Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Doe mij die fles apfelkorn dan maar

Zal baandetails even in NS zetten.... nu!
Volgende dilemma: ik mag kiezen tussen 28 of 32 uur werken. Eigenlijk wil ik 32 maar dat betekent 4 hele dagen kdv, wie hier doet dat ook?
Tja, het verschil tussen 3,5 en 4 dagen is niet enorm. Ik zou beginnen met 32, dan zie je wel of dat lukt of niet.
Nee dat is dan ook wel weer zo, dat het niet enorm scheelt. Ben gewoon beetje bang voor wat het voor Wup betekent; die is zó aan het kwakkelen geweest de laatste tijd en nu na hoop gedoe (bloed prikken, waarden niet goed, ab-kuur) eindelijk weer beetje zichzelf. Wil gewoon niet dat ie door die extra uren weer in zo`n cirkel van vermoeid en kwakkelen komt.

Maar proberen en eventueel terugdraaien kan natuurlijk ook
Ik doe dat Pep, 4 dagen. Gaat prima. Chica wel wat ouder dan Wup nu, maar ik begon daarmee toen ze 1,5 was en ze vond het alleen maar leuk op kdv. Ik zou zelf ook liever 3 doen hoor en straks met baby willen we ook liever 3,5 dag (ier gaat halve dag vrij nemen) of zelfs 3. Als ze iets ouders zijn kan het echter prima en Wup al twee toch? Is het straks minder wennen aan 5 dagen school ook.

Maareh, vergeet t belangrijkste: Gefeliciteerrdddd!

En ik wil die gele

Dier, niet eens alcoholvrije drankjes? Notabene 3 zwangeren hier inc jezelf dan ga ik maar voor de Snaps
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja pesies pesies Inad en denk dat ik maar gewoon voor 4 dagen ga. *twijfelt stiekem nog even verder*

Net even mezelf blij gemaakt met definitieve aangifte 2008, krijg nog eens 274 euro terug. Maar wel debiel dat ik zóveel uitgaven aan ziektekosten en hulpmiddelen had dat ik word beschouwd als chronisch zieke
Chronisch zieke? Jee. Hoe doe je dat?

Ik moet steeds alleen maar betalen. Ook over 2007. Ben nog in conclaaf daarover want was notabene al alleenstaande moeder. Zit duidelijk een fout ergens.
Als je meer dan 343 euro aan medicijnen en "hulpmiddelen" uitgeeft word je beschouwd als chronisch zieke En aangezien ik aan bril en lenzen alleen al 350 euro kwijt was vorig jaar....
Maar da`s echt raar, dat je moet betalen. Ik kreeg/krijg over 2008 ongeveer 2300 euro terug. Zó`n hoog inkomen heb je toch niet?
Nee, inderdaad, ik zou dus juist geld terug moeten krijgen. Ik mag langskomen voor mondelinge toelichting op mijn bezwaarschrift. Moet nog even bellen voor afspraak.
Okeeokeeokee.... heb daarstraks een van mijn meest genante ervaringen ever meegemaakt.....

Erwt moest vandaag vanuit ErwtenWerkStad naar Rotterdam. Erwt vrolijk onderweg met ootootje, dacht ongeveer halverwege (ik schat zo'n 60 kilometer van beide locaties) 'even tanken', want Erwtje heeft de gewoonte altijd redelijk lang in het Oranje Gedeelte te rijden . Erwtje neemt de afrit bij een benzinepomp en denkt ineens 'mijn portemonnee?! '. Portemonnee ligt dus thuis op tafel.... Paniek!

En wat doet Erwt in paniek? Erwt belt Xan

Xan zei natuurlijk allemaal snuggere dingen waar Erwt klaarblijkelijk nogal paniekerig op reageerde, maar nadat Erwtje drie keer diep adem gehaald had (én dacht: 'ik heb dus neit eens geld om chocola te kopen'), ging Erwt bij de benzinepomp vragen of ze een oplossing hadden. Benzinemannetje was heel aardig, maar zei: 'sorry mevrouw, we hebben zelf ook een pinstoring en ik kan u niet helpen'. Erwt glimlachte vriendelijk, zette zich over ál haar gene heen en belde vervolgens (tip 2 van Xan) de ANWB om te vragen of ze haar misschien konden redden. ANWB-man begon héél hard te lachen . Kon dus niet helpen...

Erwt (nog nét niet huilend ) weer naar Xan gebeld, die onderweg was (met collega). Gevolg: Erwtje wachtte braaf bij benzinepomp, en uiteindelijk kwamen Xan en collega Erwtje redden met een briefje van 50

Nu (ruim 2,5 uur na vertrek) ben ik dus weer terug op kantoor.....
Peas on earth!
Ohhh en gefeliciteerd Pep! Wat goed!
Peas on earth!
Erwtje... wat érrug....

en nog meer
Maar de hamvraag is: heb je uteindelijk chocola gekocht?

Ik vertel vanavond mijn blunder van de dag wel even
Whahahaha, Erwt

Tis in elk geval nog minder genant dan met pruttelende motor staan (van brommer) en niet geloven, na tip van voorbijrijdende bouwvakkers, dat het écht komt doordat de benzine op is

Ik wil niet werken maar leren voor mijn theorieexamen.
Ohja, das minstens zo erg... ik tankte vervolgens (dolblij dát ik überhaupt kon tanken) enthousiast voor 49,90 euro en had dus nog maar 10 cent over, dus kon niet eens chocola kopen.

Ik voel me zóóó dom....

Inad
Peas on earth!
Ahhhh om chocola
WAAAAAAAAAAAAAH Erwt!! Oh oh oh, ik zit hier te bulderen achter mijn schermpje (resultaat: 4 verschrikte kattenogen en oorgewapper)

En dan nog geeneens chocola...arme meid

Dier, gefeliciteerd met je verjaardag!!

Pepsel, gefeliciteerd met nieuwe baan!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Diertje

Inaddie

Erwtje

Pep

En de rest
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vishie is weer lekker bezig
Peas on earth!
Ik denk dat ik de komende zes jaar maar geen Sinterklaas ga vieren
Peas on earth!
Erwt Geen Sinterklaas strak plan. Of algehele ban op surprises en gedichten ook goed

Iedereen thanks voor de felicitaties, 32 uur it will be

Goed zo, Peppa

Geen Sinterklaas

Ik ga nog een paar theorietesten doen en dan vroeg slapen. Ier is aan t lesgeven.

Wéér om 6.50 op mijn werk vandaag..... Maar ook lekker vroeg vrij.

Gaan de theorietesten al een beetje ok Inad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven