Ik heb dromen.

13-02-2019 10:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haii iedereen,
Ik ben een meisje van 17 jaar ik heb nu een aantal maanden een relatie met mijn vriend en ik hou ontzettend veel van hem!

Ik zal bij het begin beginnen:
Een meisje met wie ik vroeger bevriend was ging een tijdje met mijn vriend om voordat wij een relatie kregen, maar toen ik met haar bevriend was merkte ik al snel dat er iets niet klopte aan haar, ze deed erg raar en deed er alles aan dat ik geen andere vrienden/vriendinnen had behalve haar.
Zij had voordat mijn vriend en ik wat kregen een oogje op mijn vriend, maar dat wist ik niet!
Nu sinds kort is zo opgenomen in een kliniek vanwege problemen bij haar thuis. maar al toen zij werd opgenomen hadden mijn vriend en ik wat, nu zit zij brieven te sturen vannuit de kliniek naar mijn vriend. Ook sinds ongeveer dezelfde piriode begint zijn ex - Vriendin contact te zoeken.
Sinds dit alles heb ik dromen over dat zij met zijn 2e mij opzoeken en mij dus helemaal verot slaan en zeggen dat ik nooit meer tegen mijn vriend mag praten anders maken ze mij af en daarna word ik wakker en kan ik de rest van de nacht niet meer slapen.

Ik zit hier wel erg mee en mijn vriend zegt dat het geen probleem is en ik me geen zorgen hoef te maken maar toch zit ik hier mee en weet ik niet wat ik moet doen!

Xoxo
Anoniem!
Rook een blow voordat je gaat slapen. Gegarandeerd dat je niet meer droomt.

O en val je vriend niet lastig met dit soort non-issues waar hij helemaal niets aan kan doen.
Waarom maak je jezelf zo gek? Zoiets gebeurd heus niet. Die meiden hebben echt wel iets beters te doen.

Daarnaast misschien eens een goed idee om te kijken wat je anders kunt gaan doen voor je gaat slapen. Zoals misschien niet meer vlak voor het slapen eten, minder/geen caffeine houdende dranken drinken, geen tv/telefoon. Ook kun je heftiger gaan dromen doordat je het te warm hebt. Of gewoon door je hormonen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
het zou heel goed kunnen dat je zo bezig houd met dat meisje uit de kliniek en de ex dat het in je dromen terug komt

kan je er met mensen over praten
kan je middelen bedenken waardoor je niet meer zo over ze nadenkt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
julius schreef:
13-02-2019 11:19

O en val je vriend niet lastig met dit soort non-issues waar hij helemaal niets aan kan doen.
Ik droom nog steeds hoor ondanks die joint.
Je bent bang dat hij voor haar kiest, vandaar die heftige dromen.
Bang voor verraad.
het word tijd om iets anders te zoeken om je druk over te maken...
Lorem Ipsum
XoXo
Ik heb ook wel eens dromen. Ik heb in m'n dromen m'n man wel eens vermoord. En m'n moeder en zus geloof ik ook. Gelukkig weet ik dat dat in het wakkere leven nooit zal gebeuren. In elk geval niet expres.

Daarnaast heb ik in m'n droom wel eens een bus tegengehouden, die over me heen zou rijden. Gewoon, met m'n voeten. Er gebeuren echt de raarste dingen in m'n dromen (ook nog gelinkt aan wat ik lees (monsters!) en op tv zie) Het echte leven is naast m'n dromen gewoon saai.

Waarom hecht jij zoveel waarde aan je dromen? Waarom denk je dat dat wél echt kan gebeuren?
Later is nu
julius schreef:
13-02-2019 11:19

Laat mij maar even een oud zeikwijf zijn, maar het kind is 17, die adviseer je niet om te blowen.

Voor de rest eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven