Je meest bizarre date
zondag 16 december 2018 om 20:24
woensdag 27 februari 2019 om 17:57
La_Cucaracha schreef: ↑17-02-2019 17:24Ik heb een keer een date gehad met een jongeman die vertelde dat zijn ideale vrouw naar benzine of brand rook. En of ik het erg vond dat hij geen schoon shirt had aangetrokken? Hij was gisteren namelijk weer in de buurt van een brand geweest en de geur trok dan altijd zo lekker in zijn kleren...![]()
Dit is heeeeeel raar.
vrijdag 8 maart 2019 om 13:05
Gelukkig is het nooit tot een officiële date gekomen, maar laatst was ik met een jongen aan het appen totdat hij vertelde dat hij met een 'onderdanig meisje' naar een parenclub was geweest en hij haar opdrachten gaf welke jongens ze moest pijpen. Vervolgens vroeg hij of ik dit ook met hem zou doen waarop ik 'nee' heb geantwoord. De volgende ochtend heb ik hem geblokt op Whatsapp en kreeg ik de volgende sms berichten:
Hij: Hahaha mij blokken ja? Wtf denk je nou. Zal eens printscreens gaan delen over je uitspraken. Doei sletje.
Ik: Succes ermee. Zegt alleen maar hoe sneu je bent.
Hij: Nee hoe sneu jij bent. Ben nog nooit door een tietloos chick geblokt. Lachwekkend
Ik: Ik krijg bijna medelijden met zo'n triest, onvolwassen figuur. Dag *naam*
Hij: Hahaha we zullen zien. Dag meisje zonder tieten. Jij behandeld mij respectloos. Dan krijg je het gewoon terug. Zo simpel is het.
Vond het een vrij bijzondere reactie van een jongen van eind 20 met een eigen bedrijf. Een man kan ik het niet noemen.
Hij: Hahaha mij blokken ja? Wtf denk je nou. Zal eens printscreens gaan delen over je uitspraken. Doei sletje.
Hij: Nee hoe sneu jij bent. Ben nog nooit door een tietloos chick geblokt. Lachwekkend
Hij: Hahaha we zullen zien. Dag meisje zonder tieten. Jij behandeld mij respectloos. Dan krijg je het gewoon terug. Zo simpel is het.
Vond het een vrij bijzondere reactie van een jongen van eind 20 met een eigen bedrijf. Een man kan ik het niet noemen.
vrijdag 8 maart 2019 om 13:16
vrijdag 8 maart 2019 om 13:19
Waarom niet? Dat zijn moeder hem verzorgd maak je er zelf van, he. En daarnaast is het toch ook normaal dat je je partner verzorgd tot op zekere hoogte.Lidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑15-02-2019 11:11Nouja, ik heb zelf ook kinderen, dus dat is dan weer geen punt. Ik vind het gewoon nogal bijzonder dat hij nog steeds geen eigen woning heeft na 3 jaar en daar ook geen haast mee maakt. Ik zou voor geen goud met mijn kinderen bij m’n moeder in gaan wonen. En vraag me dan af of het een man is die verwacht verzorgd te worden, net zoals bij zijn moeder.
vrijdag 8 maart 2019 om 13:40
Dat maakte ik op uit zijn eigen uitspraken, dat zuig ik niet helemaal uit mijn eigen duim. En nee sorry, ik ben er niet om een partner te “verzorgen”. Ik vind gelijkwaardig heel belangrijk, dus ook in het huishouden. En waarom zou ik niet van mening mogen zijn dat ik zelf nooit bij mijn moeder in zou gaan wonen? Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ieder zijn ding hoor.
anoniem_66d01bb041fe4 wijzigde dit bericht op 08-03-2019 13:45
0.75% gewijzigd
vrijdag 8 maart 2019 om 13:44
vrijdag 8 maart 2019 om 13:50
nog aardig dat je hem succes wenste zeg!!LuckyLud schreef: ↑08-03-2019 13:05Gelukkig is het nooit tot een officiële date gekomen, maar laatst was ik met een jongen aan het appen totdat hij vertelde dat hij met een 'onderdanig meisje' naar een parenclub was geweest en hij haar opdrachten gaf welke jongens ze moest pijpen. Vervolgens vroeg hij of ik dit ook met hem zou doen waarop ik 'nee' heb geantwoord. De volgende ochtend heb ik hem geblokt op Whatsapp en kreeg ik de volgende sms berichten:
wil je voortaan misschien voorzichtiger zijn met je nummer geven...? je weet maar nooit met die creeps
Lorem Ipsum
vrijdag 8 maart 2019 om 13:50
Nee ik zou nooit met 2 kinderen bij mijn moeder gaan wonen, en ik ken ook genoeg mensen die dat ook niet zouden doen, dat kan toch? Hoe lief ze ook kan zijn, dan is dat maar triest. En ik werk zelf ook 32-36 uur per week, dus die vlieger gaat niet op. Ik vind dat zo ouderwets dat een man werkt en de vrouw verzorgd de man, kinderen en huishouden, bah. We leven in 2019. Dat is niks voor mij.
vrijdag 8 maart 2019 om 14:05
vrijdag 8 maart 2019 om 14:08
Het kan, net zoals vele dat wel doen. Daarom moet jij dat ook niet raar vinden. Ik heb niet geschreven dat jij niet moet werken en alles in het huishouden zou moeten doen. Maar meestal werken "vrouwen" in NL part-time (hoezo gelijkheid?!) en dan is het logisch dat je meer in het huishouden doet dan hij. Heeft niets met het jaartal te maken, hoor. Maar inderdaad, iedereen kiest zijn eigen pad. Daarom is zijn manier van leven ook niet "verkeerd".
vrijdag 8 maart 2019 om 14:20
Dat zei ik ook niet, iedereen zijn leven idd.Ksenija schreef: ↑08-03-2019 14:08Het kan, net zoals vele dat wel doen. Daarom moet jij dat ook niet raar vinden. Ik heb niet geschreven dat jij niet moet werken en alles in het huishouden zou moeten doen. Maar meestal werken "vrouwen" in NL part-time (hoezo gelijkheid?!) en dan is het logisch dat je meer in het huishouden doet dan hij. Heeft niets met het jaartal te maken, hoor. Maar inderdaad, iedereen kiest zijn eigen pad. Daarom is zijn manier van leven ook niet "verkeerd".
Maar weer on topic dan
vrijdag 8 maart 2019 om 14:37
Ach, zulke kerels gebruiken hoge woorden maar weinig daden. Ik heb niks vreemds gezegd tijdens onze gesprekken dus ik ben helemaal niet bang voor die printscreens. Als hij ze deelt komt hij er slechter uit.
Maar met mijn nummer ben ik voortaan voorzichtiger idd!
vrijdag 8 maart 2019 om 15:02
Helemaal mee eensLidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑08-03-2019 14:20Dat zei ik ook niet, iedereen zijn leven idd.
Maar weer on topic dan![]()
vrijdag 8 maart 2019 om 15:09
Heb eens een date gehad met een jongen (eind 20, student) die ik al een langere tijd zag. Het was een vrijdagavond in de zomer. Hij had me bij zijn thuis uitgenodigd voor een dinertje. Of ik wilde kiezen wat hij zou gaan maken? Nou, graag. Toen hij voorstelde een driegangenmenu klaar te maken (waarvan ik dus alle gangen mocht kiezen) vond ik dit lief, maar wel erg ambitieus. Ik hield het op drie simpele gerechten (soep, makkelijke pasta, ijs).
Daar aangekomen in mijn mooiste jurkje bleek hij nog aan het eten bezig te zijn. (I know, dit kan aan mij liggen, maar ik vind het fijn als iemand voor me kookt dat het al klaar is ofzo, dat je gewoon meteen kan beginnen eten, dat doe ik zelf ook als ik iemand uitnodig voor een diner). Oké, jammer, maar kan gebeuren, zeker als het om drie gangen gaat. Ga ik even de keuken in en zie ik dat hij de soep aan het opwarmen is. Uit een karton. Uhm, oké.. misschien omdat de pasta te veel werk was? Nee hoor, de saus ervan (erg makkelijk te bereiden) kwam uit een glazen pot. Walgelijk. Ik at voornamelijk enkel de pasta, want ik ging bijna over mijn nek door die "saus". Dessert: niet geserveerd in een mooie coupe, maar gewoon een magnum oid.
Nou, ik was diep teleurgesteld in dit zogenaamd driegangenmenu en zat bovendien nog met honger (ik lustte enkel de pasta). Na een urenlange discussie over wat "voor iemand koken" betekent (hij vond wat hij mij serveerde best, "we zitten toch niet op restaurant"), zijn we ergens Chinees gaan afhalen (zelf betaald).
Toch bij blijven slapen ondanks grote ergernissen aan beide kanten. De volgende morgen vroeg hij of hij mijn restjes Chinees mocht opeten als ontbijt
Kortom: geen match made in heaven. Ik kan ergens wel begrijpen dat sommige mensen pastasauzen op voorhand kopen omdat ze in tijdsnood zitten oid of ziek zijn (zou ik zelf wel nooit doen) maar om je date wekenlang op voorhand te hypen over je zogenaamde kookkunsten én hoge verwachtingen te scheppen door niet alleen een driegangenmenu klaar te willen maken maar ook haar drie favoriete gerechten en dan voor pakjes en zakjes te kiezen, ging voor mij te ver.
Ik kom vast erg verwend over nu maar so be it
Daar aangekomen in mijn mooiste jurkje bleek hij nog aan het eten bezig te zijn. (I know, dit kan aan mij liggen, maar ik vind het fijn als iemand voor me kookt dat het al klaar is ofzo, dat je gewoon meteen kan beginnen eten, dat doe ik zelf ook als ik iemand uitnodig voor een diner). Oké, jammer, maar kan gebeuren, zeker als het om drie gangen gaat. Ga ik even de keuken in en zie ik dat hij de soep aan het opwarmen is. Uit een karton. Uhm, oké.. misschien omdat de pasta te veel werk was? Nee hoor, de saus ervan (erg makkelijk te bereiden) kwam uit een glazen pot. Walgelijk. Ik at voornamelijk enkel de pasta, want ik ging bijna over mijn nek door die "saus". Dessert: niet geserveerd in een mooie coupe, maar gewoon een magnum oid.
Nou, ik was diep teleurgesteld in dit zogenaamd driegangenmenu en zat bovendien nog met honger (ik lustte enkel de pasta). Na een urenlange discussie over wat "voor iemand koken" betekent (hij vond wat hij mij serveerde best, "we zitten toch niet op restaurant"), zijn we ergens Chinees gaan afhalen (zelf betaald).
Toch bij blijven slapen ondanks grote ergernissen aan beide kanten. De volgende morgen vroeg hij of hij mijn restjes Chinees mocht opeten als ontbijt
Kortom: geen match made in heaven. Ik kan ergens wel begrijpen dat sommige mensen pastasauzen op voorhand kopen omdat ze in tijdsnood zitten oid of ziek zijn (zou ik zelf wel nooit doen) maar om je date wekenlang op voorhand te hypen over je zogenaamde kookkunsten én hoge verwachtingen te scheppen door niet alleen een driegangenmenu klaar te willen maken maar ook haar drie favoriete gerechten en dan voor pakjes en zakjes te kiezen, ging voor mij te ver.
Ik kom vast erg verwend over nu maar so be it
Veritas vos liberabit
vrijdag 8 maart 2019 om 15:22
Ik snap je wel. Het gaat dan niet eens om het eten an sich (want de chinees daarna was waarschijnlijk gewoon lekker), maar om het verschil tussen wat hij beloofde en wat hij daadwerkelijk deed. Het gaat er vooral om dat hij ontzettend aan het opscheppen was, en vervolgens niet eens de moeite deed om ook maar een beetje aan de zelf gecreëerde verwachtingen te voldoen. Of zo. Als hij van tevoren had gezegd dat hij koken moeilijk vond, maar zijn best ging doen om wat lekkers voor je te maken, was het waarschijnlijk al heel anders overgekomen.
vrijdag 8 maart 2019 om 16:48
Door dat opgeschep van hem kreeg jij hoge verwachtingen, maar pastasaus uit pot ‘walgelijk’ noemen vind ik ook kinderachtig. Uiteindelijk deed hij toch moeite voor je? En dan ga jij zitten zeuren.Charlotte717 schreef: ↑08-03-2019 15:09Heb eens een date gehad met een jongen (eind 20, student) die ik al een langere tijd zag. Het was een vrijdagavond in de zomer. Hij had me bij zijn thuis uitgenodigd voor een dinertje. Of ik wilde kiezen wat hij zou gaan maken? Nou, graag. Toen hij voorstelde een driegangenmenu klaar te maken (waarvan ik dus alle gangen mocht kiezen) vond ik dit lief, maar wel erg ambitieus. Ik hield het op drie simpele gerechten (soep, makkelijke pasta, ijs).
Toch bij blijven slapen ondanks grote ergernissen aan beide kanten. De volgende morgen vroeg hij of hij mijn restjes Chinees mocht opeten als ontbijt![]()
Ik kom vast erg verwend over nu maar so be it![]()
vrijdag 8 maart 2019 om 16:58
Charlotte717 schreef: ↑08-03-2019 15:09Heb eens een date gehad met een jongen (eind 20, student) die ik al een langere tijd zag. Het was een vrijdagavond in de zomer. Hij had me bij zijn thuis uitgenodigd voor een dinertje. Of ik wilde kiezen wat hij zou gaan maken? Nou, graag. Toen hij voorstelde een driegangenmenu klaar te maken (waarvan ik dus alle gangen mocht kiezen) vond ik dit lief, maar wel erg ambitieus. Ik hield het op drie simpele gerechten (soep, makkelijke pasta, ijs).
Toch bij blijven slapen ondanks grote ergernissen aan beide kanten. De volgende morgen vroeg hij of hij mijn restjes Chinees mocht opeten als ontbijt![]()
Ik kom vast erg verwend over nu maar so be it![]()
Je komt bij mij primitief over. Als iemand eten klaarmaakt kan dat nooit klaar zijn als jij aanbelt. Dan is er niets "vers" meer aan plus dat het asociaal is om gelijk te zitten eten bij aankomst. Ik heb dit nog nooit gehoord. Als je een echte vrouw was had jij gekookt. En dan niet uit een pakje, he.
vrijdag 8 maart 2019 om 17:08
+1
vrijdag 8 maart 2019 om 17:10
vrijdag 8 maart 2019 om 17:12