Je meest bizarre date
zondag 16 december 2018 om 20:24
zaterdag 9 februari 2019 om 10:54
zaterdag 9 februari 2019 om 10:59
Ik had daar vroeger ook nooit zo'n moeite mee, maar de laatste jaren vind ik het echt stinken en het is inderdaad niet goed voor de gezondheid.hollebollegijs schreef: ↑09-02-2019 10:49Ik snap niet dat het zo'n "ding" is voor sommige mensen.
Zelf rook ik niet (nooit gedaan) maar al mijn exen wel maar hielden eigenlijk altijd wel rekening met mijn niet roken.
Daar moet toch uit te komen zijn?
Gelukkig rookt mijn man niet. Ik heb zelf ook nooit gerookt.
zaterdag 9 februari 2019 om 11:47
hollebollegijs schreef: ↑09-02-2019 10:49Ik snap niet dat het zo'n "ding" is voor sommige mensen.
Zelf rook ik niet (nooit gedaan) maar al mijn exen wel maar hielden eigenlijk altijd wel rekening met mijn niet roken.
Daar moet toch uit te komen zijn?
Dat. En als het wel voor iemand zo'n enorm ding is dan is het toch achterlijk om te gaan reageren op een profiel waar duidelijk in staat dat iemand rookt.
Als ik via een datingapp zou zoeken zou ik echt wel screenen op de dingen die voor mij wel/niet belangrijk zijn.
zaterdag 9 februari 2019 om 18:10
De date die na een paar dates bij mij thuis kwam. Hij kwam binnen met een grote plastic tas en ik vroeg wat er in zat; hij haalde er een nespresso apparaat uit..ik wist niet wat ik zag! Had zijn eigen koffie meegenomen. Het werd onze laatste date.
De date die ik al op een terras zag zitten en met wie ik al weken heel leuk contact had. Hij was erg slim, vertelde dingen waaruit ik kon opmaken dat hij uit een goed milieu kwam. Eenmaal gezeten bekeek ik hem. Zijn ( ooit) best dure schoenen waren helemaal stukgelopen. In zijn polo zaten vlekken en zijn spijkerbroek was niet schoon. Zijn haren zagen er ook niet frisgewassen uit. Hij zag er uit als een zwerver maar dan kakkineus. Vergane glorie. Hij liet mij betalen.
In de zomer had ik met iemand afgesproken om bij hem thuis iets te komen drinken. Ik kom daar aan, bel aan en..hij deed de deur open in slechts een roze polo! Ik keek direct tegen zijn lul en billen aan. Zo bizar! Wie doet zoiets? Voelde me zeer opgelaten
Dan nog een date die onafgebroken vertelde over wie hij allemaal kende in televisie en muziekland. Hij vertelde allerlei details over hele grote namen uit binnen- en buitenland. Ik heb een uur lang geluisterd zonder dat er over hem of mij gesproken werd. Na 1 uur vroeg hij wat ik eigenlijk deed..om vervolgens verder te gaan met zijn spreekbeurt
De date die ik al op een terras zag zitten en met wie ik al weken heel leuk contact had. Hij was erg slim, vertelde dingen waaruit ik kon opmaken dat hij uit een goed milieu kwam. Eenmaal gezeten bekeek ik hem. Zijn ( ooit) best dure schoenen waren helemaal stukgelopen. In zijn polo zaten vlekken en zijn spijkerbroek was niet schoon. Zijn haren zagen er ook niet frisgewassen uit. Hij zag er uit als een zwerver maar dan kakkineus. Vergane glorie. Hij liet mij betalen.
In de zomer had ik met iemand afgesproken om bij hem thuis iets te komen drinken. Ik kom daar aan, bel aan en..hij deed de deur open in slechts een roze polo! Ik keek direct tegen zijn lul en billen aan. Zo bizar! Wie doet zoiets? Voelde me zeer opgelaten
Dan nog een date die onafgebroken vertelde over wie hij allemaal kende in televisie en muziekland. Hij vertelde allerlei details over hele grote namen uit binnen- en buitenland. Ik heb een uur lang geluisterd zonder dat er over hem of mij gesproken werd. Na 1 uur vroeg hij wat ik eigenlijk deed..om vervolgens verder te gaan met zijn spreekbeurt
zaterdag 9 februari 2019 om 18:15
zaterdag 9 februari 2019 om 18:21
Ik had een keer een afspraak, geen date, met een Italiaan waar ik al een tijdje mee chatte. Hij was een stuk jonger dan ik en kwam uit een gedeelte van Italië waar ik normaal gesproken nooit kom en ik vond hem verder niet aantrekkelijk, dus ik zag het contact meer als iets vriendschappelijks.
Toen ik een keer toch een paar dagen in de omgeving van zijn woonplaats was, leek het me leuk om met hem af te spreken. Hij zou mij bij mijn hotel oppikken en ik was vroeg, dus stond al voor de ingang te wachten, we zaten daarom binnen 1 minuut in zijn aut....., die naar de stront stonk.
Hij had dus blijkbaar een flinke scheet in zijn auto gelaten. Het was weliswaar lente maar in heel Europa berekoud en dus ook daar, maar hij deed toch maar even het auto raampje open, want blijkbaar trok hij zijn eigen lucht ook heel slecht.
Toen ik een keer toch een paar dagen in de omgeving van zijn woonplaats was, leek het me leuk om met hem af te spreken. Hij zou mij bij mijn hotel oppikken en ik was vroeg, dus stond al voor de ingang te wachten, we zaten daarom binnen 1 minuut in zijn aut....., die naar de stront stonk.
Hij had dus blijkbaar een flinke scheet in zijn auto gelaten. Het was weliswaar lente maar in heel Europa berekoud en dus ook daar, maar hij deed toch maar even het auto raampje open, want blijkbaar trok hij zijn eigen lucht ook heel slecht.
zaterdag 9 februari 2019 om 18:27
Je bent meteen weer omgedraaid neem ik aan?
zaterdag 9 februari 2019 om 18:32
Nou, inderdaad. Een man met een roze shirt, dat kan echt niet.
zaterdag 9 februari 2019 om 19:55
zaterdag 9 februari 2019 om 20:20
Ik blijf meelezen, meelachen en meehuilen en heb op het moment geen dates, dus ook geen bizarre, Wel ben ik actief op een dating-app en probeer ik vóór en tijdens het chatten goed te screenen om het risico op bizarre dates te beperken, door de foto's te bekijken, het profiel te lezen en door te vragen tijdens eventuele gesprekken,
Ik krijg veel berichten van (veel) jongere mannen. De meesten haken af bij een inhoudelijke vraag, want nee, ik spreek niet af met mannen van wie ik niets weet en zeker niet als ze mijn zoon hadden kunnen zijn, Sommige mannen van mijn eigen leeftijd reageren een beetje verbitterd als ik zeg: Sorry, geen interesse. Als ik zelf afgewezen word, vraag ik meestal niet waarom, want wie je leuk vindt om te zien en welke profielen je aantrekken, is erg persoonlijk. Mannen die ik netjes en vriendelijk afwijs (samengevat: bedankt voor je berichtje, geen interesse, succes met zoeken) geven me soms uitgebreid de wind van voren en dat wordt vervelend. Ja sorry hoor, als een man op klein en blond valt (ben ik niet), kinderen wil (ben ik biologisch waarschijnlijk te oud voor) of mijn foto's niet pruimt (smaken verschillen), dan kan ik jengelen waarom hij mij niet leuk vindt, maar dan is dat helaas zo. Sterker nog: een paar maanden had ik een superleuke date, maar hij voelde uiteindelijk de klik niet. Hij kan allerlei redenen geven, maar uit eigen ervaring weet ik dat je zoiets soms niet goed uit kunt leggen.
Ik krijg veel berichten van (veel) jongere mannen. De meesten haken af bij een inhoudelijke vraag, want nee, ik spreek niet af met mannen van wie ik niets weet en zeker niet als ze mijn zoon hadden kunnen zijn, Sommige mannen van mijn eigen leeftijd reageren een beetje verbitterd als ik zeg: Sorry, geen interesse. Als ik zelf afgewezen word, vraag ik meestal niet waarom, want wie je leuk vindt om te zien en welke profielen je aantrekken, is erg persoonlijk. Mannen die ik netjes en vriendelijk afwijs (samengevat: bedankt voor je berichtje, geen interesse, succes met zoeken) geven me soms uitgebreid de wind van voren en dat wordt vervelend. Ja sorry hoor, als een man op klein en blond valt (ben ik niet), kinderen wil (ben ik biologisch waarschijnlijk te oud voor) of mijn foto's niet pruimt (smaken verschillen), dan kan ik jengelen waarom hij mij niet leuk vindt, maar dan is dat helaas zo. Sterker nog: een paar maanden had ik een superleuke date, maar hij voelde uiteindelijk de klik niet. Hij kan allerlei redenen geven, maar uit eigen ervaring weet ik dat je zoiets soms niet goed uit kunt leggen.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
vrijdag 15 februari 2019 om 10:49
Wat vinden jullie van een man (nog niet op date geweest, wil hij wel graag) die dik in de 30 is, kinderen heeft en nu al bijna 3 jaar bij zijn ouders inwoont (sinds de scheiding met zijn ex) omdat hij “de juiste woning” nog niet gevonden heeft? Ik vind dit nogal apart. Hij ziet zijn kinderen dus met een regeling bij zijn ouders thuis en maakt niet echt haast om op zichzelf te gaan wonen. Dat zegt hij ook gewoon, dat hij geen haast heeft. Hij maakt het zichzelf ook wel erg makkelijk zo is mijn mening, mams doet alles. Kan me voorstellen dat je misschien een paar weken/maanden moet overbruggen als je ex in de oude gezamenlijke woning blijft, maar 3 jaar? Alsof dat ideaal is vergeleken met een niet helemaal perfecte woning. Ik ben vooral bang dat hij een vriendin zoekt om snel bij in te trekken. Zou iemand anders hiermee op date gaan?
vrijdag 15 februari 2019 om 11:01
Het zou voor mij geen probleem zijn. In "mijn cultuur" is dit normaal. Ik zou denken....kan hij lekker geld sparen, dat hij bij zijn ouders woont zou voor mij geen probleem zijn, wel dat hij meerdere kinderen heeft.Lidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑15-02-2019 10:49Wat vinden jullie van een man (nog niet op date geweest, wil hij wel graag) die dik in de 30 is, kinderen heeft en nu al bijna 3 jaar bij zijn ouders inwoont (sinds de scheiding met zijn ex) omdat hij “de juiste woning” nog niet gevonden heeft? Ik vind dit nogal apart. Hij ziet zijn kinderen dus met een regeling bij zijn ouders thuis en maakt niet echt haast om op zichzelf te gaan wonen. Dat zegt hij ook gewoon, dat hij geen haast heeft. Hij maakt het zichzelf ook wel erg makkelijk zo is mijn mening, mams doet alles. Kan me voorstellen dat je misschien een paar weken/maanden moet overbruggen als je ex in de oude gezamenlijke woning blijft, maar 3 jaar? Alsof dat ideaal is vergeleken met een niet helemaal perfecte woning. Ik ben vooral bang dat hij een vriendin zoekt om snel bij in te trekken. Zou iemand anders hiermee op date gaan?
vrijdag 15 februari 2019 om 11:11
Nouja, ik heb zelf ook kinderen, dus dat is dan weer geen punt. Ik vind het gewoon nogal bijzonder dat hij nog steeds geen eigen woning heeft na 3 jaar en daar ook geen haast mee maakt. Ik zou voor geen goud met mijn kinderen bij m’n moeder in gaan wonen. En vraag me dan af of het een man is die verwacht verzorgd te worden, net zoals bij zijn moeder.
vrijdag 15 februari 2019 om 11:26
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑15-02-2019 11:11En vraag me dan af of het een man is die verwacht verzorgd te worden, net zoals bij zijn moeder.
Die kans zit er wel een beetje in denk ik zo..
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
vrijdag 15 februari 2019 om 13:03
Dit.
Tegenwoordig moet alles maar perfect zijn, maar feit is dat je deze man nog helemaal niet kent. Na een date is het vroeg genoeg om te zeggen dat je hem niks vindt. Maar dan heb je hem in elk geval gezien.
vrijdag 15 februari 2019 om 14:07
vrijdag 15 februari 2019 om 14:09
Ik had eens een eerste date. Eerste date bij hem thuis.
Ik belde aan. Hij doet open met een knalrood hoofd en schudt mijn hand. Trillen dat hij deed! Zweten ook. Superzenuwachtig was hij.b Hij brengt me naar de woonkamer en rent meteen de keuken in voor thee. Bij terugkomst knoeit hij nkg met wat theewater. 'Stom, Dirk. Stom! Waarom doe je dat nou?' zei hij tegen zichzelf.
Even later zitten we wat te babbelen en ineens bedenkt ie iets. Hij springt op, loopt naar de andere kant van de kamer en pakt daar, jawel, zijn legohuis. En die laat hij mij zien. En hij vertelt hoe hij er aan komt en hoe lang hij er aan heeft gebouwd en wijst de details aan. 'Wil je hem van dichterbij bekijken?' En zet dat ding op mijn schoot. Hij was echt groot en ik was echt bang dat ik hem ging laten vallen. En ik was 27. En hij 30. En ik heb helemaal niks met Lego. Dus ik heb er heeeeeel snel een eind aan gebreid. Hij was wel erg vriendelijk. Maar het Legohuis... niet mijn ding...
Ik belde aan. Hij doet open met een knalrood hoofd en schudt mijn hand. Trillen dat hij deed! Zweten ook. Superzenuwachtig was hij.b Hij brengt me naar de woonkamer en rent meteen de keuken in voor thee. Bij terugkomst knoeit hij nkg met wat theewater. 'Stom, Dirk. Stom! Waarom doe je dat nou?' zei hij tegen zichzelf.
Even later zitten we wat te babbelen en ineens bedenkt ie iets. Hij springt op, loopt naar de andere kant van de kamer en pakt daar, jawel, zijn legohuis. En die laat hij mij zien. En hij vertelt hoe hij er aan komt en hoe lang hij er aan heeft gebouwd en wijst de details aan. 'Wil je hem van dichterbij bekijken?' En zet dat ding op mijn schoot. Hij was echt groot en ik was echt bang dat ik hem ging laten vallen. En ik was 27. En hij 30. En ik heb helemaal niks met Lego. Dus ik heb er heeeeeel snel een eind aan gebreid. Hij was wel erg vriendelijk. Maar het Legohuis... niet mijn ding...