Type man

20-02-2019 21:57 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd, op wat voor een type man val jij?
Een man die zijn motoriek goed beheerst. Wiens zweet lekker ruikt. Waar een fatsoenlijk gesprek mee te voeren valt. Dat zijn wel zo’n beetje de belangrijkste criteria.
pantoffel81 schreef:
20-02-2019 22:12
Slimmer dan ik. Uiterlijk minimaal een 6-. Geen hoog stemmetje of bochel of kleiner dan 1.85.
Grappig, ik wil juist een man die dommer is dan ik :whistle:
Lilaatje_x schreef:
21-02-2019 20:16
Grappig, ik wil juist een man die dommer is dan ik :whistle:
Slimmerd. Nu nog vinden.
Jaja007 schreef:
21-02-2019 14:06
Afbeelding
hij kijkt scheel.
Ik weet in ieder geval waar ik niet op val: Kaal, blond, geschoren gezicht, veel langer dan ik, te gespierd, te zwaar, onzeker, niet ambitieus.
Uthred type van serie Last Kingdom
Een wilde Viking
Ilovefairytales schreef:
21-02-2019 23:17
Uthred type van serie Last Kingdom
Een wilde Viking
O dan vind jij Rollo van de serie Vikings vast ook wel prettig om naar te kijken :-P)
Lucifer2018 schreef:
20-02-2019 22:11
Een leuke. Niet te brede ( yuk) vent met leuke lach en feministisch en linkser georienteerd. Beetje leuk vrolijk karakter en verder denken dan hun piemel en onderbuik.

Moet zeggen dat was wel moeilijk hoor, ik val echt op een heel groot deel van de mannen niet.

Maar gelukt.
Zo een wil ik er ook wel!
:popcorn:
Hij moet voor mij wel aantrekkelijk zijn dwz in ieder geval niet kaal, geen tatto's , geen snor of baard en niet een al te behaard lichaam of opgeblazen sportschoolfiguur.
Verder vind ik het belangrijk dat hij lief is en veel gevoel voor humor heeft en niet al te serieus in het leven staat en van lekker feesten en uit (eten) gaan houdt.
Ik houd van mooie billen zonder overbeharing!
Gezicht wel verzorgd maar niet te glad geschoren.
Liever geen middenstip op de kop of enorme inhammen (maar dat hebben de mannen zelf ook niet voor het kiezen)
Lekker ruiken vind ik erg belangrijk, geur kan mij enorm aantrekken of juist afstoten.
En ja, een beetje goed gereedschap is wel zo fijn, maatje bifi worstje kan ik niets mee.
Geen enorm onredelijke wensenlijst lijkt me.. en gelukkig zit ie al naast me op de bank.
Pindakaasjes schreef:
22-02-2019 00:12
Ik houd van mooie billen zonder overbeharing!
Gezicht wel verzorgd maar niet te glad geschoren.
Liever geen middenstip op de kop of enorme inhammen (maar dat hebben de mannen zelf ook niet voor het kiezen)
Lekker ruiken vind ik erg belangrijk, geur kan mij enorm aantrekken of juist afstoten.
En ja, een beetje goed gereedschap is wel zo fijn, maatje bifi worstje kan ik niets mee.
Geen enorm onredelijke wensenlijst lijkt me.. en gelukkig zit ie al naast me op de bank.
Wat is een middenstip?
Afbeelding
Ik val op mijn man, een heerlijke mannelijke man! Lekker stoer, grote bek, klein hartje, brengt leven in de brouwerij en doet alles voor me. Nóóit verwacht zo’n exemplaar te treffen. Ik geniet me te pletter, prijs me rijk en we lachen ons suf. Verder kan ik hem wel opvreten en hij heeft een heerlijk lijf en een heerlijke grote lul.
Ik ben een bofkont :heart:
Nog eentje dan!
Limonsjello schreef:
22-02-2019 01:38
Ik val op mijn man, een heerlijke mannelijke man! Lekker stoer, grote bek, klein hartje, brengt leven in de brouwerij en doet alles voor me. Nóóit verwacht zo’n exemplaar te treffen. Ik geniet me te pletter, prijs me rijk en we lachen ons suf. Verder kan ik hem wel opvreten en hij heeft een heerlijk lijf en een heerlijke grote lul.
Ik ben een bofkont :heart:
:high5:
Limonsjello schreef:
22-02-2019 01:38
Verder kan ik hem wel opvreten en hij heeft een heerlijk lijf en een heerlijke grote lul.
Eet smakelijk dan maar.
beetjegek schreef:
21-02-2019 07:59
Ik hou van mannen die een tikje dominant zijn, het liefst buitenlands, mysterieus, een lage stem, donker haar en ogen. Met een grote pik. Ik heb z’on man, alleen heeft hij blauwe ogen. Hij heeft een heerlijke vlotte babbel en ik ben daar op gevallen , samen met zijn sexy stem en prachtige ogen. :flirting:

Een beetje zoals Josh Turner dus. Die ogen en die basstem :flirting:
Mermedina schreef:
21-02-2019 18:15
Een man die zijn motoriek goed beheerst. Wiens zweet lekker ruikt. Waar een fatsoenlijk gesprek mee te voeren valt. Dat zijn wel zo’n beetje de belangrijkste criteria.
Aha, jij bent de grotelullenvikingfase al voorbij! Of...
PatatasBravas schreef:
21-02-2019 23:51
Zo een wil ik er ook wel!
Ja dat snap ik. Er zijn er helaas niet zo veel van. Heel goed zoeken.

Jammer genoeg zijn de wat dommere dominante aapjes groter qua aandeel mannen. :yum:
Maar ik lees hier dat er een markt voor is. :-D
Afbeelding
Een ex had van die kuiltjes onder aan zijn rug/boven de billen zeg maar, ik weet niet hoe dat heet of hoe je die krijgt maar dat vind ik sexy
Heeft mijn vriend, idd sexy as hell. Ik heb dat trouwens ook.
anoniem_309521 wijzigde dit bericht op 22-02-2019 13:16
25.77% gewijzigd
_Monti_ schreef:
22-02-2019 00:34
Wat is een middenstip?
Kale plek in het midden van je hoofd.
Venuskuiltjes heten die dingen.
freja schreef:
22-02-2019 13:15
Heeft mijn vriend, idd sexy as hell. Ik heb dat trouwens ook.
Ik heb bewijs nodig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven