VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Ach arme Knorrie! Heeft hij er last van?

Leuk is de wildwaterbaan he? Zal Schorrie ook wel super vinden.

Ik ben nu zo vaak geweest naar HvS en ben het nog niet zat, dat zegt wel wat. Nu ga ik me lekker verheugen op de zomervakantie, ook zin in.

Ben nog steeds snotverkouden maar het valt me mee, toch ben ik blij dat ik vandaag een kort dagje heb, ga om 15.15 uur Apie van school halen en even gezellig boodschappen doen.
Knorrie heeft er nog geen last van, hij heeft meer last van de verkoudheid. Hij slaapt wel veel, hij is duidelijk niet fit. Maar jeuk heeft hij (nog) niet.

Over 3 maanden zijn wij op zomervakantie. Lekker idee! Zit te kijken naar HvS voor de herfstvakantie. Misschien dan een midweekje. Vind het alleen zoooo duur. Betaal dan net zoveel voor die midweek als voor mijn 2 weken Frankrijk in juni. Moet dat eigenlijk los zien van elkaar.

Het hagelde hier net. Was wel lachen geweest als we dat zaterdag hadden gehad op het moment dat we de Wildwaterbaan namen . Of in de sauna, dan hoefde ik niet onder die douche maar kon gewoon buiten gaan staan .

Ik zit wel veel te snoepen nu omdat die tas voor onderweg niet leeg was bij thuiskomst.....

Harrie en Schorrie en Knorrie waren later thuis dan ik gisteren. Schorrie was er koel, zoals altijd. Maar 's avonds kreeg ik ineens een tekening 'omdat hij me zo gemist had' .
Ga zo meteen even op de LP kijken naar de foto's van Mille.

Ik heb vandaag nog veel aan het weekend gedacht. Met het zonnetje op mijn gezicht vandaag in de auto onderweg naar landelijke managementdag van het werk met een lach op mijn gezicht terug gedacht aan het geslaagde weekend. Mijn collega vroeg me of er geen ruzie was geweest, want dat moest toch wel als je bijna 48 uur met 7 vrouwen bij elkaar bent. Heb haar gezegd dat we alleen maar hebben gekletst, gelachen en op de valreep gejankt

Balen van waterpokken van Knorrie. Helemaal omdat hij nog geen 1 is en kans heeft ze nog een keer te krijgen. Wist je dat? Niet dat je er iets aan doet Hier hebben allebei de kinderen nog geen waterpokken gehad. Vind het weleens tijd worden.
En toch wel een lekker vooruitzicht dat we met het gezin en mijn ouders + broertje eind september ook naar HvS gaan! Dat si hele lange voorpret!
Ja dat dacht ik nog, Morrie en Nathje hebben als dank voor het rijden in iedergeval nog een tas vreterijen mee naar huis. Want 'onze' tas was ook niet leeg toch Nath? Pebblo was echt verbaasd trouwens, toen ik zei dat jij 1.58 m bent. Je ziet er groter uit!

Ik ben lekker met Pebblo en zijn vader mee gaan inkopen. We hebben onder andere de Ledino serie van Philips opgenomen. Duur, maar wel mooi en voldoet aan alle energie eisen voor de teokomst. En gelijk een mooie winkelpresentatie, maar die is helaas niet voor de opening leverbaar.

En ik ben ondanks de ontspanning van het weekend doodmoe, en vandaag ook heel de dag hondsberoerd. Sjemig.

Wind, ik heb voetbalplaatje 36 voor je!

We hebben werkelijk bérgen plaatjes gekregen van de buurman. Hij werkt bij een kinderziekenhuis en daar heeft AH alle overgebleven plaatjes afgeleverd. Alle kinderen hebben de boeken vol dus de rest neemt het personeel mee naar huis. Wij hebben nu alleen nog voetbalplaatje 181 (glimmend Roda JC embleem) nodig voor KP, dan zijn de boeken vol.

Heeft verder nog iemand plaatjes nodig?

En de foto's geven een gezellig beeld. Ik ben alleen super niet fotogeniek! Ik vind Morrie echt het meest fotogeniek! Gek woord eigenlijk, fotogeniek...
quote:Wind schreef op 23 maart 2009 @ 19:44:

Heb haar gezegd dat we alleen maar hebben gekletst, gelachen en op de valreep gejankt

Haha, ja dat was dan wel weer grappig op het eind... Maar eerlijk, het ontroert me nog steeds. Pebblo trekt zich de eenzaamheid van mijn vader écht aan.

Hij heeft zich ingeschreven voor vrijwilligerswerk, Maatjes voor Maatjes bijvoorbeeld. Gezelschap voor eenzame ouderen, of mensen met een psychisch probleem. En dan dingen met ze doen om ze uit hun isolement te halen en ze in de maatschappij te brengen. Eigenlijk valt het bezoeken van mijn vader voor hem een beetje in dat straatje, je doet mijn vader er echt een enorm plezier mee en dat geeft hem een fijn gevoel. Pebblo doet graag iets voor een ander, nobel vind ik dat.
En ja hoor... ik zie Hester nú op haar bek gaan bij DWDD.

Told you so.
Wat goed zeg van Pebblo!

Ik vind Ely ook heel fotogeniek. Maar ik vind er ook mooie foto's bij zitten van Nathje en Pebbles. Ik vind eigenlijk wle dat er van iedereen een leuke (portret)foto bij zit.
Ja Ely is ook goed op de foto inderdaad. En dat er van iedereen een leuke foto bij zit ben ik het wel mee eens, al vind ik mezelf in het echt veel leuker! Maar tegelijkertijd vind ik het altijd rete-irritant als mensen alleen maar mekkeren dat ze niet leuk op de foto staan en moet ik dat dus zelf ook niet doen.

Ik zie wel steeds meer gelijkenis met mijn moeder op foto's. Pebblejtes moesten daar erg om lachen want dat kan niet want oma had toch zwart haar!
Dat meeeeen je niet Pebbles. Ik fotogeniek??? Ik ben echt niet fotogeniek, dat heb ik al zo vaak gedacht over mezelf! Ik heb de meest afzichtelijke foto's van mezelf, ik sta alleen leuk op foto's als ik niet door heb dat er een foto van me genomen wordt. Ik ben echt verbaasd dat je mij fotogeniek vindt! Maar wel leuk .

Goed, verder . Wind, ik weet dat, dat je het nog een keer kunt krijgen als je het voor je 1e krijgt, als het dan niet heftig is. En dat is het niet bij Knorrie tot nu toe. Maar daar doe je inderdaad niets aan, en ach, tot nu toe vind ik het nog niet zo zielig, Schorrie was was 2,5 en toen was hij wel echt zielig. Ik las dat bijna alle kinderen voor hun 9e de waterpokken gekregen hebben dus de jouwe komen vast ook nog wel aan de beurt voor ze volwassen zijn (dat schijnt echt heel erg naar te zijn, om het als volwassene te krijgen).

Ik heb het huilen gemist trouwens, jammer . Maar hoorde het achteraf en kon het me heel goed voorstellen en had graag meegehuild .

Ik vond het geen enkele moeite om te rijden. Was vrijdag wel blij dat ik niet gewerkt had die dag en dat ik juist gerelaxed had want anders had ik de heenreis wel zwaar gevonden. Maar nu was het echt geen enkele moeite, ik vond het leuk, en heb op de terugweg ook genoten van het geklets van Lien en Elyane.

Ely en ik stonden trouwens nog vet in de file bij Muiden. Gelukkig had ze geplast bij Lien!
Hoe kom ik toch op die LP? Ik heb geen idee hoe hij heet....
Ze hebben wel ruzie bij DWDD!!
Ja, die ruzie! Ernst Daniel Smid was écht boos
Ik zal je de link van LP even mailen Morrie. En om je nog meer te complimenteren, Pebblo vind jou ook heel leuk.

Nathje had ook in tussenstop bij mij even geplast.

Ik heb wel een wasachterstand trouwens, na weekendje weg.
Ik vond het wel een beetje overdreven, het blijven toch kinderen waar je het tegen hebt. Het viel me mee dat ze niet gingen huilen, dat zou ik gaan doen .
Pebblo zijn mening is meer waard dan die van jullie .
Ik vond het ook zielig voor die kinderen. Ze namen het op voor hun gekke vader en kregen er indirect (of eigenlijk wel heel erg direct) van langs.
Waarom had Mille een hartje op haar kaartje??

Harrie vindt Elyane heel mooi. Klassiek. En HvS vindt hij ook mooi.

Bedankt voor de link Pebb.
quote:Morrie schreef op 23 maart 2009 @ 20:33:

Pebblo zijn mening is meer waard dan die van jullie .

Da's mooi, dan hoef ik ook niks meer te zeggen over je fotogeniekiteit

Ik snap wel wat jij bedoelt Pebbles. Ik vind je op heel veel foto's wel een leuke blije uitstraling hebben, maar in het echt ben je idd. mooier. Vind ik bij Nathje trouwens ook, van een aantal foto's van haar snap ik echt niet dat ze er zo opstaat, want in het echt heb ik haar niet zo gezien. Maar die ene poseerfoto met de hand onder de kin, die is wel echt heel mooi!

En gelukkig is er ook van Ely die er inderdaad elke keer irritant goed opstaat een lelijke foto, dat scheelt
quote:Morrie schreef op 23 maart 2009 @ 20:55:

Waarom had Mille een hartje op haar kaartje??

Harrie vindt Elyane heel mooi. Klassiek. En HvS vindt hij ook mooi.

Bedankt voor de link Pebb.Omdat ik heel speciaal ben Morrie, ook al ben ik dan niet zo fotogeniek als jij
Ja, want ik mag dan wel enorm fotogeniek zijn, ik had gewoon een bloemetje op het kaartje.....

Ik vind ook dat er van iedereen een mooie foto is. Moeten we eigenlijk wat mee doen!

Er is 1 foto van mij, volgens mij van Mille, die ik wel echt heel mooi vind en graag wil hebben (kan ik hem op Hyves zetten ), ik zal eens kijken of je foto's ook van de LP af kunt halen, dat zou makkelijk zijn!

Mijn nieuwe haar vind ik ook mooi trouwens, dat kan ik nu goed zien op de foto's.

Ben ondertussen aan het werk met Harrie, hij vindt dat ik traag ga....
quote:Morrie schreef op 23 maart 2009 @ 21:01:

Ja, want ik mag dan wel enorm fotogeniek zijn, ik had gewoon een bloemetje op het kaartje.....

Ik vind ook dat er van iedereen een mooie foto is. Moeten we eigenlijk wat mee doen!

Er is 1 foto van mij, volgens mij van Mille, die ik wel echt heel mooi vind en graag wil hebben (kan ik hem op Hyves zetten ), ik zal eens kijken of je foto's ook van de LP af kunt halen, dat zou makkelijk zijn!

Mijn nieuwe haar vind ik ook mooi trouwens, dat kan ik nu goed zien op de foto's.

Ben ondertussen aan het werk met Harrie, hij vindt dat ik traag ga....

Kijk, dat vind ik dan wel weer heel lief, dat je na zo'n weekend ook meteen een foto van mij wilt hebben, ook al vond je het hartje op mijn kaartje raar

Volgens mij kun je die foto's als LP-lid er prima afplukken, want het waren hele grote bestanden en het duurde ook heel lang voor ze geupload waren. Maar anders mail ik 'm wel hoor
De één een hartje, de ander een bloemetje en Pebbles een piemel

Volgens mij hebben we van iedereen een mooie foto!

Ik ga een album maken. Als iemand er ook één wil moet je het maar roepen dan bestel ik er X extra. Bij albumprinter nu 15% korting dus ga het snel doen!

Mille, wil jij mij jouw foto's mailen?
Een klein album is er al vanaf 7,95!
Hee, wat een enthousiaste napraat allemaal! Jullie hebben het duidelijk superlekker en gezellig gehad. Weer zat natuurlijk ook goed mee. Lekker hoor, jullie hadden het allemaal verdiend!

Vrolijk: I feel your pain wb strontvervelende kinderen, die van mij zijn al weken bezig met dat geëmmer. Alhoewel Boefje nu wel weer begint bij te trekken is Schurk overduidelijk van plan om nog even leuk in zijn "ik wil je niet zien, mep en huil alleen maar en ben boos op alles en iedereen-fase" te blijven hangen. Gezellig hoor, ben gevloerd na weer een drukke dag (met ook de nodige hh-werkzaamheden) achter de rug.

Drop, shit man, portemonnee weg. Weet je nou al of je rijbewijs er nog in zat? Vreselijk irritant altijd, dat soort dingen. Eerst al de schrik en dan al het geregel om passen te blokkeren en noodzakelijke documenten te regelen. Hopelijk gaat dat een beetje soepeltjes (voor zover nodig).

Zo en ik ben saai en klink als kapotte grammofoonplaat, maar ga zo nog even verder met werken. Het is zo druk dat ik het anders allemaal niet bijgebeend krijg, dus nog maar even aan de tiep. Blerk.

Wil/ga nog wel even foto's op LP koekeloeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven