Help! Make up erg zichtbaar
zaterdag 9 februari 2019 om 14:41
Nou hier ga ik dan maar eens, Over het algemeen ben ik niet echt een make
-up drager maar vind het af en toe wel is leuk. Nu heb ik altijd wel een probleem:
Tussen mijn wenkbrauwen zie je de make up altijd erg zitten. Het is niet echt schilverig Maar meer vlekkerig en ik vind dit totaal niet mooi maar ik weet ook niet hoe ik dit fix. Als er tips zijn zou dat heel fijn zijn.
-up drager maar vind het af en toe wel is leuk. Nu heb ik altijd wel een probleem:
Tussen mijn wenkbrauwen zie je de make up altijd erg zitten. Het is niet echt schilverig Maar meer vlekkerig en ik vind dit totaal niet mooi maar ik weet ook niet hoe ik dit fix. Als er tips zijn zou dat heel fijn zijn.
anoniem_370959 wijzigde dit bericht op 09-02-2019 14:42
Reden: Typ fouten
Reden: Typ fouten
0.92% gewijzigd
zaterdag 9 februari 2019 om 14:51
zaterdag 9 februari 2019 om 17:24
Die rommel gewoon van haar gezicht af laten.nimue_iparis schreef: ↑09-02-2019 17:23Dat mag iedereen fijn zelf bepalen. Heb je ook nog een tip voor to of dat niet?
Heeft ze geen probleem met schilfer-gedoe én is de make-up niet te zichtbaar.
Make-up maakt de meeste mensen over 't algemeen écht niet mooier.
zaterdag 9 februari 2019 om 23:09
Dat wordt altijd gezegd door vrouwen die zonder enige make-up door het leven gaan en zelf niet doorhebben dat ze er zelf flink van zouden opknappen als ze het wel zouden gebruiken. De verkeerde make-up gebruiken of teveel (á la Nikki of de Reinders zusjes) is niet mooi, maar als je het naturel houdt dan is het wel mooi.
zaterdag 9 februari 2019 om 23:11
Dat wordt altijd gezegd door vrouwen die jaloers zijn op de mooie huid van vrouwen die geen foundation nodig hebben.Monchu69 schreef: ↑09-02-2019 23:09Dat wordt altijd gezegd door vrouwen die zonder enige make-up door het leven gaan en zelf niet doorhebben dat ze er zelf flink van zouden opknappen als ze het wel zouden gebruiken. De verkeerde make-up gebruiken of teveel (á la Nikki of de Reinders zusjes) is niet mooi, maar als je het naturel houdt dan is het wel mooi.
zaterdag 9 februari 2019 om 23:14
zaterdag 9 februari 2019 om 23:15
Precies.minnimouse schreef: ↑09-02-2019 23:14'Make-up gebruiken' wil niet zeggen dat je überhaupt foundation gebruikt en je gezicht 'vol smeert'.
zaterdag 9 februari 2019 om 23:35
Wie zegt dat ze geen schilfers op haar huid heeft zonder make-up? O wacht, zijzelf: ze heeft het over vlekkerig..
Wat een vreemde antwoorden trouwens, iedereen mag helemaal zelf weten hoe en wanneer je make-up gebruikt. Vandaag heb ik het bij het wegwerken van wat rode vlekjes en gekleurde lipgloss gehouden. O ja, en mijn wenkbrauwen met een paar veegjes ingevuld zodat ze beiden even dik en lang zijn. Twee minuten en klaar, toch zie ik er dan uitgerust uit terwijl ik vannacht nauwelijks geslapen heb.
De lipgloss dient tevens als verzorgend spulletje: ik heb nogal snel kloofjes in mijn lippen als er zo'n koude wind staat. Of als de zon schijnt.
Maar als ik uitga ga ik lekker los met álles wat er maar te koop is zo'n beetje: wel matte kleuren, en naturel. Ben geen 18 meer dus less (van alles) is more bij mij.
Overigens moet je eens op YouTube kijken: daar kan je zien hoe je je naturel of juist uitbundig op kunt maken.
Ook hoe je littekens of andere dingen die je storen weg kunt werken zonder er 'geplamuurd' uit te zien.
Verzorging komt ook aan bod zodat je die schilfertjes niet meer hebt en je je make-up prachtig op kunt brengen, naturel of met smokey-eyes in alle kleuren van de regenboog. Wat is erop tegen?
Serieus, waarom ben je zo fel tegen het gebruik van make-up? Ik vind vieze goedkope parfum of deo in een volle trein als het regent veel storender..
anoniem_648f5a0e87365 wijzigde dit bericht op 09-02-2019 23:38
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
1.53% gewijzigd
zaterdag 9 februari 2019 om 23:47
Kissing van Kilian is een lekker geurtje.SadButTrue999 schreef: ↑09-02-2019 23:35Wie zegt dat ze geen schilfers op haar huid heeft zonder make-up? O wacht, zijzelf: ze heeft het over vlekkerig..
Wat een vreemde antwoorden trouwens, iedereen mag helemaal zelf weten hoe en wanneer je make-up gebruikt. Vandaag heb ik het bij het wegwerken van wat rode vlekjes en gekleurde lipgloss gehouden. O ja, en mijn wenkbrauwen met een paar veegjes ingevuld zodat ze beiden even dik en lang zijn. Twee minuten en klaar, toch zie ik er dan uitgerust uit terwijl ik vannacht nauwelijks geslapen heb.
De lipgloss dient tevens als verzorgend spulletje: ik heb nogal snel kloofjes in mijn lippen als er zo'n koude wind staat. Of als de zon schijnt.
Maar als ik uitga ga ik lekker los met álles wat er maar te koop is zo'n beetje: wel matte kleuren, en naturel. Ben geen 18 meer dus less (van alles) is more bij mij.
Overigens moet je eens op YouTube kijken: daar kan je zien hoe je je naturel of juist uitbundig op kunt maken.
Ook hoe je littekens of andere dingen die je storen weg kunt werken zonder er 'geplamuurd' uit te zien.
Verzorging komt ook aan bod zodat je die schilfertjes niet meer hebt en je je make-up prachtig op kunt brengen, naturel of met smokey-eyes in alle kleuren van de regenboog. Wat is erop tegen?
Serieus, waarom ben je zo fel tegen het gebruik van make-up? Ik vind vieze goedkope parfum of deo in een volle trein als het regent veel storender..
zondag 10 februari 2019 om 00:49
Ik ben toch ook van team minder make-up. Mijn gezicht is van nature wat vlekkerig. Na eindeloos geklooi met foundations gebruik ik tegenwoordig een bb cream van Bobbi Brown. Superfijn spul, het egaliseert als het ware zonder dat je een laag ziet.
Ok, het helpt ook dat ik tegen de 40 ga en wat meer schijt aan de dingen heb.
Ok, het helpt ook dat ik tegen de 40 ga en wat meer schijt aan de dingen heb.
zondag 10 februari 2019 om 09:41
Ik denk niet dat er iemand jaloers is hoor, maar vrouwen die zeggen dat ze geen make up nodig hebben zouden 99 van de 100x echt wel opknappen van een kleurtje op hun lippen of mascara op de fletse wimpers...
De mensen die ik ken die echt helemaal niks gebruiken ( en er is een verschil tussen gewoon wat gebruiken en er frisser uitzien of jezelf vol smeren) hebben toch vaak een wat boers gezicht met kale ogen en een fletse huid met vlekjes/couperose.
Deze vrouwen doe vaak ook niks aan hun haar. Het valt zoals het valt
zondag 10 februari 2019 om 12:55
Om eerlijk te zijn heb ik eigenlijk geen zin meer in deels door de comments. Ik hoopte dat iemand zo wist wat het was en miss kon helpen . Maar zulke negativiteit heb ik geen zin meer. Ik draag make up voor mijn hobby . Bedankt mensen voor het normale advies ik zal maar eens advies vragen bij normale zaken maar ik hoef hier verder niks meer te horen . wat een anti make -uppers hier zeg
zondag 10 februari 2019 om 13:02
pearle schreef: ↑10-02-2019 09:41Ik denk niet dat er iemand jaloers is hoor, maar vrouwen die zeggen dat ze geen make up nodig hebben zouden 99 van de 100x echt wel opknappen van een kleurtje op hun lippen of mascara op de fletse wimpers...
De mensen die ik ken die echt helemaal niks gebruiken ( en er is een verschil tussen gewoon wat gebruiken en er frisser uitzien of jezelf vol smeren) hebben toch vaak een wat boers gezicht met kale ogen en een fletse huid met vlekjes/couperose.
Deze vrouwen doe vaak ook niks aan hun haar. Het valt zoals het valt
Fletse wimpers?
Dat jij alleen zulke vrouwen kent zegt alleen iets over jouw referentiekader.
zondag 10 februari 2019 om 13:05
Heb je veel haartjes of dons tussen je wenkbrauwen? dan zou je dat moeten epileren of harsen zodat je make up op die plek niet gaan vlekken. Wanneer je over haartjes heen smeert wordt het nooit mooi egaal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.