Vind hij mij ook leuk?
woensdag 20 februari 2019 om 22:27
Hallo,
Ik vind een jongen uit mijn vriendengroep erg leuk. Hij is heel lief naar mij toe en maakt veel grapjes. Hij vond mijn beste vriendin altijd leuk en hij is net over haar heen. Vandaag had ik op Snapchat een gesprek met hem. Het ging over op wat voor een types we vallen. Hij beschreef een rustig, lief en grappig meisje. Dit leek een beetje alsof hij mij beschreef omdat hij altijd tegen anderen zegt dat ik heel lief en grappig ben. Daarna zei hij dat ie op meisjes als mij viel, een meisje met ‘klasse’. Ik weet nou niet of hij nu subtiele hints aan het geven is dat hij me leuk vind. Stel hij vind me wel leuk, moet ik er dan op ingaan? Ik wil me namelijk geen tweede keus voelen..
Ik vind een jongen uit mijn vriendengroep erg leuk. Hij is heel lief naar mij toe en maakt veel grapjes. Hij vond mijn beste vriendin altijd leuk en hij is net over haar heen. Vandaag had ik op Snapchat een gesprek met hem. Het ging over op wat voor een types we vallen. Hij beschreef een rustig, lief en grappig meisje. Dit leek een beetje alsof hij mij beschreef omdat hij altijd tegen anderen zegt dat ik heel lief en grappig ben. Daarna zei hij dat ie op meisjes als mij viel, een meisje met ‘klasse’. Ik weet nou niet of hij nu subtiele hints aan het geven is dat hij me leuk vind. Stel hij vind me wel leuk, moet ik er dan op ingaan? Ik wil me namelijk geen tweede keus voelen..
anoniem_383062 wijzigde dit bericht op 20-02-2019 22:36
1.44% gewijzigd
woensdag 20 februari 2019 om 22:32
Hoezo tweede keus? Jij bent vast ook wel eens verliefd geweest. Is hij dan ook tweede of misschien wel 6de keus?
Hoe moet ik de zin opvatten ...met meer klasse? Vindt hij jou een meisje van klasse of zie je er leuk uit maar ziet hij liever meer klasse dan dat jij bezit?
Ik zou verder niet moeilijk doen en eens samen afspreken. Zie je wel wat het wel of niet wordt toch?
Hoe moet ik de zin opvatten ...met meer klasse? Vindt hij jou een meisje van klasse of zie je er leuk uit maar ziet hij liever meer klasse dan dat jij bezit?
Ik zou verder niet moeilijk doen en eens samen afspreken. Zie je wel wat het wel of niet wordt toch?
woensdag 20 februari 2019 om 22:40
Als hij heeft geschreven wat jij hier neerzet dan is dat niet wat hij gezegd heeft.Helpmeout22 schreef: ↑20-02-2019 22:35Hij bedoelde dat hij mij een meisje van klasse vind, ziet er een beetje raar uit inderdaad![]()
woensdag 20 februari 2019 om 22:42
woensdag 20 februari 2019 om 22:42
Dus je beste vriendin had niet voldoende klasse. Dus nu probeert hij het bij jou.Helpmeout22 schreef: ↑20-02-2019 22:41Dat is niet wat hij had geschreven, maar ik zette het er anders neer. Hij zei ‘ik hou meer van meisjes met klasse zoals jij’
Ik zou dit niet doorzetten. Hier komt drama van.
woensdag 20 februari 2019 om 22:43
Hij wil iig wel met je naar bed. Of hij verkering met je wil weet ik niet.Helpmeout22 schreef: ↑20-02-2019 22:41Dat is niet wat hij had geschreven, maar ik zette het er anders neer. Hij zei ‘ik hou meer van meisjes met klasse zoals jij’
woensdag 20 februari 2019 om 22:43
Maar wat vind je van hem?Helpmeout22 schreef: ↑20-02-2019 22:41Dat is niet wat hij had geschreven, maar ik zette het er anders neer. Hij zei ‘ik hou meer van meisjes met klasse zoals jij’
woensdag 20 februari 2019 om 22:45
Ik vind het een glijer met dergelijke uitspraken.iceteapeach schreef: ↑20-02-2019 22:43En wat bedoelt hij dan met 'klasse'? Komt nogal oppervlakkig over maar kan misschien aan de leeftijd liggen?
woensdag 20 februari 2019 om 22:46
De titel is “vind hij mij OOK leuk”.
woensdag 20 februari 2019 om 22:46
Nee hij heeft nooit een relatie met haar gehad! Zij vond hem niet leuk
woensdag 20 februari 2019 om 23:09
Helpmeout22 schreef: ↑20-02-2019 22:46Nee hij heeft nooit een relatie met haar gehad! Zij vond hem niet leuk
Als jij hem als relatiemateriaal ziet kan je het hem vragen, dan kom je erachter. Het is namelijk lastig te zeggen omdat ik geen idee heb hoe hij zich verder gedraagt rondom jou
woensdag 20 februari 2019 om 23:51
Dus echt uitleg daarover heb je niet gekregen. Hij probeert je hiermee binnen te halen en jij voelt je gevleid, wat best te snappen is maar wat is zijn uitleg dan. Jij bent buiten zijn bereik normaal gesproken?Helpmeout22 schreef: ↑20-02-2019 22:35Hij bedoelde dat hij mij een meisje van klasse vind, ziet er een beetje raar uit inderdaad![]()
Krijg motto niet verwijderd :-)
donderdag 21 februari 2019 om 06:51
Precies dat. Doe niet zo moeilijk en laat je geen moeilijk gedoe aanpraten. Hij is glashelder, niks subtiels aan, hij vindt je leuk.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)