November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Even knippen en plakken:

Vandaag verteld aan baas dat ik 50% ga werken. Er kwam eigenlijk geen reactie. Ook niet van: goh wat vervelend voor je, of iets dergelijks. Nou ja, ook niet boos dus dat is dan ook weer meegevallen. Gewoon een ijskoude reactie. Nu gaan we nadenken hoe we die 50% moeten gaan invullen. Ben wel blij dat de kogel door de kerk is.

Verder ben ik ziek (vandaar die moeheid gister). Griep denk ik met veel koorts en keelpijn. Voel me echt als een dweil zo slecht. Maar had examen (gehaald) op kantoor en het gesprek, wilde dat niet weer uitstellen. Dus met paracetamol op toch maar gegaan. Moet dat nu helaas bezuren. Sjee, wat voel ik me slecht zeg. En moet morgen weer naar de dermatoloog met Anniek en wil daar zeker bij zijn en 10 min gesprek op KDV. Zucht....het is gewoon waar wat ze zeggen. Je kan als moeder nooit meer goed uitzieken.

Sorry voor het echo bericht heb geen puf meer om terug te kijken.

IbbeL: Een nieuwe zomerjas voor Seppe kan nu toch wel Veel leuker dan een zaagtafel. Ik ben benieuwd naar onze belasting. Heb nog niks gehoord van de accountant, helaas. Moet er zeker weer zelf achteraan. Zucht, andere keer maar weer hoor.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
25 april in Utrecht! I'll be there! Fijn dat we welkom zijn bij jou Chica!

Novem, jij bent natuurlijk ook van harte welkom, we moeten je allen nog even de "sleutel" van het AK (ons Achter Kamertje) geven geloof ik. Wie kan dat even regelen, want ik zit niet op eigen pc en heb geen idee hoe ik het dan kan regelen? Meiden?

Ben ook benieuwd naar alle nieuwe aanwinsten die ik nog niet ken, de verse baby's en de nieuwe mama's en kids!

Leon probeert voor het eerst sinds weken weer los te lopen en te staan. Begon me al af te vragen wanneer hij het weer zou proberen, wil natuurlijk wel dat hij op de 25ste kan lopen

Hier weinig bijzonders, Leon heeft met het mooie weer bij ons acgter op het terras gespeeld (met als gevolg 2 versleten broekjknieen).

Suzaa, voor je bekken afspraak maken met Cesartherapeut, heeft bij mij heel goed geholpen toen.

Chica, succes met die 50% invulling! Bewaak je grenzen!

Ben zelf ook aan het kijkennaar zomerjassen. Zag een heel mooi exemplaar (toevallig van Gaastra), vond ik prachtig felgroen, maarja omdat er een merk opstaat was er al 45 euro geboden. Ik vind de jongensjassen zo saai qua kleur! Misschien trek ik hem net als vorig jaar gewoon weer een extra sweater met capuchon aan. Die heb je tenminste wel in allerlei kleuren.
Jasje, net gekocht bij w*bra voor 10 euro, wit maar wel een beetje gevoerd dus die kan ze mooi in het voorjaar aan. Nu nog een dunnere, gelukkig bijna kinderbijslag

Vakantie, 3x per jaar effe er tussen uit vind ik inderdaad wel erg lekker hoor. Normaal naar de stacaravan van schoonouders dus kost niets. En nu met zn 7en naar cp, Voor ons maar 200 euro, nou dat vond ik nog wel te doen.

Chica, je schiet niet echt op met zo'n reactie maar het ligt nu mooi bij hem, het is gezegd en klaar!

Traphekje, jaja het gaat eindelijk gebeuren we gaan morgen kijken voor traphekjes. Zaten te denken aan de ikea, maar nu zie ik er bij niet geschikt voor bovenaan de trap, wat is dat nou weer?! Wil op de overloop 2 traphekjes, en gewoon dezelfde en niet duur

Belasting, dat is een erg lekker bedrag, zou het ook wel erg fijn vinden, mn schoonvader is er nu mee bezig, maar ik ben al blij met een 100 ofzo.

Ik ga naar mn bed welterust
Tjongejonge wat ben ik een domme doos. Moesten we vandaag om 0915 naar de dermatoloog, 0845 was alles was klaar om te gaan, kijk ik nog 1x in mijn agena is de afspraak om 0830. Shit, K*t, flink balen want nu kunnen we pas weer 2 april. Ik vind het echt zo dom van mezelf dat ik er erg verdrietig van werd. Afspraken in het ziekenhuis moet je altijd goed nakomen anders moet je weer heeeeel lang wachten. En ik had al zoveel moeite gedaan voor deze afspraak. Voel me echt een slechte, zieke, uitgebluste moeder
Even een snelle meld. Erg druk hier! Vrijdag heb ik een cursus waar ik nog een heel boek voor moet lezen, dus dat ga ik maar even doen.
Haha Ibbel, dat dacht ik niet hoor. Had even snel gelezen en dacht gelezen te hebben (Snap je het nog?) dat de discussie was wel of geen jas kopen. Nu nog eens rustig nagelezen en daar ging het dus niet over.

Kortom....hier ook geen nieuwe jas. Vind ze inderdaad ook veels te duur. En wat je zegt Lizzie, geen leuke voor jongens. Maar dat vind ik eigenlijk zo ie zo wel. Alle kleding lijkt bijna op elkaar. Op strepen of getallen.

Vana, is vanadreumes nog ziek geworden of was het eenmalig. Vies is dat hé en zeker balen als je met je was al achter loopt. Eén voordeel je MOET echt aan de slag, anders .... nou je weet wel.

Binti, gefeliciteerd met de losse stapjes. Loopt ze nu al wat meer? Vaak als ze het eenmaal door hebben, vinden ze het zelf gewoon te leuk om te doen, dat ze niet willen stoppen.

Chica, voor jou. Balen zeg, dat het allemaal niet zo loopt als dat je dat zelf wil. Maar je zelf een slecht moeder noemen, dat ben je niet! Misschien toch direct luisteren naar de arbo-arts? Het werk zoekt wel naar een oplossing, dat hoef jij niet te doen. Jij moet alleen naar jezelf luisteren en waarschijnlijk zegt jij lichaam nu even rust, rust en nog een rust. En tja met een kleintje krijg je dat toch al te weinig, dus wees verstandig......(maar goed, dat weet je zelf ook wel. Alleen het nog doen is vers twee)

Ken jij trouwens het griftpark in Utrecht? Zelf niet echt, maar volgens mij kan je daar wel eluk vertoeven met kleine kinderen. Maar ik weet ook niet of je daar makkelijk kan parkeren.

Weet nog niet zeker of ik er de 25ste bij kan zijn, maar utrecht is in de buurt, dus waarschijnlijk kan ik wel "even" langs komen. Leuk!

Misty, vwat een heeerlijk vooruitzicht. Lekker een paar dagen er tussenuit. Geniet ervan. Zal duimen voor mooi weer! En nog geen traphekken. Kan me bijna niet meer herinneren dat ze er nog niet waren. Succes met zoeken en straks ook met wennen, van het open en dicht doen.

Hier ook een kleine die ons erg aan het uit proberen is. Zeer vermoeiend vind ik dat. En dan dat ondeugend koppie erboven. O wat is het dan moeilijk om consecent te blijven. Zeker op de momenten als je na een dag werken alleen met zijn tweeen bent en je dan nog moet koken, eten, etc. Binkie voelt het volgens heel goed aan, wanneer de zwakke momenten van mama zijn.
Chica, je krijgt een hoop te verstouwen op het moment meid! Ik duim voor je dat je het binnenkort wat rustiger krijgt. Prima dat je 50% gaat werken, dat geeft vast veel meer rust (weet ik uit ervaring).

Misty, nu pas aan de traphekjes? Dat zal een hoop opletten schelen zeg!

Belasting: als ik het goed heb gedaan krijgen wij een 2 met 3 nullen, HOERA! A.s vrijdag dus heerlijk shoppen. Voor Neeltje/nelis dan, want ikzelf ben wel de zwangerschapskilo's kwijt, maar heb nog steeds geen taille Ik ga vandaag beginnen met de cesar nagym oefeningen van vorig jaar, misschien gaat dat helpen. Want die leuke getailleerde blousjes kan ik nog steeds niet aan. Bij Neeltje was dat na 3 weken al......

Tess, lees ze!
Novem, crosspost! Ik vind juist dat de kleding voor jongens zoveel leuker is! Maar dat komt ook, omdat ik roze haat. En probeer maar eens leuke meisjeskleding te vinden die niet die verschrikkelijke kleur heeft. en voor Nelis shop ik me suf, zo'n leuke dingen!! Zo zie je maar.

Hoop dat jij en Suzy kunnen, zien we jullie ook eens
Orgineel, ben benieuwd hoe jij er over een jaar over denkt .Als je Nelis weer in hetzelfde kan hijzen alleen een paar maatjes groter. Of heb jij nog leuke jongeswinkels.

Al vind ik trouwens de nieuwe collectie van de new-born van de hema er leuk, lekker frsi en stoer. Maar ja daar krijg ik Binkie echt niet meer in.

Binkie heeft heel vaak een spijkerbroek aan, want de meeste broeken vind ik echt niet leuk of niet stoer genoeg. Ik hou nou eenmaal niet van geruite jongensbroeken.

Goed gedaan, geld terug krijgen van de belasting! Altijd fijn. Wij krijgen, hopelijk, ook geld terug. Kom maar op.... al hoewel het is al uitgegeven .

Hoe doet Nelis het vandaag. Vind het trouwens echt goed van jou dat je hem een deadline geeft. Anders ga je steeds maar door. Bv is leuk, maar er zijn grenzen. Hier hebben wij ook afgesproken dat ik niet zo lang bv meer ga geven. Het heeft mij, achteraf, veel meer energie gekost dan ik had gedacht.
Nelis heeft vandaag "last" van de harde aanpak: ik vind dat hij minder vaak mag eten. Dus hij krijgt iedere 2 uur nu. En dat vindt hij niet leuk..... Maar anders red ik het niet hoor. Dus dan maar even doorbijten. Echt heel erg vindt hij het niet, maar hij sputtert wel. Ik wil nog wel even doorgaan met borstvoeding, ik zag vandaag dat ik al bijna 3 liter in de vriezer heb liggen. Dat moet wel op

En die kleertjes: ik zal het zien! Nu kan hij nog net in newborn Maar dat koop ik niet meer, ik ben nu al 74 aan het kopen voor de zomer
Nu je zegt, ik heb zo binkie ook in een soort van ritme gekregen. Hij kreeg voor elke voeding een papje om zijn voeding binnen te krijgen en daar werd zijn ontlasting heel slap van. Dus dat wilde ik niet zo vaak geven. Zo kreeg hij al heel snel om te 4 uur voeding en dat scheelde echt enorm. Maar dat koste me inderdaad heel veel energie.

Maat 74 voor van de zomer..........Wat voor maatje draagt hij dan nu. Binkie heeft nu ook nog broeken, maat 74.

Is neeltje naar de creche vandaag, of heeft ze ook siesta?
Even een smeltmoment vanuit huize Novem:

kijk net even om een hoekje naar binkie. Hij zit in zijn bedje met in zijn ene hand zijn knuffel en in zijn ander hand zijn speen.

Knuffel krijgt zijn speentje in zijn mond
He lekker meiden, wat hebben jullie veel geschreven. Dan kan ik vanuit mijn bedje lekker lezen.

Net terug van een uur observatiegesprek op het KDV. Was hartstikke leuk. Ze hebben Anniek over een bepaalde periode geobserveert en schrijven dan van alles over bijv het binnenkomen, spelen met andere kindjes, slapen, eten, interactie met leidsters, sociale vaardigheden, knutselen, praten, cognitieve dingen, lichamelijk ontwikkelingen, ophalen enz enz. Heel nuttig en leerzaam. Zo eet ze bijv daar haar brood als, twee broodjes op elkaar en in 4 stukken gesneden en dan afhappen. Zo doen wij het eigenlijk nooit thuis. Wij zitten nog te pielen met die kleine stukjes. Maar goed ze kreeg een dikke voldoende (behalve natuurlijk de lichamelijk ontwikkeling maar ook daar zagen ze net als ik, de laatste tijd een grote vooruitgang dus dat was ook goed)

O: nelis alweer in 74???? Sjee jochies groeien echt veel harder. Hier zit Anniek nog steeds tussen 80 en 86 in. Ik schat dat het 86 wordt deze zomer. Goed dat je het zo aanpakt met de BV. Hopelijk hou je het zo wat langer vol.

Misty: Ik ben ook wel verbaasd over de traphekjes. Zelfs met die billenschuiver van mij hebben we al een tijdje de hekjes. Het geeft echt een veiliger gevoel hoor, dat zul je snel wel merken. Ik ben toen echt een tijdje op jacht geweest naar traphekjes aanbiedingen en ze uiteindelijk bij Gardo babystores gekocht omdat ze daar een zeer goede aanbieding hadden. Even de babywebsites afspeuren dus. En heel veel plezier in cp. Je hebt groot gelijk, hoe meer vakantie hoe beter haha. Wij gaan als het even kan ook altijd 3x per jaar. Al ons spaargeld gaat eigenlijk op aan vakantie, maar ik kan me geen betere bestemming bedenken. (ok misschien leuke babykleren of een luiertas )

Oh ja, ik heb trouwens een speeltuintje, met parkje voor mijn deur liggen. Stelt niet heel veel voor, maar daar kunnen we wellicht wel lekker zitten als het mooi weer is de 25ste. Paar kleden mee en al het lekkers buiten uitstallen, kindjes kunnen ravotten en klaar.

Novem: gezellig als je ook komt. Dan kunnen we Suzaa en jou voor het eerst in het echie aanschouwen. Hartstikke leuk. En ik ken het Griftpark wel in Utrecht maar ben er nooit zelf geweest. Ik weet dat de GO er ook wel eens heen gaat en heb mezelf voorgenomen om zodra het nog iets beter weer is, lekker op de fiets (is toch nog wel 20 min) heen te gaan.
quote:novem schreef op 24 maart 2009 @ 16:19:

Even een smeltmoment vanuit huize Novem:

kijk net even om een hoekje naar binkie. Hij zit in zijn bedje met in zijn ene hand zijn knuffel en in zijn ander hand zijn speen.

Knuffel krijgt zijn speentje in zijn mond aaaahhhhh das lief zeg.
traphekjes waren nog niet echt nodig omdat we beneden de deur altijd dicht hebben en boven gaan we gewoon 1 kamer per keer en dan de deur dicht, het is natuurlijk maar net wat je gewend ben. Nu leek het me wel handig zodat ze boven gewoon kan rondscharrelen als ik bv de was aan het doen ben.

Maar niets kunnen vinden vandaag, bij prenatal wel wat gezien, maar die hebben zo'n drempel en ik ben bang dat ik daar over ga struikelen. En bij de praxis 1tje gezien maar die kregen we niet open

Ga zo wel ff bij gardo kijken, zit hier ook wel in de buurt.

chica, balen zeg! Het gesprek klinkt wel goed.Hier hoor ik er nooit wat van, het staat wel in het jaarplan, maar ja.
De 25ste zijn wij er ook onvoorziene omstandigheden daargelaten uiteraard, kunnen jullie eindelijk het fietsenrek in het gezicht van mijn jongse zoon aanschouwen haha...Hebben we al een tijd?? Suzaa en Novem wel komen hoor, ik ben van het vreselijek nieuwsgierige soort

Chica, ik kan weinig meer toevoegen aan wat de andere dames al geschreven hebben hoor, behalve dan WANNEER GA JE POTJANDOPPIE NOUO EENS LUISTEREN NAAR JE LICHAAM EN JE KLEINE CAATJE?? (sorry hoor moest ff schreeuwen) Ik snap ook weld at je het gewoon allemaal goed wil doen maar er zijn grenzen en jouw lichaam geeft nu duidelijk aan dat je in het rood zit.. Laat die lui op je werk maar mooi naar een oplossing zoeken, misschien zien ze dan ook een keertje in wat jij allemaal op je bordje krijgt altijd...Enne een slechte moeder??? Een uitgebluste moeder ok maar slecht??? Kom op zeg jij hebt een geweldig kind hoe kan een geweldig kind nou een slechte moeder hebben??? No way.. Geef jezelf nou eens de credits die je verdient!!!

Novem lief is zoiets hoor lekker prutsen in bedje. raf doet dat ook inderdaad, hij heeft 5 spenen in zijn bed liggen en zijn knuffel krijgt er ook regelmatig 1 of 2 in de mond gepropt

Lekker dames die zoveel geld terug krijgen van de belasting, altijd goed om zo af en toe eens een financiele injectie te krijgen... Veel plezier met het uitgeven...

O heel goed van je dat je het op deze manier probeert met Nelis!! 3 liter in de vriezer al?? Nelis is amper anderhalve maand!! Da hedde goe gedoan zeggen ze bij jullie toch (of zoiets??)

Misty geniet ervan hoor van je vakantie. Je hebt groot gelijk, zolang het kan!! Wij gaan ook wel vaker maar nooit heel lang en meestal naar het huis van mijn moeder en aangezien het voor ons niks scheelt of je wel of niet rijdt met de leaseauto zitten we daar hetzelfde als hier alleen ben je er wel ff uit...

Traphekjes wij hadden er nog eentje boven omdat Madelief nogal eens slaapwandelt. Die beneden hebben we gewoon op de zolder staan maar nog niet geinstalleerd omdat het een heel gedoe is met die rare trap in dit huis. En omdat ik hoop snel een ander huis te hebben, hebben we dat nog even uitgesteld. We hebben toch een tussendeur die altijd dicht is..

Hebben jullie ook zo'n moeite met het kopen van m.n. broeken?? Raf heeft volgens mij niet een normale bouw want hij heeft eigelijk broeken van maat 92 nodige voor de lengte maar daar kan ie echt allemaal 3 keer in. Je hebt dat wel vaak van dat knoopsgatelastiek maar dat moet ik dan zo erg aantrekken dat het er niet meer uitziet... Ibbel heb jij dat ook met Seppe en Lizzie met Leon?? Novem heeft Binkie echt nog maat 74 aan??? Dat zijn bijna capri's bij Raf hihi..

Mag ik trouwens ook even trots zijn, maar dan op mijn oudste zoon?? Die had limburgs kampioenschap atletiek zondag. Hij is daar 3de geworden ondanks dat ie zijn beste onderdeel wat minder had gedaan.. Haha hij stond zooo sjacherijnig op dat podium gek joch... Nu is ie ook wel trots geloof ik...
Broeken? Geen probleem, manneke zit nog goed in maat 86, taille ook altijd wel oké gelukkig.

Q: gaat alles goed met je?

Traphekjes: hier ook nog steeds niet, wij doen ook altijd de deuren achter ons dicht. Boven vind ik het zowieso niet prettig als hij alleen rondscharrelt, de spijlen bij het trapgat zijn ook te groot, beneden houden we gewoon de deuren dicht. Dat ging goed tot ons boefje deze week ontdekte dat als hij op zijn tenen staat hij de deurklink open kan krijgen. We gaan nu dus de deurklinken naar boven zetten en die traphekjes... ja, daar moeten we ook maar aan geloven.

Zoonlief stond gisteravond over de leuning van de stoel gebogen om zijn rollator te pakken, kukelde bijna naar beneden... kop voor. Oei wat kan je dan in een keer hard lopen!

Belastingdienst, hier ook een leuk bedrag terug als alles goed gaat. Maar wat een werk altijd!

Financieen: manlief en ik hebben het afgelopen jaar alle uitgaven geanalyseerd en daarna gekeken wie verzekeringen/telefoon e.d. goedkoper aan kon bieden. We hebben onszelf misschien wel zo'n 2000 euro bespaard in een jaar. Ben nu verder aan het kijken of ik zoveel mogelijk pensioenfondsen weer onder 1 dak kan krijgen, met alle werkgevers die ik de afgelopen 10 jaar heb gehad had ik er een stuk of vier, als alles bij 1 zit is het een stuk overzichtelijker en volgens mij moet ik wat meer bijsparen als ik een fatsoenlijk pensioen wil, manlief doet dat ook. Saai werk allemaal dit soort dingen, maar het geeft wel een hoop voldoening.
Lijnes, hoe is het eigenlijk afgelopen met je overdatum condooms. En heb je ze direct weggegooid? Of ga je de proef nogmaals op de som nemen?

Binkie heeft inderdaad nog een paar broeken 74 en bij de broeken maat 80, sla ik de broekspijpen om. Qua taille, heb ik allemaal broeken met knoopsgatenelastiek en die hebben we ook echt wel nodig anders zakken ze af. Shirtjes zijn wel maat 80 en dat gaat richting 86.

Leon is dus ook van het klimsoort. Misschien toch niet zo verstandig om 25 april te komen . Kunnen we de dagen daarna weer aan de bak, omdat meneer het ook wil.

Wat een rot weer is het vandaag. Vanmorgen maar even bij mijn ouders op bezoek geweest. Altijd wel even gezellig. Geniet daar zelf ook altijd van. Zo blij als ze elkaar weer zien.
tja Novem ben al 4 dagen overtijd , heb vanochtend een test gedaan maar die was negatief... Bah ben er teveel mee bezig denk ik, daarom zal het niet doorzetten.. Manlief heeft slechte ogenen draagt lenzen daarom weet ik dus niet of dat stomme ding nu kapot was of niet.. We wachten het nog maar even af...

Manlief, nou ja lief, zei al ach het komt wel weeral is het maar over een maand of 9

Hier ook zo'n ontzettende berggeit, ik had vandaag een gesprek met de juf van m'n oudste, dan moet ik hem echt in de buggy omkopen met vanalles en nog wat anders loopt ie zo weg met die buggy op z'n rug.. Soms best wel vermoeiend vind ik. Hij kruipt ook altijd in van die hoge glijdingen waar je als volwassene niet in kunt heerlijk...

en dat weer ja t'is echt Maart haha...
Oooooooooo Lijnes, wat spannend. Zouden jullie evt. wel een vierde willen? Wat zegt je gevoel? Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, want dit is ook niets.

Haha, ik zie het al voor me. Raf met een buggy op zijn rug. Zo erg is Binkie ook weer niet, maar zeer geraffineerd om wel overal bij te komen etc.

Zo nu eerst maar de buien trotseren om de boodschappen te halen.
Nou ja weet je gevoelsmatig heb ik nog best plek voor een vierde kindje en man ook maar of het verstandig is??

Ik hou er niet zo van om zwanger te zijn (heb geen echte klachten of zo maar voel me gewoon niet in staat tot alles). Toen ik zwanger was van Raf heb ik een hele hoop gedoe gehad omdat zijn hartje steeds oversloeg (blijkt achteraf niks ernstigs). Tijn was extreem zwaar en ook Madelief was geen kleintje. Ik word in Juli 36. Tijn heeft Asperger. En al die tijd ben ik thuis en staat mijn eigen leven een beetje stil terwijl ik niet voor jan doedel heb rondgelopen op de universiteit, ik wil mijn brein ook wel weer eens anders gebruiken dan denken aan voedingstijden en wat er allemaal mee moet als je een nacht ergens gaat slapen.

Dus verstandelijk beredeneert is er geen haar op mijn hoofd. Maar ja je hebt dus ook nog zoiets als gevoel en dat is nu stiekem wel een beetje blij...

Ik weet ook niet wat ik voel, had vorige week de hele tijd allerlei dingen die ik normaal heb als ik zwanger ben maar nu?? En die test heh die was negatief...
Origineel, wacht jij dan ook even met uitgeven? Drie nullen zijn leuk! Voor kleine jongetjes is er inderdaad genoeg leuks te vinden, maar zodra het peutertjes worden moet het ineens allemaal heel stoer zijn. Ik wil dat helemaal niet voor mijn kleine jongetje. Ooh, die jasjes van Katvig zijn zo leuk, maar zooooo duur.

Chica, balen dat je te laat was voor je afspraak. Kan me wel voorstellen hoe je je voelde, maar het maakt je nog geen slechte moeder.

Even posten, Mila huilt
Sjeee Lijnes spannend man. Pffoe 4! kids. Ik hou het echt bij 2 hoor. Ik twijfel sowieso de laatste tijd of ik dat wel aankan. Hoort bij de zw ik weet het, maar toch...met 1 vind ik al zoveel

Oh ja ik heb je geschreeuw gehoord hoor. Ben vandaag weer bij de HA geweest. Ja hoor ik heb keelonsteking (vandaar die hoge koorts). Maar tijd om uit te zieken? Nee dus, ik moest vandaag aan de bak om hele epistels op de mail te zetten naar mijn baas. Zoals je weet heb ik heibel met haar en volgens mij wil ze me eruit hebben. Zelfs nog voor mijn verlof (een zwangere mag je niet een ontslaan, zeker niet met een contract voor onbepaalde tijd, maar dat schijnt haar niet te deren, tevens heeft ze echt geen poot of dossier om op te staan) Maar moest dus officieel reacties schrijven. Nu verder mijn rechtsbijstand inschakelen. Let the battle begin. Kom maar op, mij krijg je niet zomaar gek (alhoewel ik nou ook weer niet in een heel goede conditie ben op dit moment en ik zeker niet zit te wachten op stress van dit soort, maar ja, wat voor keuze heb ik?)

Lizzie: wat goed man dat je dat allemaal hebt uitgezocht. Das een hoop vervelend werk. Allemaal van die bureaucratische instanties. Heb je nog goede tips voor ons. Volgens mij heb ik ook het goedkoopste. Veel loopt er via mijn werkgever, daar krijgen we bijv korting op Energie enzo. Ik twijfel alleen over het weg doen van mijn vaste tel. Daar bellen alleen nog mijn ouders en schoonouders op haha. Zonde van de kosten.

Novem: Nee hoor geen excuses wel gewoon komen de 25ste hoor. Net als jij Suzaa.

Ibbel: ik weet ook wel verstandelijk dat ik een goede (of laten we zeggen redelijke) moeder ben, maar op dat moment kan ik mezelf echt wel voor mijn kop slaan. Dat soort afspraken zijn vele malen belangrijker dan bijv zakelijke (vind ik) en die heb ik wel altijd juist? Waarom deze dan niet? En moet Anniek dan nog een week langer lijden onder haar eczeem omdat haar moeder geen tijd kan onthouden? Het voelde in ieder geval erg erg slecht. Gaat trouwens alles goed met Mila? Ik volg je niet meer op het feb topic dus ik weet het eigenlijk niet. Gewoon vertellen hoor.
Ow Lijnes, toch wel spannend... Ben benieuwd! 4 Kids, ik moet er even niet aan denken, 2 lijkt me (ja, Chica, ik heb dat ook!) al enorm druk en kan ik me nu soms al niet voorstellen hoe dat allemaal moet straks. Heb vandaag wel de vk gebeld over mijn bekken en die heeft me gelijk opgedragen om de fysio te bellen, heeft zij goede ervaringen mee. Dus dat ga ik morgen doen, ben benieuwd of ik daar een beetje snel terechtkan, want ik kan zo langzamerhand geen 100 meter meer lopen lijkt het wel.

Chica, jij bent zeker weten geen slechte moeder, kom op zeg. Uiteraard balen dat je die afspraak niet goed had, maar daar is nu toch niets meer aan te doen, dus ook niet slecht over voelen. En ook aan jezelf denken, gedoe op je werk kan er ook nog wel bij zeg, sjongejonge. Hopelijk kun je het meeste werk aan je rechtsbijstand overlaten. Dikke voor jou!

Hopelijk deze meet geen zieke Suzy, dan zijn we zeker van de partij. Ben ook superbenieuwd naar jullie en kids! Dus Novem, je bent in elk geval niet de enige nieuweling .

Ibbel; hoe gaat het met Mila en de voedingen/slapen enzo? En hoe reageert Seppe op haar?

Hier overigens ook geen traphekjes, heb altijd de deur dicht. Het is inderdaad maar net wat je gewend bent.

O; hopelijk is het nu echt nog even doorbijten met de bv, maar afwisselen met een flesje kv is ook geen schande hoor! Kan soms net de lucht en rust geven die je nodig hebt. Wel knap dat je ook al een voorraad hebt, ondanks een lurkende Nelis!

Oh, ik ga maar eens eten koken geloof ik.......
Origineel, al naar maat 74????? Geef je dat kind pokon ofzo ? Tessje zat vorig jaar hoogzomer in maat 74 en mijn nichtje van 5 maanden (en die is echt niet klein) zit nu in 68. Is Nelis al een beetje gewend aan zijn nieuwe schema?

Lijnes, je weet het jezelf wel spannend te maken! Ondertussen al nieuwe condooms gekocht? En anders man naar het ziekenhuis sturen voor een knipje of ben je er toch nog niet zo zeker van dat het maar bij drie blijft?

Chica, ik ben blij dat je 50% gaat werken. Nu je er nog aan houden. Je werkgever werkt in ieder geval niet echt mee zo te horen. Wat doe je nu met Annieks eczeem? Tessje heeft er ineens ook weer zo'n last van en wat ik ook doe, het lijkt alleen maar erger te worden.

Eten: Tessje eet nu helemaal netjes zelf met een (plastic) vorkje. Eerst had ze nog moeite om zelf een hapje te maken (de weg naar haar mond vond ze altijd al wel ), maar sinds een paar weken eet ze helemaal zelf zonder hulp. En nog netjes ook! Ik heb er gisteren een filmpje van gemaakt.

Ik vind het nog steeds erg jammer dat wij niet kunnen de 25e! Ik wil Suzaa, Suzy, Novem en Binkie ook zien! (En de rest natuurlijk.)

Iemand ervaring met luieruitslag? Tessje heeft er voor het eerst last van. Vanochtend nog niks aan de hand en vanmiddag toen ik haar ophaalde van het kdv was alles helemaal rood. Ze poepte en begon spontaan te huilen. Verschonen was heel erg zielig. Later begon ze nog een paar keer spontaan te huilen als ze gewoon in de kamer stond, misschien dat ze dan aan het plassen was? Gek, vorige week had ze ook al een keer zulke rode billen toen ze thuiskwam van het kdv....

Nog even een portie peuterlogica: Gisteren zat ik met Tessje een puzzeltje te maken, maar ze hield een stukje verkeerd om. Dus ik zeg: 'Draai maar om'. Kijkt ze me raar aan, staat op en draait een rondje. En gaat weer zitten om verder te puzzelen. Whahaha, zo grappig hoe die hersentjes werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven