Leuke serveerster

30-01-2019 23:21 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn aandacht wordt wel eens getrokken door een leuke serveerster. Ze flirt soms met me. Maar ik heb geen idee of hier intentie achter zit. Is dit gewoon goede service of is ze oprecht geïnteresseerd?
Niet moeilijk doen. Maak een praatje met haar en dan weet je gauw genoeg of ze echt interesse in jou heeft.
Zo geel als een kanariepiet
Regenjasgeel schreef:
01-02-2019 20:27
Niet moeilijk doen. Maak een praatje met haar en dan weet je gauw genoeg of ze echt interesse in jou heeft.
:thumbsup:
Keep us posted :bye:
schaapwolf schreef:
01-02-2019 18:36
Dat staat er. Voor de test of ze faket of oprecht is duh
Ja, duh.
Fooi beschouw ik persoonlijk als extraatje en het wel of geen krijgen van een fooitje zal nooit betekenen dat ik een gast anders behandel. Ik kan niet in iemands' beurs kijken, toch? Het kan net zo goed zijn dat iemand zichzelf of zijn moeder trakteert na stevig wat geld opzij gelegd te hebben.

Interesse of iemand aardig vinden heeft niets te maken met het beroep dat iemand uitoefent. Het is er, of niet. En het is niet te koop.
Altijd spannond, 7eLeven. Flirten is fijn, zelfs als je 'n relatie hebt. Geeft energie en onbewust weer nieuwe prikkels.

Terug flirten. Vooral veel oogcontact. Weet dat ze aan het werk is, dus druk. Bij betaling passende fooi, 10-15%.

Schrijf 'n briefje met je telnr erop en iets liefs. Vraag om 'n whatsapp of evt 'n belletje. Geef haar dat bij het afrekenen, of anders op 'n ander moment.

En dan die heerlijke spanning van het afwachten. Alsof je 'n sollicitatiebrief hebt geschreven. Keep us informed.
.
Manlief schreef:
02-02-2019 11:09
Altijd spannond, 7eLeven. Flirten is fijn, zelfs als je 'n relatie hebt. Geeft energie en onbewust weer nieuwe prikkels.

Terug flirten. Vooral veel oogcontact. Weet dat ze aan het werk is, dus druk. Bij betaling passende fooi, 10-15%.

Schrijf 'n briefje met je telnr erop en iets liefs. Vraag om 'n whatsapp of evt 'n belletje. Geef haar dat bij het afrekenen, of anders op 'n ander moment.

En dan die heerlijke spanning van het afwachten. Alsof je 'n sollicitatiebrief hebt geschreven. Keep us informed.
Zelfs als je een relatie hebt? :-D

Zo had ik eens een vriendje die dacht dat de serveersters met hem flirtten , terwijl ze gewoon hun werk deden.

Hij zei "zag je dat, ze lonkt naar mij". Ik moest lachen want elke serveerster lacht vriendelijk naar klanten . Zij let op of je wilt bestellen of betalen en doet dat als het goed is met een charmant gezicht. Klantvriendelijk enzo.
Zelfs dán is het nog fijn. Sowieso altijd fijner tegen vriendelijke gezichten aan te kijken. Of te tonen. Werkt overal.
.
Mannen hebben vaak een crush op de serveerster, lekker makkelijk en veilig verliefd zijn, voor de serveerster of irritant als je lelijk bent of een egoboost en meer niet!
Manlief schreef:
02-02-2019 11:46
Zelfs dán is het nog fijn. Sowieso altijd fijner tegen vriendelijke gezichten aan te kijken. Of te tonen. Werkt overal.
Mee eens.
Maar verwar klantvriendelijkheid niet met flirten. :bigkiss:
Daarom. Met 'n briefje weet je het!
.
7Eleven schreef:
31-01-2019 08:03
Ja, Ik ben single.
En zit je dan alleen aan een tafeltje ?
Vergeet je niet je zonnebril op te doen voor het geval er een hond langsloopt die jou wil verscheuren?
MissMaran schreef:
02-02-2019 11:52
Mannen hebben vaak een crush op de serveerster, lekker makkelijk en veilig verliefd zijn, voor de serveerster of irritant als je lelijk bent of een egoboost en meer niet!
Of op de kassiere van de supermarkt . :facepalm:
Yes! 👍
.
Slecht idee, nr geven .
You ain't nothing but a number .
Paulapaula schreef:
02-02-2019 12:27
Slecht idee, nr geven .
You ain't nothing but a number .
Tenzij het dit nummer is :

https://m.youtube.com/watch?v=yWX8To44xlI

Jij bent lekker he
Mijn mening is gestippeld.
Ik gooi die briefjes met telefoonnummers altijd weg. Of ik vind ze in de was. Of vele weken later ergens tussen de bonnetjes.
Het is een baan, een baan met passie en liefde voor het vak en de gast. Dat moet men niet verwarren met beschikbaarheid of flirten.
Maar het lijkt erop of de mening vanuit de werkvloer hier niet zo telt tussen alle romantische verwachtingen. :-)
Pipostippels schreef:
02-02-2019 12:34
Tenzij het dit nummer is :

https://m.youtube.com/watch?v=yWX8To44xlI

Jij bent lekker he
:koffie:
Manlief schreef:
02-02-2019 11:09

Thanks, man!
Theamuts schreef:
02-02-2019 12:19
Vergeet je niet je zonnebril op te doen voor het geval er een hond langsloopt die jou wil verscheuren?
:sarcastic:
7Eleven schreef:
02-02-2019 14:11
:koffie:
Als jij irl ook alleen maar met emoticons reageert wordt het niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven