ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:Zwieber schreef op 24 maart 2009 @ 08:19:

ADM als je straks een TUD envelop krijgt met DE zegels dan is ie van mij.leuk leuk leuk ! Oh ik kom steeds dichterbij m'n servies
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
quote:biol schreef op 24 maart 2009 @ 08:51:

[...]

Ik moest ook al zo ontzettend lachen.... en mijn man maar raar kijken.... die snapte niet wat er zo grappig was....Oh kietel Ernie is leuk!!!!! Ik heb echt in de deuk gelegen in de winkel toen ik hem voor het eerst zag. Had hem bijna zelf gekocht ook. Ideaal voor als je in een dipje zit
quote:4Hellokitty schreef op 24 maart 2009 @ 08:00:

Meuning!

Biba, heb man orders gegeven om het pakket vandaag af te geven bij de dhl, die is bij ons om de hoek. Terwijl ik een behoorlijk end om moet fietsen voor het postkantoor. Dus komt eraan.

ADM, helaas heb ik al mijn DE zegels onlangs nog naar iemand anders op dit topic gestuurd. Die heb ik niet voor je. Is er nog iets anders waar je blij van wordt? Mail mij anders even op: missloppis at yahoo dot comJe hebt mail
quote:jennie2 schreef op 24 maart 2009 @ 09:16:

Biol, je hebt mail.

Ennuh Zwieber mijn jongens zien dit topic ook graag VOORAL jouw avator...(uh je moet de groetjes doen aan Dora hihi).

JennieDe volgende keer dat ik haar teddybeer steel zal ik haar de groeten doen!
quote:Moordwijf schreef op 24 maart 2009 @ 09:07:

Ik vind de dvd the prince and me erg leuk! wil je me mailen op moordwijf.viva @ gmail.com?You've got mail
ADM, heb je teruggemaild.
parel de blokken zijn net bezorgd! helemaal leuk!
Jeee net de postbode aan de deur... pakje van Varisha, en grote doos van Parel!!!

( varisha, wel vreemd trouwens, de rok heb ik nu al binnen,maar het truitje met die streepjes heb ik nog niet ontvangen!!!) heb je die met de gewone post verstuurd soms??

rok is trouwens supermooi!!! en blokken en brillen zijn ook toppie!!! ik ben weer helemaal blij!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Weer wat spulletjes er bij gezet.

Er staan ook gordijnen en vitrage op, mocht iemand interesse hebben dan meet ik het wel even op.

Zijn als het goed is 2x een set.

Bambino's shop

patatoloogje@hotmail.com
Biol jij wilde het boek en de roze trui toch? Zou je me even willen mailen dan kan het zo met de post mee. Ben je adres kwijt.
Oh laat maar heb het al gevonden, keek met m'n neus
@ Bambino, you've got mail..
quote:biol schreef op 24 maart 2009 @ 11:25:

Jeee net de postbode aan de deur... pakje van Varisha, en grote doos van Parel!!!

( varisha, wel vreemd trouwens, de rok heb ik nu al binnen,maar het truitje met die streepjes heb ik nog niet ontvangen!!!) heb je die met de gewone post verstuurd soms??

rok is trouwens supermooi!!! en blokken en brillen zijn ook toppie!!! ik ben weer helemaal blij!!neeeeeeeeeee :'( strx heeft de postbode m opgegeten want t truitje heb ik als eerste verstuurd...die met die bolero ding he? die is door de brievenbus gegaan volgens mij
nog meer mensen die mijn pakjes niet ontvangen??
quote:4Hellokitty schreef op 24 maart 2009 @ 08:00:

Meuning!

Biba, heb man orders gegeven om het pakket vandaag af te geven bij de dhl, die is bij ons om de hoek. Terwijl ik een behoorlijk end om moet fietsen voor het postkantoor. Dus komt eraan.

ADM, helaas heb ik al mijn DE zegels onlangs nog naar iemand anders op dit topic gestuurd. Die heb ik niet voor je. Is er nog iets anders waar je blij van wordt? Mail mij anders even op: missloppis at yahoo dot comMail me snel ff je adres dan kan je pakketje met de post mee
quote:varisha schreef op 24 maart 2009 @ 12:06:

[...]

neeeeeeeeeee :'( strx heeft de postbode m opgegeten want t truitje heb ik als eerste verstuurd...die met die bolero ding he? die is door de brievenbus gegaan volgens mijNee was niet die met dat bolero ding, maar die van lacoste.. die gestreepte
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hier een servies voor zeven personen (compleet) bestaande uit, kop en schotel, ontbijtbord, diep bord, groot bord, gebakbordje en shaaltje. Gewoon wit. Verzenden gaat niet vrees ik, dus ophalen regio Eindhoven. Iemand intresse? fluffychuzzle@gmail.com
quote:AnneDaisyMay schreef op 24 maart 2009 @ 11:59:

Oh laat maar heb het al gevonden, keek met m'n neus
quote:biol schreef op 24 maart 2009 @ 12:12:

[...]

Nee was niet die met dat bolero ding, maar die van lacoste.. die gestreepte

oow die is met de pakketpost van dhl zal zo ff in me auto zoeken naar de track and trace nummers en iedereen die ff doormailen...

had die zaterdag gepost
Zo, alle pakketjes vanochtend voor het werk al ingepakt. Hoefde net alleen nog maar even de adressen er op te zetten. Wacht nu nog op die van HelloKitty en ga dan gezelllie naar mijn vrienden van het postkantoor. Nu het nog kan want ze gaan straks helaas dicht.
quote:varisha schreef op 24 maart 2009 @ 12:14:

[...]

oow die is met de pakketpost van dhl zal zo ff in me auto zoeken naar de track and trace nummers en iedereen die ff doormailen...

had die zaterdag gepostoke dan is t goed... als de postbode hem maar niet gepikt heeft voor zijn vrouw!!
met DHL kan het een kleine week duren, dus als je die pakketjes zaterdag hebt gepost, heb je kans dat ze donderdag of vrijdag bezorgd worden..
* wacht nog steeds in spanning op de mail van Hello Kitty *
quote:Hondjewoef schreef op 24 maart 2009 @ 12:42:

met DHL kan het een kleine week duren, dus als je die pakketjes zaterdag hebt gepost, heb je kans dat ze donderdag of vrijdag bezorgd worden..aardig gek!!! waarom duurt dat zo lang dan??
Sohee, 40 pagina's bijgelezen.

Wie had er computers staan en wat zijn de specs?

4hk: hoe doet de plant het eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven