Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Ellen, heb je je bestelling al binnen? Ik heb ook de mange too. Ik vind hem droog een beetje weeig ruiken, maar heb hem nu een paar keer op mn natte huid na het douchen gebruikt en dan issie echt heerlijk. Maakt mn huid heel zacht zonder echt vet te zijn. Welke andere massagebar heb je?
Therapy is mijn favoriet. En Each Peach.

Vorige week was er een forumparty, toen waren de gifts voor de helft van de prijs en waren er exclusieve producten te koop. Moest je wel voor naar de UK bellen, het ging alleen via telefoon.

Ben erg benieuwd wanneer ik die bestelling binnenkrijg!
Hoi,

Ja ik vind de Mange Too heerlijk, mijn huid is echt heerlijk zacht.

De andere massagebar is de Heavenylli ofzo, die heb ik nog niet gebruikt.

De Skin Drink weet ik niet wat ik ervan vind, hij ruikt niet lekker.

Heb afgelopen vrijdag weer 5 dingetjes besteld, dus verwacht ze deze week binnen.

En ik heb om proefjes gevraagd, dus ben benieuwd!

Wat is Therapy, en Each Peach, Kaatje?

Dat vind ik zo jammer dus, ik weet niet wat alles eigenlijk is............
Hoi,

Ja ik vind de Mange Too heerlijk, mijn huid is echt heerlijk zacht.

De andere massagebar is de Heavenylli ofzo, die heb ik nog niet gebruikt.

De Skin Drink weet ik niet wat ik ervan vind, hij ruikt niet lekker.

Heb afgelopen vrijdag weer 5 dingetjes besteld, dus verwacht ze deze week binnen.

En ik heb om proefjes gevraagd, dus ben benieuwd!

Wat is Therapy, en Each Peach, Kaatje?

Dat vind ik zo jammer dus, ik weet niet wat alles eigenlijk is............
Oh 1 x was wel genoeg!
Therapy en Each peach zijn ook massagebars
Oke massagebars.............ruikt ook vast lekker.

Gebruik je nog meer dingen van Lush?

Ik heb Sweet Japanse Girl , Godmother zeep , Joy of Jelly , Skinny Dip en Emperor of Icecream besteld.

Ken je die producten ook?

Zal ze woensdag ofzo wel binnenkrijgen.
Pepernoek, wat is Mud Fluds?
ik gebruik zo'n beetje alles van Lush, behalve de badspullen aangezien ik geen bad heb.

Godmother is heerlijk, lekker zoet.

Joy of Jelly is lekker. I love jelly's!

Skinny Dip is heel zacht onder de douche, je krijgt er een lekker zachte huid van. Droog ruikt hij minder fijn, maar nat is hij super.

Emperor of Icecream is niet zo mijn ding, maar net als Skinny Dip heel lekker voor je huid.

Sweet Japanese Girl is een lekker scrubje voor je gezicht, en het laat een vettig laagje achter, na het wassen heb je een zacht en schoon huidje.

Goede keuze!
Mud Flats is een zeep met Rhassoul Modder en Salie.

Ikzelf vind hem erg fijn voor na het sporten, dan heb ik echt het idee dat mijn huid aan het detoxen is.
Hoe kan een mens in zo'n korte tijd al verslaafd worden hè!?

Gebruik je de shampoobars ook Kaatje?

Ik heb ook geen bad, vond het nooit nodig ben geen badmens, maar vind het nou zo jammer dat ik geen bad heb
Ja de shampoobars zijn geweldig, mijn favo is de KarmaKomba, maar ook Gentle Lentil (retro) is heel erg fijn.

En Squeeky Green.

En Seanik.

En Jungle, die solid conditioner, is ook favo hier.

Die shampoobars gaan superlang mee hier. Terwijl ik elke dag mijn haar was en ik heb haar tot op mijn schouders.
Dus die moet ik ook maar gauw bestellen

En een domme vraag even...........hoe gebruik je die dan?

Zo'n bar in de handen nemen net als zeep , en dan je haar wassen?

Ben niet blond hoor!

Maar vind het jammer dat er geen gebruiksaanwijzing verder bijzit.

En die winkels zitten veuls te ver weg voor mij.
quote:kaatje_85 schreef op 23 maart 2009 @ 16:42:

Ja de shampoobars zijn geweldig, mijn favo is de KarmaKomba, maar ook Gentle Lentil (retro) is heel erg fijn.

En Squeeky Green.

En Seanik.

En Jungle, die solid conditioner, is ook favo hier. Volgens mij is alles bij jou favoriet

Maar je maakt je haar nat, die bar een beetje nat, je haalt hem over je haar (3 rondjes over je haar) en klaar. Veel schuim en uitspoelen maar.
Elle, ik doe de bar even tussen mijn handen ronddraaien. Net of je je handen met zeep wast zeg maar.

Keer of 3 en dan met je schuimhanden in je haar.
Oké bedankt.

Zal deze week even afwachten en dan die spulletjes eerst even gebruiken.

En dan bij de volgende bestelling maar een ( of 2 of 3 ) shampoobar doen.

Bestel jij trouwens in NL of in de UK?
Hee Lola , ik geef de volgende keer even mijn bestelling aan je door, dan kun je het de 25 ste meenemen als je wilt.
okidoki
Mijn favo´s tot nu toe:

Mudflats, heerlijke zeep die je huid zacht maakt. Zalig om met scrubhandschoen te gebruiken.

Angels on bare skin, grappig gezichtsschoonmaakspulletje met een heel klein scrubje erin, maakt mn gezicht heerlijk fris

Ultrabland, hiermee gaat mijn heftige oogmakeup er prima af!

Deze twee dingen heb ik gebruikt met een proefje Eau Roma, das een toner die je gezicht klaarmaakt voor je creme. Vond ik erg fijn, denk dat ik deze ga kopen.

Ik vind de honey i washed the kids zeep ook heel fijn, lekker geurtje

Mijn allerlekkerst ruikende Lushproduct is de Soft coeur massage bar, die ruikt echt heerlijk naar witte chocolade.

Ik ben niet zo voor al die gekke en zoet ruikende baddingen en douchezepen en jellies, hou meer van dingen die een beetje ´functioneler´ zijn ofzo...

Nu ben ik op zoek naar een goede lichte creme voor mn lichaam en/of gezicht, iemand tips? Ik wil mn gezichtscreme met SPF.
SPF????

Wadda?
Haha, Elle!

Spf staat voor sun protection factor. Dus voor een beschermend ingredient tegen UVA en UVB stralen.

Ik heb een heel lichte huid en heb graag bescherming tegen de zon, bovendien ook goed tegen rimpels en huidkanker.
Oh oké..........ik denk al, wat bedoelt ze nou

Smeer eigenlijk al jaaaaaaren met oil of olaz, bevalt wel goed.

Misschien eens naar een andere overstappen voor een rijpere huid
Ik heb ook Oil of olaz, total effects geloof ik. Ben ik ook erg tevreden over, maar zou op termijn graag over willen gaan op iets zonder dierproeven en zo natuurlijk mogelijk. Is al een tijdlang een ´dilemma´ want OoO smeert echt lekker weg en is voor mij echt prima...
Ja dat bedoel ik eigenlijk ook wel, zowel tevreden over de dag als de nachtcreme.

Zelfs een goede basis voor make-up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven