Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Ja, ik heb ooit voor nederlands Fragile van Sting vertaald.
Ik moet ook op tijd naar bed maar ik wil eerst Es nog horen zeggen dat ze morgen in bed blijft.
Morgen breng ik mijn kind naar school, gaat een ander voor mij met Bel naar zwemles en blijf ik zoveel mogelijk binnen. Op het ophalen en wegbrengen na.

Dinsdag zie ik wel verder. Ik ben al twee dagen uit bed. Geen koorts meer en voel me prima.
En nu ga ik ook naar bed want Paul laat hele vieze scheten, dat is pas slecht als je een longontsteking hebt!
het gaat om dinsdag, volgens mij. En ging Anky niet vroeg naar bed? Die kan Es dus niet meer instrueren.

Ik snap dat het onhandig is, Es, maar koop een paar oordopjes (beter: laat ze kopen) of zet een MP3-speler op en BLIJF IN BED.

lastig, Citro, van die ongelukjes. Poek heeft ze ook geregeld, maar dan meestal aan het einde van de dag en dan is ze gewoon moe. 'Geen zin', zou best wel eens kunnen hoor, maar dan vrees ik dat de aanpak van remman het beste zal werken. of iets in die geest Natte broek aanhouden ofzo. Zou ik normaal niet zo voor zijn, maar misschien dat bij Limoen dit type aanpak wel werkt?
quote:elessie schreef op 22 maart 2009 @ 22:16:

En nu ga ik ook naar bed want Paul laat hele vieze scheten, dat is pas slecht als je een longontsteking hebt! wat heeft-ie gegeten in Verweggistan?
Ik lees toch overal dat het herstel van een longonsteking 2-4 weken duurt. dus.
Hmm, ze is nog nooit onder de douche geweest, ze wordt al hysterisch bij het idee, dus koude douche wordt um niet

En dat ze met die natte plasbroek op onze bank blijft zitten vind ik ook niet helemaal je van het. Moet er nog eens over nadenken.

Es, je klinkt lichtelijk eigenwijs, misschien vind je onze bemoeienis ook wel vervelend, maar sorry dat ik het zeg, het klinkt niet alsof je het heel serieus neemt, ook al zeg je van wel.
quote:citronella schreef op 22 maart 2009 @ 22:22:

Hmm, ze is nog nooit onder de douche geweest, ze wordt al hysterisch bij het idee, dus koude douche wordt um niet

En dat ze met die natte plasbroek op onze bank blijft zitten vind ik ook niet helemaal je van het. Moet er nog eens over nadenken.

Hahaha, nee dan is een koude douche niet de juiste methode
In de Groter Groeien stond een artikel over een moeder met kinderen die continu in hun broek plastten. Die heeft ze in hun sop laten gaarkoken 'oh schat, heb je een natte broek, pak maar even een schone' en verder geen woorden aan vuil maken en het vooral hun probleem laten. Maar daar is Limoen nog iets te klein voor denk ik. Mannie heeft het ook een tijd gehad maar de laatste tijd gaat het heel erg goed, weinig ongelukjes.

Es, je goed voelen als je sowieso al niets doet is niet zo moeilijk. Neem jezelf nou even in acht, tuttebol!
twas ook maar een ideetje, hoor. Maar misschien moet je toch focussen op een wat strengere methode ofzo. maar ik weet ook niet of je het daarmee juist erger maakt of niet.

ik haak af, ga lekker naar bed. trusten allemaal!
Sok, jij bent snel zeg. Ik heb dat blogje net geplaatst!

Ik heb er bij Mannie geen aandacht aan besteed. Gewoon schone broek aan. Pamman werd wel boos (vooral omdat Mannie vreselijk aan het wiebelen en dansen was maar het vertikte om te gaan) maar ik had niet de indruk dat het erg hielp. Na een paar weken was het weer over.
Es heeft dan wel niets beloofd maar aangezien zij al naar bed is, ga ik dat ook doen.

Weltrusten!
Ik was inderdaad vroeg in bed, maar geef Elessie hierbij huisarrest. Eerst uitzieken en dan pas weer werken. Geloof me, ik was ook eigenwijs en als resultaat kwam ik koorts weer terug na 2 weken, was ik nog zieker dan eerst en moest ik weer aan de AB.
En nu broodsmeren en werken enzo. Ik zet vast koffie en thee voor jullie klaar op tafel . Mooie dag allemaal, ondanks de voorspelde regen!
Ola senoritas!

Weinig te melden, lekker geslapen en nu begonnen met mijn laatste week.

Iemand toevallig nog een voorbeeld van een 'gelukskettingbrief'? Moet dat ff hebben voor iemand.
nope, solly.

iemand 2 koters hebben? Zij zijn best lief, maar ík ben niet te genieten en dat werkt zo lekker door. Geen idee waarom ik zo'n K-humeur heb eigenlijk.

Es rustig thuis onder een deken of in bed? En heb je al wat geregeld voor morgen? 'sprak de strenge oma'

hier ook weinig te melden verder. Vanmorgen de AB gehaald bij de apotheek; bleek de dosering te hoog (had ik niet eens gezien ) snap ik niet hoor; volgens mij doet zo'n huisarts niets anders dan dit soort kuurtjes voorschrijven, dan mag je dat toch wel eens weten. Zó moeilijk is die dosering niet.
nope, solly.

iemand 2 koters hebben? Zij zijn best lief, maar ík ben niet te genieten en dat werkt zo lekker door. Geen idee waarom ik zo'n K-humeur heb eigenlijk.

Es rustig thuis onder een deken of in bed? En heb je al wat geregeld voor morgen? 'sprak de strenge oma'

hier ook weinig te melden verder. Vanmorgen de AB gehaald bij de apotheek; bleek de dosering te hoog (had ik niet eens gezien ) snap ik niet hoor; volgens mij doet zo'n huisarts niets anders dan dit soort kuurtjes voorschrijven, dan mag je dat toch wel eens weten. Zó moeilijk is die dosering niet.
Wil je er nu al 4 kwijt, Sok?

Es, jij bent soms ook niet helemaal goed snik hè, uitzieken op je werk !? Heb je al iets geregeld voor morgen?

Ik ben duidelijk niet geschikt als kinderdagverblijfleidster: word echt helemaal onpasselijk van het afvegen van de groene snottebellen van het kindje waar ik vandaag op pas. Ze zijn niet echt gezellig trouwens, want ze maken echt slaande ruzie om een auto (die van mij slaat trouwens niet). Nu liggen ze allebei in bed, en ik heb het ding opgeborgen. Eens kijken of dat helpt.
als je onze katten meetelt, wil ik er best 4 kwijt, ja.

is dat kindje zo vies dan? Moet zeggen dat ik, sinds ik kinderen heb, niet gauw ergens meer vies van ben.

En fijn, van die ruzieende koters. auto opbergen is dan wel het slimste
Liz is vanmiddag met een vriendinnetje mee komt pas na 't eten thuis. Bel en ik ga zo ff op bed liggen.

Morgenochtend ga ik twee uurtjes naar mijn werk om even een paar dingejtes mbt lopende zaken te doen en dan ga ik braaf naar huis.
hhmmmm..... ben het er nog steeds niet mee eens, maar je doet het toch wel. en niet langer maken dan die 2 uur, OK?
wat een K-weer is het trouwens. Heb Poek beloofd dat we nog naar de kermis gaan als Slof wakker is, maar dan meot het wel droog zijn. buienradar belooft van wel, dus daar ga ik dan maar even van uit.
Het is hier nu droog, maar het waait als een, een, een. Nou ja, het waait.

Ik vind het niks Es, maar goed, niet langer dan.
Kun je niet thuiswerken Es?

Ben het er totaal niet mee eensch. Maar goed. Je luistert toch niet.

Hier is het ronduit pokkeweer, het lijkt wel herfst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven