Ben ik lesbisch

03-02-2019 20:59 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben een vrouw van 38,en 13 jaar getrouwd geweest.
Heb mezelf wel eens afgevraagd hoe het zou zijn met een vrouw,maar alleen puur qua sex,mijn man was namelijk mijn eerste en enigste,waar ik het ooit mee gedaan heb.
Maar nooit is het er van gekomen omdat ik niet durfde.

Ineens had ik contact met de exvrouw van mijn vriendin ,en ik merkte al heel snel dat ik super verliefd op haar was,eerst dacht ik dat kan niet want ik ben hetero!!ben 13 jaar getrouwd geweest,en viel altijd alleen op mannen!!

Maar ik ben ook alleen op haar smoorverliefd,ik kijk of denk of fantaseer niet over andere vrouwen,en naar mannen kijk ik ook ineens niet meer,alleen nog maar naar haar.

Ben ik nu lesbisch,hetero,of bi?of ben ik gewoon ineens mijn ware tegengekomen en is dat heel toevAllig een vrouw??
ChristianeF schreef:
05-02-2019 15:22
Ik heb dat ook eens ervaren dat ik mij verliefd voelde op een hele goede vriendin tot dat we een keer sex hadden; ik wist meteen dat ik toch echt 100% hetero ben.

Denk dat het meer een hele warme gevoelens waren die ik voor haar had.
Wat is de definitie van 'hetero' dan? Is dat alleen seks kunnen hebben met iemand van hetzelfde geslacht? Of alleen verliefd kunnen worden? Of allebei?

Ik vind seks met vrouwen heel lekker. Maar ik ben nog nooit verliefd geweest op een vrouw, en zou waarschijnlijk gek worden als ik ermee moest samenwonen. Wat ben ik dan? Bi? Of toch gewoon hetero?

Het naampje doet er niet zoveel toe. De ene wordt op alles wat beweegt verliefd, de ander is heel kieskeurig. De ene vind alle vormen van seks lekker, de ander wil een penis. En de ene kan overal een bestendige relatie mee hebben, de ander blijft liever latten of alleen. En daar zitten dan allemaal grijze gebieden tussen. Niemand scoort op elke schaal hetzelfde. En volgens mij is niemand 100% hetero of homo, zeker niet als je maar op 1 van die schalen afgaat.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Handigmetgeld, voor mij betekent wanneer je als man of vrouw biseksueel bent, dat je je geestelijk maar lichamelijk valt op het andere geslacht.

Voor mij was dit geestelijk omdat ik heel erg gesteld was op haar als vriendin maar seksueel voelde ik dat dus totaal niet.
daenerys79 schreef:
04-02-2019 06:23
een fout woord dan...
Goed woord, verkeerd gebruikt.
Némaìn’ schreef:
05-02-2019 17:34
Goed woord, verkeerd gebruikt.
Ja blijkbaar mag je enig wel in die overtreffende trap gooien als het om iets leuks gaat.
Maak je niet druk. Wat maakt het uit? Ik voel me tot sommige vrouwen erg aangetrokken. Ook wel eens bed mee gedeelt maar relaties kan ik alleen met een man aangaan omdat ik me daar toch meer door aangetrokken voel. Dus wat is mijn etiket? Maakt me niks uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven