Blog

06-02-2019 01:40 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
:-?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-02-2019 13:00
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
99.88% gewijzigd
Waarom vat je alles wat hier geschreven wordt zo negatief op? Er worden goede tips gegeven, maar daar ga je niet op in.
Je laat je wel erg makkelijk ontmoedigen zeg.
Ik vind het heel dom dat je jouw instagram hier neerzet. Beter bescherm je jouw privacy wat meer, er lopen hier mensen rond die het maar al te leuk vinden om forummers helemaal na te speuren irl.
Getemdemerrie schreef:
06-02-2019 09:28
Tessa44 ; ik zit al op instagram [...] maar schrijven vind ik ook zo prettig om te doen, jammer van de vele mindere reacties.
Jij vindt schrijven fijn om te doen zeg je. Dan moet je gewoon een wordpagina openen op je computer en lekker schrijven. Als je positieve reacties wilt van lezers dan zul je moeten schrijven voor je publiek, dat is wat anders dan schrijven omdat jíj het zo fijn vindt. Wat jij fijn vindt om te schrijven is lang niet altijd interessant voor anderen om te lezen. Dus krijg je ook niet per se positieve reacties.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-02-2019 11:11
Reden: Privacy
3.98% gewijzigd
Ik vind je foto’s en schilderijen overigens wel heel mooi
anoniem_358844 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 18:57
0.00% gewijzigd
Head* schreef:
06-02-2019 09:53
Ik vind het heel dom dat je jouw instagram hier neerzet. Beter bescherm je jouw privacy wat meer, er lopen hier mensen rond die het maar al te leuk vinden om forummers helemaal na te speuren irl.
Waarom is dat per se dom? Niet iedereen vindt het een probleem dat mensen weten dat ze hier schrijven en met een openbaar instagram account kan iedereen op de hele wereld je volgen. Ik snap wel dat als je graag je kunst wilt delen hier dat je dat online zet. Dan zou ik niet ook allerlei privé info en seksdates tot in detail beschrijven, maar verder zie ik het probleem niet zo. Iedereen met een website is voor de hele wereld vindbaar
Getemdemerrie schreef:
06-02-2019 10:01
Ok joh allemaal ik kap met schrijven hier!!!!!
Het gaat je dus niet om het schrijven, maar om de reacties,
anoniem_358844 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 18:57
0.00% gewijzigd
Getemdemerrie schreef:
Tessa44 ; ik zit al op instagram [...] maar schrijven vind ik ook zo prettig om te doen, jammer van de vele mindere reacties.
Als je schrijven zo prettig vindt, waarom begin je dan geen (gratis) blog op wordpress? Dat is echt heel makkelijk, en je kunt er heel goed je gedachten kwijt.

Misschien heb je wat aan dit boekje, als je de stap naar wordpress nog te lastig vindt: https://www.bol.com/nl/p/de-kleine-blog ... uctPageUrl (geen aandelen en ik heb hem zelf ook uit de bieb gehaald).
celaena_aelin wijzigde dit bericht op 06-02-2019 11:04
0.07% gewijzigd
Thordis* schreef:
Waarom is dat per se dom? Niet iedereen vindt het een probleem dat mensen weten dat ze hier schrijven en met een openbaar instagram account kan iedereen op de hele wereld je volgen. Ik snap wel dat als je graag je kunst wilt delen hier dat je dat online zet. Dan zou ik niet ook allerlei privé info en seksdates tot in detail beschrijven, maar verder zie ik het probleem niet zo. Iedereen met een website is voor de hele wereld vindbaar
Wij weten niet, of de Instagram die zij post, echt van TO is
En daarbij, moeten sommige mensen wat tegen zichzelf in bescherming genomen worden
Getemdemerrie schreef:

Oké. Doei.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Getemdemerrie schreef:

Stel je niet zo aan zeg. Mijn hemel, wat een drama terwijl je alleen eerlijke en vaak ook goede reacties krijgt. Als je zo'n drama queen bent in je schrijven wordt het nooit wat. Daar zitten mensen echt niet op te wachten.
Getemdemerrie schreef:
Jouw doel van het schrijven is niet het schrijven, het is een manier om aandacht te trekken en te krijgen. Tenminste, dat hoop je.
Je hoeft hier helemaal niet te stoppen met schrijven, als je maar niet gaat ‘bloggen’. Je uitgebreide verhaal schrijf je in je eigen dagboek en dan kom je hier toch voorderest voor de conversaties met andere mensen? En dan schrijf je niet in verhaalvorm, maar in de vorm van een gesprek.
Waarom kom je hier niet schrijven over de interessante thema’s in je leven? Haak aan bij groepjes die praten over kunst en fotografie.
Voorderest moet je stoppen met het slachtoffer spelen van je verleden. Je leeft nu. En nu ben je zelf verantwoordelijk voor hoe jij je leven invult. Je hebt nog alle kansen om wat van het leven te maken, dus zet je eens over het verleden heen en maak wat van de toekomst. Tot nu toe klinkt het alsof je verwacht dat het succes je aan moet komen waaien. Nou nee, je moet wel zelf wat inzet tonen. Begin daarmee en verspil geen tijd met schrijven van slechte stukken die niemand wil lezen. Zonde als er genoeg is waar je wél goed in bent.
Getemdemerrie schreef:
Waarom probeer je het niet gewoon op een bloggersplatform, zoals iedere andere blogger? In plaats van op een forum.
Getemdemerrie schreef:
Als je opbouwende kritiek jammer vindt, is gewoon fijn voor jezelf schrijven toch echt het betere idee.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Getemdemerrie schreef:
De instelling waarmee je 50 kan worden vol dromen en zonder daden.
(Dead Kennedys)
Het is wel duidelijk dat deze TO niet tegen kritiek kan. Kansloos.
chocolol schreef:
06-02-2019 13:16
Het is wel duidelijk dat deze TO niet tegen kritiek kan. Kansloos.
Er stond in de OP zelfs iets als: kom maar met jullie commentaar, ook als het negatief is.

Zo heeft TO het dan misschien ook op school opgegeven.
Het ontbreekt jou duidelijk aan doorzettingsvermogen TO. En dat is de oorzaak van het mislukken van vele dingen in jouw leven.
Je geeft nu anderen de schuld van jouw eigen falen.
Jij kunt het leven beter maken voor jezelf, maar nee, je wilt niets en doet niets. En zo zit je op je 50e met lege handen. Dat is je eigen keuze, terwijl er dus zat andere mogelijkheden waren. En zijn.
Ik zou jezelf eens een flinke trap onder je bips geven, want je hebt het nodig. Als je nu niets onderneemt, dan kijk je later terug op een compleet mislukt leven waarin je niets hebt uitgevoerd. Dus TO, vandaag is de eerste dag van je nieuwe leven. Succes. Maak er eindelijk eens wat van.
Oké ik open het topic, nieuwsgierig hoe en wat TO kan met de reacties is ze weg...!

Dat is wel erg snel hoor TO.

Lees je nog mee? Waarom voel je je zo aangevallen als een aantal mensen je adviseren niet hier te bloggen maar op een WP oid? Je kunt hier in dit topic toch gewoon je voortgang blijven schrijven, waar je mee bezig bent, hoe je het doet, misschien krijg je wel geweldige tips en wordt je geholpen om door te zetten in dat wat je wilt.

Misschien ben ik minder gevoelig dan jij, maar ik vind de reacties best helpend die je hebt gekregen. Succes met je blog en foto’s.
Thordis* schreef:
06-02-2019 09:59
Ik vind je foto’s en schilderijen overigens wel heel mooi
Hier, dit is toch een gave reactie!! Ik snap je echt niet TO, dat je na anderhalve pagina op een forum je zo laat kennen. Beetje pit, als je wat wilt zul je ook tegen de opbouwende kritiek moeten kunnen, anders wordt het inderdaad niks, dat is het risico van iets openbaar plaatsen, als je geen kritiek op je schrijven wilt, goede kritiek of slechte kritiek, als het alleen voor jezelf is, is een dagboek een beter project voor je. Dat is toch niet erg, kan toch ook een conclusie zijn, dat dat dan beter passend is.
Monchu69 schreef:
07-02-2019 06:23
Het ontbreekt jou duidelijk aan doorzettingsvermogen TO. En dat is de oorzaak van het mislukken van vele dingen in jouw leven.
Je geeft nu anderen de schuld van jouw eigen falen.
Jij kunt het leven beter maken voor jezelf, maar nee, je wilt niets en doet niets. En zo zit je op je 50e met lege handen. Dat is je eigen keuze, terwijl er dus zat andere mogelijkheden waren. En zijn.
Ik zou jezelf eens een flinke trap onder je bips geven, want je hebt het nodig. Als je nu niets onderneemt, dan kijk je later terug op een compleet mislukt leven waarin je niets hebt uitgevoerd. Dus TO, vandaag is de eerste dag van je nieuwe leven. Succes. Maak er eindelijk eens wat van.
Monchu69 Wat weet jij nou van mn leven?? Oke heb er een rotzooi van gemaakt vroeger maar heb het nu allemaal op een rijtje en heb er van geleerd! Ik werk nu hard sinds 2000 aan mn kunst wat ik heb opgebouwd . En bovendien als niemand wil dat ik een blog hier maak moet jullie niet raar opkijken dat ik weg ben, heeft niks te maken met snel opgeven...zou het eerder opdringerig vinden als ik door zou gaan ermee. Dusss toedeloe ga ik ergens anders schrijven :bye:
Toedels getemd paard
(Dead Kennedys)
Getemdemerrie schreef:
08-02-2019 12:23
Monchu69 Wat weet jij nou van mn leven?? Oke heb er een rotzooi van gemaakt vroeger maar heb het nu allemaal op een rijtje en heb er van geleerd! Ik werk nu hard sinds 2000 aan mn kunst wat ik heb opgebouwd . En bovendien als niemand wil dat ik een blog hier maak moet jullie niet raar opkijken dat ik weg ben, heeft niks te maken met snel opgeven...zou het eerder opdringerig vinden als ik door zou gaan ermee. Dusss toedeloe ga ik ergens anders schrijven :bye:
Waarom zou je hier een blog willen schrijven, op het forum? Ik blog ook, ook over m'n leven en doe dat op een WP-site waarvan ik de link deel op m'n Facebook. Is dat wat voor je? Dit is gewoon niet het goede medium voor een blog, vandaar m'n vraag. Ben oprecht geïnteresseerd trouwens, niet om je te jennen ofzo :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven