Durf te vragen, deel 15
vrijdag 7 december 2018 om 12:26
Beantwoord de vraag van je voorganger en stel een nieuwe.
Laatste vraag in het laatste deel:
Valt het jou ook op dat de rubriek lees ook vaak gevuld wordt met topics van het forum?
Laatste vraag in het laatste deel:
Valt het jou ook op dat de rubriek lees ook vaak gevuld wordt met topics van het forum?
woensdag 13 februari 2019 om 14:47
Als ik mensen met een lach de deur uit kan laten gaan vind ik dat een positieve bijdrage ja.
Ik zou me daar eerst eens wat meer in moeten verdiepen in dat idee van een basisinkomen voordat ik meteen ja of nee zeg.
Levert niet ieder mens een positieve bijdrage aan onze maatschappij op wat van een manier dan ook ?
Ik zou me daar eerst eens wat meer in moeten verdiepen in dat idee van een basisinkomen voordat ik meteen ja of nee zeg.
Levert niet ieder mens een positieve bijdrage aan onze maatschappij op wat van een manier dan ook ?
woensdag 13 februari 2019 om 15:51
@Wijsneus, de aanleiding is een negatieve bijdrage , het opruimen ervan enz zorgt voor werk dus positief voor diegene, is maar hoe je het woordje positieve bijdrage uitgelegd wil hebben
Ik probeer het glas meestal halfvol te zien en niet half leeg .
Is wantrouwen een verkeerde eigenschap of helpt het je ook soms ?
Ik probeer het glas meestal halfvol te zien en niet half leeg .
Is wantrouwen een verkeerde eigenschap of helpt het je ook soms ?
woensdag 13 februari 2019 om 18:13
@xxx-miej eigenlijk amper, behalve als bezoek uit nl iets heeft meegenomen. Heb net wel een abo op kiind genomen, maar nog weinig tijd voor genomen.
@spelletjes vraag
Niet perse een groot fan als in wekelijks iets doen. Af en toe rummikub tussendoor vind ik wel leuk.
Lees jij papieren of digitale boeken?
@spelletjes vraag
Niet perse een groot fan als in wekelijks iets doen. Af en toe rummikub tussendoor vind ik wel leuk.
Lees jij papieren of digitale boeken?