Centraal Moderatortopic

26-11-2018 14:43 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-113/list_messages/443976

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 15-04-2019 11:46
5.83% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
S-Meds schreef:
24-02-2019 23:12
deze polderrapper kan al weken ongestoord zijn gang gaan
Het is ook nog eens hele slechte polderrap.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ModeratorViva schreef:
20-02-2019 17:00
Klopt we hebben dit al geconstateerd, er wordt aan gewerkt en we hopen dat het zo snel mogelijk weer goed staat.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Tot op heden is er nog niets aan gedaan!
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
25-02-2019 08:03
Tot op heden is er nog niets aan gedaan!
Beste Rosabella1,

Helaas is het nog niet gelukt dit op te lossen, we hopen dat dat een dezer dagen gebeurt. De CM houdt jullie hierover op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Het topic 'Vriend zonder ervaring ( ja ja nog 1)' is verplaatst naar de pijler 'Seks'.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Mag ik op anoniem?
Waarom krijgt deze spammer van wie jullie gisteren al zijn overige ca. 54 berichten (die rapteksten) hebben verwijderd geen ban? memberlist.php?mode=viewprofile&u=363947
Tijdschriftenverslindster schreef:
25-02-2019 21:14
Waarom krijgt deze spammer van wie jullie gisteren al zijn overige ca. 54 berichten (die rapteksten) hebben verwijderd geen ban? memberlist.php?mode=viewprofile&u=363947
Beste Tijdschriftenverslindster,

De (permanente) ban was al uitgedeeld, alleen nog niet vermeld. Onze excuses hiervoor, we hebben zojuist het bantopic bijgewerkt.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

ModeratorViva schreef:
26-02-2019 00:26
Beste Tijdschriftenverslindster,

De (permanente) ban was al uitgedeeld, alleen nog niet vermeld. Onze excuses hiervoor, we hebben zojuist het bantopic bijgewerkt.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dank voor je reactie en ondernomen actie.
Het topic 'nieuwe mensen leren kennen' is verplaatst naar de pijler contact.

Met vriendelijke groet, Juun.
Mag ik op anoniem?
Mods kunnen jullie nog een keer naar dit topic kijken!

lijf-lijn/in-balans-op-eenzelfde-gewich ... ges/427549

Duidelijk een geval van anorexia. Dit forum lijkt mij niet de geschikte plek om haar problemen en eetgewoontes te delen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mag ik op anoniem?
Nouschi schreef:
26-02-2019 18:57
Mods kunnen jullie nog een keer naar dit topic kijken!

lijf-lijn/in-balans-op-eenzelfde-gewich ... ges/427549

Duidelijk een geval van anorexia. Dit forum lijkt mij niet de geschikte plek om haar problemen en eetgewoontes te delen.
WIJ hebben het topic bekeken en zijn het met je eens, vandaar dat we hebben besloten om het topic te verwijderen. Er is contact opgenomen met de TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic 'Registreer bij Airbnb en ontvang €25 korting!' is verwijderd i.v.m. spam.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Het topic 'Inrichten van mijn nieuwe tuin' is verplaatst naar de pijler Thuis.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Hallo mods: zouden jullie voor mij de sekspijler op onzichtbaar willen zetten in mijn account?
Ik kreeg in mijn topic de tip om dit door jullie te laten doen omdat je dat blijkbaar niet zelf kan (ook weer één van die fameuze bugs?)
overig/hoe-kan-ik-een-pijler-blocken/li ... #p29640384
redbulletje schreef:
27-02-2019 14:15
Hallo mods: zouden jullie voor mij de sekspijler op onzichtbaar willen zetten in mijn account?
Ik kreeg in mijn topic de tip om dit door jullie te laten doen omdat je dat blijkbaar niet zelf kan (ook weer één van die fameuze bugs?)
overig/hoe-kan-ik-een-pijler-blocken/li ... #p29640384
Hi redbulletje,

Ik heb de pijler voor je geblokkeerd.

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
CommunityManagerViva schreef:
27-02-2019 14:26
Hi redbulletje,

Ik heb de pijler voor je geblokkeerd.

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Ehhmmm, ik zie die stinkpiemel anders nog gewoon bij nieuwe topics en actieve topics staan. Die pijler an sich kan ik zelf wel links laten liggen, ik wil alleen niet in de actieve/nieuwe topics geconfronteerd worden met dit soort onsmakelijke topictitels.
redbulletje schreef:
27-02-2019 14:57
Ehhmmm, ik zie die stinkpiemel anders nog gewoon bij nieuwe topics en actieve topics staan. Die pijler an sich kan ik zelf wel links laten liggen, ik wil alleen niet in de actieve/nieuwe topics geconfronteerd worden met dit soort onsmakelijke topictitels.
Excuus, is ie nu wel verdwenen?

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
27-02-2019 15:02

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Mag ik dit ook? Heel graag?

Heb er ook echt geen zin meer in, die topics van de sekspijler.

Dank u wel.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 15:15
23.45% gewijzigd
Het langstlopende topic op dit forum Bar Too Much wil graag voor altijd gesloten worden!

Zo'n 15 jaar geleden werd de Bar geopend door Muchacha, vandaar ook onze naam. Zij is al jaaaaaren weg. Gedurende die 15 jaar heeft het Barpubliek gevarieerd van 5 tot 15 vaste bezoekers. We hebben hier veel lief en ook leed gedeeld, forumden dag en nacht, zagen elkaar zo nu en dan ook irl.
Sommigen van ons werden en zijn nog steeds, vriendinnen!
Maar de Bar heeft haar glans verloren. Zelf vind ik dat helaas maar dat is zoals het gaat. Ons topic wordt ook nog steeds bij 700 posts gesloten. Zoals het "vroegâh" was....toen Max hier nog de baas was :biggrin: En zo is de Bar al 221 delen open. De laatste jaren gaat het langzaam. In den beginne werd er minstens 1x per week maar vaker meer een nieuwe Bar geopend. Nu eentje per jaar of, als het meezit eentje per half jaar :rrr:

Het verzoek is om voor altijd een slotje te krijgen. We zijn geen Barrers meer.
En nee, niemands privacy is in het geding. We willen graag gewoon echt dicht.

Einde van Bar Too Much :rose:
27-02-2019 15:02

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Ja! Bedankt!
Mods willen jullie voor mij de sekspijler ook op onzichtbaar zetten? Alvast bedankt.
Ook ik wil graag de sekspijler geblokkeerd hebben.
Bedankt Mods!
herfstappeltaart schreef:
27-02-2019 15:13
Mods willen jullie voor mij de sekspijler ook op onzichtbaar zetten? Alvast bedankt.
Hi Lucifer2018 en herfstappeltaart,

De sekspijler is voor jullie ook geblokkeerd.

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven