Gek gedrag na breakup
vrijdag 22 februari 2019 om 08:19
Het is gewoon uit en hij gebruikt dit verhaal als smoesje. Ik zou dit lekker laten zitten. Je gaat nu toch niet alles uit de kast halen om maar te bewijzen dat je hem echt, echt, echt wel leuk vindt zo, terwijl hij je maar blijft afwijzen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 22 februari 2019 om 08:32
OK, nou ik dat topic heb gelezen...
Het is uit, heel erg uit. En dat hij niet zichzelf kan zijn snap ik met dat gezuig van jou. Je bedoelt het vast goed, maar ik denk dat deze jongen wat verder is dan jij en een wat meer volwassen relatie wil met een vriendin die zich ook echt in hem kan inleven. Niks mis met jou trouwens, je bent jong en onervaren en juist van dit soort dingen leer je.
Maar dit gaat echt niet meer goedkomen hoor. Je benauwt hem, daardoor kan hij niet zichzelf zijn, en dit topic dan ook weer en ook de vorige, waarbij je hem niet serieus neemt, laten zien dat het beter is dat het uit is.
Liefdesverdriet is rot, zeker als je blind was/bent voor alle problemen in de relatie. Maar het slijt.
Verbreek het contact met hem, doe dingen met je vriendinnen en zorg voor jezelf. Je komt hier nog wel overheen, en op een dag heb je een mooie volwassen relatie en moet je lachen om het feit dat je dit überhaupt een relatie noemde.
vrijdag 22 februari 2019 om 12:42
vrijdag 22 februari 2019 om 23:12
Of hij spoort niet. Of hij zoekt een excuus om het uit te maken.starshine schreef: ↑21-02-2019 23:11Nee het is niet aan, hij wil niks meer van me weten omdat hij denkt dat ik hem niet leuk vind op de manier hoe hij echt wil zijn.
Ik kan het zovaak tegen hem zeggen maar hij wil het niet horen, dat ik hem wel leuk vind zoals hij is.
Ik weet niet zo goed wat ik met deze situatie moet, ik kan niks doen, want hij gelooft me toch niet.
Maar het is zo zonde dat hij het hierom uitmaakt, alleen maar omdat hij denkt dat het zo toch niet gaat werken.. het blijft zo aan me knagen...
In beide gevallen: niet meer achteraan lopen. Het is uit en blijft uit.