Alleen in Brooklyn

04-02-2019 15:30 9 berichten
Binnenkort vlieg ik naar New York voor werk, maar ik wil er een paar dagen aan vast plakken om te sight-see-en en te shoppen. Ik ben er vaker geweest maar nooit alleen en nog nooit in Brooklyn. Vandaar dat ik voor mijn vrije dagen een hotel wil boeken in Brooklyn en dat wil gaan ontdekken.

Er is in het weekend dat ik daar ben toevallig ook een show van een van mijn favoriete bands dus daar heb ik al een kaartje voor gekocht. Afgezien van een paar collega's waar ik verder niet zoveel mee heb (=directie dus op ander nivo zowel financieel als qua interesses) ken ik er niemand. Ik ben eerder alleen op reis geweest dus ik weet zeker dat ik me wel vermaak, maar wat is leuk in Brooklyn (en dan bedoel ik niet de dingen die ik zelf op Google ook wel kan vinden)? En wat zijn echte no-go buurten waar je als vrouw alleen echt beter niet 's avonds alleen over straat kan?
Wat leuk dat je er naar een concert gaat. Ik ga er in juni heen en heb begrepen dat williamsborough erg leuk en trendy is, maar dat er ondertussen ook van die 'standaard' stukjes zijn te vergelijken met een winkelcentrum met h&m hier.
Al heb ik geen enkele moeite met de target en had ik ook gezien dat er een nike outlet zit.
Verder heb ik dezelfde vragen als jij dus ik lees mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je wel echt een toprestaurant aanraden in brooklyn! The suger cane!
Man wat heb ik daar lekker gegeten! Ook een prachtig uitzicht op Manhattan en the brooklyn bridge overigens!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
niet helemaal brooklyn maar ik ben vanaf de Brooklyn Bridge Manhatten ingelopen en wat was dat gaaf.
missbrice schreef:
04-02-2019 16:27
niet helemaal brooklyn maar ik ben vanaf de Brooklyn Bridge Manhatten ingelopen en wat was dat gaaf.
Zeker de moeite! Super gaaf! (Ik deed m andersom)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
missbrice schreef:
04-02-2019 16:27
Ja, dit vond ik ook leuk. En verder... Brooklyn is natuurlijk gigantisch groot. Ik heb zelf voornamelijk door Williamsburg, Brooklyn Heights en Dumbo gelopen. Eigenlijk maar een heel klein stukje maar veel reuring.
Brooklyn is fantastisch! En je hebt geweldig zicht op de skyline van new york. Met de metro ben je zo weer in Manhattan. Bezoek vooral het new york transit museum, erg leuk!
Bedankt voor de tips, ik denk erover om een fiets te huren of me aan te sluiten bij een fietstour. Is dat te doen daar ivm het verkeer?
Wij hebben in Brooklyn een hotel gehad de laatste keer. Wij hebben een fiets gehuurd en zijn zelf gaan rondfietsen. Google maps aan, en gaan! Er zijn heel veel fietsenpaden. Hier boven werd het Transit Museum genoemd, de straten/blokken er omheen vonden wij erg leuk om doorheen te fietsen, leuke bouwstijl.
De pizzeria onderaan de Brooklyn Bridge,Grimaldi's. Is een heel klein tentje, met 's avonds een rij buiten. Wij zijn er een keer gaan lunchen, veel rustiger. Maar een heel leuke ervaring. Mega pizza's, je kan echt makkelijk met meerdere personen 1 pizza delen. I

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven