Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

donderdag 21 februari 2019 om 18:51
Viva
Ben benieuwd Zenzeo.
Vervelend coetje .
Jullie verdienen allemaal wel n knuffel.
Vanmiddag even weg geweest .paar boodschappen gehaald.getankt .morgen in huis aan de gang.en zaterdag weer weg.
Gegeten pizza met tonijn .smaakte wel lekker.

Ben benieuwd Zenzeo.
Vervelend coetje .
Jullie verdienen allemaal wel n knuffel.

Vanmiddag even weg geweest .paar boodschappen gehaald.getankt .morgen in huis aan de gang.en zaterdag weer weg.
Gegeten pizza met tonijn .smaakte wel lekker.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 21 februari 2019 om 18:58
Jaja ik heb alle plaatjes van de maan natuurlijk wel opgezocht .
En ja Port Salud .is heerlijk.maar het lijkt of hij vroeger beter te snijden was.het lijkt tegenwoordig wel smeerkaas.
Olijven lust ik echt niet .heb al vaak geprobeerd.maar nee ik ga ze niet lekker vinden.
En ja Port Salud .is heerlijk.maar het lijkt of hij vroeger beter te snijden was.het lijkt tegenwoordig wel smeerkaas.
Olijven lust ik echt niet .heb al vaak geprobeerd.maar nee ik ga ze niet lekker vinden.

donderdag 21 februari 2019 om 19:41
goedenavond allen
Viva een dikke knuffel en voor vannacht hoop ik dat je lekker slaapt .
Chris lust geen olijf en ik ga nooit van mijn leven andijvie eten , juk .
Zenzeo , ik duim voor je dat het goed gaat + een dikke knuffel .
Tydschrift
, alles in orde
Hier was het kalkoenfriscasee en pureepatatjes .
en voor ieder
en
Viva een dikke knuffel en voor vannacht hoop ik dat je lekker slaapt .
Chris lust geen olijf en ik ga nooit van mijn leven andijvie eten , juk .
Zenzeo , ik duim voor je dat het goed gaat + een dikke knuffel .
Tydschrift

Hier was het kalkoenfriscasee en pureepatatjes .
en voor ieder

donderdag 21 februari 2019 om 20:22
Chris, is je blaasontsteking inmiddels over? Wat naar van dat ongeluk en ook dat je nu niet meer zo goed durft te rijden.
Liz, hoe is het met je auto afgelopen? En nog gefeliciteerd met je zoon! Wat leuk om het op die manier in de klas te vieren.
Wally, zijn de problemen al opgelost? Wel fijn dat het met jou weer iets beter gaat en dat het tussen je vriend en jou goed gaat. Merk je ook nu het weer veranderd, dat je stemming ook veranderd? Wauw elke dag zo vroeg op staan en naar je werk wandelen. Ik doe het je niet na! Geen chocolade meer voor je hond hoor, daar kan hij dood aan gaan.
Coetje, hoe voelt het nu dat jullie stekkie leeg is? Wat eng dat je vriend onderweg weer klachten kreeg! Fijn dat jouw onderzoek, ondanks de koorts, wel door kon gaan. Wanneer krijg je daar uitslag van? Goed zo dat de baas jou een dagje niet wilde zien
Wat een raar (oké dat is een understatement) gedoe omtrent die bedreigingen. Echt sommige mensen....
Tijdschrift, wat lijkt mij dat lastig om vanwege je astma en allergieën al zo vroeg bezig te moeten zijn met dingen uitzoeken. Uiteraard logisch, want je wilt op je vakantie geen last hebben. Heb je al wat leuks gezien?
JJ, vakantie en feestjes allemaal weer voorbij?
ZZ, ben je steeds in het ziekenhuis voor onderzoeken? Of heb ik iets gemist? Lijkt mij wel erg vermoeiend steeds. Balen dat je niet alles binnen hebt gekregen met je boodschappen. Er gaat toch best nog wel wat fout als ik dat zo om mij heen hoor.
Thee, ik hoop dat je het fijn hebt bij je ouders!
Bedankt voor jullie knuffels, doet mij goed!
Wij hadden vanavond roti.
En de kinderen hadden macaroni.
Man en kinderen liggen te slapen. Ik ga nog even een aflevering van mijn serie kijken en dan kruip ik er ook lekker in.
alvast welterusten allemaal.
Liz, hoe is het met je auto afgelopen? En nog gefeliciteerd met je zoon! Wat leuk om het op die manier in de klas te vieren.
Wally, zijn de problemen al opgelost? Wel fijn dat het met jou weer iets beter gaat en dat het tussen je vriend en jou goed gaat. Merk je ook nu het weer veranderd, dat je stemming ook veranderd? Wauw elke dag zo vroeg op staan en naar je werk wandelen. Ik doe het je niet na! Geen chocolade meer voor je hond hoor, daar kan hij dood aan gaan.
Coetje, hoe voelt het nu dat jullie stekkie leeg is? Wat eng dat je vriend onderweg weer klachten kreeg! Fijn dat jouw onderzoek, ondanks de koorts, wel door kon gaan. Wanneer krijg je daar uitslag van? Goed zo dat de baas jou een dagje niet wilde zien

Tijdschrift, wat lijkt mij dat lastig om vanwege je astma en allergieën al zo vroeg bezig te moeten zijn met dingen uitzoeken. Uiteraard logisch, want je wilt op je vakantie geen last hebben. Heb je al wat leuks gezien?
JJ, vakantie en feestjes allemaal weer voorbij?
ZZ, ben je steeds in het ziekenhuis voor onderzoeken? Of heb ik iets gemist? Lijkt mij wel erg vermoeiend steeds. Balen dat je niet alles binnen hebt gekregen met je boodschappen. Er gaat toch best nog wel wat fout als ik dat zo om mij heen hoor.
Thee, ik hoop dat je het fijn hebt bij je ouders!
Bedankt voor jullie knuffels, doet mij goed!
Wij hadden vanavond roti.
En de kinderen hadden macaroni.
Man en kinderen liggen te slapen. Ik ga nog even een aflevering van mijn serie kijken en dan kruip ik er ook lekker in.

vrijdag 22 februari 2019 om 06:19
Hoi Wally
Wat klinkt je eten weer lekker! Heb je nog plannen voor het weekend?
Zenzeo: wat fijn dat de echo er goed uitzag. Sterkte met de verdere onderzoeken n en/of behandelingen.
VL: hoe gaat het vandaag? Heb je wel een beetje kunnen slapen gezien de vreemde week?
Je hebt gelijk, het is inderdaad soms lastig qua astma en vakanties. Sta je bijvoorbeeld op camping op plek alleen en dan staat er bij terugkomst een roker naast je, waardoor je tent kunt afbreken en aan de andere kant van de camping weer op kunt zetten. Hotels met vloerbedekking, dieren op de kamers, open haard, donzen beddengoed etc. kunnen ook allemaal niet. Dus vooral heel veel checken als je naar hotel/B&B gaat. En dan sta je soms nog voor onverwachte verrassingen, zoals een rieten stoel of geurstokjes op je kamer, waar je het benauwd van krijgt. In overleg met de eigenaren gooi ik dat dan altijd de kamer af.
Heb gelukkig weer wat leuke hotels/B&B’s kunnen vinden. Dus gaat in de vakantie vast weer goed komen.
Chris: ga je vandaag nog een uitstapje maken?
Fijne dag allemaal!

Zenzeo: wat fijn dat de echo er goed uitzag. Sterkte met de verdere onderzoeken n en/of behandelingen.
VL: hoe gaat het vandaag? Heb je wel een beetje kunnen slapen gezien de vreemde week?
Je hebt gelijk, het is inderdaad soms lastig qua astma en vakanties. Sta je bijvoorbeeld op camping op plek alleen en dan staat er bij terugkomst een roker naast je, waardoor je tent kunt afbreken en aan de andere kant van de camping weer op kunt zetten. Hotels met vloerbedekking, dieren op de kamers, open haard, donzen beddengoed etc. kunnen ook allemaal niet. Dus vooral heel veel checken als je naar hotel/B&B gaat. En dan sta je soms nog voor onverwachte verrassingen, zoals een rieten stoel of geurstokjes op je kamer, waar je het benauwd van krijgt. In overleg met de eigenaren gooi ik dat dan altijd de kamer af.

Chris: ga je vandaag nog een uitstapje maken?
Fijne dag allemaal!
vrijdag 22 februari 2019 om 07:15
Goedemorgen,
Viva,ik zal het stekkie nog wel gaan missen denk ik in de zomer.Maar er is toch ook wel een last van mijn schouders.
Tv,wat een gedoe voor jou eer je een fijne vakantieplek hebt!Gelukkig heb je weer wat leuks gevonden.
Ik ga werken,ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!
Viva,ik zal het stekkie nog wel gaan missen denk ik in de zomer.Maar er is toch ook wel een last van mijn schouders.
Tv,wat een gedoe voor jou eer je een fijne vakantieplek hebt!Gelukkig heb je weer wat leuks gevonden.
Ik ga werken,ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!

vrijdag 22 februari 2019 om 10:39
goedemorgen
boterkoeken + koffie verkeerd , weekend voor mij .
Viva, het weer heeft inderdaad voor een omslag gedaan betreffende mijn gezondheid . Behalve dat ik zo traag als een slak ben geworden en dat mijn reactie vermogen aangetast is gaat het prima . Mijn probleem gaat gewoon niet opgelost worden in een keer . Mijn bewindvoerder dat ik onterechte aangesmeerd kreeg en onder ede staat van de rechtbank heeft mijn spaarboek geplunderd .
En de huisbaas waarvan ik huur, speelt onder een hoedje met hem . Dus een van die dagen ga ik een brief krijgen dat we moeten verhuizen . Mijn bewindvoerder wil niet meer dan 400 euro betalen per maand . De prijzen zijn minstens 700 euro , en mijn vriend is een buitenlander die officeel hier woont . Dus ja dat gaat nog wat worden .
boterkoeken + koffie verkeerd , weekend voor mij .
Viva, het weer heeft inderdaad voor een omslag gedaan betreffende mijn gezondheid . Behalve dat ik zo traag als een slak ben geworden en dat mijn reactie vermogen aangetast is gaat het prima . Mijn probleem gaat gewoon niet opgelost worden in een keer . Mijn bewindvoerder dat ik onterechte aangesmeerd kreeg en onder ede staat van de rechtbank heeft mijn spaarboek geplunderd .
En de huisbaas waarvan ik huur, speelt onder een hoedje met hem . Dus een van die dagen ga ik een brief krijgen dat we moeten verhuizen . Mijn bewindvoerder wil niet meer dan 400 euro betalen per maand . De prijzen zijn minstens 700 euro , en mijn vriend is een buitenlander die officeel hier woont . Dus ja dat gaat nog wat worden .

vrijdag 22 februari 2019 om 12:40
chrisjoh schreef: ↑21-02-2019 18:58Jaja ik heb alle plaatjes van de maan natuurlijk wel opgezocht .
Chris heb je wel eens "St. Paulin" geprobeerd? Dat is de Lidl-versie van Port Salut. Erg lekker vind ik.
vrijdag 22 februari 2019 om 12:54
Wally,
wat ongelooflijk naar allemaal! Ik lees de laatste tijd veel negatieve verhalen over bewindvoerders. Ze zouden je moeten helpen in plaats van in de problemen te brengen. Ik heb echt met je te doen. Heb je hulp van familie of vrienden? Veel sterkte in ieder geval!
Tijdschrift, wauw dat heb ik mij nooit zo gerealiseerd. Dat zelfs een rieten stoel een probleem kan zijn voor je gezondheid. Ik heb wel respect voor je hoor, wat voor velen een kwestie is van domweg niet kunnen kiezen, is voor jou een onmisbare puzzel.
Coetje, ik hoop dat je de mooie herinneringen van jullie stekkie kan koesteren, niemand pakt je dat meer af! Het zal inderdaad vreemd zijn deze zomer, maar er zullen vast ook hele mooie nieuwe dingen komen.
Ik viel pas laat in slaap afgelopen nacht. Ben erg onrustig. Vanmorgen naar de huisarts geweest, ik heb nu medicatie om wat rustiger te worden. Daarna de week boodschappen gedaan. Thuis geluncht met de oudste, een tosti met ham en kaas en een beker karnemelk.
Man en jongste liggen te slapen. Oudste en ik gaan zo zwemmen, mijn schoonzus en haar kinderen en mijn moeder komen ook naar het zwembad. Mijn overleg van vanmiddag gaat niet door, dus ik heb nu weekend.
Fijne dag allemaal!

Tijdschrift, wauw dat heb ik mij nooit zo gerealiseerd. Dat zelfs een rieten stoel een probleem kan zijn voor je gezondheid. Ik heb wel respect voor je hoor, wat voor velen een kwestie is van domweg niet kunnen kiezen, is voor jou een onmisbare puzzel.
Coetje, ik hoop dat je de mooie herinneringen van jullie stekkie kan koesteren, niemand pakt je dat meer af! Het zal inderdaad vreemd zijn deze zomer, maar er zullen vast ook hele mooie nieuwe dingen komen.
Ik viel pas laat in slaap afgelopen nacht. Ben erg onrustig. Vanmorgen naar de huisarts geweest, ik heb nu medicatie om wat rustiger te worden. Daarna de week boodschappen gedaan. Thuis geluncht met de oudste, een tosti met ham en kaas en een beker karnemelk.
Man en jongste liggen te slapen. Oudste en ik gaan zo zwemmen, mijn schoonzus en haar kinderen en mijn moeder komen ook naar het zwembad. Mijn overleg van vanmiddag gaat niet door, dus ik heb nu weekend.
Fijne dag allemaal!

vrijdag 22 februari 2019 om 14:36
tijdschrift geen plannen voor het weekend . lees ik het goed dat je zelf last kan krijgen van rieten meubels . Dan is het waarschijnlijk prijs bij alle soorten natuurproducten zoals rotan enzo . Het is waarschijnlijk het stof daarvan niet . dat geurstokken en afgeleide producten problemen geven geloof ik wel . afijn , hopelijk ga je toch iets leuks vinden .
Viva Mijn zogenaamd ouders hebben een rothekel aan mij . Vrienden heb ik niet . Behalve jullie als dat meetelt .
Hoe gaat het met de rest ? alles in orde
Thee
Viva Mijn zogenaamd ouders hebben een rothekel aan mij . Vrienden heb ik niet . Behalve jullie als dat meetelt .
Hoe gaat het met de rest ? alles in orde
Thee

vrijdag 22 februari 2019 om 16:28
Zo ik heb alweer n lange rit achter de rug.tegen de middag weggegaan en nu weer thuis. Heb alleen maar in de auto gezeten .dus moe ben ik niet.morgen nog weer weg ,en kan ik ook nog wat boodschappen . mee nemen .
Bedankt voor de tip herfst.ga ik zeker proberen de st.Paulin.
Tijdschrift ik droom wel eens dat ik niet goed kan ademhalen.vreselijk..
Ben altijd al bang geweest om geen lucht te kunnen krijgen. Weet niet waarom ik die angst heb.
Blaasontsteking is g gelukkig over viva.
Wally wat zit jij in n rot situatie .beschouw mij maar als vriendin hoor. Je mag mij ook altijd n prive bericht sturen ,al gaat dat hier altijd moeilijk.probeer het ook wel eens .maar 9 van de 10 keer lukt het niet.
En wat je zegt over de verhouding met je ouders..kan ik om huilen.
Dikke knuffel verdien je wel
En andijvie krijg ik er ook niet door.dat is groente waar ik van overgeven moet. Wel stamppot van rauwe andijvie met spekjes.
Vervelend viva.en je weet niet waar je onrust door komt.?
Ben altijd al bang geweest om geen lucht te kunnen krijgen. Weet niet waarom ik die angst heb.
Wally wat zit jij in n rot situatie .beschouw mij maar als vriendin hoor. Je mag mij ook altijd n prive bericht sturen ,al gaat dat hier altijd moeilijk.probeer het ook wel eens .maar 9 van de 10 keer lukt het niet.
Dikke knuffel verdien je wel

En andijvie krijg ik er ook niet door.dat is groente waar ik van overgeven moet. Wel stamppot van rauwe andijvie met spekjes.
vrijdag 22 februari 2019 om 16:31
En coetje dat is inderdaad niet fijn .afscheid nemen van zo.n mooi plekje.chrisjoh schreef: ↑22-02-2019 16:28Zo ik heb alweer n lange rit achter de rug.tegen de middag weggegaan en nu weer thuis. Heb alleen maar in de auto gezeten .dus moe ben ik niet.morgen nog weer weg ,en kan ik ook nog wat boodschappen . mee nemen .
Dikke knuffel verdien je wel![]()
Hier verder al iets gehoord van zenzeo?
vrijdag 22 februari 2019 om 16:33
vrijdag 22 februari 2019 om 17:23
Hoihoi!
Ik sprak net de buurman, die ook wel in de gaten had dat het niet allemaal oké is met mij en hij bood aan me te helpen. Indien nodig.
Aardige man!!
Ik heb een bestelling gedaan bij een online drogist. Wasmiddel (Lovables, kennen jullie dat?) en een gezichtsolie van l'Oréal. En nog wat spul.
Ook al gegeten; een ovenschotel van schijfjes aardappel met schijfjes courgette en een saus erover van crème fraiche, melk en Kernhemmer kaas. Zag er zo mooi uit!
En was ook lekker.
Straks neem ik nog een kom slagroomvanillevla.
Ben helemaal aan de zuivel.
Dikke kus voor Wally! En ik wil ook graag je vriendin zijn.
Ik sprak net de buurman, die ook wel in de gaten had dat het niet allemaal oké is met mij en hij bood aan me te helpen. Indien nodig.
Aardige man!!
Ik heb een bestelling gedaan bij een online drogist. Wasmiddel (Lovables, kennen jullie dat?) en een gezichtsolie van l'Oréal. En nog wat spul.
Ook al gegeten; een ovenschotel van schijfjes aardappel met schijfjes courgette en een saus erover van crème fraiche, melk en Kernhemmer kaas. Zag er zo mooi uit!
En was ook lekker.
Straks neem ik nog een kom slagroomvanillevla.
Ben helemaal aan de zuivel.
Dikke kus voor Wally! En ik wil ook graag je vriendin zijn.

vrijdag 22 februari 2019 om 18:38
viva een kleine tip als het haalbaar is . Mijn manier om de onrust te verjagen , ergens gaan liggen en uw lievings muziek opzetten .
gewoon luisteren op een rustige manier . hopelijk werkt de medicatie ook een beetje .
chris waren de manderijnen eetbaar .
Zenzeo hier was het vroeger ,nog niet zo lang geleden , dat ik ook zulke buren had . fijn he ,zulke buren .
Ik heb kalkoenfriscassee + kroketjes . ik ben niet zo thuis in wasmiddellen maar dat merk ken ik niet .
Die vanilievla is dat zelfgemaakt of uit een pakje .
gewoon luisteren op een rustige manier . hopelijk werkt de medicatie ook een beetje .
chris waren de manderijnen eetbaar .
Zenzeo hier was het vroeger ,nog niet zo lang geleden , dat ik ook zulke buren had . fijn he ,zulke buren .
Ik heb kalkoenfriscassee + kroketjes . ik ben niet zo thuis in wasmiddellen maar dat merk ken ik niet .
Die vanilievla is dat zelfgemaakt of uit een pakje .
vrijdag 22 februari 2019 om 20:27
Wally,wat maak jij een ontzettende rottijd door! Veel sterkte,je mag hier altijd van je af praten hoor! Daar zijn we ook voor hier 
En je hebt er hier iig wat vriendinnen bijgekregen.
De band met mijn ouders is ook erg verziekt,doet pijn he! Nog maar een
Zenzeo,loveables haal ik alleen in aanbieding! Ruikt wel lekker lang lekker
Ik ben met wasmiddel niet erg merkvast,vorige week bij appie wel goed de robijn voor €2,50 ingeslagen dus ik kan voorlopig vooruit.
Lief van de buurman!
Viva, hoop dat je snel wat meer rust vind!
Chris weer lekker op pad geweest.
Vriend heeft chinees gehaald want ik was helemaal op na het werk.Die stomme rug gaat echt niet beter en zit mij behoorlijk in de weg.
Nu een koffie.

En je hebt er hier iig wat vriendinnen bijgekregen.
De band met mijn ouders is ook erg verziekt,doet pijn he! Nog maar een

Zenzeo,loveables haal ik alleen in aanbieding! Ruikt wel lekker lang lekker

Lief van de buurman!
Viva, hoop dat je snel wat meer rust vind!
Chris weer lekker op pad geweest.
Vriend heeft chinees gehaald want ik was helemaal op na het werk.Die stomme rug gaat echt niet beter en zit mij behoorlijk in de weg.
Nu een koffie.
zaterdag 23 februari 2019 om 10:05