Vriend gaat vreemd

27-02-2019 02:22 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forumgenoten,

Ik ben een vrouw van 45 jaar en heb sinds 7 jaar een vriend. Af en toe tijdens onze relatie had ik sterk het gevoel dat hij vreemd ging maar ik heb hem er nooit daadwerkelijk op kunnen betrappen. Ik heb hem wel met mijn gevoel geconfronteerd maar volgens hem beeldde ik het me allemaal in en er was volgens zijn zeggen niets aan de hand.....

Nu ben ik er pas achter gekomen dat hij in een weekend dat ik niet thuis was lekker naar een parenclub is gegaan....

Graag jullie reacties!
reactie ? Als het mijn vent was, was hij exit. Ik zou daar geen zin in hebben.
Ik weet t het is mijn vriend en ik zal het moeten accepteren of niet. Maar ben benieuwd naar de verschillende manieren waarop mensen hier tegen aan kijken. Ooit is in een vorige relatie mijn vertrouwen ernstig beschadigd en heb lange tijd gedacht dat het toch enigszins aan mij lag. Het os absoluut niet verzonnen zoals ik in een van de reacties zag staan. In sommige parenclubs zijn alleengaande managen WEL toegestaan en dit was er zo een. Hoe ben ik erachter gekomen? Ben onverwacht eerder thuisgekomen dan gepland en zag dat hij noet thuis was. Op zich niet zo raar maar ik voelde dat er iets niet klopte. Ben naar de plek toegetreden waar ik vermoedde hem te zullen aantreffen en inderdaad daar stond zijn auto voor de deur geparkeerd. Hij werd eerst zeer kwaad toen ik hem ermee confronteerde en beweerde dat er altijd al iets mis is geweest met mijn vertrouwen. Maar toen ik hem confronteerde met het bewijs gaf hij toe.
Moriana schreef:
27-02-2019 10:01
Ik weet t het is mijn vriend en ik zal het moeten accepteren of niet. Maar ben benieuwd naar de verschillende manieren waarop mensen hier tegen aan kijken. Ooit is in een vorige relatie mijn vertrouwen ernstig beschadigd en heb lange tijd gedacht dat het toch enigszins aan mij lag. Het os absoluut niet verzonnen zoals ik in een van de reacties zag staan. In sommige parenclubs zijn alleengaande managen WEL toegestaan en dit was er zo een. Hoe ben ik erachter gekomen? Ben onverwacht eerder thuisgekomen dan gepland en zag dat hij noet thuis was. Op zich niet zo raar maar ik voelde dat er iets niet klopte. Ben naar de plek toegetreden waar ik vermoedde hem te zullen aantreffen en inderdaad daar stond zijn auto voor de deur geparkeerd. Hij werd eerst zeer kwaad toen ik hem ermee confronteerde en beweerde dat er altijd al iets mis is geweest met mijn vertrouwen. Maar toen ik hem confronteerde met het bewijs gaf hij toe.
Aan jou de keus, wil jij een vreemdgaande man of niet?
Murrmurr schreef:
27-02-2019 09:32
Wat leuk een nepverhaal.
Toch niet helaas
Moriana schreef:
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-02-2019 11:04
Reden: Trollhunten
7.59% gewijzigd
Moriana schreef:
Met zo man wil je toch niks meer te maken hebben! Lekker makkelijk dus omdat er iets mis was met jou vertrouwen wordt hij boos en neukt buiten de deur.. :bonk: Fijne man!
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 27-02-2019 10:07
Reden: aanvulling
0.90% gewijzigd
biol schreef:
27-02-2019 08:59
En dit idd!
Kan prima. Niet in iedere en niet alle dagen maar mannen en of vrouwen alleen kan en mag gewoon
Nalief schreef:
27-02-2019 09:23
Lieve Moriana, wat akelig om te ontdekken, maakt toch niet uit hoe je dit ontdekt hebt! Waarom kan jouw vriend niet gewoon eerlijk zijn, zeggen dat hij naast een relatie met jou er graag wat bijneukt? Zodat jij je plan kan trekken. Accepteren of eruit mieteren. Zorg dat hij je geen schuldgevoel aanpraat, het ligt niet aan jou, je bent niet wantrouwig, hij is niet eerlijk.
Dat is dus ook waar ik het meest kwaad over ben, zeg maar woedend. Het afwimpelen, zeggen dat ik wantrouwig ben en zelf zo oneerlijk zijn! Ik heb recht op de waarheid op voorhand zodat ik kan besluiten of ik dat accepteer of niet. Ik ben zelf altijd duidelijk geweest over dit standpunt.
benmamma schreef:
27-02-2019 10:07
Kan prima. Niet in iedere en niet alle dagen maar mannen en of vrouwen alleen kan en mag gewoon
Precies
HenkJan1 schreef:
27-02-2019 10:05
[...]

HenkJan je mag denken wat je wil. Het raakt me juist zeer diep en is het zo raar dat ik mijn verhaal kwijt wil en ten tweede om wat feedback vraag? Ik vind het raar dat jij zomaar je conclusies klaar hebt.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-02-2019 11:05
22.93% gewijzigd
Moriana schreef:
Dat is dus ook waar ik het meest kwaad over ben, zeg maar woedend. Het afwimpelen, zeggen dat ik wantrouwig ben en zelf zo oneerlijk zijn! Ik heb recht op de waarheid op voorhand zodat ik kan besluiten of ik dat accepteer of niet. Ik ben zelf altijd duidelijk geweest over dit standpunt.
En, accepteer je het?
ah dus het is niet alleen een vreemdganger maar hij is ook nog gemeen tegen je en manipulatief

nou, topvent... houden hoor
Lorem Ipsum
Lucifer2018 schreef:
27-02-2019 09:02
Blijkbaar heeft hij dus een ander waarmee die dat doet.

Maareh. TO wat een rare OP.
Ten eerste mag je in sommige parenclubs alleen naar binnen als man en wat is er zo raar aan mijn OP?
@Moriana: als mijn partner willens en wetens iets doet wat ik niet wil/leuk vind, bewust over mijn grenzen gaat en het niet vertelt en ook nog zegt dat alles aan mij ligt en dat ik spoken zie of gek ben: exit.
Moriana schreef:
Maar dit is dus al eens eerder gebeurt aangezien je precies wist waar je moest zijn?
Afbeelding
turquasi schreef:
27-02-2019 10:14
ah dus het is niet alleen een vreemdganger maar hij is ook nog gemeen tegen je en manipulatief

nou, topvent... houden hoor

Was t niet van plan
Pil0u schreef:
27-02-2019 10:16
@Moriana: als mijn partner willens en wetens iets doet wat ik niet wil/leuk vind, bewust over mijn grenzen gaat en het niet vertelt en ook nog zegt dat alles aan mij ligt en dat ik spoken zie of gek ben: exit.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-02-2019 11:02
18.34% gewijzigd
HenkJan1 schreef:
27-02-2019 10:29
[...]
Jij bent nep, een echt persoon weet dat mensen in dit soort situaties, en in veel ergere ook, wel vaker bij elkaar blijven.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-02-2019 11:03
24.06% gewijzigd
ouwewijsneus schreef:
27-02-2019 09:27
wat zegt hij er zelf allemaal van?

Ach hij vond dat hij nu hij eerlijk is geweest ik het er maar niet meer te veel over moest hebben
HenkJan1 schreef:
27-02-2019 10:29
[...]
Mensen reageren niet altijd hetzelfde, dat zou jij als normaal mens moeten weten.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-02-2019 11:03
28.57% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
Moriana schreef:
27-02-2019 10:32
Ach hij vond dat hij nu hij eerlijk is geweest ik het er maar niet meer te veel over moest hebben
Hahahahaha, wat een idioot.

Wat ik ervan denk? Kappen met deze relatie.
Life is short. Eat dessert first.
Moriana schreef:
27-02-2019 10:32
Eerlijk is geweest over wat precies?
En hoe wist je dat hij in een parenclub zat? Is dat iets waar jullie over gesproken hebben?

Als mijn partner onverwacht niet thuis is, is een parenclub nou niet de eerste plaats waar ik naar toe zou gaan?

En nu? nu eten jullie nog samen afgelopen dagen en slapen nog in hetzelfde bed?
[quote=Annelleke post_id=29639579 time=1551259919 user_id=310897]
Jij bent nep, een echt persoon weet dat mensen in dit soort situaties, en in veel ergere ook, wel vaker bij elkaar blijven

Klopt
anoniem_383278 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 11:34
12.93% gewijzigd
Bijzonder dat je zomaar het gevoel had dat hij in die parenclub zou zijn. Zomaar, helemaal zonder aanleiding, gewoon een ingeving?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven