ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
dinsdag 24 maart 2009 om 13:18
winkel is weer beetje bij gewerktVarisha's shop
iemand wilde toch dievaas met dat metaal eromheen?kan me niet meer heugen wie...kan die persoon me mailen??
viva_varisha@live.nl
alle pakjes zijn weg
iemand wilde toch dievaas met dat metaal eromheen?kan me niet meer heugen wie...kan die persoon me mailen??
viva_varisha@live.nl
alle pakjes zijn weg
dinsdag 24 maart 2009 om 14:10
dinsdag 24 maart 2009 om 14:56
Zo, net in m'n pauze snel naar het postkantoor geweest. En ik ben weer 9 euro armer. Hello Kitty mailde me net op tijd haar adres door dus dat pakje kon samen met die van Biol en Schravelvot mee. Dus meiden als het goed is dan hebben jullie ze morgen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
dinsdag 24 maart 2009 om 14:58
quote:varisha schreef op 24 maart 2009 @ 14:49:
jeeeej ik had post...adm bedankt voor de boeken...
meiske bedankt voor het spel...super duper
Graag gedaan. Waren ze heel aangekomen? De ene was nog al dik vandaar deze wijze van versturen. Anders moest die met de pakketpost en werd het helemaal zo duur. En nu maar veel succes er mee? Ik heb ze ooit gekocht maar beide dus nooit gelezen .
Ik ben trouwens benieuwd of jouw reisgidsjes er vandaag ook al. Zou leuk zijn
jeeeej ik had post...adm bedankt voor de boeken...
meiske bedankt voor het spel...super duper
Graag gedaan. Waren ze heel aangekomen? De ene was nog al dik vandaar deze wijze van versturen. Anders moest die met de pakketpost en werd het helemaal zo duur. En nu maar veel succes er mee? Ik heb ze ooit gekocht maar beide dus nooit gelezen .
Ik ben trouwens benieuwd of jouw reisgidsjes er vandaag ook al. Zou leuk zijn
dinsdag 24 maart 2009 om 14:59
quote:vlinder1987 schreef op 24 maart 2009 @ 14:56:
weet iemand of deze postzegels gestempeld zouden moeten zijn. of kan ik dit gewoon weer gebruiken?
[afbeelding]Nee, helaas kun je die niet nogmaals gebruiken. Ik heb er ook aangedacht maar blijkt niet te kunnen. Dat oranje is de stempel!
weet iemand of deze postzegels gestempeld zouden moeten zijn. of kan ik dit gewoon weer gebruiken?
[afbeelding]Nee, helaas kun je die niet nogmaals gebruiken. Ik heb er ook aangedacht maar blijkt niet te kunnen. Dat oranje is de stempel!