Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

zondag 3 februari 2019 om 17:06
Je inner hippie mag er zijn, Dappertje!
Ennuh ... ik weet echt wel dat ik heel veel kan. Nu nog dat weten te combineren met wat ik leuk vind, én werk
Manlief heeft heel dapper gisteren de kamer veranderd, iets wat we al maanden zouden doen. Het is heerlijk, we hebben gelijk wat opgeruimd, en alles oogt veel ruimer zo. Ik heb al de hele dag hoofdpijn, want veranderingen
Zo is mijn hoofd ...
Ennuh ... ik weet echt wel dat ik heel veel kan. Nu nog dat weten te combineren met wat ik leuk vind, én werk

Manlief heeft heel dapper gisteren de kamer veranderd, iets wat we al maanden zouden doen. Het is heerlijk, we hebben gelijk wat opgeruimd, en alles oogt veel ruimer zo. Ik heb al de hele dag hoofdpijn, want veranderingen

zondag 3 februari 2019 om 17:44
Ik heb dapper mijn kamer opgeruimd Nanny, voor mij ook heel goed 
Wat mooi om te lezen hoe dit topic op je pad kwam en aansluit bij de fase waar je nu in zit Dappertje. En inner hippie's zijn leuk, voor mii graag inclusief joints en vrije seks
Wat mooi om te lezen hoe dit topic op je pad kwam en aansluit bij de fase waar je nu in zit Dappertje. En inner hippie's zijn leuk, voor mii graag inclusief joints en vrije seks

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

maandag 4 februari 2019 om 11:46
Is ook heel goed, Popje!
Je mag trots zijn op jezelf
Ik lief inner hippies. Heb wat minder met vrije seks nu ik getrouwd ben (vind seks heerlijk, maar liefst toch wel met man), en joints heb ik nooit geprobeerd en ben ik eigenlijk ook niet van plan. Maar bloemen, vrede op aarde en lekker alternatieve kleding ... geweldig!

Ik lief inner hippies. Heb wat minder met vrije seks nu ik getrouwd ben (vind seks heerlijk, maar liefst toch wel met man), en joints heb ik nooit geprobeerd en ben ik eigenlijk ook niet van plan. Maar bloemen, vrede op aarde en lekker alternatieve kleding ... geweldig!

maandag 4 februari 2019 om 12:34
Knussels voor iedereen. Dat zou nu eens een politieke campagne moeteb wordenNanny_Gytha_Ogg schreef: ↑04-02-2019 11:47Oh, en uiteraard wel vrije knussels! Vrije knussels blijven altijd en eeuwig belangrijk!

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
maandag 4 februari 2019 om 12:42
Echt! Vrees alleen dat er weinig Viva dames op ons zouden stemmenlollypopje schreef: ↑04-02-2019 12:34Knussels voor iedereen. Dat zou nu eens een politieke campagne moeteb worden![]()

Hier nog steeds de ziekenboeg. Man is ook nog niet genoeg opgeknapt om te werken en ik voel me nog ronduit beroerd. Man is jarig maar daar doen we nooit echt iets aan. Meestal heb ik wel een cadeautje en lekkers voor hem maar ook dat is er dit jaar bij ingeschoten. En eigenlijk waren we het allebei vergeten tot zijn vader al heel vroeg belde om te feliciteren

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 4 februari 2019 om 13:15
Nachtje: Die kook ik zo'n keer per maand en zit in de vriezer. Het verlicht even, maar tegen dit virus is weinig opgewassen. Zus (arts) adviseert om de 4 uur paracetamol en eventueel om de 4 uur ibuprofen (dus om de 2 uur een pijnstiller als je je hondsberoerd voelt) en heeeeeeel veeel water drinken en zoveel mogelijk slapen. Met andere woorden: symptomen dempen en wachten tot het over is

maandag 4 februari 2019 om 17:08
Aloha, tante Bubbels leeft nog.
Heel fijn weekend gehad met vriend. (Ik ben echt zo blij met hem. Niet omdat ik een relatie heb, maar omdat het voelt alsof hij een aanvulling is waar ik veel van leer)
Was erg leuk maar nu ben ik de hele dag al ontzettend sloom.
Heb straks een lekker yinyogalesje, maar Bubbels heeft het koud en heeft totaal geen zin en ik twijfel of ik het cancel..
Stomme winter, ik heb daar helemaal geen zin meer in, ik word er moe en sloom van.
Ik heb nu nog 5 minuten om de les te annuleren...
Ik voel de virtuele schoppen onder mijn, nog steeds beurse, derrière al..
Ok ok ik ga al...

(Ik weet nu al dat ik straks blij ben dat ik geweest ben. En wat betreft de kou, Pa Bubbels zou zeggen dat ik niet van suiker ben)
Heel fijn weekend gehad met vriend. (Ik ben echt zo blij met hem. Niet omdat ik een relatie heb, maar omdat het voelt alsof hij een aanvulling is waar ik veel van leer)
Was erg leuk maar nu ben ik de hele dag al ontzettend sloom.
Heb straks een lekker yinyogalesje, maar Bubbels heeft het koud en heeft totaal geen zin en ik twijfel of ik het cancel..

Stomme winter, ik heb daar helemaal geen zin meer in, ik word er moe en sloom van.
Ik heb nu nog 5 minuten om de les te annuleren...

Ik voel de virtuele schoppen onder mijn, nog steeds beurse, derrière al..
Ok ok ik ga al...

(Ik weet nu al dat ik straks blij ben dat ik geweest ben. En wat betreft de kou, Pa Bubbels zou zeggen dat ik niet van suiker ben)
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 04-02-2019 17:12
11.02% gewijzigd

maandag 4 februari 2019 om 17:09
Jaaaaaaaaaa ik stem voorlollypopje schreef: ↑04-02-2019 12:34Knussels voor iedereen. Dat zou nu eens een politieke campagne moeteb worden![]()

maandag 4 februari 2019 om 22:03
Ik stem ook voor de knuffel-campagne. 
Klinkt als een prima advies Blondje. Doe je dat dan ook, met die paracetamol en ibuprofen? Als het helpt om er doorheen te komen...
Phoebje, ik had ook mijn yoga weer vanavond. Wat houdt jouw yin-yoga in? Is dat hetzelfde als do-in?
Ik dacht al Kia: waar blijven de kuikentjes. Maar daar zijn ze dan!

Klinkt als een prima advies Blondje. Doe je dat dan ook, met die paracetamol en ibuprofen? Als het helpt om er doorheen te komen...
Phoebje, ik had ook mijn yoga weer vanavond. Wat houdt jouw yin-yoga in? Is dat hetzelfde als do-in?
Ik dacht al Kia: waar blijven de kuikentjes. Maar daar zijn ze dan!

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 5 februari 2019 om 10:41
Jaaa knussel campagne! Ik stem voor!
Ik meld mij ook weer na een heerlijk verjaardagsweekend
Dankzij hulp van mijn lief gewoon eens op tijd klaar met alle voorbereidingen voor mijn feest zaterdag avond (al vind ik hulp vragen/accepteren toch nog wel heel moeilijk).
Fijne dag allemaal!
Ik meld mij ook weer na een heerlijk verjaardagsweekend

Dankzij hulp van mijn lief gewoon eens op tijd klaar met alle voorbereidingen voor mijn feest zaterdag avond (al vind ik hulp vragen/accepteren toch nog wel heel moeilijk).
Fijne dag allemaal!
Eat glitter for breakfast and shine all day
dinsdag 5 februari 2019 om 10:49
Wat fijn dat je zo'n mooi weekend hebt gehad Beppie.
Ik hou van Vice
https://broadly.vice.com/nl/article/eve ... oadlyfbned
Ik hou van Vice
https://broadly.vice.com/nl/article/eve ... oadlyfbned

dinsdag 5 februari 2019 om 15:20
Yin yoga is heerlijk! Ja hoe leg ik het uit..Coerage schreef: ↑04-02-2019 22:03Ik stem ook voor de knuffel-campagne.
Ik dacht al Kia: waar blijven de kuikentjes. Maar daar zijn ze dan!![]()
Het is het tegenovergestelde van Yang
Het is erg ontspannend en bijvoorbeeld erg geschikt als je moeite hebt met slapen.
Het zijn zittende en liggende houdingen die je 3 tot 5 minuten vasthoudt.
Zoals verwacht was ik achteraf blij dat ik gegaan was.
(Al was de les wel erg vol en druk, is niet erg handig als je bij bepaalde houdingen bijna bij je buurvrouw of man op de mat ligt. Ik vermoed dat de gewone hatha yoga lessen minder druk zijn... ik twijfel nog)

dinsdag 5 februari 2019 om 18:02
Dank je!Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑05-02-2019 17:24Ik las vorige week al iets over yin yoga, het klinkt heerlijk! Goed van je dat je toch gegaan bent, Bubbels
En ik ben voor een knusselcampagne. Knusselpartij for president!
Ik ook, sterker nog als we een politieke knusselpartij oprichten stel ik me kandidaat

dinsdag 5 februari 2019 om 18:06
Yin yoga lijkt me ook lekker, al vraag ik me af of ik er niet te onrustig voor zou zijn :p
Maar bij mijn studio is het op een onhandig tijdstip, dus ik hou het lekker bij Critical Alignement Yoga. Zowel rustig als fysiek en erg goed voor mijn rug
Maar bij mijn studio is het op een onhandig tijdstip, dus ik hou het lekker bij Critical Alignement Yoga. Zowel rustig als fysiek en erg goed voor mijn rug

dinsdag 5 februari 2019 om 20:43
Maman for president! Echt niemand die dan nog 'lelijk' durft te doenNanny_Gytha_Ogg schreef: ↑05-02-2019 17:24Ik las vorige week al iets over yin yoga, het klinkt heerlijk! Goed van je dat je toch gegaan bent, Bubbels
En ik ben voor een knusselcampagne. Knusselpartij for president!

dinsdag 5 februari 2019 om 21:06
Door jullie begin ik te bedenken dat ik ook maar eens naar yoga moet gaan kijken. Jullie hebben er blijkbaar echt veel aan!
En ik behoor weer tot het land der lucide! Voel me vandaag een stuk beter. Wel nog hoesten en proesten maar de algemene malaise lijkt voorbij. YEEEEEY!
En ik behoor weer tot het land der lucide! Voel me vandaag een stuk beter. Wel nog hoesten en proesten maar de algemene malaise lijkt voorbij. YEEEEEY!
dinsdag 5 februari 2019 om 21:12
Wat super fijn dat je je weer zoveel beter voelt Blond. Hoe is het met man?
Er zijn echt zoveel varianten van yoga, voor bijna iedereen is er wel een vorm die fysiek kan. Al zie ik jou ook wel opje kop hangen hoor
Op de kop doen we bij Critical Alignment, wel in een speciaal bankje. Dus sta niet op mijn hoofd.
Er zijn echt zoveel varianten van yoga, voor bijna iedereen is er wel een vorm die fysiek kan. Al zie ik jou ook wel opje kop hangen hoor

Op de kop doen we bij Critical Alignment, wel in een speciaal bankje. Dus sta niet op mijn hoofd.