Vriend gaat vreemd
woensdag 27 februari 2019 om 02:22
Beste forumgenoten,
Ik ben een vrouw van 45 jaar en heb sinds 7 jaar een vriend. Af en toe tijdens onze relatie had ik sterk het gevoel dat hij vreemd ging maar ik heb hem er nooit daadwerkelijk op kunnen betrappen. Ik heb hem wel met mijn gevoel geconfronteerd maar volgens hem beeldde ik het me allemaal in en er was volgens zijn zeggen niets aan de hand.....
Nu ben ik er pas achter gekomen dat hij in een weekend dat ik niet thuis was lekker naar een parenclub is gegaan....
Graag jullie reacties!
Ik ben een vrouw van 45 jaar en heb sinds 7 jaar een vriend. Af en toe tijdens onze relatie had ik sterk het gevoel dat hij vreemd ging maar ik heb hem er nooit daadwerkelijk op kunnen betrappen. Ik heb hem wel met mijn gevoel geconfronteerd maar volgens hem beeldde ik het me allemaal in en er was volgens zijn zeggen niets aan de hand.....
Nu ben ik er pas achter gekomen dat hij in een weekend dat ik niet thuis was lekker naar een parenclub is gegaan....
Graag jullie reacties!
vrijdag 1 maart 2019 om 23:36
Ze vond een “aanwijzing”.XXXBellaCiao1996xx schreef: ↑01-03-2019 23:35hahaha ben ook erg benieuwd!
en waarom je ineens plots wist dat hij in die sextent was.. Ik zou me man op andere plekken zoeken...haha
Spannend!!
vrijdag 1 maart 2019 om 23:53
Ben ik inmiddels al, ieder bedankt voor de feedback
vrijdag 1 maart 2019 om 23:57
zaterdag 2 maart 2019 om 00:04
Gelijk heb je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.