Citroen
maandag 4 februari 2019 om 23:08
Zoals jullie bekend heb ik het de komende dagen druk met sollicitatiegesprekken, echter voelde ik gisteravond dat er een joekel onderweg was midden op mijn neus. Voordat de joekel echt iets goors wordt moest ik stappen ondernemen. Na wat googlen vond ik het licht bij citroensap. Enthousiast een beetje opgedaan en gaan slapen. Wakker en het roder geworden plekje leek wat minder. Enthousiast weer een citroen doormidden gesneden en nu maar lekker over mijn neus wrijven.
Na lang wrijven ga ik naar de spiegel kijken of dat rode al weg is...NEE!!! Zie ineens 6 kleine cirkeltjes op mijn neus, alsof ik de bovenste huidlaag heb weggezuurd. Snel douche ingerend en die fout meuk van mijn neus afgewassen, maar de cirkels zijn er nog, komt die bovenste huidlaag nog wel terug?! En dit leidt toch niet tot blijvende littekens!?
Na lang wrijven ga ik naar de spiegel kijken of dat rode al weg is...NEE!!! Zie ineens 6 kleine cirkeltjes op mijn neus, alsof ik de bovenste huidlaag heb weggezuurd. Snel douche ingerend en die fout meuk van mijn neus afgewassen, maar de cirkels zijn er nog, komt die bovenste huidlaag nog wel terug?! En dit leidt toch niet tot blijvende littekens!?
maandag 4 februari 2019 om 23:16
Ja, maar dit is zuur! Mogelijk heeft het mijn huid daar onherstelbaar weggebrand!parbleumondieu schreef: ↑04-02-2019 23:13Nee die komt nooit meer terug. Nu moet je kunsthuid kopen.
Allez zeg, denk toch eens na. Je weet dat huid teruggroeit in zelfs extreme gevallen? Heb je al eens een blaar gehad? Is dat nu een litteken? Nee he?
Succes met je sollicitaties!
maandag 4 februari 2019 om 23:23
Dit. Ik zou een transplantatie overwegen en idd alle gesprekken afzeggen.
maandag 4 februari 2019 om 23:26
Nee joh, je kunt citroen toch ook gewoon eten zonder dat het een gat in je tong brand?
Komt heus goed, even een beetje irritatie, gaat weer weg.
En volgende keer niet zomaar een wondermiddeltje van het internet plukken maar gewoon even naar de drogist.
maandag 4 februari 2019 om 23:28
Zeker wel.Maartje2016 schreef: ↑04-02-2019 23:27Als je citroensap drinkt wordt je slokdarm toch ook niet onherstelbaar weggebrand?![]()
maandag 4 februari 2019 om 23:32
Ja Maar dat zijn speciale citroenen die je kunt eten. De citroen die hij gebruikt heeft bevat zwavelzuur. De "gewone" citroen zeg maar.DingesEnzo schreef: ↑04-02-2019 23:26Nee joh, je kunt citroen toch ook gewoon eten zonder dat het een gat in je tong brand?
Komt heus goed, even een beetje irritatie, gaat weer weg.
En volgende keer niet zomaar een wondermiddeltje van het internet plukken maar gewoon even naar de drogist.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
dinsdag 5 februari 2019 om 00:16
Ah, dat komt wel weer goed, in geval van nood een dikke laag boter erop smeren (elk uur, voor een week) en dan zie je er niks meer van.