Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Lichtje: heeft kat eerder ergens geplast? Ze zoeken meestal dezelfde plekjes op. Mijn vorige kat kreeg het zo'n keer of drie per jaar in haar bol om onder de voordeur door te piesen.... Dan wilde mevrouw op uitstap of was ze chaggy dat we veel weg waren-----> door die deur, dus ik zal je hebben!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben ook heel flauw, als iemand aan mij vraagt "wil je", heb ik nog weleens de neiging om "nee!" te antwoorden :P

@Blond Ik denk dat het wel pas april wordt. Ook omdat ik nu ook even niet weet wat ik met mijn rust moet en mijn hoofd dat ook niet is. Dus wacht even tot er in mijn leven wat meer rust is. Dan kan ik er hopelijk ook echt van genieten 😊

Vervelend dat vakantie nu heel moeilijk voor je gaat worden. Wel heel tof dat de premier gaat komen. Goed geregeld👍

Jullie al beetje beter?

@Liva vervelend die lucht. Ik zou de schuldige aan een strenge ondervraging onderwerpen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Man is ok. Die gaat morgen werken en ziet het ook echt zitten. Ik werk een beetje van thuis. De grieptoestanden zijn redelijk onder controle, maar mijn hoofd knalt door de holte ontsteking en het gehoest. Fysio was een marteling, maar na thuiskomst wel heerlijk een paar uurtjes diep geslapen! En rug lijkt al beter te voelen. Ik ga nog even in bad liggen en dan hopelijk een goede nacht maken en morgen weer beter dan vandaag.

Slaap lekker knusselies! :bigkiss:
Fijn dat het de goede kant op gaat Blond.

Trustenknussels 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
pffff het zou al schelen als ik mijzelf optijd naar bed kreeg. nouja ook op dat gebied geld, beter laat dan nooit :P
Weeg je 3 kilo minder, scheur je uit je bambipyamabroek, iets klopt er niet 🤦
lollypopje schreef:
13-02-2019 07:03
Weeg je 3 kilo minder, scheur je uit je bambipyamabroek, iets klopt er niet 🤦
:rofl: Maar het is wel grappig... :proud:

Goedemorgen zonder zorgen lieve knussels!

Afbeelding
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 13-02-2019 07:35
2.45% gewijzigd
Goedemorgen allen!!

Hele nacht wakker gebleven om de katten te ondervragen. En wat denk je: ze hebben geen 1 keer antwoord gegeven!!

Lolly nu kun je wel een leuke nieuwe disney pyjamabroek kopen :D
jaja, lach maar :P
twilight84 schreef:
13-02-2019 07:35
Goedemorgen allen!!

Hele nacht wakker gebleven om de katten te ondervragen. En wat denk je: ze hebben geen 1 keer antwoord gegeven!!
:proud: Leer je mij dat ook even?
Ik heb namelijk CEO-hoofd afdeling insecten gister ontslagen. Er zat een grote kever, eerst op het plafond, die zag mevrouw, en volgde ze ook maar toen ik hem naar beneden had gemept zat ze erbij, keek ze ernaar en toen kon ik het zelf oplossen.
Terwijl ik haar hoofd van die afdeling heb gemaakt, nou ja...
Stom beest... ;) ;-D
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 13-02-2019 07:44
2.11% gewijzigd
lollypopje schreef:
13-02-2019 07:40
jaja, lach maar :P
:proud:
@Liva volgens mij beschermen ze elkaar.
Leuk al die katten/poezen verhalen hier, ben alleen zelf hartstikke allergisch voor de beestjes. Dat is ook nog wel een dingetje als vriend en ik gaan samenwonen, want een weekendje/paar dagen in zijn huis met filters en 2 katten gaat nog wel, maar 24/7 in een huis met katten is weer een ander verhaal, en ik wil ook niet dat hij ze weg doet voor mij (ideale situatie zou zijn als ex zich spontaan bedenkt dat ze de katten, die voor haar in huis zijn genomen, toch wilt hebben, maar helaas zie ik dat niet gebeuren).

Ohh Lolly je arme Bambi pyjama broek!
Eat glitter for breakfast and shine all day
Glittertje: Man is ook allergisch voor katten. Maar raar maar waar 'went' hij aan individuele katten. Hij had geen last meer van onze 'oude dames' maar toen de kittens kwamen heeft hij een paar weken met loopneus en rode ogen lopen niezen door het huis. En toen was het over. Hij reageert niet meer op Witje en Grijsje en kamt ze ook gewoon, maar als hij de kat van de buren geaaid heeft is het weer feest.
Dat is mooi nieuws Blond! Hopelijk werkt het bij mij ook zo, vooralsnog lijkt de allergie naarmate ik er vaker ben erger te worden, daar waar ik er in het begin bijna geen last van had, heb ik afgelopen weekend mijn contactlenzen niet in kunnen hebben wegens de irritatie aan mijn ogen (waarschijnlijk speelt daarin het vroege begin van het hooikoorts seizoen ook wel een rol).
Eat glitter for breakfast and shine all day
waarom zijn sommige mensen zo haatdragend tegenover andere . Mijn vriend is ook een europeaan maar neen hoor . sorry , hoor maar dit maakt mij kwaad . hebben jullie ook soms te maken met deze problemen ?
En dan nog al die achterklap, ik trek me er niets van aan .Ik vind het alleen zo jammer voor hen die er elke dag mee moeten maken .
ik hoop maar dat we een nieuwe huurhuis gaan vinden . We moeten noodgedwongen verhuizen . En mijn bewindvoerder heeft mijn spaarboek geplunderd . Ik hoop maar dat hij van de rest afblijft . Ik had dat geld wel nodig voor dit soort van problemen .
Dat klinkt heel heftig Nachtje. Heb je hulp tegen die bewindvoerder en met het vinden van een ander huisje?

En jammer genoeg lopen er veel 'domme' mensen rond op deze aardkloot. Mensen die niet weten hoe fijn liefde, vriendschap en empathie kan zijn. Mensen die navelstaren en een 'schuldige' nodig hebben omdat ze niet alles uit zichzelf halen en vinden dat anderen het hen dan maar moeten komen brengen. En zich dus altijd tekort gedaan voelen.
:hug:
die bewindvoerder is aangesteld blijkbaar door het gerecht en doordat ik hem misschien maar 1 of 2 per jaar op bezoek mag komen bij hem kan ik gewoon niets doen . ik moet gewoon doen wat hij zegt want hij is de baas . Dat terwijl ik geen enkele schuld heb .
Maar ja , de huurprijs moet rond 470 euro zijn meer wil hij niet betalen , probeer het maar eens . De prijs voor iets simpels is al 600 minium plus waarborg , dat is ongeveer 3 maanden huur . meer uren werken heeft geen zin want ik ga alleen maar zijn portomenee spekken .
Ik heb heel weinig kennis van bewindvoering, huursubsidie e.d. Maar ik weet dat hier op het forum Doreia bewindvoerder is en mensen goed adviseert. Ook NrZoveel (weet niet precies hoe de nick geschreven wordt) is goed op de hoogte van cijfers en recht. Het zijn beide forummers die ik hoog heb zitten op hun vakgebied en integriteit.
Misschien kan je een topic openen met waar je tegenaan loopt met de bewindvoerder? Ik weet zeker dat zij komen adviseren. Of je kan hen een pb sturen (al weet ik niet of die aankomt).
Waarom moet je uit je huis? Is het woningbouw?
ik woon in belgie , dus ik vrees dat jullie mij niet kunnen helpen . Ik denk dat iemand van de buren geklikt heeft want de timing is nogal bizar , de huurbaas heeft enkel gesproken met de bewindvoerder , ze willen niet met mij spreken . dat heb ik gemerkt toen ik hen belde . Het enige dat ik weet van hen is het dat niets met de huurprijs te maken heeft . dus ik denk het mijn vriend is waarmee ze problemen hebben . Hij is namelijk een nieuwe belg . ik ben allang kwijt dat ik het hier eventjes kwijt kan .
Ik was jullie kwijt! :O

Nachtje ik begrijp het niet zo goed. Woont je vriend bij jou terwijl dat volgens het huurcontract niet mag?
Ik woon dan wel in NL maar ben Belg en weet wel een en ander over hoe het daar werkt. Kan het OCMW je helpen met een nieuw huisje?
ik ga niet meer naar het ocmw , door hen zit ik met de miserie . De sociale huizen heeft een wachtlijst van 9 jaar en ze zijn in zeer slechte staat . En die zijn alleen beschikbaar voor alleenstaande . Dus als je getrouwd bent moet je de scheiding aanvragen , dat zijn de spelregels bij het ocmw . Dankzij hen heb ik een bewindvoerder aangesmeerd gekregen , Ik viel compleet uit de lucht want dat was niet de afspraak .
Mijn vriend woont nu officeel op dit adres , dat is de reden dat ik onraad rook. Toen ik deze mededeling van de bewindvoerder kreeg.
Ik heb gebeld met de huisbaas maar die wou duidelijk niet met mij spreken . Er is geen huurcontract , er alleen maandelijks huur overgeschreven . Dus u begrijpt wel als er niets op papier staat .
Voor de duidelijkheid mijn vriend wilde onmiddelijk het huurcontract onderteken . dat was het eerste dat hij vroeg. Hij wil ook mee betalen .

Sinds ik samenwoon , is het sociale contact met de buren weggevallen .Die spreken niet meer met mij . Dus ik denk dat iemand een paar smerige dingen verteld heeft aan de huisbaas . met alle gevolgen van dien .
Hmmm Zeer schimmige situatie. Maar er staat niets op papier, dus ook niet dat je er niet mag samenwonen. Je hebt bewijs dat de huur overgemaakt werd, dus dan is er automatisch sprake van een standaard huurovereenkomst. En die kan niet eenzijdig ontbonden worden op deze manier. Ik weet dat je er liever weg wil, maar dan moet je wel weten waar je heen kan. Dus ik zou in bovenstaande duiken en voor mijn rechten vechten. En zo tijd ' kopen' waarin je verder kan zoeken naar oplossingen.
Heb je al contact opgenomen met Juridisch Advies van Justitiehuizen? Er klopt hier teveel niet. En zij ondersteunen gratis.
ik wil liever niet verhuizen . merci voor de tip.
Maman heeft griep. We zouden zondag naar haar toe gaan, maar ze mag geen bezoek. Ziek zwak vogeltje. Ik kon haar nauwelijks verstaan aan de telefoon. Hoop dat ze ook hier weer door spartelt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven