Gezondheid alle pijlers

Citroen

04-02-2019 23:08 30 berichten
Zoals jullie bekend heb ik het de komende dagen druk met sollicitatiegesprekken, echter voelde ik gisteravond dat er een joekel onderweg was midden op mijn neus. Voordat de joekel echt iets goors wordt moest ik stappen ondernemen. Na wat googlen vond ik het licht bij citroensap. Enthousiast een beetje opgedaan en gaan slapen. Wakker en het roder geworden plekje leek wat minder. Enthousiast weer een citroen doormidden gesneden en nu maar lekker over mijn neus wrijven.

Na lang wrijven ga ik naar de spiegel kijken of dat rode al weg is...NEE!!! Zie ineens 6 kleine cirkeltjes op mijn neus, alsof ik de bovenste huidlaag heb weggezuurd. Snel douche ingerend en die fout meuk van mijn neus afgewassen, maar de cirkels zijn er nog, komt die bovenste huidlaag nog wel terug?! En dit leidt toch niet tot blijvende littekens!?
Ja, komt nooit meer mooie huid op.
Alle reacties Link kopieren
Nee die komt nooit meer terug. Nu moet je kunsthuid kopen.

Allez zeg, denk toch eens na. Je weet dat huid teruggroeit in zelfs extreme gevallen? Heb je al eens een blaar gehad? Is dat nu een litteken? Nee he?

Succes met je sollicitaties!
parbleumondieu schreef:
04-02-2019 23:13
Nee die komt nooit meer terug. Nu moet je kunsthuid kopen.

Allez zeg, denk toch eens na. Je weet dat huid teruggroeit in zelfs extreme gevallen? Heb je al eens een blaar gehad? Is dat nu een litteken? Nee he?

Succes met je sollicitaties!
Ja, maar dit is zuur! Mogelijk heeft het mijn huid daar onherstelbaar weggebrand!
Morgen is het verder weggevroten en dan zit er een gat, maar de joekel is dan wel weg!!
Niemand is onmisbaar
Kluun1985 schreef:
04-02-2019 23:16
Ja, maar dit is zuur! Mogelijk heeft het mijn huid daar onherstelbaar weggebrand!
Nee hoor. Het komt goed.
Ze nemen je zo echt nergens aan. Ik zou de sollicitaties afbellen.
Lucifer2018 schreef:
04-02-2019 23:10
Ja, komt nooit meer mooie huid op.
Dit. Ik zou een transplantatie overwegen en idd alle gesprekken afzeggen.
Citroen bleekt ook nog, dus morgen heb je een Micheal Jackson neusje.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Kluun1985 schreef:
Nee joh, je kunt citroen toch ook gewoon eten zonder dat het een gat in je tong brand?
Komt heus goed, even een beetje irritatie, gaat weer weg.
En volgende keer niet zomaar een wondermiddeltje van het internet plukken maar gewoon even naar de drogist.
Kluun1985 schreef:
Als je citroensap drinkt wordt je slokdarm toch ook niet onherstelbaar weggebrand? :facepalm:
Maartje2016 schreef:
04-02-2019 23:27
Als je citroensap drinkt wordt je slokdarm toch ook niet onherstelbaar weggebrand? :facepalm:
Zeker wel.
DingesEnzo schreef:
04-02-2019 23:26
Nee joh, je kunt citroen toch ook gewoon eten zonder dat het een gat in je tong brand?
Komt heus goed, even een beetje irritatie, gaat weer weg.
En volgende keer niet zomaar een wondermiddeltje van het internet plukken maar gewoon even naar de drogist.
Ja Maar dat zijn speciale citroenen die je kunt eten. De citroen die hij gebruikt heeft bevat zwavelzuur. De "gewone" citroen zeg maar.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Zit me nu af te vragen voor welk beroep je een ongeschonden neus moet hebben.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
04-02-2019 23:33
Speurhond? :puppy:
nlies schreef:
04-02-2019 23:33
Of iemand die denkt dat citroensap je neus kan wegbranden...
Life is short. Eat dessert first.
Heb je de huisartsenpost al gebeld? Als je er snel bij bent, is een huidtransplantatie misschien (MISSCHIEN hè) nog een mogelijkheid, maar dat moet echt heel snel.
wiezel schreef:
04-02-2019 23:32
Ja Maar dat zijn speciale citroenen die je kunt eten. De citroen die hij gebruikt heeft bevat zwavelzuur. De "gewone" citroen zeg maar.
Ah, dat komt wel weer goed, in geval van nood een dikke laag boter erop smeren (elk uur, voor een week) en dan zie je er niks meer van.
Foto's graag.
Tja. Gebeurd is gebeurd.
Helaas. Een plekje op je neus is geen reden om niet te kunnen solliciteren. Succes!
tjonge tjonge wat een verhaal. Hoe is het nu?
Daarom moet je ook altijd handschoenen en een beschermend pak aantrekken wanneer je met citroen werkt. Levensgevaarlijk spul ..........................
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Némaìn’ schreef:
04-02-2019 23:23
Dit. Ik zou een transplantatie overwegen en idd alle gesprekken afzeggen.

Ik zou opteren voor een gezichtstransplantatie i.p.v. alleen maar een huidtransplantatie.
goed wassen met een punt van een handdoek en wat zeep werkt altijd voortreffelijk bij mij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven