Midlife
vrijdag 1 februari 2019 om 22:21
Hallo allemaal,
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
zaterdag 9 februari 2019 om 12:07
Nee, ze deed dat zelf. Misschien zie ik het verkeerd... Ik heb geprobeerd het objectief te bekijken maar het was onhandig, niet op mijn initiatief en teveel zo dat ik wel moest reageren... Met mijn mannenbrein kan ik er niet meer van makenPaarsebloem schreef: ↑09-02-2019 10:24Veel mannen denken al dat een glimlach en een vriendelijk, professioneel praatje flirten zijn. Ik heb dat wel eens met een man gehad die opeens contact zocht en zei dat ik hem toch ook wel zag zitten want ik was altijd zo aardig tegen hem als hij bij de balie kwam? Ik wist niet eens wie hij was.
En van dat struikelincident snap ik niet veel. Heb je nou thee over haar heen gegooid?
zaterdag 9 februari 2019 om 12:13
Ja, ik heb er wat aan hoor! Zelfs aan commentaar da'k gewoon een ouwe lul ben met een geile bui. Bammetje zaadlozing lijkt me niks, hahaha.
zaterdag 9 februari 2019 om 12:20
Dank je. Heb nog wel overwogen om wat te zeggen. Wat mij altijd gebeurd is dan dat ik toch ineens een "ja ik ben stapel op jou" terug krijg en ik er dan nog een issue bij heb.Raresnijboon schreef: ↑09-02-2019 11:25Toen ik nog regelmatig het slachtoffer was van de affectie van mannen zoals KoningKoos, had ik daar flink de balen van. Nee, jonge vrouwen zijn zeer zelden gecharmeerd van de aandacht van 50+'ers. Het is hinderlijk en zorgt er ook nog eens voor dat de aandacht niet naar je werkprestaties gaat maar naar je uiterlijk.
Gelukkig werd ik vanzelf lelijker met de jaren en word nu serieuzer genomen.
Uitzitten en ontwijken is inderdaad de beste oplossing voor iedereen.
zaterdag 9 februari 2019 om 12:21
Ja hoor.KoningKoos200 schreef: ↑09-02-2019 12:20Dank je. Heb nog wel overwogen om wat te zeggen. Wat mij altijd gebeurd is dan dat ik toch ineens een "ja ik ben stapel op jou" terug krijg en ik er dan nog een issue bij heb.
zaterdag 9 februari 2019 om 12:25
Je maakt er juist wel meer vanKoningKoos200 schreef: ↑09-02-2019 12:07Nee, ze deed dat zelf. Misschien zie ik het verkeerd... Ik heb geprobeerd het objectief te bekijken maar het was onhandig, niet op mijn initiatief en teveel zo dat ik wel moest reageren... Met mijn mannenbrein kan ik er niet meer van maken
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zaterdag 9 februari 2019 om 13:07
Dat is de roze bril.KoningKoos200 schreef: ↑09-02-2019 12:07Nee, ze deed dat zelf. Misschien zie ik het verkeerd... Ik heb geprobeerd het objectief te bekijken maar het was onhandig, niet op mijn initiatief en teveel zo dat ik wel moest reageren... Met mijn mannenbrein kan ik er niet meer van makenVoor zover ik nog helder kan denken. Ik weet ook wel dat ik vast allemaal dingen zie die er vast niet zijn. Daarom vraag ik het ook hier.
Dat had ik ook. Soms ben ik echter blij met mijn negetieve zelfbeeld wat dan tussendoor roept: maak jezelf niet belangrijker dan je bent.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel.
zaterdag 9 februari 2019 om 13:29
Je kunt toch proberen haar eens lekker te pakken te nemen. TO hoeft toch niet gelijk zijn gezin te verlaten. Kom op zeg.
willem1959 wijzigde dit bericht op 09-02-2019 13:37
0.34% gewijzigd
zaterdag 9 februari 2019 om 13:43
Hahaha, nou wacht maar tot je zelf 50+ bent en er uitziet als een lelijke oude heks. Dan zijn de rollen omgedraaid en dan zou je smachten een flinke beurt van een 50-er te krijgen.
Mannen worden knapper naarmate ze ouder worden. Vrouwen daarentegen zakken helemaal in, krijgen rimpels van overdadig zonnen, een gekke stem van het roken en hangtieten tot op hun navel.
zaterdag 9 februari 2019 om 13:47
Gisteren nog in de sauna geweest en ook mannen hebben hun houdbaarheidsdatum, hoor. Niet alleen na 65+!willem1959 schreef: ↑09-02-2019 13:43Hahaha, nou wacht maar tot je zelf 50+ bent en er uitziet als een lelijke oude heks. Dan zijn de rollen omgedraaid en dan zou je smachten een flinke beurt van een 50-er te krijgen.
Mannen worden knapper naarmate ze ouder worden. Vrouwen daarentegen zakken helemaal in, krijgen rimpels van overdadig zonnen, een gekke stem van het roken en hangtieten tot op hun navel.
zaterdag 9 februari 2019 om 13:50
Dat mannen knapper worden naar mate ze ouder worden kan alleen maar door een man verzonnen zijn. Mannen en vrouwen worden lelijker naar mate ze ouder worden.willem1959 schreef: ↑09-02-2019 13:43Hahaha, nou wacht maar tot je zelf 50+ bent en er uitziet als een lelijke oude heks. Dan zijn de rollen omgedraaid en dan zou je smachten een flinke beurt van een 50-er te krijgen.
zaterdag 9 februari 2019 om 14:02
willem1959 schreef: ↑09-02-2019 13:43Hahaha, nou wacht maar tot je zelf 50+ bent en er uitziet als een lelijke oude heks. Dan zijn de rollen omgedraaid en dan zou je smachten een flinke beurt van een 50-er te krijgen.
Net as bij vrouwen takelen die op een enkele na net zo goed af. Ik ken geen enkele vrouw van mijn leeftijd die geinteresseerd is in 40+.
zaterdag 9 februari 2019 om 14:05
Ach beide geslachten worden ouder. Vrouwen hebben het geluk er met bijv. make-up nog wat fleuriger eruit te kunnen zien. Al heb ik eerlijk gezegd wel het idee dat het gros van de vrouwen er ook meer moeite voor blijft doen om er appetijtelijk uit te zien dan sommige mannen; regelmatig sporten, lijnen en vlotte kleding dragen.
zaterdag 9 februari 2019 om 14:14
Oh, wat een slecht verhaal to. Ik zie het regelmatig voor mijn ogen op mijn werk gebeuren. Het gaat altijd om vrouwelijke collega’s van onder de 30 en de mannen zijn altijd boven de 50.
Voor mij, precies daartussen in, is het soms wel vermakelijk, die vijftigers die blijkbaar serieus denken dat ze een kans maken als ze maar leuk genoeg doen. Dan zie je ze net even wat opveren en precies op het juiste moment naar de koffieautomaat lopen.
Het is in alle gevallen vreselijk doorzichtig to. Het enige wat je ermee bereikt is dat dame in kwestie en de collega’s die het doorzien je niet meer serieus nemen.
Wake up. Vrouwelijke jonge collega’s hebben buiten het werk veel betere opties dan ouwe getrouwde kerels. Jouw tijd is geweest. Het staat veel charmanter als je dat beseft.
En dan. Dan heb je er heel toevallig een die wel op ouwe bokken valt. Dan gooi je alles weg. Blijkt deze ook gewoon een mens, met vervelende gewoonten, eigenaardig gedrag en vreemde opvattingen en helemaal niet zo’n beest in bed als jij dacht. Dan is een knap gezicht ineens ook niet meer zo belangrijk.
Voor mij, precies daartussen in, is het soms wel vermakelijk, die vijftigers die blijkbaar serieus denken dat ze een kans maken als ze maar leuk genoeg doen. Dan zie je ze net even wat opveren en precies op het juiste moment naar de koffieautomaat lopen.
Het is in alle gevallen vreselijk doorzichtig to. Het enige wat je ermee bereikt is dat dame in kwestie en de collega’s die het doorzien je niet meer serieus nemen.
Wake up. Vrouwelijke jonge collega’s hebben buiten het werk veel betere opties dan ouwe getrouwde kerels. Jouw tijd is geweest. Het staat veel charmanter als je dat beseft.
En dan. Dan heb je er heel toevallig een die wel op ouwe bokken valt. Dan gooi je alles weg. Blijkt deze ook gewoon een mens, met vervelende gewoonten, eigenaardig gedrag en vreemde opvattingen en helemaal niet zo’n beest in bed als jij dacht. Dan is een knap gezicht ineens ook niet meer zo belangrijk.
zaterdag 9 februari 2019 om 14:19
Niet iedere veertiger is hetzelfde, net als in iedere andere leeftijdscategorie. Ik ben zelf 31 en mijn man is 46. In dezelfde sauna gisteren zag ik een man van mijn leeftijd lopen met een dikke buik. Reken maar dat ik mijn sportende veertiger man (met baardPaarsebloem schreef: ↑09-02-2019 14:02Er zijn dus nog steeds mannen die zichzelf dit wijsmaken.
Net as bij vrouwen takelen die op een enkele na net zo goed af. Ik ken geen enkele vrouw van mijn leeftijd die geinteresseerd is in 40+.
Leeftijd hoeft niet alles te zeggen. De leefomstandigheden erom heen wel.
zaterdag 9 februari 2019 om 14:23
Komt het zo vaak voor? Jij moet wel een heel populair type zijn.KoningKoos200 schreef: ↑09-02-2019 12:20Dank je. Heb nog wel overwogen om wat te zeggen. Wat mij altijd gebeurd is dan dat ik toch ineens een "ja ik ben stapel op jou" terug krijg en ik er dan nog een issue bij heb.
zaterdag 9 februari 2019 om 14:44
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zaterdag 9 februari 2019 om 15:15
Ja tuurlijk , mag zijn vrouw dan ook iemand anders lekker pakken?willem1959 schreef: ↑09-02-2019 13:29Je kunt toch proberen haar eens lekker te pakken te nemen. TO hoeft toch niet gelijk zijn gezin te verlaten. Kom op zeg.