Mensen denken dat ik op mannen val.
zaterdag 23 februari 2019 om 00:35
Ik ben nou niet de meest mannelijke man die op deze aardbol rondloopt. Mensen denken dat ik homo ben als ze me zien. Onlangs dacht ik te flirten met een meisje, maar later hoorde ik dat zij ervan uitging dat ik homo was. Ja, dat is onhandig. Als ik homo zou zijn, zou ik me daar niet voor schamen, maar het is niet zo. Ik ben erg benieuwd naar het perspectief van vrouwen. Ik vind het vervelend dat hierdoor een misverstand ontstaat. Ik wil graag weten hoe ik op een respectvolle manier duidelijk kan maken dat ik wel degelijk interesse heb?
zaterdag 23 februari 2019 om 04:16
zaterdag 23 februari 2019 om 08:58
Mensen denken ook vaak dat ik boos ben. Zo zit mijn gezicht gewoon het lekkerst. Dat ik een hele leuke, vriendelijke vrouw ben, komen ze vanzelf achter als ik ze echt laat zien wie ik ben. Dus, wees wie je bent en ga er nou niet vanuit dat iedereen nu denkt dat je homo bent, want dan ga je al helemaal verkeerd een gesprek in door alles in te vullen voor die ander.
zaterdag 23 februari 2019 om 10:14
zaterdag 23 februari 2019 om 10:18
Dit. Bij sommigen ligt het er duimendik bovenop.
Hoewel ik laatst op tv een mannelijke
Kandidaat auditie zag doen op YouTube voor een dansprogramna. Hij sprak en bewoog super vrouwelijk.
Bijna ongemakkelijk om te zien. En toch had hij een vrouw.
zaterdag 23 februari 2019 om 10:19
Ja, dit heb je ook. Heel verwarrendAna_Isabel** schreef: ↑23-02-2019 10:18Dit. Bij sommigen ligt het er duimendik bovenop.
Hoewel ik laatst op tv een mannelijke
Kandidaat auditie zag doen op YouTube voor een dansprogramna. Hij sprak en bewoog super vrouwelijk.
Bijna ongemakkelijk om te zien. En toch had hij een vrouw.
Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 23 februari 2019 om 10:42
Ik heb dat ook wel eens gehad, dat ik dacht dat een man homo was en hij later toch hetero bleek te zijn.
Een manier waarop je duidelijk kunt maken dat je hetero bent is dat in een vroeg stadium te zeggen. Bijvoorbeeld subtiel, door in een eerste gesprek hints te laten vallen als ' Ja, mijn ex-vriendin heeft dat ook gestudeerd', 'Met mijn eerste vriendinnetje ben ik daar ook wel eens naar toe geweest.' of 'Ja, speelde in die film niet Scarlett Johansen, daar was ik als puber heel erg verliefd op.'
Een manier waarop je duidelijk kunt maken dat je hetero bent is dat in een vroeg stadium te zeggen. Bijvoorbeeld subtiel, door in een eerste gesprek hints te laten vallen als ' Ja, mijn ex-vriendin heeft dat ook gestudeerd', 'Met mijn eerste vriendinnetje ben ik daar ook wel eens naar toe geweest.' of 'Ja, speelde in die film niet Scarlett Johansen, daar was ik als puber heel erg verliefd op.'
zaterdag 23 februari 2019 om 10:50
To, gewoon jezelf blijven. Ik krijg nogal eens de vraag of ik boos ben, terwijl ik dan neutraal kijk. Ik heb donkere volle wenkbrauwen en een donkere oogopslag (geen idee wat ik mij hier bij voor moet stellen, maar dat krijg ik te horen), waardoor mijn neutrale stand blijkbaar makkelijk als boos/geïrriteerd wordt geïnterpreteerd.
En in het verleden (misschien nog steeds wel) dachten veel mensen dat ik op vrouwen viel. Puur omdat ik niet meisjesachtig was (geen make-up, geen interesse in mode/kleding, jurkjes droeg ik niet) en omdat ik weinig interesse had in jongens/mannen (die van mijn eigen leeftijd vond ik gewoon heel kinderachtig en die ouder waren, te oud
). Toen ik mijn vriend leerde kennen, waren er echt mensen verbaasd. Serieus, iemand zei; oh leuk, je hebt een vriend, wat... een man
??
To, gewoon doorgaan met flirten en je komt vanzelf wel iemand tegen die jou leuk vindt zouals je bent. Je aan gaan passen als in je 'mannelijker' gedragen, kleden ed, kan misschien op kort termijn helpen. Maar als het niet is wie je bent, houd je dat ook niet vol. En je heel anders voordoen dan je bent, dan neem je de ander ook in de maling.
En in het verleden (misschien nog steeds wel) dachten veel mensen dat ik op vrouwen viel. Puur omdat ik niet meisjesachtig was (geen make-up, geen interesse in mode/kleding, jurkjes droeg ik niet) en omdat ik weinig interesse had in jongens/mannen (die van mijn eigen leeftijd vond ik gewoon heel kinderachtig en die ouder waren, te oud
To, gewoon doorgaan met flirten en je komt vanzelf wel iemand tegen die jou leuk vindt zouals je bent. Je aan gaan passen als in je 'mannelijker' gedragen, kleden ed, kan misschien op kort termijn helpen. Maar als het niet is wie je bent, houd je dat ook niet vol. En je heel anders voordoen dan je bent, dan neem je de ander ook in de maling.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zaterdag 23 februari 2019 om 10:54
zaterdag 23 februari 2019 om 11:19
Tjonge, volgens sommigen hier kan TO dus maar beter zijn geaardheid aanpassen, om het voor iedereen gemakkelijk te maken.JollyRider schreef: ↑23-02-2019 10:54je weet wel, van vóór ik uit de kast kwam....
Ja, dat gaat werken![]()
zaterdag 23 februari 2019 om 11:21
Nee, JIJ adviseert om met “subtiele” hints zijn geaardheid uit te spreken. Alles na “dus” is echt onzin
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)