Midlife
vrijdag 1 februari 2019 om 22:21
Hallo allemaal,
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
maandag 11 februari 2019 om 13:45
Ik ken mannen en vrouwen die ik echt wel mooier/knapper vind naarmate ze ouder zijn geworden.Blondie456 schreef: ↑09-02-2019 13:50Dat mannen knapper worden naar mate ze ouder worden kan alleen maar door een man verzonnen zijn. Mannen en vrouwen worden lelijker naar mate ze ouder worden vind ik.
Uiteraard niet allemaal
maandag 11 februari 2019 om 13:47
maandag 11 februari 2019 om 13:56
Gatver, ik moet er niet aan denken dat een collega (maakt niet uit welke leeftijd) met mij onder valse voorwendselen na werktijd wil afspreken, om hem te helpen met iets af te sluiten. Echt, dat je haar in zo'n positie durft te brengen? Ik zou mij vreselijk bedreigd en genept voelen. En ik zou naar mijn leidinggevende gaan om dit aan te geven als ongepast gedrag.KoningKoos200 schreef: ↑11-02-2019 12:30Bedankt voor alle tips, ik geloof dat ik er uit ben. Ik ga vanavond de boel opengooien. Niet met mijn vrouw, ik ben bang haar teveel te kwetsen en dat geeft denk ik alleen maar meer problemen. Ik heb een "vergadering" na werktijd gepland met de vraag of ze kan helpen iets af te sluiten. Zo moet van te voren duidelijk zijn welke kant ik op wil, zodat ik niet meer terug kan.
Ik wil aangeven waar ik mee worstel, sorry zeggen voor de invloed die dat op haar gehad kan hebben en of ze me wil helpen. Misschien kunnen we aansturen op een andere indeling in kantoren zodat ik haar niet steeds zie als ik naar mijn kantoor loop. En of ze wil dat ik de manager er in betrek zodat die me misschien uit de weg kan houden.
Met eerdere adviezen "gaat vanzelf over" en "zit het lekker uit" kom ik er niet. Ik hoop dat dit helpt. Om het makkelijker te maken heb ik morgen vrij, ik weet niet of dat goed is maar dan kan het aan beide kanten even bezinken. Dat wordt "even flink zijn" maar ik zie geen andere uitweg.
Bedankt voor jullie hulp, het heeft me tot inzichten gebracht en ik hoop dat ik er later nog eens hartelijk om kan lachen. Ik voel me echt met de dag idioter worden.
Wish me luck. Ik heb nog nooit zo'n lastige "vergadering" gehad geloof ik.
Serieus het is jouw probleem, val haar er niet mee lastig.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 11 februari 2019 om 13:59
Mannen worden idd ook niet mooier naar mate ze ouder worden. Het is alleen meer geaccepteerd dat ze rimpels krijgen en eruit zien als hun leeftijd. Terwijl je als vrouw er max. uit mag zien als een 30-er.Blondie456 schreef: ↑09-02-2019 13:50Dat mannen knapper worden naar mate ze ouder worden kan alleen maar door een man verzonnen zijn. Mannen en vrouwen worden lelijker naar mate ze ouder worden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 11 februari 2019 om 14:00
maandag 11 februari 2019 om 14:08
Nou... bedankt voor het vertouwen dan maar weer. Er zijn hier nogal wat dames die mannen heel anders zien dan ik. Ik zou bijna 50 euro verwedden voor elke vinger waarmee ik de dame in kwestie zou aanraken. Ik moet iets oplossen, zo kan ik niet verder. Ik zit hier helemaal te shaken. Einde van de dag heb ik gekozen zodat we na een gesprek meteen naar huis kunnen en er verder geen nog ongemakkelijkere situaties ontstaan. Voor degenen die niet zo goed gelezen hebben: kwaad is al gedaan want die afspraak was al weg. En geaccepteerd. Ik zei dat ik dat gedaan heb zodat ik niet meer terugkan. Overwerk stond toch al, dat kan even niet anders. Het is al lastig genoeg om dat niet geforceerd te laten lopen.
maandag 11 februari 2019 om 14:12
Maar wáárom moet zij het überhaupt weten? Wat heeft zij eraan? Wat voegt het toe?KoningKoos200 schreef: ↑11-02-2019 14:08Nou... bedankt voor het vertouwen dan maar weer. Er zijn hier nogal wat dames die mannen heel anders zien dan ik. Ik zou bijna 50 euro verwedden voor elke vinger waarmee ik de dame in kwestie zou aanraken. Ik moet iets oplossen, zo kan ik niet verder. Ik zit hier helemaal te shaken. Einde van de dag heb ik gekozen zodat we na een gesprek meteen naar huis kunnen en er verder geen nog ongemakkelijkere situaties ontstaan. Voor degenen die niet zo goed gelezen hebben: kwaad is al gedaan want die afspraak was al weg. En geaccepteerd. Ik zei dat ik dat gedaan heb zodat ik niet meer terugkan. Overwerk stond toch al, dat kan even niet anders. Het is al lastig genoeg om dat niet geforceerd te laten lopen.
Waarom geef je jezelf geen schop onder je achterste en houd je jezelf voor dat het gewoon slijt en dat je er helemaal niet iets mee hoeft of er iets over hoeft te delen? Niet zo moeilijk hoor soms, gewoon even je ratio volgen en je als een volwassene gedragen.
maandag 11 februari 2019 om 14:19
Ja, je kunt het ook uit de weg gaan en aan andere dingen denken als je merkt dat je weer over haar zit te mijmeren en je gedachten met je op de loop gaan als zij in een strak rokje voorovergebogen een pen van de vloer raapt en je en passant een mooi uitzicht heb op haar decolleté. Dat kan ook. Je hoeft het haar niet te vertellen. Daar wordt alles alleen maar awkward van voor zover het dat nog niet is.
maandag 11 februari 2019 om 14:28
KoningKoos200 schreef: ↑11-02-2019 14:08Nou... bedankt voor het vertouwen dan maar weer. Er zijn hier nogal wat dames die mannen heel anders zien dan ik. Ik zou bijna 50 euro verwedden voor elke vinger waarmee ik de dame in kwestie zou aanraken. Ik moet iets oplossen, zo kan ik niet verder. Ik zit hier helemaal te shaken. Einde van de dag heb ik gekozen zodat we na een gesprek meteen naar huis kunnen en er verder geen nog ongemakkelijkere situaties ontstaan. Voor degenen die niet zo goed gelezen hebben: kwaad is al gedaan want die afspraak was al weg. En geaccepteerd. Ik zei dat ik dat gedaan heb zodat ik niet meer terugkan. Overwerk stond toch al, dat kan even niet anders. Het is al lastig genoeg om dat niet geforceerd te laten lopen.
En zo'n afspraak kun je ook gewoon weer afzeggen. Slap hoor.
Ik heb in haar positie gezeten en niets is zo awkward als horen dat een man met een gezin jou zo leuk vindt dat hij helemaal afgeleid raakt. Ehm... jouw probleem, niet mijn probleem. En maak het ook niet mijn probleem.
En dat is was jij doet, jij maakt het haar probleem, terwijl jij het probleem bent. Slap hoor.
maandag 11 februari 2019 om 14:35
Dat is duidelijk. Waarom zou je het anders ook aankaarten?
Zoals ik aangaf heb ik ook in zo'n situatie gezeten, als ik had gezegd dat ik hem ook leuk vond, had hij zo zijn koffers gepakt. Eikel. Hopelijk wijst ze hem op zijn verantwoordelijkheden en/of loopt hard weg. Ik vind het voor haar echt heel sneu en naar.
maandag 11 februari 2019 om 14:38
Met alle respect Koos, maar je zet jezelf echt voor gek straks!KoningKoos200 schreef: ↑11-02-2019 14:08Nou... bedankt voor het vertouwen dan maar weer. Er zijn hier nogal wat dames die mannen heel anders zien dan ik. Ik zou bijna 50 euro verwedden voor elke vinger waarmee ik de dame in kwestie zou aanraken. Ik moet iets oplossen, zo kan ik niet verder. Ik zit hier helemaal te shaken. Einde van de dag heb ik gekozen zodat we na een gesprek meteen naar huis kunnen en er verder geen nog ongemakkelijkere situaties ontstaan. Voor degenen die niet zo goed gelezen hebben: kwaad is al gedaan want die afspraak was al weg. En geaccepteerd. Ik zei dat ik dat gedaan heb zodat ik niet meer terugkan. Overwerk stond toch al, dat kan even niet anders. Het is al lastig genoeg om dat niet geforceerd te laten lopen.
Morgen weet het hele kantoor het en als dan de verhuizing is geweest krijg je de opmerkingen, leuk!
O en wist je dat er volgende week een nieuwe is aangenomen, ook 30 blond en onwijs lekker! Ze komt daar zitten waar zij zat.
Niet doen Koos...je bent niet zielig, er is geen medelijden, ze zegt geen ja!
Zet jezelf niet zo voor lul, heb ballen en koop een nieuwe sportwagen!
maandag 11 februari 2019 om 14:40
Je kunt toch gewoon een wippie maken en het daar bij laten. TO hoeft toch niet zijn eigen vrouw te verlaten?dianaf schreef: ↑11-02-2019 14:35Dat is duidelijk. Waarom zou je het anders ook aankaarten?
Zoals ik aangaf heb ik ook in zo'n situatie gezeten, als ik had gezegd dat ik hem ook leuk vond, had hij zo zijn koffers gepakt. Eikel. Hopelijk wijst ze hem op zijn verantwoordelijkheden en/of loopt hard weg. Ik vind het voor haar echt heel sneu en naar.
maandag 11 februari 2019 om 14:41
Inderdaad zoiets zeggen heeft alleen maar nut als het wederzijds is.
Anders creëer je alleen maar meer problemen.
Je kiest voor eind van de dag zodat jullie naar huis kunnen en er geen ongemakkelijkere situaties kunnen ontstaan.
Maar hoe zie je dan de rest van al jullie verdere (werk)dagen voor je?
Ik zou de afspraak gewoon afzeggen.
Je kiest voor eind van de dag zodat jullie naar huis kunnen en er geen ongemakkelijkere situaties kunnen ontstaan.
maandag 11 februari 2019 om 14:54
Dat heb ik al na het lezen van de OP. En de rest van de postsBlondie456 schreef: ↑11-02-2019 14:25Het zou me niks verbazen als TO hier komt vertellen dat het gelukt is vanavond met die vrouw om maar niet af te gaan hier. Ik zou er dan geen bal van geloven.
maandag 11 februari 2019 om 14:59
horenzienenzwijgen schreef: ↑11-02-2019 14:41Inderdaad zoiets zeggen heeft alleen maar nut als het wederzijds is.
En dat. Zo gênant.
maandag 11 februari 2019 om 15:09
Wat een treurig, egoïstisch mannetje ben je eigenlijk. Het draait echt alleen om jou.KoningKoos200 schreef: ↑11-02-2019 14:08Nou... bedankt voor het vertouwen dan maar weer. Er zijn hier nogal wat dames die mannen heel anders zien dan ik. Ik zou bijna 50 euro verwedden voor elke vinger waarmee ik de dame in kwestie zou aanraken. Ik moet iets oplossen, zo kan ik niet verder. Ik zit hier helemaal te shaken. Einde van de dag heb ik gekozen zodat we na een gesprek meteen naar huis kunnen en er verder geen nog ongemakkelijkere situaties ontstaan. Voor degenen die niet zo goed gelezen hebben: kwaad is al gedaan want die afspraak was al weg. En geaccepteerd. Ik zei dat ik dat gedaan heb zodat ik niet meer terugkan. Overwerk stond toch al, dat kan even niet anders. Het is al lastig genoeg om dat niet geforceerd te laten lopen.