Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Geeft niet coetje. geen sorry.je hebt het niet makkelijk momenteel :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Hier begon het te sneeuwen om 16.30 toen ik naar huis reed en toen ik om 18.30 de weg op ging lag er ook echt wel een kleine laag die alles spekglad maakte en waardoor je de weg niet meer kon zien, gelukkig hadden ze in de tijd dat ik lekker aan het eten was wel gestrooid dus nu ligt er alleen nog drek. Ik had een kipfilet gevuld met broccoli en patatas bravas en een cappucino gehad. Het was erg leuk en gezellig :-)
Goedemorgen.leuke gezellige avond dus Liz. ja het is oppassen geblazen.je moet er op verdacht zijn dat het glad kan zijn .
Hier ook n witte laag.de daken en de velden zijn wit.maar de grote straat niet.misschien de binnenwegen? zover ben ik nog niet geweest😛
Maak er n makkelijke dag van.de eerste maand van het jaar zit er op.
Januari duurde ook zoooo lang deze keer.

Gegeten gewoon brood.met als beleg ham en kaas.en koffie.
Straks de krant lezen.en dan zie ik wel wat er gebeuren gaat.
Fijne dag.
Goedemorgen,

Liz,dan ben je blij als je weer veilig thuis bent he.
Hier niks wit,tot grote teleurstelling van jongste.
Ik ben al aan het werk,straks komen er een paar grote klanten om de veranderingen mee door te spreken.Spannend!

Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!

Oja...Viva,hele fijne vakantie! Gaan de kindjes mee?
goeienmorgen allen
Hier valt poedersneeuw , en eronder ijs .
Oh natuurlijk viva.fijne vakantie, was ik vergeten.shaam me.
coetje schreef:
30-01-2019 21:34
Hier ook geen sneeuw,wel de hele dag natte zooi uit de lucht.
Orthopeed kan niet zoveel,versleten en te jong voor nieuwe knie(wil ik ook niet)
Meniscus kan er nog uit maar wil ik voorlopig ook niet.Wil alleen dat ze die zenuwblokkade zetten voor de hernia en dan ga ik eens kijken hoe dat dan voelt.

Ik heb een baaldag dus duik mijn bed in!
Sorry voor de egopost.
Ik wil geen sorry horen ;-)! 💋
lizenlotte schreef:
30-01-2019 22:33
Hier begon het te sneeuwen om 16.30 toen ik naar huis reed en toen ik om 18.30 de weg op ging lag er ook echt wel een kleine laag die alles spekglad maakte en waardoor je de weg niet meer kon zien, gelukkig hadden ze in de tijd dat ik lekker aan het eten was wel gestrooid dus nu ligt er alleen nog drek. Ik had een kipfilet gevuld met broccoli en patatas bravas en een cappucino gehad. Het was erg leuk en gezellig :-)
Klinkt gezellig en leuk!
Sneeuw viel achteraf mee, fijn dat ze gestrooid hadden ondertussen.
Liz, fijn dat je het gezellig heb gehad.

Fijne vakantie, Viva.

Coetje, spannend zo'n verandering op je werk.

Koffie + volkoren cracker met kaas gehad.
Pauze is voorbij, nu weer verder.

Fijne middag.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Net twee tijgerbollen met salami op. En een beker karnemelk, nu zit ik aan een kop koffie.

De kinderen liggen in bed en ik heb de auto ingepakt. Eten vanavond bij schoonouders. Daarna de laatste dingen erbij en dan zijn wij er klaar voor.

De kinderen gaan mee, we gaan met (een deel van de) familie en een stel vrienden. In totaal 20 personen. Gaan allemaal op eigen gelegenheid erheen en zien elkaar vrijdagavond. Hebben een huis waar verschillende appartementen in zitten. Dus zijn wel met/bij elkaar, maar elk gezin heeft een eigen plek. Oudste gaat voor het eerst op de skies, ben heel benieuwd.

Kom vanavond nog wel even lezen. Maar daarna even een weekje off-line.
Klinkt leuk, Viva, veel plezier!

Ik eet een paar kadetjes met kaas en A'damse uitjes.
Heel veel plezier viva!
veel vakantiepret viva
Coetje iedereen heeft wel eens zo dag , dus geen sorry oke .
Zen zeo hoe gaat het met u ?
Ik heb stoofvlees gemaakt met wintergroenten .
En met de rest
Veel plezier viva.gezellig met zo.n stel.👍

coetje gaat het n beetje?

Man is weer naar de tandarts geweest.dus vandaag soep.😁en ik maak mij nog wel iets.kijk nog wel,

Heb allemaal domme dingen gedaan in huis. Beetje glaswerk schoongemaakt. Ja moet ook gebeuren .dom werk altijd dat huishouden.
Maar het moet wel gebeuren.
Chris ; Je man heeft waarschijnlijk pijn he . Yep domme dingen met er ook gebeuren Dan heb je het ook gehad .
Ik ben weer thuis,vermoeiende dag.
Uiterlijk woensdag hoor ik of alle plannen doorgaan qua werk.Voor mij veranderd er dan veel maar ook nieuwe uitdaging waar ik wel zin in heb.
Nog even spannend dus.

Viva,klinkt heerlijk hoor jullie vakantie! Heel veel plezier! Kom je soms nog even hier posten?

Zenzeo,gaat het de goede kant op met jou?

Wij eten pasta pesto met kip,spinazie en cherrytomaatjes.
Niet echt, nee. Heb er zoooo genoeg van..
Ik at wat soep, maar smaakte me niet.
Ben benieuwd coetje .of het n verbetering gaat worden op je werk.zag vanavond nog n programma op t.v .over de slechte werk omstandigheden .in de Duitse supermarkten.
Voor n rot loontje.zwaar werk .overwerk wat niet betaald wordt .en zeg je ergens iets van .kun je opstappen. Medewerkers wilden alleen anoniem iets zeggen voor de camera.
Je moet er toch niet aan denken .zulke werkomstandigheden.

Zenzeo het wil nog niet zo. Ik dacht dat het de goeie kant op ging.
Fijne avond allen .Alles komt goed.
Welke supermarkt was dat chris? Ik heb bij k&k en kaufland gewerkt en herken niet wat je schrijft nl. Dus ben nu nieuwschierig over welke supermarkt het ging ;-)
Hoe is het met je man nu? Hopelijk had hij niet te veel pijn van het tandartsbezoek?Zenzeo wat naar dat je je zo rot voelt, het duurt ook wel lang nu en ik snap dat het je frustreert. Knuffel voor jou!
Chris, hoop dat je man snel weer opknapt. Domme werkjes, ja leuk is anders denk ik, maar ach als het dan weer gedaan is ....

Coetje, spannend dus nog even wat werk betreft.

ZZ, balen dat het nog niet zo goed gaat. Sterkte!

Wij hebben vanavond bij schoonouders wraps met kip en sla (tomaat, mozzarella en walnoten, met een lichte dressing) gegeten.

Alles is ingepakt, man en kinderen slapen. Man gaat eerste deel rijden, ik probeer in de auto nog wat te slapen. Kinderen leggen we over van bed naar stoel.

Coetje, ik zal kijken of het lukt om nog wat te posten volgende week.

Welterusten!
Bij de Penny Markt .Liz. in Duitsland .
Man gaat prima hoor. dank je dames.
Penny markt ken ik niet als werkgever, ken ik niemand die er werkt en dat is blijkbaar niet voor niets ;-).Tja, het geld moet ergens vandaan komen he als de prijzen laag moeten blijven.. en de bazen zorgen heus wel dat hun zakken gevuld zijn. daar word vaak niet bij nagedacht, maar het personeel van de discounters is dus vaak de dupe. Niet alleen bij penny, bij lidl en aldi net zo goed.
Goedemorgen,

Ik heb dat ook weleens gehoord over aldi en lidl hier in nederland,slechte werkomstandigheden.De winkel waar ik altijd kom werken al jaren dezelfde mensen dus misschien valt het tegenwoordig mee.

Viva,je kan thuis blijven,hier is het ook wit :P

Ik ga werken,ontbijt koffie en 2 crackers.
Fijne dag vandaag!
Nee sorry liz.ik dacht dat je de advocaat dingetjes nog bedoelde.
Het ging over Lidl. Aldi.en nog een.maar die zit hier niet in de buurt.en de naam ben ik vergeten.
De werkomstandigheden bij de Lidl en Aldi.hoor ik wel vaker dat die slecht zijn. Ook hier in Nederland .K&K en Kaufland zaten er niet bij.

Verkoopster die veel te zwaar moesten sjouwen.
Doordat er te weinig personeel zou zijn .liet de hygiëne te wensen over.
muizen en rattekeutels aangevreten verpakking .maar dat kan natuurlijk in elke supermarkt.
De muizen en ratten schijnen op te rukken.
Goedemorgen.ontbijt een broodje. half salami.de andere helft kruidenkaas.
Koffie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven