Medium gezocht
dinsdag 12 februari 2019 om 23:17
Hallo allemaal
Een tijdje geleden is mijn bomma overleden.
Ik had met haar een heel goede band en heb het hier nog steeds moeilijk mee.
Mijn moeder had via een medium contact gelegd met mijn oma waardoor mijn wereld hiervoor veel meer open ging.
Nu zou ik graag contact leggen met mijn bomma meer deze medium doet dit niet meer.
Hebben jullie aanbevelingen/goede ervaribgen met mediums op dit gebied, misschien liefst regio gent.
Dank je voor eventuele reacties
Een tijdje geleden is mijn bomma overleden.
Ik had met haar een heel goede band en heb het hier nog steeds moeilijk mee.
Mijn moeder had via een medium contact gelegd met mijn oma waardoor mijn wereld hiervoor veel meer open ging.
Nu zou ik graag contact leggen met mijn bomma meer deze medium doet dit niet meer.
Hebben jullie aanbevelingen/goede ervaribgen met mediums op dit gebied, misschien liefst regio gent.
Dank je voor eventuele reacties
dinsdag 12 februari 2019 om 23:24
De persoon waarbij ik het wou doen vroeg er niks voor, deed dit via live op facebook, ze legde enkel nog kaarten en heeft dit toen ook voor mij gedaanStampertje12 schreef: ↑12-02-2019 23:22Succes. Betaal er niet voor want het zijn allemaal geldkloppers!
Als het echt iemand zijn of haar roeping is doet ie het ook wel gratis. Net als Jezus.
dinsdag 12 februari 2019 om 23:24
Er komt een A in voor jaMadeliefjees schreef: ↑12-02-2019 23:20Wat apart. Ik kreeg net door dat ik op dit forum moest gaan lezen.
Ik zie een A. Begint haar naam met een A? Of komt er een A in voor?
dinsdag 12 februari 2019 om 23:27
dinsdag 12 februari 2019 om 23:33
Zoek dan op van die ‘spirituele’ fora. Hier ga je geen antwoord krijgen.
Met de doden praten kan niet.
dinsdag 12 februari 2019 om 23:33
Wat kan een medium vertellen wat jij al niet over je bomma weet. ook zonder een medium sta je al in contact met haar, Iedere keer dat je iets ziet waardoor je aan haar denkt.En als je een probleem of iets leuks hebt waarmee je altijd bij haar langsging, dan weet je hoe ze zou reageren en welke raad ze zou geven. Dan voel je dat ze in de buurt is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 13 februari 2019 om 01:39
Graag gedaan!
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Krishnamurti
woensdag 13 februari 2019 om 03:04