Beddengoed logees
maandag 4 februari 2019 om 08:49
Wij hebben 4 matrassen waaronder een 2-persoons, 4 kussens waar je een matras van kunt maken, een slaapbank en eventueel nog 2 luchtbedden als er echt veel mensen blijven slapen. Dus 9 slaapplekken. Daarbij iets van 4 dekbedden (ook een 2-persoons), twee slaapzakken en een hele stapel dekbedovertrekken en hoeslakens. Vooral kinderovertrekken, maar dat maakt niet zoveel uit. Alleen hoofdkussens hebben we heel weinig, daar zouden we er eigenlijk een paar van bij moeten kopen. Nu vraag ik meestal als we meer dan 2 logees hebben, of ze hun eigen kussen mee willen nemen.
Vroeger sliep ik wel eens bij een vriendinnetje en dan was dat beddengoed al eerder gebruikt, dat vond ik toen al niet zo fris. Als er hier logees komen, verschoon ik altijd alles.
Vroeger sliep ik wel eens bij een vriendinnetje en dan was dat beddengoed al eerder gebruikt, dat vond ik toen al niet zo fris. Als er hier logees komen, verschoon ik altijd alles.
maandag 4 februari 2019 om 09:08
Dit.pamelacourson schreef: ↑04-02-2019 08:49Wij hebben 4 matrassen waaronder een 2-persoons, 4 kussens waar je een matras van kunt maken, een slaapbank en eventueel nog 2 luchtbedden als er echt veel mensen blijven slapen. Dus 9 slaapplekken. Daarbij iets van 4 dekbedden (ook een 2-persoons), twee slaapzakken en een hele stapel dekbedovertrekken en hoeslakens. Vooral kinderovertrekken, maar dat maakt niet zoveel uit. Alleen hoofdkussens hebben we heel weinig, daar zouden we er eigenlijk een paar van bij moeten kopen. Nu vraag ik meestal als we meer dan 2 logees hebben, of ze hun eigen kussen mee willen nemen.
Gewoon iets schoons. Ik koop die 5 euro hoezen van de IKEA en dan heb je altijd iets fris en toonbaars liggen.
Ik vind dat gastvrij.
maandag 4 februari 2019 om 09:12
Hou er even rekening mee dat sommigen van ons in openbare gelegenheden zitten te forummen.Betty_Slocombe schreef: ↑03-02-2019 20:40Toe maar! Hier mag bezoek op de keukenvloer zichzelf in slaap janken. Niet te hard, want dan wiebelt mijn waterbed.
Ik zit nu al 10 minuten in mijn sjaal te 'hoesten' verdorie
maandag 4 februari 2019 om 09:15
Slaapzakken en matjes. Ik heb geen plek voor loge's anders dan op de grond in de bestaande kamers erbij.
Maar er blijven eigenlijk nooit mensen slapen. Ja, kinderen. Die kunnen in campingbedje van hun ouders of op de matjes met een slaapzak.
Ik heb geen extra dekbedden al heb ik wel winter en zomer, dus er liggen er altijd wel 3 in de kast.
Maar er blijven eigenlijk nooit mensen slapen. Ja, kinderen. Die kunnen in campingbedje van hun ouders of op de matjes met een slaapzak.
Ik heb geen extra dekbedden al heb ik wel winter en zomer, dus er liggen er altijd wel 3 in de kast.
maandag 4 februari 2019 om 09:16
Kan je naar mij blaffen, maar volgens mij ben je zelf degene die het eigenlijk maar vervelend/duur/teveel werk vindt om een logee in een schoon bed te laten slapen. En daar reageer ik (en velen met mij) dus op met verwondering.
maandag 4 februari 2019 om 09:26
Maar ik doe het wel. Staat er ook.*Labalade* schreef: ↑04-02-2019 09:16Kan je naar mij blaffen, maar volgens mij ben je zelf degene die het eigenlijk maar vervelend/duur/teveel werk vindt om een logee in een schoon bed te laten slapen. En daar reageer ik (en velen met mij) dus op met verwondering.
Rustig maar, ik was gewoon verbaasd over je felheid.
maandag 4 februari 2019 om 09:27
Ze verschoont het toch wel? Dus om dan zo heftig te reageren alsof ze een of andere viespeuk is... Ik vind het ook wel een beetje jammer dat ik soms alles in de was moet gooien nadat er 1 nacht 3 vriendinnen van mijn dochter hebben gelogeerd. Aangezien het niet een standaard slaapkamer is waar ze slapen en de bedden lastig te verschonen zijn, vind ik het ook een hoop extra werk. Maar ik doe het wel.*Labalade* schreef: ↑04-02-2019 09:16Kan je naar mij blaffen, maar volgens mij ben je zelf degene die het eigenlijk maar vervelend/duur/teveel werk vindt om een logee in een schoon bed te laten slapen. En daar reageer ik (en velen met mij) dus op met verwondering.
maandag 4 februari 2019 om 09:32
No problem.*Labalade* schreef: ↑04-02-2019 09:30Oh sorry daarvoor. Ik zit al een week elke nacht op met een ziek kind dus mijn lontje is wat korter.
Fijn dat je het wel gewoon doet![]()
Rot voor je, dat zieke kind. Altijd zo sneu. Beterschap.