Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.ja er zijn mensen die heel rot reageren.maar dat zullen ze in het dagelijkse leven ook altijd doen. Ze denken precies te weten hoe je moet leven en in elke situatie moet handelen.
Probeer het van je af te zetten. Hoop dat jullie goed geslapen hebben..en vandaag er n mooie Zondag van kunnen maken. Het is gebeurt en niet terug te draaien.
Komt goed op den duur.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik kom straks nog even terug om mijn ontbijt te melden. Kom net onder de douche vandaag,haren nog nat.
Tot straks. :bye:
Goedemorgen,

Wally,ik kan gelukkig wel wat hebben!
Ik voed mijn kinderen op zoals ik denk dat goed is.Een ander zal daar anders over denken en dat is ook goed.
Ik kijk alleen naar mijn kinderen,zij voelen zich veilig en weten dat ze met alles bij mij terecht kunnen,ook al hebben ze iets doms gedaan.

Ik heb redelijk geslapen en ben nu alweer even op het werk tot 11u.
Daarna met jongste en de jeugdraad op pad.
Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.
Goedemorgen,
Er zitten op dit forum veel beterweters, ja. Die om de haverklap leeglopen. Soit.

Vannacht niet best geslapen. Kreeg pijn op de borst, die uitstraalde naar linkerschouder. Klinkt niet best.
Nu gaat het wel weer, al is de pijn niet helemaal weg. Paracetamol helpt wel.
Maandag spreek ik de arts.

Ik at een klein kopje vanillevla.
Nu even die heerlijke zon in.
zen zeo je hebt toch niets aan je hart gekregen ?
Spreek er in ieder geval met je arts over zenzeo. Ik hoop het ook altijd wel te redden met n molletje.

Ontbijt gewoon brood met kaas en paté. Krentenbrood .en n stuk wener koek. Koffie. Best veel dus .😁

En dank tijdschrift.ik schijn in r.l. ook jonger te lijken . Al vraag ik nooit hoe oud ze mij schatten. Moet wel eens ergens geboortedatum invullen zodoende😀
Als andere mensen mij vragen om hun leeftijd te schatten doe ik ook niet.ik kan dat ook niet .
Maakt toch ook weinig uit.krijg in ieder geval al a.o.w.🤫

Zenzeo ik ging eerder wel eens ergens op in .hier op het forum .maar je wordt zo ongenadig aangepakt, als je het hier niet eens bent met de grootste schreeuwers .dat ik daar geen energie meer in steek.ik kan heel goed mijn woordje doen in het echt, dus ik red mij wel..
Fijne zondag :bye:
Lieve Zenzeo,
Ik raad je toch aan om huisartsenpost te bellen,zeker als dit vandaag terugkomt.Bij vrouwen zijn vaak de klachten iets anders of minder heftig maar dit klinkt mij eerlijk gezegd niet goed.
Je moet het natuurlijk zelf weten,ik ben alleen maar bezorgd om je :hug:

Ik ga afsluiten en naar huis,stop op de terugweg voor lekkere broodjes want kreeg net een foto met een gezellig gedekte tafel.
Vanmiddag dus met de huifkar en de jeugdraad op pad.Gelukkig is het heerlijk weer!
Moet nog bijlezen.
Hoe gaat het met iedereen?
Coetje; hoop dat je je de reacties in het andere topic niet aantrekt. Het omgaan met internet lijkt mij het meest moeilijke aan kinderen opvoeden in deze tijd omdat het zo ongrijpbaar is. Het is zo fijn dat je zo'n relatie met je zoon hebt, dat hij je direct in vertrouwen heeft genomen.

Vanochtend gegeten: brood met vleeswaren en een glas Cool Best (was gelukkig weer eens in de aanbieding). Fijne dag allemaal.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 24-02-2019 20:08
0.11% gewijzigd
coetje schreef:
23-02-2019 22:06
Mooie foto weer Tv!
Morgen weer plannen om naar buiten te gaan met het heerlijke weer?
Vandaag in elk geval een stukje fietsen, maar moet ook nog wat huishoudelijke klussen doen. En jij?
Zenzeo schreef:
24-02-2019 10:35
Goedemorgen,
Er zitten op dit forum veel beterweters, ja. Die om de haverklap leeglopen. Soit.

Vannacht niet best geslapen. Kreeg pijn op de borst, die uitstraalde naar linkerschouder. Klinkt niet best.
Nu gaat het wel weer, al is de pijn niet helemaal weg. Paracetamol helpt wel.
Maandag spreek ik de arts.

Ik at een klein kopje vanillevla.
Nu even die heerlijke zon in.

Zenzeo, ik zou echt vandaag een arts raadplegen hoor. De huisartsenpost is gewoon bereikbaar. Dit zijn wel klachten om zeer serieus te nemen.
chrisjoh schreef:
24-02-2019 11:02
Spreek er in ieder geval met je arts over zenzeo. Ik hoop het ook altijd wel te redden met n molletje.

Ontbijt gewoon brood met kaas en paté. Krentenbrood .en n stuk wener koek. Koffie. Best veel dus .😁

En dank tijdschrift.ik schijn in r.l. ook jonger te lijken . Al vraag ik nooit hoe oud ze mij schatten. Moet wel eens ergens geboortedatum invullen zodoende😀
Als andere mensen mij vragen om hun leeftijd te schatten doe ik ook niet.ik kan dat ook niet .
Maakt toch ook weinig uit.krijg in ieder geval al a.o.w.🤫

Zenzeo ik ging eerder wel eens ergens op in .hier op het forum .maar je wordt zo ongenadig aangepakt, als je het hier niet eens bent met de grootste schreeuwers .dat ik daar geen energie meer in steek.ik kan heel goed mijn woordje doen in het echt, dus ik red mij wel..
Fijne zondag :bye:
Wel fijn om in alle opzichten jonger te lijken

Dat is een wijze opstelling Chris
t.v Ik lees dat je een website hebt , mag ik weten welke .
Chris ik heb ook goeie schoenen nodig hoor . Mijn botten beginnen tegen te pruttelen met die goedkope brol aan mijn voeten .
Nu de zon schijnt , dus hop naar buiten en genieten maar . Behalve de sanitaire pauze voor Mickey , ga ik lekker niets doen . Dat is de bedoeling toch .
Ik was lekker bezig .maar nu wat irritatie in huis. tussen mijn man en mij. Heb ik helemaal geen zin in. Word dan eigenwijs en hij ook. Dus een en al gezelligheid hier. 😡😡
Ik ga dan altijd een blokje om Chris
Bij thuiskomst is dan de lucht weer geklaard.
Hoop dat het bij jou ook weer over is.

Wij hebben er een leuke huifkartocht opzitten,stonden paar blaaskappelen buiten dus carnaval lijkt al begonnen hier in het dorp.
Nu lekker thuis en niks meer behalve straks koken met oudste.
Is al weer over coetje.maar hij vind mij eigenwijs en ik hem.en ik heb gelijk,😅
Natuurlijk Chris! :proud:
Dat is hier ook altijd zo!
Maar fijn dat het weer over is.
Ja vind het zo zonde van de tijd, het is trouwens n prachtige dag vandaag. Man is buiten bezig geweest.en ik heb m paar dingen gestreken.
Wel zonde met dit weer. Maar kunnen ook niet elke dag de hort op gaan.

Wally sommige mensen kunnen op allerlei schoenen lopen .van goedkoop tot duur.maar daar hoor ik niet bij. Mijn man wel.die loopt doorsnee overal op weg.
Al had hij een keer n paar dure laarzen. Was n soort van outdoor laars maar die zijn m veel te zwaar..nou jammer dan .n miskoop.
Succes met zoeken .op schoenen van Rieker kun je ook goed lopen.weet niet of je die in België kunt kopen.maar die vallen qua prijs best mee. Al zou ik ze wel in de opruiming kopen.
Heb ik gisteren ook wel gekeken bij afgeprijsde paren maar vond er niks tussen.
Ik eet op dit moment Tony Chocolonely caramel/zeezout chocola. ik heb de plak in stukjes gebroken maar ik moet de bonbonschaal wegzetten want er is al bijna niks meer van over.
Wij hebben n klein beetje friet gegeten.met n beetje rul gehakt er bij. Toetje slagroom vla met ook nog n dot slagroom er op. Wel slagroom uit n spuitbus. Dus wat luchtiger .

Vanmiddag ook al chocolade gegeten. Grote choco bollen van Lindt .
Kan mij momenteel slecht beheersen. al heb ik de helft van mijn toetje maar opgegeten.
De rem moet er maar weer op.
Straks even afruimen .nog t.v kijken. De Luizenmoeder. Al vind ik het nog steeds niet zo leuk als afgelopen jaar.
Wil het toch elke week zien.veronderstel dat ik iets mis.
Oudste en ik hebben grieks gemaakt,griekse rijst,grote witte bonen in tomatensaus,tzaziki,salade,lauwwarme paprika met feta,beftiki en souvlaki spiesjes.
Goedemorgen,

Zenzeo,hoop dat het goed gaat met je!

Ik ga werken,ontbijt koffie en 2 crackers met rauwe ham.

Fijne dag allemaal!
Mogge.ontbijt.kaiserbrotchen .met paté.en de andere helft met ham.
Plus de koffie.

Mooie dag .zon schijnt .💐💐
En ook hooikoorts doet het goed.rooie ogen.jeukende ogen.geen lenzen maar bril.😄
Koffie in de zon! :sun:
goedemiddag
De zon schijnt , net een wandeling gemaakt met Mickey :puppy: . Zonder jas en sjaal .
Straks kip met paprika en ui en polenta .
Chris hooikoorts , het is vroeg begonnen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven