Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
nanny gefeliciteerd met uw 5 jarig huwelijk . Als het maar goed gesmaakt heeft ,dan heb je het ook gehad nietwaar .
Haaaaiii liefkes!
Nanny gefeliciteerd! Leuk he, samen vieren en herinneringen ophalen! Man en ik waren vorig jaar 20 jaar getrouwd en hebben er een hele leuke week samen van gemaakt. Met ook heel veel lekkers en iets teveel drankjes voor mij (man drinkt bijna nooit alcohol). Maar ook met veel beweging, dus puntje bij paaltje was er geen 100 gr bij :P
Nachtje ik vind rustige weekends meestal ook leuk. Maar af en toe 'moet' ik ook iets leuks, actiefs, productiefs of sociaals. Beetje balansen werkt het best voor mij.
Ben vandaag bij de HA geweest. Conclusie: holte ontsteking bovenop herstellende van griep. En ik zit 'vast' van mijn stuitje tot mijn hoofd. Dampen, fysio om mijn bindweefsel los te maken en de knopen te ontwarren en toch in beweging proberen blijven. Ooit, ooit sta ik weer een keer op met een lijf dat het doet zoals ik het gewend ben!
Man lijkt wel weer ok. Hij gaat morgen werken en heeft vanavond zo lekker voor me gekookt! Heel traditioneel AVG, maar alles precies beetgaar en perfect gekruid. Heerlijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nachtje: ik heb ook een combi oven (wel met hete lucht) en daar kan ik wel in bakken. Heb je het ooit geprobeerd?
Hekske gefeliciteerd!

Ik voel me even heel zielig... was even vergeten hoe het is om iets te breken. Lig nu wakker van de pijn te wachten tot de pcm gaat werken, duurt best lang. :'(
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Gefeliciteerd met je 5 jaar getrouwd zijn!!

Aiiii Kia, wat heb je gebroken? Pijnlijk!!!

In mijn combi ding kan ik ook wel bakken. Doe het niet zo vaak, maar het kan wel :)
Gefeliciteerd Nanny 🎉

:hug: Kia
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ow Kia, wat is gebeurd?

Afbeelding
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Ow Kia, :hug: Ik hoop dat je alsnog goed en veel geslapen hebt vannacht.

Nachtje, lekker was het zeker! Het jammere is dat achteraf in de afbakbroodjes raapzaadolie bleek te zitten, en daar heb ik dezelfde reactie op als haver. Dus vervolgens kon ik niet slapen, want mijn eczeem brak weer uit op verschillende plekken. Echt, dat jeuk zo naar kan zijn, je gelooft het niet! De wondere wereld van hooikoorts dat een uitstapje maakt naar voeding en zo ...
He bah Nanny, dat is wel een domper op jullie fijne dag.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nanny alsnog gefeliciteerd! Hopelijk ben je snel weer van het eczeem af

Kia :hug:
Eat glitter for breakfast and shine all day
dit heeft iets te maken met mijn prive leven , dus heeft geen betrekking op jullie . maar het moet eruit . verd*mde klootviool .
yep , heb geprobeerd te bakken met een combi, maar het is dat toch niet hoor .
Nanny , hoe gaat ermee ?
Kia beterschap
Goed zo, gooi het er maar uit nacht :)

Grrr het ruikt in de woonkamer naar kattenzeik. Maar ik kan nergens een plekje vinden. Iemand tips hoe dit op te sporen??? Wordt er niet goed van.
gewoon je neus volgen , of de dader in spe .
Een zwangerschapsneus Lichtje? Ruikt je man het ook? Misschien ruik je de bak, maar dan extra goed :P
Inderdaad, gooi het er gewoon uit! We snappen hier echt wel dat het niet persoonlijk bedoeld is ;-D

De eczeem werd gisteren gelukkig al snel een stuk minder - of in ieder geval de jeuk en ergste plekken. Met de droge lucht zo in de winter blijft mijn huid toch wel droog, en heb ik dus extra snel last van dit soort dingen ... Ach ja, het gaat in ieder geval over voordat ik een jongetje word, zou mijn moeder zeggen (waarbij ze erg geluk heeft dat ik geen transgender ben, want dan had ze geen gelijk gehad, nu wel).
Nanny :HA: Die cliche uitspraken uit de oude doos!
Als wij naar familie rijden bereiden we ons in de auto al voor op van die stomme opmerkingen als ' Ah jullie leven nog (Begrijp: we hebben jullie lang niet gezien)'. Ik vind dat altijd passief agressief want de weg naar ons toe is even ver als naar hen toe en de telefoon werkt ook langs 2 kanten. Wij liggen dan ook in een deuk met antwoorden verzinnen als 'Ja hoor, anders had je wel een uitnodiging voor de crematie gekregen'. Man en ik kunnen daar samen alleen in de auto erg ver in gaan met gevolg dat we elkaar echt niet mogen aankijken als zo'n opmerking geplaceerd wordt!
Oh ja, echt!
Nou is mijn moeder trouwens de allerliefste schat van de hele wereld :yes: Maar soms heeft ze dus wel van die heerlijke uitspraken waar ik mezelf dan vervolgens ook op betrap. Die 'oh je leeft nog' komt bij ons trouwens gelukkig niet voor, in ieder geval niet bij moeders kant. Maar daar zijn ze dan ook enorm gewend aan ver weg wonen/veel van huis zijn, want Scheveningers en mijn opa en oma zijn naar het binnenland verhuisd. De broers en zussen van mijn opa vervolgens naar Urk. Dus we hebben echt familie overal en nergens wonen, en alles is best, en een berichtje of bezoekje is altijd leuk. De familie van mijn vaders kant is wat ... dichtbijblijvender, maar dan juist weer minder van het contact houden. Dus van passief agressieve moppers over lang niet gezien gelukkig geen last bij mijn familie, en kennissen die dat doen zijn zo snel mogelijk uit mijn leven verdwenen :-P .
Ze bedoelen het zo echt niet. Maar als je 30 jaar lang elke keer dezelfde opmerking krijgt als je bij een familiebijeenkomst met ooms en tantes komt, dan word je daar redelijk alergisch voor. Ligt helemaal aan mij hoor! Nog zo'n niets-zeggende: 'Jullie hebben de zon ook niet meegebracht'. Eh.... ik weet dat het aanzet is naar een praatje over het slechte weer, maar ik ben niet van de inhoudsloze praatjes en kan hier gewoon niets mee. Dus dan neemt de sarcasme modus over 'Nee, tuurlijk niet, die hou ik voor mijn eigen balkon'. Even grote dooddoener met dit verschil dat ze me dan heel grappig vinden. ;-D
@Blond jij bent dan ook heel grappig ;) :proud:
Gelukkig dat jij ook om me kan lachen popje!
Hoe'st? Beetje rustiger gevoel?
Glitter: thnx!
Nanny: gefeliciteerd, wel vervelend dat je last kreeg van je allergie!
Kia: oei dat klinkt niet goed... sterkte en beterschap.

Hier gaat alles goed, vriend is een schatje, lijkt wel of ik een beetje meer verliefd ben... :$ :love:
We hebben het leuk samen. :loveys:
Je bent inderdaad dan ook heel grappig :proud:
En aan die maak ik me ook wel eens schuldig ja :O Oeps!
het is wel okee, maar ik weet nu in elk geval waarom ik heel erg in emoties en gedachten kan blijven hangen :P

Maar kan wel wat rust gebruiken, althans als in geen werk. binnenkort even kijken wanneer ik weekje vrij kan nemen
Oh heerlijk die uitspraken. Hier ook vaak gehoord. Ik reageer meestal dan ook te sarcastisch, kunnen mensen niet altijd wat mee. Maar ja dat is niet mijn probleem :D

Mijn man ruikt die vieze lucht ook. Dus ligt niet aan mij. Bak staat ergens anders, dus dat kan het ook niet zijn. Grrrr
Nanny, ik denk dat iedereen wel zo'n gevleugelde vraag/uitspraak heeft :P

Goed plan popje! Even plannen wanneer je er tussenuit kan. Dat geeft structuur en energie. Doe je goed.
Dat was trouwens ook mijn plan maar met al dat ziekzijn hoopt zich teveel werk op om met rust in mijn donder te bekijken wanneer ik vakantie kan nemen. Heel stom eigenlijk dat dat zo niet goed voelt terwijl ik niet voor niets maar op halve kracht aan de gang ben.

Primeurtje: vandaag bevestiging gekregen dat de premier onze uitnodiging voor een werkbezoek geaccepteerd heeft. Leuk, goed voor het werkgebied, goed voor mijn organisatie en voor de marketing. Maar ook weer veel werk natuurlijk. Ik heb nog een paar maanden, dus gooi ik volgende week de eerste visjes uit en kan ik rustig kijken wat de oogst is en verder plannen aan het programma en de vorm van het bezoek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven