Medium gezocht

12-02-2019 23:17 49 berichten
Hallo allemaal

Een tijdje geleden is mijn bomma overleden.
Ik had met haar een heel goede band en heb het hier nog steeds moeilijk mee.
Mijn moeder had via een medium contact gelegd met mijn oma waardoor mijn wereld hiervoor veel meer open ging.
Nu zou ik graag contact leggen met mijn bomma meer deze medium doet dit niet meer.
Hebben jullie aanbevelingen/goede ervaribgen met mediums op dit gebied, misschien liefst regio gent.

Dank je voor eventuele reacties :-D
Axanavb schreef:
12-02-2019 23:24
De persoon waarbij ik het wou doen vroeg er niks voor, deed dit via live op facebook, ze legde enkel nog kaarten en heeft dit toen ook voor mij gedaan :)
Waarom wil die persoon je dan niet nog een keer geheel grateloos in contact brengen via FB of wilde ze er nu wel een 'kleine vergoeding voor haar tijd' voor hebben? Tsja.. trap er toch niet in.

Ik heb ook een keer cold readings zitten geven in de kroeg: ik gokte verkeerd bij iemand; ik zei je hebt dit en dat een keer meegemaakt. Iets wat bijna iedereen weleens overkomt. Nee, die persoon niet.
Ik zei heel stellig: o dan gaat het binnenkort gebeuren, kan niet anders. Láát het nou die week gebeuren :facepalm:

Heb echt het weekend daarop moeten vertrekken naar een andere kroeg toen ik daar weer kwam, mensen dromden om me heen met het verzoek ook hun toekomst te voorspellen..
Terwijl ik tegen de mensen die ik zgn. de toekomst voorspelde en dingen wist uit hun verleden VERTELDE dat ik onzin zat te verkopen.

Dat DIT was wat Jomanda ook deed; zo begon het.
Dat ik zei: ja, die gave heb ik ook alleen geen blauwe jurk. Ik zal het nooit meer doen want al zég je dat je onzin verkoopt en hoe je dat dan allemaal weet is de wens om in de toekomst te kunnen kijken sterker dan logica bleek toen wel.
Ben er echt van geschrokken en ben nog maandenlang gevraagd om een 'reading' of 'healing'. Echt, het is onzin.

Rasta Rostelli, ook zo'n grapjas heeft zelfs enkele van zijn trucs verklapt op tv: nog steeds trappen mensen erin. Gewoon scheikunde.. als dat niet helpt:

Kijk eens naar RamBam, dat tv-programma waarin ze Derek Oliegnie gingen ontmaskeren door met een springlevende oma naar zijn show te gaan. Oma sprak vanuit de hemel, het ging allemaal goed :blabla:
Toen ze na de show met de springlevende oma verhaal gingen halen zei hij ijskoud: o, ik weet niet wat ik klets als ik een reading geef. Dan ben ik in trance. Dat de levende oma naast hem stond deed hem niets.
Ook daarna trok hij nog steeds volle zalen.... :facepalm:

Voor het geld wat je betaald voor een ticket kan je naar een optreden van een wereldberoemde artiest.
Trap. Er. Niet. In.
Alle reacties Link kopieren
Axanavb schreef:
12-02-2019 23:54
Staat vragen niet vrij?
Vragen staat vrij, maar bepaalde vragen hoef je niet op het viva forum te stellen. Kijk maar naar de reacties die je gelijk krijgt en daarom wordt er ( denk ik) held gezegd. Omdat je deze vraag durft te stellen.

Als jij zoiets wilt doen, dan moet je dat zelf weten. Wie ben ik om daar een oordeel over te geven.

Succes.
Axanavb schreef:
12-02-2019 23:31
Negatieve reacties zijn niet nodig, dan heb ik liever niks..
Ik sta hiervoor open en wil gewoon, als dat mogelijk is, en als er iets bestaat waardoor dit kan, een aantal dingen weten..
Helaas, het is niet mogelijk. Wat je kan krijgen is een reflectie van je eigen gedachtes. Kan ook waardevol zijn natuurlijk
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Je hebt geen medium nodig. Je kan ook "in contact komen" met een overledenen door aan ze te denken, door iets te doen wat zij ook leuk vonden, iets tastbaars van de overledenen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Axanavb schreef:
12-02-2019 23:27
Is al meer dan 3j geleden (: een tijdje dus al
Ik geloof erin. Mijn opa kwam via een foto door via een bijeenkomst. Man zei precies de dingen die gelinkt aan alleen hem konden worden. Ook mooie boodschap meegekregen. Vriend zijn vader kwam door. Ook dingen die die man niet kon weten. Dus je kan ook naar zulke avonden. Maar ik voel altijd aan de setting of iets klopt of niet. Daarnaast moeten ze echt met dingen komen die alleen ik weet.
Stuur mij even een pb, dan stuur ik je de website. De afgelopen 2 weken ben ik geweest. Dan weet je meteen hun namen. Beiden betrouwbaar en als ze niet doorkomt komt ze niet door zijn hun woorden.
Wel grappig dat men op dit forum hier zo negatief tegenover staat terwijl velen hier stonden te trappelen voor het kaartenlegtopic.

Ik geloof wel degelijk dat het mogelijk is om contact te maken, maar ik geloof ook dat er heel veel zogenaamde mediums zijn die misbruik maken van het verdriet van anderen.

Ik hoop dat je iemand treft die echt is.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Gewoon uit interesse: ik hoor regelmatig over de positieve boodschappen die door komen. Wie heeft wel eens duidelijk negatieve boodschappen door gekregen? Je zou zeggen dat als het allemaal "echt" is, een overleden opa ook wel eens zou moeten doorgeven "kunnen die kut-kleinkinderen nou eens opzouten, ik heb me bij leven al ingehouden, maar nu heb ik er genoeg van!". Als het altijd maar positief is, versterkt dat toch het gevoel dat het vooral een reflectie is van de eigen wens van de ontvanger
(Dead Kennedys)
SadButTrue999 schreef:
13-02-2019 03:16
Ik heb je gestaft Verbinder, walgelijk om misbruik te maken van het verdriet van anderen. Spammen heet dat.

Ze begint met een prijslijst dus ga me niet vertellen dat ze dit uit de goedheid van haar hart doet :pukey:

Ik heb een normale reaktie gegeven.
Misschien dat TO geen geld heeft om ervoor uit te geven maar het is normaal dat mediums die een praktijk hebben een tarievenlijst hebben.
Dat is hun beroep. En als je daar problemen mee hebt moet je je er gewoon niet in mengen.
JollyRider schreef:
13-02-2019 09:28
Gewoon uit interesse: ik hoor regelmatig over de positieve boodschappen die door komen. Wie heeft wel eens duidelijk negatieve boodschappen door gekregen? Je zou zeggen dat als het allemaal "echt" is, een overleden opa ook wel eens zou moeten doorgeven "kunnen die kut-kleinkinderen nou eens opzouten, ik heb me bij leven al ingehouden, maar nu heb ik er genoeg van!". Als het altijd maar positief is, versterkt dat toch het gevoel dat het vooral een reflectie is van de eigen wens van de ontvanger

Kan je het beste het boek van jozef rulof lezen. Daarin staat het allemaal perfect uitgelegd.
Ikkuz schreef:
13-02-2019 12:19
Kan je het beste het boek van jozef rulof lezen. Daarin staat het allemaal perfect uitgelegd.
Mijn interesse is niet groot genoeg om boeken hierover te lezen. Dus bedankt voor de tip, maar liever nog een korte samenvatting :)
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:

Geen negatieve boodschappen, wel waarschuwingen. Positief en negatief zijn dingen die geloof ik niet zo heel erg spelen "daar". Wel aanmoedigingen om meer vertrouwen te hebben of ergens over na te denken.
Een goed medium zal ook nooit een absolute toekomst voorspellen, meer een richting waarin zich iets kan ontwikkelen.
Dymphnatam schreef:
14-02-2019 08:47
Geen negatieve boodschappen, wel waarschuwingen. Positief en negatief zijn dingen die geloof ik niet zo heel erg spelen "daar".
Dan is de enorme voorkeur voor positief des te opvallender lijkt me
(Dead Kennedys)
Nou mijn moeder kwam een keer bij haar nicht, die volgens haarzelf ook mediamiek was. En die vergat even dat positief voor de een niet positief voor de ander hoeft te betekenen.
Ma kwam dus binnen en het eerste wat ze zo ongeveer zij; O tante X, mijn overleden oma dus, was zo blij want ze zou jou (mijn moeder) gauw zien. Even vergetend dat mijn moeder daarvoor zou moeten overlijden, en daar nog geen zin in had).
Ma was gelukkig nuchter genoeg om daar geen slapeloze nachten van te krijgen, en heeft daarna nog minstens 10 jaar geleefd en overleden toen ze 84 was
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
14-02-2019 09:15
Nou mijn moeder kwam een keer bij haar nicht, die volgens haarzelf ook mediamiek was. En die vergat even dat positief voor de een niet positief voor de ander hoeft te betekenen.
Ma kwam dus binnen en het eerste wat ze zo ongeveer zij; O tante X, mijn overleden oma dus, was zo blij want ze zou jou (mijn moeder) gauw zien. Even vergetend dat mijn moeder daarvoor zou moeten overlijden, en daar nog geen zin in had).
Ma was gelukkig nuchter genoeg om daar geen slapeloze nachten van te krijgen, en heeft daarna nog minstens 10 jaar geleefd en overleden toen ze 84 was
:proud:
(Dead Kennedys)
SadButTrue999 schreef:
13-02-2019 03:32
-knip-
Trap. Er. Niet. In.
Tja. Mensen willen blijkbaar graag opgelicht worden of ergens in "geloven" (al dan niet als houvast).
We used to be friends...
Ik vraag me altijd af, als dit allemaal echt is, waarom zijn er dan nog zoveel onopgeloste moorden?
Blijkbaar kunnen doden de meest onzinnige boodschappen doorgeven maar niet dingen waar we wat aan hebben.

Buiten dat, ik zou ook wel eens antwoord willen hebben op ''wat is er na de dood'' :-D
Pivot! PIVOT!!!
JollyRider schreef:
Mensen die dat soort dingen geloven staan per definitie niet open voor rede.
Paarlen voor de zwijnen.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
De persoon waar ik kom is verboden om toekomstige overlijdenissen toe te kennen. Compleet idioot die mediums die dat toch doen!!

Mijn vriend belde eens voordat wij hadden met iemand, hij zou doodgaan op mijn 50ste. Ik kwam net in aanraking met het spirituele. Zo'n 2 jaartjes denk ik..nou zet het dan maar eens van je af..

Nu weet ik beter. Ook dat je jan of piet tegenkomt. Zulke idiote stomme uitspraken, want mensen gaan zich eraan hechten en laten andere kansen voorbij gaan. En dan blijkt jan niet zo geschikt, omdat hij zijn pad niet heeft gevolgd. Ja daar zit je dan..

Dus goede mediums doen bijna nooit toekomstvoorspellingen. Alleen of iets goeds komt als je bijvoorbeeld zo door blijft gaan.
Solomio schreef:
14-02-2019 09:42
Mensen die dat soort dingen geloven staan per definitie niet open voor rede.
Maar ik wel :)
(Dead Kennedys)
Ikkuz schreef:
14-02-2019 09:47
De persoon waar ik kom is verboden om toekomstige overlijdenissen toe te kennen. Compleet idioot die mediums die dat toch doen!!

Mijn vriend belde eens voordat wij hadden met iemand, hij zou doodgaan op mijn 50ste. Ik kwam net in aanraking met het spirituele. Zo'n 2 jaartjes denk ik..nou zet het dan maar eens van je af..

Nu weet ik beter. Ook dat je jan of piet tegenkomt. Zulke idiote stomme uitspraken, want mensen gaan zich eraan hechten en laten andere kansen voorbij gaan. En dan blijkt jan niet zo geschikt, omdat hij zijn pad niet heeft gevolgd. Ja daar zit je dan..

Dus goede mediums doen bijna nooit toekomstvoorspellingen. Alleen of iets goeds komt als je bijvoorbeeld zo door blijft gaan.
Dan zijn ze niet extreem nuttig toch?
(Dead Kennedys)
Ja hier ben ik.

Wat wil je weten en hoeveel mag dat kosten?
Ikkuz schreef:
14-02-2019 09:47

Dat is ook een soort toekomstvoorspelling. Ik kan ook tegen mijn buurmeisje zeggen: Nou meid, als je zo je best blijft doen op school dan word je wel dokter, onderwijzeres of dominee. Of tegen de buurvrouw: op deze manier loopt het uit op een scheiding (nou ja dat is over het algemeen minder goed dus)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zeker wel nuttig vind ik. Veel aan gehad.

@nlies dat kan je idd zeggen ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven