
Kwebbeltje, klinkt als een fijne en veilige werkomgeving.
Ik ben moe en heb pijn.
Huis zit vol met visite nu voor de vergadering. Dus ff relaxt liggen is er niet bij helaas. En boven gaan liggen vind ik dan ook niks. Dus ik hang nu een beetje half meeluisterend aan de keukentafel.( open keuken, ze zitten in de huiskamer)
Ik ben moe en heb pijn.
Huis zit vol met visite nu voor de vergadering. Dus ff relaxt liggen is er niet bij helaas. En boven gaan liggen vind ik dan ook niks. Dus ik hang nu een beetje half meeluisterend aan de keukentafel.( open keuken, ze zitten in de huiskamer)
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

woensdag 30 januari 2019 om 20:48
Ik vind de Tramadol wel invloed hebben op mijn psyche. Ik zou liever overgaan op oxycodon. Daarvan had ik veel minder bijwerkingen. Maar ik zou niet meer zelf gaan dokteren geloof ik.
Ik hoop dat het werkt voor je!