Leuke serveerster

30-01-2019 23:21 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn aandacht wordt wel eens getrokken door een leuke serveerster. Ze flirt soms met me. Maar ik heb geen idee of hier intentie achter zit. Is dit gewoon goede service of is ze oprecht geïnteresseerd?
Anoniempjerosso schreef:
31-01-2019 09:46
Ik heb zelf altijd horeca werk gedaan, en vaak word er een beetje speels geflirt om fooi te krijgen. Maar het kan ook zijn dat ze wel geinteresseerd is in jou. Je kunt gewoon vragen of ze na haar dienst zin heeft om wat af te spreken. Serveren is zwaar werk en als ik aan het werk ben vind ik het eigenlijk asociaal als ik geen fooi krijg, zeker als ik enorm mijn best heb gedaan om de gast een zo goed mogelijke ervaring te geven. Ik geef zelf altijd fooi tenzij de bediening slecht is.
Dit inderdaad.
We used to be friends...
CourtneyTT schreef:
31-01-2019 13:40
Dit inderdaad.
Ik denk dat dit ook het geval is.
Gewoon een speels tikje op haar billen geven.
Als ze je iets duidelijk wil maken blijft ze heus niet zo vaag.
freja schreef:
31-01-2019 13:52
Als ze je iets duidelijk wil maken blijft ze heus niet zo vaag.
Precies
Geef eens wat meer info; wat voor restaurant is het, hoe oud ben jij en denk je dat zij is? Hoe vaak kom je er en hoe flirt ze precies? Dan kan ik er wat meer over zeggen!
Ik heb zelf ook als serveerdter gewerkt en weet wel dat dit een beetje bij het beroep hoort, vriendelijk zijn wat door sommige mensen als flirten wordt geïnterpreteerd, maar wie weet flirt ze echt met je. Daarom vraag ik om het wat gedetailleerder te beschrijven.
mariekkk schreef:
31-01-2019 14:00
hoe oud ben jij en denk je dat zij is?
Ik ben 25 en zij is tussen de 25 en 30.
Hoort bij de service.
Mijn mening is gestippeld.
7Eleven schreef:
31-01-2019 14:33
Ik ben 25 en zij is tussen de 25 en 30.
En je durft haar niet mee te vragen voor een drankje omdat...?
mariekkk schreef:
31-01-2019 14:01
Ik heb zelf ook als serveerdter gewerkt en weet wel dat dit een beetje bij het beroep hoort, vriendelijk zijn wat door sommige mensen als flirten wordt geïnterpreteerd, maar wie weet flirt ze echt met je. Daarom vraag ik om het wat gedetailleerder te beschrijven.
Waar ligt her verschil volgens jou?
:thumbsup:
mariekkk schreef:
31-01-2019 14:01
Waar ligt het verschil volgens jou?
7Eleven schreef:
31-01-2019 20:03
Waar ligt het verschil volgens jou?
Wat doet ze dan waardoor je denkt dat ze flirt?
Nog 1 advies: als ze niets met je af wil spreken en ook haar tel.nr. niet aan je geeft wil ze fooi. Geen date. Geef haar dan ook fooi, ze flirt met je en poetst al doende je ego een klein beetje op.
Niet echt veel want je blijft maar doorvragen. Terwijl 1 vraag aan haar voldoende is. Jammer hoor.
SadButTrue999 schreef:
31-01-2019 22:14
Nog 1 advies: als ze niets met je af wil spreken en ook haar tel.nr. niet aan je geeft wil ze fooi. Geen date. Geef haar dan ook fooi, ze flirt met je en poetst al doende je ego een klein beetje op.
Niet echt veel want je blijft maar doorvragen. Terwijl 1 vraag aan haar voldoende is. Jammer hoor.
Wat bedoel je precies?
Waarschijnlijk dat je bij haar de vraag kenbaar maakt😉
Heb je gekeken of ze een verloving/ trouwring draagt?
SadButTrue999 schreef:
31-01-2019 16:48
En je durft haar niet mee te vragen voor een drankje omdat...?
Ik gooi hem er nog een keer in.. succes!
Dogcrazy schreef:
01-02-2019 01:47
Waarschijnlijk dat je bij haar de vraag kenbaar maakt😉
Heb je gekeken of ze een verloving/ trouwring draagt?
Bedankt. Ja, ze is single (als ze een relatie heeft verlies ik interesse).
SadButTrue999 schreef:
01-02-2019 02:09
Ik gooi hem er nog een keer in.. succes!
Bedankt
Ik vind het meestal niet zo leuk om serveerster genoemd te worden.
Stap één is; noem haar niet zo.
Wij zijn gastvrouwen en in mijn persoonlijk geval een vrouw die oprecht interesse heeft in wat ze aan tafel brengt, gesprekken en belangstelling zijn ook oprecht. Flirten hoort er -mits discreet- bij. Want dat draagt ook bij aan mijn eventuele fooi en ik ben er om mensen een leuke avond te bezorgen. Man of vrouw.
VelvetVolvo schreef:
31-01-2019 13:47
Gewoon een speels tikje op haar billen geven.
De eerst die dat doet, ram ik een voorgerecht in zijn voorhoofd. Ik sta in een restaurant, niet in een stripclub.
Anoniempjerosso schreef:
31-01-2019 09:46
Ik heb zelf altijd horeca werk gedaan, en vaak word er een beetje speels geflirt om fooi te krijgen....
Serveren is zwaar werk en als ik aan het werk ben vind ik het eigenlijk asociaal als ik geen fooi krijg,
Irritant zeg, eerst doe je nep flirten om geld te krijgen.
Als ze het niet geven, dan vind je het asociaal.

Ding dong, even wakker worden, het is optioneel hoor.
En als iets zwaar werk is, dan hoor je de verantwoording voor juiste beloning bij werkgever te leggen niet bij de klant.
Zou mooi zijn als verpleegsters in een ziekenhuis fooi eisen nadat ze je wassen, dan de huisarts fooi eist nadat hij je eeltknobbels bekijkt. Of de juf van school die fooi eist bij ouders van lastige kinderen, omdat het haar werk zo zwaar maakt.
SadButTrue999 schreef:
31-01-2019 01:01
Vraag of ze wat met je wil gaan drinken als ze vrij is als je afrekent. Zonder fooi te geven, of heel weinig. Wil ze toch met je afspreken zit je geramd, anders niet.
Gewoon een normale fooi geven.
Waarom zou de serveester weinig/geen fooi moeten krijgen omdat TO toevallig geinteresseerd in haar is?

Kans is groot dat de serveester gewoon vriendelijk is omdat het bij haar werk/persoonlijkheid hoort. Sommige mannen zien een glimlach al als flirten.
Paarsebloem schreef:
01-02-2019 17:48
Gewoon een normale fooi geven.
Waarom zou de serveester weinig/geen fooi moeten krijgen omdat TO toevallig geinteresseerd in haar is?
.
Dat staat er. Voor de test of ze faket of oprecht is duh
7 Eleven, hoe vaak kom je daar als gast? Let je ook op hoe ze andere tafels bediend?

Wat gaat je volgende stap zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven