Theehuis
maandag 23 maart 2009 om 13:31
Nee dat is dan ook wel weer zo, dat het niet enorm scheelt. Ben gewoon beetje bang voor wat het voor Wup betekent; die is zó aan het kwakkelen geweest de laatste tijd en nu na hoop gedoe (bloed prikken, waarden niet goed, ab-kuur) eindelijk weer beetje zichzelf. Wil gewoon niet dat ie door die extra uren weer in zo`n cirkel van vermoeid en kwakkelen komt.
Maar proberen en eventueel terugdraaien kan natuurlijk ook
Maar proberen en eventueel terugdraaien kan natuurlijk ook
maandag 23 maart 2009 om 14:05
Ik doe dat Pep, 4 dagen. Gaat prima. Chica wel wat ouder dan Wup nu, maar ik begon daarmee toen ze 1,5 was en ze vond het alleen maar leuk op kdv. Ik zou zelf ook liever 3 doen hoor en straks met baby willen we ook liever 3,5 dag (ier gaat halve dag vrij nemen) of zelfs 3. Als ze iets ouders zijn kan het echter prima en Wup al twee toch? Is het straks minder wennen aan 5 dagen school ook.
Maareh, vergeet t belangrijkste: Gefeliciteerrdddd!
En ik wil die gele
Dier, niet eens alcoholvrije drankjes? Notabene 3 zwangeren hier inc jezelf dan ga ik maar voor de Snaps
Maareh, vergeet t belangrijkste: Gefeliciteerrdddd!
En ik wil die gele
Dier, niet eens alcoholvrije drankjes? Notabene 3 zwangeren hier inc jezelf dan ga ik maar voor de Snaps
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

maandag 23 maart 2009 om 14:21
Ja pesies pesies Inad en denk dat ik maar gewoon voor 4 dagen ga. *twijfelt stiekem nog even verder*
Net even mezelf blij gemaakt met definitieve aangifte 2008, krijg nog eens 274 euro terug. Maar wel debiel dat ik zóveel uitgaven aan ziektekosten en hulpmiddelen had dat ik word beschouwd als chronisch zieke
Net even mezelf blij gemaakt met definitieve aangifte 2008, krijg nog eens 274 euro terug. Maar wel debiel dat ik zóveel uitgaven aan ziektekosten en hulpmiddelen had dat ik word beschouwd als chronisch zieke
maandag 23 maart 2009 om 15:27
Okeeokeeokee.... heb daarstraks een van mijn meest genante ervaringen ever meegemaakt.....
Erwt moest vandaag vanuit ErwtenWerkStad naar Rotterdam. Erwt vrolijk onderweg met ootootje, dacht ongeveer halverwege (ik schat zo'n 60 kilometer van beide locaties) 'even tanken', want Erwtje heeft de gewoonte altijd redelijk lang in het Oranje Gedeelte te rijden . Erwtje neemt de afrit bij een benzinepomp en denkt ineens 'mijn portemonnee?! '. Portemonnee ligt dus thuis op tafel.... Paniek!
En wat doet Erwt in paniek? Erwt belt Xan
Xan zei natuurlijk allemaal snuggere dingen waar Erwt klaarblijkelijk nogal paniekerig op reageerde, maar nadat Erwtje drie keer diep adem gehaald had (én dacht: 'ik heb dus neit eens geld om chocola te kopen'), ging Erwt bij de benzinepomp vragen of ze een oplossing hadden. Benzinemannetje was heel aardig, maar zei: 'sorry mevrouw, we hebben zelf ook een pinstoring en ik kan u niet helpen'. Erwt glimlachte vriendelijk, zette zich over ál haar gene heen en belde vervolgens (tip 2 van Xan) de ANWB om te vragen of ze haar misschien konden redden. ANWB-man begon héél hard te lachen . Kon dus niet helpen...
Erwt (nog nét niet huilend ) weer naar Xan gebeld, die onderweg was (met collega). Gevolg: Erwtje wachtte braaf bij benzinepomp, en uiteindelijk kwamen Xan en collega Erwtje redden met een briefje van 50
Nu (ruim 2,5 uur na vertrek) ben ik dus weer terug op kantoor.....
Erwt moest vandaag vanuit ErwtenWerkStad naar Rotterdam. Erwt vrolijk onderweg met ootootje, dacht ongeveer halverwege (ik schat zo'n 60 kilometer van beide locaties) 'even tanken', want Erwtje heeft de gewoonte altijd redelijk lang in het Oranje Gedeelte te rijden . Erwtje neemt de afrit bij een benzinepomp en denkt ineens 'mijn portemonnee?! '. Portemonnee ligt dus thuis op tafel.... Paniek!
En wat doet Erwt in paniek? Erwt belt Xan
Xan zei natuurlijk allemaal snuggere dingen waar Erwt klaarblijkelijk nogal paniekerig op reageerde, maar nadat Erwtje drie keer diep adem gehaald had (én dacht: 'ik heb dus neit eens geld om chocola te kopen'), ging Erwt bij de benzinepomp vragen of ze een oplossing hadden. Benzinemannetje was heel aardig, maar zei: 'sorry mevrouw, we hebben zelf ook een pinstoring en ik kan u niet helpen'. Erwt glimlachte vriendelijk, zette zich over ál haar gene heen en belde vervolgens (tip 2 van Xan) de ANWB om te vragen of ze haar misschien konden redden. ANWB-man begon héél hard te lachen . Kon dus niet helpen...
Erwt (nog nét niet huilend ) weer naar Xan gebeld, die onderweg was (met collega). Gevolg: Erwtje wachtte braaf bij benzinepomp, en uiteindelijk kwamen Xan en collega Erwtje redden met een briefje van 50
Nu (ruim 2,5 uur na vertrek) ben ik dus weer terug op kantoor.....
Peas on earth!
maandag 23 maart 2009 om 15:35
maandag 23 maart 2009 om 16:12