ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
@ zwieber, kun je me mailen...en tuurlijk mag je ze viva_varisha@live.nl

Oow ja die multomappen passen erin hoor :P
Goedemorgen allemaal!

Ik heb je weer gemaild, Varisha. Jij hebt echt een goede smaak!
goedemorgen ladies!! Jullie zijn alweer goed bezig zie ik!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zo hee..1 dagje niet online en ik moet 11 pagina's bij lezen..

maar goed..wat een leuke spulletjes komen er weer voorbij..

ebony, is de angel dvdbox al vergeven? Ik heb buffy al compleet en wil ook nog heel graag angel..
Vanavond rond 8en zet ik er weer n heel hoop kleren bij....

is er iemand die interesse heeft in n 1 persoonsdekbed en kussen?

Ik heb er nl nog 3 nieuw in plastic liggen.... mailen @ viva_varisha@live.nl

toevallig iemand die n blender...klein snackoventje...x box 360 spelletjesheeft???
Varisha, hou je zelf ook nog wat over?
quote:Hondjewoef schreef op 23 maart 2009 @ 10:24:

Varisha, hou je zelf ook nog wat over? Ja nog genoeg haha... ik heb gewoon teveel...
haha nou ik ben benieuwd naar de kleding! Ik hoop dat je door al het ruilen allemaal nieuwe leuke spulletjes krijgt!
Ja dat hoop ik ook :D

en hoop dat ik niet juist failliet ga door de verzendkosten

oow gister is me toch ietsgrappigs overkomen...

Ik had allemaal pakjes in de brievenbus gepropt...(brievenbus is naast de deur) en op n gegeven moment stopte er n auto...die man wilde ook iets posten...maar hij was wel n kwartier bezig...de brievenbus zat zo vol dat die arme man zijn brief er niet in kreeg haha

ik hoop niet dat iemand dr pakjes uit heeft kunnen halen
ohhh wat beschamend! Dat heb ik ook een keer gehad toen ik heel veel pakjes verstuurde! Toen moest ik zelfs een andere brievenbus opzoeken om de rest in de dumpen Hoop ook dat ie er geen pakjes uit heeft gehaald.

De ruilers willen je vast wel de verzendkosten overmaken als zij niets voor jou hebben of jou brievenbuspost sturen, terwijl jij de kosten voor een pakket kwijt bent.

Stuur je pakketjes wel via DHL? Dan kost het 4,50. Scheelt toch weer..
De zwarte tas en 2 boeken gaan richting varisha!

Ik haal ze vanavond van mijnalbum. moe tnu nuttige dingen doen!

Ruilse vandaag allemaal!
Jeetje, ben een weekendje weg... Meer dan 16 pagina's erbij! Ik heb alleen de laatste gelezen hoor, dus mocht ik echt iets gemist hebben, hoor ik het graag.

Jeetje, Varishna, wat heb jij een mooie spullen! Ik zal eens kijken of ik nog een blender thuis heb staan voor je, er staat me iets van bij dat we er twee hebben. Kom ik later op terug!
En Moordwijf, vanavond zal ik ook eens kijken of ik voor jou nog iets leuks te ruil heb. Heb je een mailadres waar ik foto's heen kan sturen?
Iemand nog voetbalplaatjes of musicalzegels nodig?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Hondjewoef schreef op 23 maart 2009 @ 09:47:

Goedemorgen allemaal!

Ik heb je weer gemaild, Varisha. Jij hebt echt een goede smaak!Ah gelukkig, ben ik niet de enige die dat heeft en vind
Heb het al eens vaker gezegd maar wat is het toch een leuk topic om elkaar op deze manier te verblijden met spulletjes waar je zelf niets (meer) mee doet. Ik word er elke keer helemaal blij van.

Ik ga binnenkort ook mijn kasten maar eens goed uitmesten, tijd voor een lente schoonmaak.
Hondjewoef ja ik verstuurde t via dhl maar moest 5,50 per pakje betalen...doe ik dan iets niet goed ofzo??

Artemis...dat zou echt helemaal super zijn joh...

schravelvot en hondjewoef, mij niet verlegen maken he....

volgens mij zouden jullie je wild schrikken als jullie bij mij thuis zouden komen.

Ik woon in mijn uppie en heb 4 slaapkamers...toch zijn alle kamers propvol...rara hoe kan dat :P
T rex heb je de laarzen nog???

zou je me willen mailen?

viva_varisha@live.nl
Varisha, ik heb je gemaild!!
Ik ben wel wat gewend hoor Varisha!

Heb je de pakjes op het DHL punt afgerekend? Als je online het adres van de ontvanger invult en het pakje afrekent via Ideal, kost het 4,50. Dan moet je ook zelf je label printen.
Ik ben opzoek naar een zwembandje. Heeft iemand die misschien nog liggen?
*melig modus aan*

Ik heb er nog een (het is alleen geen -tje), die mag je gratis en voor niks overnemen

*melig modus uit*
Hahaha, ben benieuwd of mijn zoontje er dan inpast.......hahaha. Staat er ook nog een leuk kinderplaatje op???
Varisha, kreeg net 3 pakjes van je binnen!!! Thanx!! Ben er heel blij mee. Toch leuk pakjes met de post op je verjaardag!! Heb net taart gebakken. Iemand een stukje???
Lekker lekker lekker!

Dan zet ik thee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven