Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,

Voor alle zieken, beterschap. Blijf praten met je geliefden/omgeving. Blijf schrijven, hier.

Wal, ik kan me voorstellen dat je niet meer tegen de drukte kan. De maatschappij staat onder druk: Carrière, status, alle ballen in de lucht houden etc), ellende negatief nieuws (om nog maar te zwijgen van fake nieuws) etc. Gelukkig kunnen meerdere forumsters hier hun ei kwijt, aan de virtuele keukentafel. Hoor je je snurkende woef?. De mijne piept (dan droomt hij) in plaats van snurken. Dan ligt hij in dromenland.

Chris, geniet van je nieuwe sneakers. Je mag jezelf ook wel trakteren.
Misschien een verwenmoment voor jezelf na het huishouden? Heb je iets om naar uit te kijken en kan je extra nagenieten van een opgeruimd en schoon huis.

Coetje, sterkte in de situatie betreft school. Het heeft tijd nodig om dit allemaal te verwerken.

Mooie foto, TV. Genieten. Een SRC is wel duurder in aanschaf, maar de foto’s zijn ook mooier. Je kan spelen met de licht, accenten, kleur enz.

Zenzeo, wat ze op het forum hier schrijven…..tja…….idd, so B it.
Heb je vandaag de HA nog gesproken? Hoop niets ernstig….

Mooi weer, ook vandaag echt genieten van de zon en de zachte temperatuur buiten.
Net thuis van mijn werk, fietsend. :sun:
Ik heb neusspray voor de hooikoorts.

Zojuist rijstwafel met kaas en jam en groene thee.

Vanavond aardappels, runderworst en broccolli.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
jaja ken je dark vader van star wars, die in het zwart . Zo klink het regelmatig , snurken . de eerste keer dat ik dat hoorde was ik slaapdronken , Tegen dat mijn frank viel o_o
het kieken is voor morgen , vandaag zalm met rozemarijnaardappeltjes + rode koolsalade
Welke neusspray gebruik je Jaja? Middelste heeft er ook flink last van.

Kinderen aten stamppot andijvie en een gehaktbal.
Voor mezelf wat andijvie geroerbakt met een uitje,kerrie en cherrytomaatjes.
Nu een koffie.
Zo lekker gegeten.gebakken aardappels met spekjes.sla.en koude rollade.
Vanmiddag alles open gehad in huis.vloog er ook nog n vogel naar binnen..maar toen ik begipon te gillen .vloog ie ook weer snel naar buiten.
Ben niet bang voor n vogel.vind het alleen angstig als dat beestje rond fladdert en per ongeluk tegen mijn hoofd vliegt.🕊🕊🕊

Heb geen last van niesbuien .nog niet.het zijn hoofdzakelijk mijn ogen tot nu toe. neusspray moet je niet te veel gebruiken. Werkt verslavend zeggen ze.

Morgen even n paar dingen halen. denk dat we maar even de grens over gaan.

Komt wel goed Jaja.ik weet gewoon dat het huishouden gebeuren moet. Maar leuk ga ik het nooit vinden..noodzakelijk kwaad.komt dat ik zo veel andere dingen .veel leuker vind.🤭
Gezellige avond .en morgen weer n mooie dag.Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemorgen,

Chris,veel plezier vandaag.Het wordt weer een heerlijke dag met volop zon.

Ik ga een halve dag werken en daarna naar de fysio.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen.dankje coetje.
Het is weer om bijtijd op te staan.dus dat heb ik ook maar gedaan.moet nog ontbijten.
Ga straks wel vertellen wat.
Gezellige dag allen, :bye:
Goedemorgen!

Prachtige foto van TV!
Die rollademaaltijd klinkt wàt goed en feestelijk, Chris.
Die zalm is trouwens ook heerlijk.

Ik heb nu een bak koffie en neem straks cornflakes en een gekookt henneeitje.

:hello: naar allen en een fijne dag!

Gisteren is een hartfilmpje gemaakt en nu staat er een bezoekje aan de cardioloog gepland.
Ik hou ze wel bezig ;-D
Ben benieuwd zenzeo.wel goed dat er naar gekeken wordt.

Ontbijt.brood met gek eitje. ham en koffie.
Fijn dat er serieus naar gekeken wordt Zenzeo!

Ben net thuis en zit in de tuin!Wat heerlijk!
Ik ga zo lopend naar de fysio,is maar 10 min lopen en ik heb meteen wat beweging :P
Fysio geweest en met een omweg naar huis gelopen.
Kinderen eten aardappels uit de oven,spercieboontjes en salade en een kipschnitzel.

Voor mezelf een salade met gerookte kip.
Lekker weer, Coetje.

Ik kon vandaag niks doen. Gewoon geen zin. Ook gaat het fysiek allemaal moeilijk, dus ik liet de boel de boel.
Heb wel gekookt: grove stamppot van aardappelen, knolselderij, doperwten en crème fraîche. En jus met gele peper.
Smaakte heerlijk, al zeg ik het zelf.
Wij hebben n paar boodschappen gehaald .
Nu in de cabrio prima te doen.want het is prachtig weer. Hoop,nog veel mooie ritjes te maken. 👍
Thuisgekomen groentesoep gegeten.en straks n boterham. .moet nog wat dingetjes opruimen. Vanavond even kort T.V .kijken. En dan weer verder in mijn boek .nu pas begonnen in ..de Granaatappel .van Linda Holeman. weer n heerlijk boek.
coetje heb wer even bijgelegen op je topic.niet leuk allemaal.het houd je goed bezig 😥sterkte maar weer.
Ik dacht dat zenzeo al n berichtje had geplaatst .niet dus. Kijk straks nog wel even.
Sta te koken.
Aardappelen, hamburger en wortelen.
Voor de kinderen met zelfgemaakte appelmoes erbij en voor man en mij feta.

Ik ben echt verschrikkelijk moe de laatste dagen. Slaap ook slecht, maar ik voel mij ook uitgeblust. Wel lekker van de zon genoten vandaag.
Oh tegelijk zenzeo. Dat bezoekje aan de cardioloog was vandaag nog niet?
Ja die dagen ken ik ook. later denk je .waar zijn die uren toch gebleven.probeer te ontspannen en neem je rust. Komt wel weer .
Ik heb pas een afspraak in de tweede week van maart.
Toch een prettig idee.
Ik hoop dat ik goed duidelijk kan maken hoe die pijn voelt.
Best lastig.

Viva, sterkte :hug:

Heb zitten googlen en het zou ook goed pleuritis kunnen zijn.
goedenavond
Zenzeo , niets doen mag toch ook . ben blij dat je naar de dokter bent geweest .
En die stamppot klink lekker .
Chris ola een cabrio . Dat jullie nog veel ritjes mag rijden in de zon .
Viva voor jou een dikke knuffel .
Coetje gaat het een beetje . Al van de schrik bekomen . :hug: .
Voor de rest :cheer: en hopelijk genieten jullie ook van de zon .
Vandaag kip ratatouille met polenta .
Ik heb een kriebelhoest gekregen en mijn zonneallergie komt ook eens om de hoek kijken .
Goedemorgen,

Wally,wat vervelend dat je nu al last hebt van zonneallergie.
Ik had voor oudste vorig jaar een creme gekocht en die hielp goed.Was wel prijzig.

Lekker Chris,die ritjes in de cabrio,hoop dat er nog heel veel volgen!

Ik ben al op mijn werk,ontbijt 2 crackers met kaas.
Ik werk tot 12u en dan haal ik jongste op van school en gaan we gezellig lunchen en shoppen.Zin in!

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen.
Wat n gezellige dag coetje.veel plezier.

Heb even gegoogeld zenzeo wat pleuritis is.had geen flauw idee.

Ja die allergieën .lijkt of het steeds erger wordt.jeuk plekjesop het lichaam.tranende en jeukende ogen.
Lijkt of er steeds meer in de lucht zit waar je last van kunt krijgen.en dat zal ook best.aan het fruit is het goed te merken.ka jammer genoeg geen appel meer eten.
Gelukkkig nog wel sinaasappels en mandarijnen.
Ga straks ontbijten met koffie .brood met st.paulini.gisteren gekocht op advies van herfst. Ziet er lekker uit . en voor 2€. best n groot stuk .i.i.g.groter dan Port Salud.lijkt mij.en we willen toch graag veel voor weinig .😀.
Gezellige dag .tot later. :bye:
Zoon kwam heel even langs (terug van vakantie) en schrok een beetje. Hij vindt de cardioloog te lang duren.
Maar ik denk dus dat het eerder pleuritis is en ik het beste veel kan rusten.
Wel net een doekje over de wc gehaald en bed opgemaakt ed.
Anders zit ik niet rustig.
Straks beetje cornflakes en nu proberen veel te drinken. Wegens de koorts.

Fijn, die cabrio. Vooral met echt warm weer.
Heb je dan ook een hoofddoekje om :-D ??
Gezellige dag, lijkt me, Coetje!
Bruine boterham met ham en gebakken ei. Laatste beetje smoothie en een kop thee.

De kinderen zijn op de opvang, man ligt te slapen. Ik werk vanuit huis, voor het eerst op deze werkplek.

Vanmiddag een afspraak bij de huisarts.

ZZ, fijn dat ze verder onderzoek doen. Je zou wel geschrokken zijn toen je die klachten kreeg.

Chris, heerlijk dat je weer in de cabrio kan rijden. Als het dit weer blijft tot ergens eind augustus, dan volgen er nog heel wat ritjes!

Coetje, veel plezier met je jongste! Leuk zo'n middagje samen. Hoe gaat het nu met je zoon na alles wat er gebeurd is? Vind dat jullie echt goed gehandeld hebben hoor!

Wally, vervelend die hoest en allergie. Slik je er ook iets voor?

Fijne dag allemaal!
Coetje, ik lees net op het andere topic dat het verhaal nog een staart heeft gekregen :-(.

Trek je overigens niets aan van de felle en negatieve reacties. Het is makkelijk praten zo lang je er zelf niet mee in aanraking bent geweest. Je voed kinderen op, brengt ze normen en waarden bij, leert wat mag en niet mag, leert grenzen aangeven, gaat mee met de tijd en probeert ze voor het kwaad te hoeden etc. Dat betekent niet dat er geen fouten (mogen) worden gemaakt. En dan alsnog zijn die soms nodig om te leren, ervaren etc. Maar er gebeuren ook dingen waar je geen grip op hebt. En dat is jouw zoon en jullie overkomen. Het is alleen maar fijn om te zien, dat hij zich zo veilig bij jullie voelt, om hulp van jullie te vragen en te vertellen wat er gebeurd is!

Sterkte!
goedemiddag
Medicatie is gewoon duur , alleen de creme al was 15 euro . Dit wordt uitzitten . Ik heb opnieuw slecht nieuws ontvangen , ik ben gewoon moe om te vechten , ik wil alleen gelukkig zijn .
Ach jee Wally!! Wil je vertellen wat er gebeurd is, mag ook via een pb.

Dikke :hug:
Ach Wally toch .prive bericht om je hart uit te storten mag altijd. Maar het gaat bijna niet meer hier,heb het vorige week ook met coetje geprobeerd.over dat verzekerings geval. Lukte gewoon niet .coetje kon mij niet prive wat sturen .en ik haar niet ,erg vervelend .
Vind het zo akelig voor je .tuurlijk wil je alleen maar lekker rustig leven .en gelukkig zijn :hug: hoop dat er snel betere tijden aanbreken voor je.

Ik mis Liz ook al n paar dagen. Het gaat toch wel goed met je Liz?

Even weggeweest voor nog n paar boodschappen. Ook omdat het weer nog zo mooi is. .
Al ben ik nu moe .ik neem even pauze.heb n kommetje soep gegeten.en vanavond worden het denk ik spruitjes .niks aan. Maar man wil n keer spruitjes eten . ik begrijp die man niet. 🤭

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven